рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Дорійський лад І ЙОГО СТРУКТУРА | Рок-імпровізація. Гітарний сайт Михайла Русакова

Дорійський лад - це натуральний лад, який має забарвлення легкого, світлого мінору, який будується від другого ступеня. Так, ну ось - вже відчуваю, що все це вимагає розшифровки. Я так ризикую в черговий раз скотитися в пояснення всієї ладової відносності, яке вже не раз робив, в тому числі і на цьому сайті . Гаразд, постараюся, як можна коротше ...
Всі натуральні лади мають на грифі однакову апплікатурную модель, універсальну для всіх натуральних ладів. Це тому, що всі вони будуються послідовно від ступенів однієї гами, і за цими ж сходами.


Давайте відразу на прикладі.
Чому від другого ступеня? Тому що першим номером у теорії музики вважається натуральний мажор. Він же ионийский лад.
Відразу закриваю можливі заперечення теоретиків, що це не одне і теж, що ці лади просто повністю збігаються - енгармонічни, як вони виражаються. Млинець! Для мене, на грифі гітари, взагалі немає різниці між ними і при обіграванні послідовностей в натуральному мажорі і в іонійському ладу, я чую одне і теж. Різниця в характерних мелодійних оборотах того і іншого ладу мене не бентежить. Все, питання закрите.

Приклад. Ось, гамма натурального Соль-мажор. А тепер зіграємо як би секвенції, тобто почнемо грати цю гаму з другого ступеня, з другої ноти. Якщо ми при цьому будемо вважати, що граємо в Соль-мажор, то так воно і буде. Але якщо ми вирішимо, що тоніка в цій гамі - НЕ Сіль, а нота, з якої ми починали її грати - а це Ля - то це і буде якийсь інший натуральний лад. А оскільки ми починали грати з другої ноти, щаблі, то це і є Ля-дорийский. Зауважте, не Соль-дорийский, а Ля! Зручніше за все, звичайно показати його аппликатуру в його ж першому боксі. Нагадаю - перший бокс це той, в якому тоніка гами (лада) розташована на шостий і першій струні, ну і на четвертій - через лад і струну від тоніки на шостий. І при цьому вказівний палець лівої руки знаходиться в позиції на ладу де у нас тоніка на шостий.

Ось він, перший бокс дорийского.
В даному випадку - Ля-дорийского. А щоб отримати звучання дорійського ладу в іншій тональності, ми можемо просто зміщувати позицію вздовж грифа на нову тоніку. Якщо порівнювати аппликатуру першого боксу дорийского і першого боксу мінорній пентатонікі, то ми побачимо, як вони схожі. Пентатоніка просто ідеально вписується «всередину» аплікатури дорійського ладу.

Чому цей лад і застосовується при обіграванні, припустимо в блюзі. Ну не весь лад, в чистому вигляді, в його характерному звучанні, а ступені з нього. Ну, це інша тема.
Якщо ж порівнювати дорийский з натуральним мінор, до якого він найбільш близький, то ми побачимо, що ці два лада відрізняються тільки однією сходинкою. У дорийском, в порівнянні з натуральним мінор, підвищена шоста ступінь. У нашому прикладі, в тональності Ля - це Фа # замість «чистого» Фа.

Але ця відмінність диктує нам інший набір акордів, які будуються із застосуванням ступенів дорійського ладу. А значить, інших акордових послідовностей, які ми можемо їм обіграти. Про це - в наступній статті.
Але спочатку потрібно відчути характерну мелодику лада. Для цього достатньо просто пограти під акорд тоніки фрази, в яких звучала б ця характерна, шоста підвищена ступінь. Включаємо акорд Ля-мінор, іграм фрази в Ля-дорийском і намагаємося розчути - в чому ж його звучання незвично.
Дійсно, мелодика лада відрізняється від натурального мінору. Це тому, що у нас звучала характерна шоста підвищена (тут це нота Фа #) щабель, замість звичної.
І ось структура цього ладу - тон-полутон- тон-тон-тон-півтон-тон.
Або можна ось так:

В наступному пості я розповім і покажу, як будуються акорди від ступенів дорійського ладу, які це акорди, і, отже, які їх послідовності ми можемо обіграти дорийским ладом. А які не можемо, або це буде важко. Успіхів! Не забудьте поділитися посиланням на цю статтю зі своїми друзями :-)

на Ваш сайт.

Чому від другого ступеня?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com