рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

З Києва в Нью Йорк. Засновник власного бренду одягу Олена Руденко

  1. шлях
  2. думка
  3. Корисні ресурси
  4. Формула успіху:

Дизайнер одягу, творець свого бренду і просто цікава особистість.

Дизайнер одягу, творець свого бренду і просто цікава особистість

З роботами Олени можна ознайомитися за посиланнями: elenarudenko.com , www.facebook.com/ELENARUDENKOdesign .

шлях

Дівчатка зазвичай говорять, що хочуть бути балеринами або ще кимось, а у мене такого не було. До восьмого класу я взагалі не думала про це, але у восьмому класі чітко зрозуміла, що хочу робити якийсь бізнес. Причому мені було не важливо, який це буде бізнес, просто було чітке бажання займатися своєю справою. У перший раз я потрапила в моду неусвідомлено в 14 років, тоді мені стало незручно просити у мами гроші на кишенькові витрати, і я шукала варіанти заробітку. У такому віці було досить нелегко знайти роботу в нашій країні, і варіантом для мене став модельний бізнес. З модельною кар'єрою історія тривала недовго, але саме в той період я стала прослизати на покази тоді ще «Сезонів моди», зараз це Ukrainian Fashion Week. Я намагалася не пропустити жодного показу і під усілякими приводами прослизнути за лаштунки, але при цьому, як не дивно, зовсім не було ідеї працювати в сфері моди, пов'язувати себе з цією областю професійно. Тоді мода мені здавалася якоюсь нереальною і не зовсім серйозною індустрією. Так, я шила з дитинства разом з мамою, створювала сукні для себе. Мене все життя оточували тканини, оскільки моя мама і бабуся дбайливо купували і колекціонували їх. У нас завжди був великий шафа, в якому були тканинні коштовності: різноманітні тканини з приголомшливими принтами, фактурами, квітами і складами. Я до сих пір, приїжджаючи до мами, занурююся в цю шафу і вивуджую звідти якісь немислимі скарби, які надихають на щось нове. А то, що я буду fashion дизайнером, ніколи мені не приходило в голову.

Для себе я чітко визначила, що хочу володіти своїм бізнесом. Причому я не знала, який це має бути бізнес.

Після школи я вступила до Київського національного університету культури і мистецтв на спеціальність Public Relations. Я працювала в спеціалізованих агентствах, на різних проектах і з різними клієнтами. Одного разу мені написала моя колишня колега і сказала, що Лілія Пустовіт шукає на фріланс PR-фахівця. Для мене Ліля була і є людиною, яка створила сучасну українську моду, я обожнювала її з 15 років і ніколи не пропускала її покази, тому погодилася на пропозицію. Так почалася моя основна «модна історія». Пропрацювала я з Лілією недовго - мені запропонували роботу у фінансовій структурі, від якої я просто не могла відмовитися, і працювати з Лілією фізично не встигала. Але сталося так, що, приходячи з роботи, всі вільні вечори я поводила за переглядом останніх колекцій і аналітикою модних інсайдерів. Мій хлопець якось жартома зауважив, що навіть він вже знає, що показав Карл Лагерфельд в останній колекції для Chanel і як правильно читати Louboutin, при тому, що він IT-guy. В той момент я зрозуміла, що Ліля «інфікована» мене модою, як виявилося, надовго. Послідовно я пізнавала бізнес-частина модної індустрії: працювала в PR, sales і як managing partner дизайнера. Паралельно до мене зверталися спочатку друзі і друзі друзів, а потім і інші за консультацією стиліста, просили допомогти підібрати стиль, переглянути гардероб, вибрати вбрання для подій. Завдяки тому, що я в цьому розбираюсь досить непогано, в т.ч. в специфіці пошиття, конструюванні, мене просили створити плаття, якщо ми не знаходили відповідне або ж чоловікам потрібні були сорочки, а бажані коштували дорого. Ось так я і прийшла до створення свого бренду в 2013 році.

У житті нічого не відбувається просто так. План десь зверху є, ми просто можемо не бачити повної картини.

Сьогодні я працюю на власний бренд Elena Rudenko. В цьому році переїхала в Нью-Йорк і тут розвиваю свою справу. Нью-Йорк - це одна з fashion-столиць світу, тут величезні можливості для бізнесу, але я все ще на початку захоплюючого шляху. У мене є величезне бажання зробити повноцінну студію, зробити бренд дорослим і впізнаваним. У той же час дуже хочу мати повноцінне виробництво в Україні - мої кравці просто приголомшливі, я їм рідко говорю, наскільки вони важливі і дороги мені, але те, що вони роблять - просто немислимо, дуже хотіла б їх усіх телепортувати в Нью-Йорк. Взагалі у нас в країні є потенціал, просто потрібно навчити людей нести відповідальність за свою роботу і дати їм зрозуміти, що результат залежить від кожного, навіть якщо це просто пришивання ґудзиків (а це дуже важлива деталь у виробі).

Говорячи про те, що я вкладаю в створювану одяг, крім її практичної складової, хочеться вірити, що вона робить жінку впевненіше, щасливіше і красивіше для неї самої.

думка

Про освіту: Мода - повноцінний сегмент світової економіки, і в цій сфері потрібні абсолютно різні фахівці крім fashion-дизайнера: мерчендайзери, піарники, маркетологи, production-менеджери, sales, forecasters і т.д. Тому спочатку подумайте, чи дійсно ви хочете бути саме fashion-дизайнером. Якщо Ваша відповідь все ж позитивний, то в Україні варто йти в Інститут Легкої Промисловості, самі ж кращі школи знаходяться в Європі і США. Найвищі позиції в рейтингах займають Central Saint Martins College of Art and Design в Лондоні і Parsons The New School for Design в Нью-Йорку (є відділення в Європі). Основна відмінність західної освіти від нашого полягає в тому, що там викладають лише практики і практику. Професори вважають своїм обов'язком бути in vibe, знати найновіші технології, тенденції і т.д., інакше вони не зможуть дати студентам актуальні знання. Крім усього іншого, в цих школах знаходиш дуже цінні зв'язку.
Важливою складовою освіти є стажування. Багато дизайнерів відзначають, що саме стажування в модних будинках сформували їх світогляд, стиль роботи, розуміння того, як виглядає робота дизайнера. У Нью-Йорку вважається мало не обов'язковим пройти в процесі навчання від двох до чотирьох стажувань в абсолютно різних областях моди, щоб до закінчення чітко розуміти, яка сфера найбільш близька, як працює бізнес. Якщо говорити про мене, то я б не поміняла освіту. Можливо, з часом додам курс в Parsons зі створення принтів, оскільки це важлива складова бренду і fashion business. Взагалі, ніколи не буває багато освіти. Ми вчимося чогось кожен день.

Про професію: Ми стикаємося з одягом з самого народження. Так чи інакше, одяг - це не тільки те, що прикриває наше тіло, це щось більше. Одяг може давати нам як впевненість і комфорт, так і навпаки. Одяг може формувати нові сприйняття себе і навколишнього простору, підтримувати і надихати.
Fashion дизайн - це набагато більше, ніж процес створення одягу, це створення смислів, тенденцій, відображення соціальних процесів і явищ. Fashion-дизайнер - це губка, ретранслятор і провісник майбутнього, стратег і художник в одній особі.

Fashion-дизайнер - це губка, ретранслятор і провісник майбутнього, стратег і художник в одній особі

Дуже частий питання в світі моди - чи повинна бути одяг в першу чергу мистецтвом або все ж бути комерційно успішною. Модний світ не припиняє дискутувати на цю тему вже багато років ... Який же все-таки повинна бути мода? Кожен дизайнер вибирає для себе сам. На мій погляд, в цьому світі повинні існувати речі, гідні як гардероба кожної жінки, так і музею - ті, що надихають, як твори мистецтва.

Про натхнення: Мене надихають жінки, яких я зустрічаю на життєвому шляху. Причому це жінки абсолютно різного віку і різних професій, або взагалі без них. Всі вони формують мою всесвіт. У них є іскра. Насправді, вона є в кожному з нас, просто іноді ми свідомо чи ні гасимо і придушуємо її.
Ще мене надихає Земля з її захоплюючою природою, взаємозв'язками, графікою і явищами. І, звичайно ж, українська культура: вишивка, декоративне мистецтво, традиції рукоділля.

Обожнюю свою справу, і це мій найбільший двигун. Мене якось запитали, на якому наркотику я сиджу, що у мене виходить так багато і довго працювати, спати по дві-три години за ніч протягом місяця, іноді і зовсім не спати. Я завжди відповідаю, що мій кокаїн - це моя робота. Шалено люблю свою справу, і більше мені нічого не потрібно.

Найбільше моє натхнення - моя робота.

Про робочому дні: Є більш спокійний час, є «гарячі» періоди створення колекції. Є час розкидати каміння, є час їх збирати.

Перше, що я роблю вранці, це перевіряю пошту, відповідаю на листи, оскільки основну частину бізнесу поки веду сама. Є люди, які мені допомагають. Буквально пару днів назад у мене з'явився стажист. Потім залежить від дня. Іноді потрібно підібрати і замовити фурнітуру і тканини, зробити ескізи, зібрати модель на манекені, оскільки я конструюю методом муляжу (наколка). Якщо це період створення нової колекції, то мій робочий день може тривати і 33 години. В такий день це може бути робота з кравцями, конструювання, якась ручна робота, яка потрібна в створенні одягу, примірки, також створюю принти спільно з художниками, які візуалізують ідею, займаюся коректуванням, стилізацією. Також це постійна робота і комунікація з індивідуальними клієнтами, редакторами, журналістами, байерами, постачальниками, іншими контрагентами, відвідування заходів і networking.

Я працюю сама на себе і в дуже креативною сфері, але при цьому з дуже жорсткими дедлайнами.

Намагаюся приділяти час родині, друзям, знаходити час для спорту. Так, доводиться працювати і вечорами, і по ночах, якщо це потрібно. Для мене головне, що я сама вибираю, в які 20 годин з 24-х мені працювати 

Корисні ресурси

Якщо говорити про найголовніші модних майданчиках для показів, то в Україні на даний момент їх існує дві - Ukrainian Fashion Week та Kiev Fashion Day. На них двічі в рік дизайнери демонструють свої сезонні колекції. Мабуть, вони обов'язкові до відвідування.

Зараз існує величезна кількість модних ресурсів, і список може служити окремим матеріалом для статті, але почати можна з таких:

• Блог про бізнес в fashion: www.businessoffashion.com;
• Колекції, тренди: style.com;
• Фотозвіти з показів в режимі онлайн: nowfashion.com (особливо актуально в період показів);
• wwd.com - вимагає підписки, але дуже часто там є і відкриті матеріали і статті;
• Сайт італійського Vogue - vogue.it;
• Сайт американського Vogue - vogue.com;
• Є ще багато сайтів журналів, які публікують хороші матеріали, на кшталт Dazed & Confused і ID.

Формула успіху:

Якщо Ви прийняли рішення йти конкретним шляхом, будьте готові багато працювати і навіть набагато більше цього.
Вірте в те, що Ви робите, навіть якщо вам здається, що в Вас ніхто не вірить, насправді це не так.
Оцінюйте і плануйте свої кроки.
Будьте милими і helpful - в модному світі це дуже важливо.
Якщо вирішили стартувати свій бренд, заробите гроші на 3-4 сезону, а краще знайдіть інвестора.
Витрачайте розумно: fashion - це ненаситна область, вона завжди вимагає ще.
Життя складається як з успіхів, так і з невдач. Бувають дні хороші, а бувають погані, але вони проходять, і сьогодні, зараз вже зовсім інший день.
Головне - не здаватися і не зупинятися.

3929 1

Який же все-таки повинна бути мода?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com