рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Адміралтейська

  1. Автобусні маршрути [ правити | правити код ]

«Адміралтейська» «Адміралтейська»   Фрунзенсько-Приморська лінія   Петербурзький метрополітен   район   центральний   округ   78 муніципальний   дата відкриття   28 грудня   2011 року   Тип   колонно-стінова трехсводчатие глибокого закладення   Глибина залягання, м 86   [1]   Кількість платформ 1 Тип платформи острівна Форма платформи пряма Архітектори   А
Фрунзенсько-Приморська лінія Петербурзький метрополітен район центральний округ 78 муніципальний дата відкриття 28 грудня 2011 року Тип колонно-стінова трехсводчатие глибокого закладення Глибина залягання, м 86 [1] Кількість платформ 1 Тип платформи острівна Форма платформи пряма Архітектори А. С. Константинов Станцію звело Тунельний загін-3
БМУ-11
БМУ-17 [2] Виходи до цегляний провулок , Мала Морська вулиця Наземний транспорт

3, 7, 10, 22, 24, 27, 191 3, 7, 10, 22, 24, 27, 191

3, 7, 10, 22, 24, 27, 191

1, 5, 7, 10, 11, 17, 22
Режим роботи 5: 38-0: 15 Код станції АМ Сусідні станції спортивна і Садова 1, 5, 7, 10, 11, 17, 22   Режим роботи 5: 38-0: 15 Код станції АМ Сусідні станції   спортивна   і   Садова   Медіафайли на Вікісховища Медіафайли на Вікісховища

«Адміралтейська» - станція Петербурзького метрополітену . розташована на Фрунзенський-Приморської лінії , Між станціями « Садова »І« спортивна ». Мала відкритися ще в вересні 1997 року разом зі «Спортивної» і « Чкаловской », Але до 2011 року була« станцією-привидом », Яку поїзда проїжджали без зупинки. Відкрита 28 грудня 2011 року . [3] . У період навігації по Неві є однією з двох станцій, відкритих для проїзду пасажирів у нічний час [4] .

Рішення про місце знаходження наземного вестибюля кілька разів змінювалося через організаційно-технічні труднощі будівництва в умовах історичної забудови центру Петербурга, і було прийнято із запізненням на кілька років. Для побудови вестибюля «Метробуд» планував викупити житловий будинок за адресою цегляний провулок , Будинок № 1/4 (на перетині з Малій Морській вулицею ), Знести його, а потім на його місці побудувати офісний центр з вбудованим вестибюлем. Але знайшлося багато заперечень і з боку його мешканців, і з боку Кгиопа . Пізніше з'явилися й інші проблеми - частина квартир була приватизована і з їх власниками виникли серйозні юридичні складності [5] .

У 2005-2006 роках розглядалися інші варіанти розміщення вестибюля, але в грудні 2006 року було прийнято остаточне рішення здійснити спочатку замислювався план. У зв'язку з цим 6 вересня 2007 року уряд міста ухвалило постанову про вилучення земельної ділянки, квартир і приміщень в цьому будинку з формулюванням «для державних потреб» [2] .

влітку 2009 року був проведений знесення житлового будинку на місці вестибюля. Проходка ескалаторного тунелю була завершена до квітня 2011 року [6] . Використовувався той же прохідницький щит , Що і при прокладанні похилого ходу станції « обвідний канал ».

Вихід зі станції розташований на розі цегельного провулка і Малій Морській вулиці. Таким чином, «Адміралтейська» - найближча станція до Двірцевій , Ісаакіївській і Сенатській площами.

Вестибюль являє собою овальне в плані приміщення, оформлене в стилі, перекликається з оформленням підземних споруд станції. Стіни вестибюля облицьовані мармуром «газган». Стеля, що спирається на ряд масивних чорних колон з каннелюрами, прикрашений підсвічується композицією «роза вітрів», орієнтованої по сторонах світу; похилий хід ескалаторів увінчаний мозаїчними панно «Адміралтейство» (художник А. К. Бистров) [7] .

«Адміралтейська» - колонно-стінова станція глибокого закладення . Глибина залягання - 86 метрів. Стала найглибшої станцією метро в Санкт-Петербурзі (змінивши в цьому статусі « комендантська проспект »(75 м)), в Росії і однією з найглибших - в світі [8] . На момент відкриття - 3-тя по глибині в СНД, після станцій « Арсенальна »(105,5 м) і« Печерська »(90 м) в Києві.

Вхід на станцію здійснюється через наземний вестибюль і каскад з двох ескалаторів. Ескалатор Е-75Т великого нахилу пов'язує наземний вестибюль і з'єднувальний коридор; висота підйому 68,7 метра. Час підйому становить три хвилини і чотирнадцять секунд. Довжина з'єднувального коридору, прокладеного з невеликим ухилом, 112 метрів. Ескалатор Е-25Т малого нахилу з'єднує коридор і платформу станції; висота підйому -15,2 метра. Довжина станції - 162 метра, довжина центрального залу - близько 110 метрів.

Підземний зал споруджений за проектом А. С. Константинова [7] . Ескізний проект був зроблений ще в 1997 році і прийнятий з деякими змінами в 2006 році .

Художнє оформлення станції присвячено морській тематиці. Підлоги вимощені сірим Мансуровском гранітом, а також червоним гранітом з родовища Кашина гора, з трьома інкрустаціями троянд вітрів в облямівці золотистих флотських шевронів, виконаних з граніту тони «охра». Колійні стіни облицьовані блакитно-сірим мармуром. Двері на шляхових стінах прикрашені оригінальними гратами із зображенням якоря. Аркада станції оброблена мармуром «газган» кремово-золотистих тонів. Арки доповнюють чорні напівколони, відлиті з алюмінієвого сплаву, з цоколями і капітелями з полірованої латуні.

Торець центрального залу станції прикрашає мозаїчне панно «Підстава Адміралтейства» (художник А. К. Бистров ). Торець пішохідного коридору між великим і малим похилими ходами прикрашений мозаїчним панно «Нева», а в просторі над гермозатвором, долженствующем розділяти пішохідний коридор в його центрі, встановлено мозаїчне панно «Нептун» (художник А. К. Бистров).

Простінки між колонами прикрашені медальйонами з барельєфами російських адміралів і флотоводців: Ушакова , Нахімова , Макарова , Апраксина , Беллінсгаузена і Григоровича роботи скульпторів В. Д. Свєшнікова і А. С. Чаркина [7] .

На момент запуску 15 вересня 1 997 року ділянки « Садова »-« Чкаловська »Підземний зал станції був споруджений в конструкціях без обробки. Потяги проїжджали станцію без зупинки. Платформа в центральному залі була відсутня, були зроблені лише два «балкона» для переходу з однієї платформи на іншу. Згодом все отвори між колонами були закриті металевими листами.

В 2005 році роботи були відновлені в основному по підземній частині. Розпочато виконання основних робіт по перекриттю центрального залу. При цьому почалися роботи зі спорудження малого похилого ходу.

В 2007 році проводилися роботи з облицювання центрального залу. Почалося розселення будинку, в якому побудований вихід зі станції. Будівельники підтвердили існування проекту з чотирма ескалаторами в похилому ході. Для цього було закуплено прохідницький комбайн фірми «Herrenknecht» [9] .

2007 рік

  • З початку липня почалося розселення мешканців будинку, призначеного під вестибюль.
  • Перон і колійні стіни частково оброблені каменем.
  • У німецькому місті Шванау на замовлення петербурзького « Метробуду »концерн Herrenknecht AG приступив до створення щита для проходки похилого ходу [10] .
  • Центральний зал станції відділений від проїжджаючих поїздів залізними парканами.
  • Виконано 50% запланованих робіт, завершена чорнова обробка станції [2] [11] .
  • Повністю побудовані подплатформенние приміщення, в них почався монтаж частини обладнання.
  • Виконано приблизно 40% оздоблювальних робіт - покладений підлогу, облицьована частина колійних стін, розпочато облицювання колон.

2009 рік

  • Березень. КГИОП відкликав свій дозвіл на демонтаж будівлі. Таке рішення було прийнято після звернення петербуржців, які вимагали зберегти перший відновлений після війни будинок (це було зроблено в 1947 році за проектом Бориса Рубаненко і Івана Фоміна після того, як в кутову частину будівлі XIX століття потрапила бомба).
  • Червень. КГИОП дозволив знесення будинку, з умовою відновлення фасаду.
  • Липень. Почалася розбирання будинку, роботи планувалося завершити до серпня.
  • Жовтень. У зв'язку з розбиранням будинку оголилися проблеми сусідніх будинків, вирішення яких могло призвести до збільшення витрат, до труднощів з використанням нового прохідницького щита для будівництва похилого ходу і затримки пуску станції [12] .
  • Грудень. Стіна сусіднього будинку укріплена, розпочаті роботи зі спорудження котловану. На самій станції проводився монтаж парасольок в бічних тунелях.

2010 рік

  • Січень. На майданчику майбутнього вестибюля встановлена ​​бурова установка.
  • Серпень. Розпочато монтаж ТПМК «Херренкнехт», який вів проходку похилого ходу станції «Обвідний канал».
  • Грудень. Почалася проходка похилого ходу [13] .

2011 рік

  • Квітень. Завершена проходка похилого ходу [6] .
  • Червень. Завершено демонтаж механізованого щита.
  • Липень. У похилому ході споруджується залізобетонна підстава для подальшого монтажу ескалаторів.
  • Серпень. Закінчуються роботи по влаштуванню ескалаторних ходів. Починається зведення вестибюля станції [14] .
  • Жовтень. Завершено монтаж великогабаритних вузлів ескалаторів, будівельники зводять четвертий поверх майбутнього наземного вестибюля.
  • Листопад. Змонтовано ступені ескалаторів, оздоблювальні роботи на станції і будівництво наземного вестибюля вступили в завершальну стадію.
  • Грудень. На станції проводяться останні роботи з підготовки до пуску.
  • 28 грудня о 13 годині 30 хвилин, після урочистого пуску за участю губернатора Санкт-Петербурга Г. С. Полтавченко і заступника голови Уряду РФ Д. Н. Козака , Станція відкрилася для пасажирів. За іншими відомостями відкриття відбулося о 13:20. При цьому, згідно з офіційними документами, станцію ввели в експлуатацію лише в листопаді 2013 [15] .

спори

  • За результатами перевірки будівництва наземного вестибюля станції проти керівника петербурзького метрополітену Володимира Гарюгіна було збуджено кримінальну справу, а його майно арештоване. За версією слідства, він використовував службові повноваження при укладанні договору про будівництво торгово-розважального комплексу в будівлі [16] .
  • Понад 6 мільярдів рублів на будівництво Адміралтейської могли витратити не за призначенням, впевнені в Рахунковій палаті СПб [17] .

Спочатку станція замислювалася як пересадочного вузла між 5-й і 3-й лініями, але через недостатнє фінансування та складності будівництва станції на діючій лінії ці плани відсунуті на невизначений термін. У липні 2010 року Генеральний директор ВАТ НІПІІ «Ленметрогипротранс» Володимир Маслак заявив, що станція «Адміралтейська» не пересадковою [18] .

Проте 28 червня 2011 роки з'явився оновлений план розвитку метрополітену, в якому станція «Адміралтейська» буде мати не одну, а цілих дві пересадки [19] . Намічається проектування двох переходів: на станцію «Адміралтейська-2» планованої Адміралтейський-Охтінской лінії і на перспективну станцію « Адміралтейська-3 »діючої Невському-Василеостровской лінії .

Теоретично майбутній пересадочний вузол, з огляду на конструкції пішохідного коридору між великим і малим похилими ходами, може мати один вихід в місто. Однак це суперечить чинним нормам [ яким? ].

Автобусні маршрути [ правити | правити код ]

Тролейбусні маршрути [ правити | правити код ]

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com