рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Пожежна безпека ДОУ

Вимоги Правил протипожежного режиму при організації та проведенні заходів з масовим перебуванням людей

з пожежної безпеки

Батьки повинні пам'ятати, що дітей приваблює вогонь, але їх природний пізнавальний інтерес повинен бути спрямований в потрібне русло. А це означає, що з самого раннього віку діти повинні знати правила поводження з вогнем.

Від 3-х до 5-ти років
Це вік активних питань і самостійного пошуку відповідей.
Досвід багатьох поколінь батьків підказує: якщо діти притихли, значить, зайняті чимось ризикованим. Діти цього віку вже розуміють силу і наслідки заборони - якщо така робота велася послідовно в ранньому дитинстві.
На питання треба відповідати. Причому по можливості чесно і повноцінно. Діти дошкільного віку, задаючи питання, схильні добиватися інформації ще і ще нескінченними «чому». Особливість пожежної профілактики в даному віці - якщо не дати роз'яснення, то дитина спробує знайти відповідь сам. Ви впевнені, що він зробить це безпечно?
У дошкільнят почуття небезпеки своєрідно. Недолік соціального досвіду може робити їх зовсім «безстрашними» - вони можуть включити плиту, інші електроприлади і побутові газові агрегати, зайти в гараж і сарай. Все це тільки тому, що не мають уявлень про наслідки. Страх прийде вже в середині небезпечного «пригоди», коли з'являться вже знайомі об'єкти страху: темрява, вогонь.
Від 3-х до 5-ти років   Це вік активних питань і самостійного пошуку відповідей

При цьому треба добре розуміти, що, за твердженням психологів, дитячі страхи формуються до 5-ти років. Тому робота з пожежної профілактики повинна носити позитивний характер, а не залякувати дитини страшними наслідками.
Дитина повинна засвоїти, що для того, щоб було добре (не було пожежі) треба робити так і ось так. А якщо не зробити правильно, буде пожежа.
Для даного віку існує достатній пласт класичної протипожежної дитячої літератури: С. Маршак, Б. Житков, Л. Толстой, С. Михалков. Деякі твори, як «Пожежа», «Котячий будинок» і «Розповідь про невідомого героя» С. Маршака, цілком присвячені даній проблемі, в них у доступній формі не тільки розповідають дитині про наслідки пожежі, а й вчать правильній поведінці в даній ситуації.
Читання таких творів обов'язково повинно супроводжуватися бесідою. У бесіді треба постаратися зняти всі побічні ефекти, небажані фантазії, які у деяких надмірно вразливих дітей можуть виникнути. Уважний батько відразу помітить замислений погляд дитини і сам постарається викликати його на відверту розмову. Не повинно залишитися жодного питання без відповіді.
При цьому треба добре розуміти, що, за твердженням психологів, дитячі страхи формуються до 5-ти років

Для дошкільного віку провідною діяльністю є гра. Тому можна спробувати в ігровій формі з'ясувати ставлення дитини до прослуханого вірша, казці: розіграти сюжет з ляльками та іншими іграшками.
Сюжетно-рольові ігри, в які грають дошкільнята, після прочитання творів про пожежу або при реальному зіткненні з пожежею (бачив на вулиці, бачив по телевізору, чув уривок розмови дорослих), можуть стихійно включати в себе пожежну тематику. Необхідно тактовно і грамотно втрутитися з тим, щоб направити хід сюжету, а з ним і емоції дитини в правильному напрямку.
Чи можуть діти самі дзвонити в Пожежну охорону? Так. Диспетчери Єдиної чергової диспетчерської служби навчені спілкуванню з дітьми, в тому числі розрізняти по дитячому голосу, помилковий виклик або за спиною дитини реальна біда. Тому в ігри треба вводити сюжети з викликом пожежних, вчити дитину правильному алгоритму виклику Пожежної охорони: назвати адресу, що горить, ви вводите ваше ім'я і прізвище, прізвище та ім'я батьків.
Діти 3-5-ти років повинні знати:
- вогонь небезпечний: він може стати початком пожежі і заподіяти опік;
- існує ряд предметів (сірники, побутова хімія, плита ...), які діти не повинні чіпати;
- необережне поводження з вогнем викликає пожежа;
- про ознаки пожежі треба повідомляти дорослим;
- пожежа знищує житло, речі ( «Котячий будинок»);
- пожежа небезпечний для життя і здоров'я
- пожежні - відважні і сильні борці з вогнем;
- пожежних викликають по телефону 01, балуватися цим номером можна.

), які діти не повинні чіпати;   - необережне поводження з вогнем викликає пожежа;   - про ознаки пожежі треба повідомляти дорослим;   - пожежа знищує житло, речі ( «Котячий будинок»);   - пожежа небезпечний для життя і здоров'я   - пожежні - відважні і сильні борці з вогнем;   - пожежних викликають по телефону 01, балуватися цим номером можна

6-7 років, підготовчий до школи вік
Це вік активного пізнання світу, причому в основному - руками і ногами. З'являється інтерес до усвідомленого перегляду телепередач, і не завжди адресованих цього віку. Найчастіше дітям цього віку дають дивитися телевізор не в присутності дорослих, і дитина може побачити лякають сцени пожежі, загибелі на пожежі. Це не сприяє формуванню безпечної поведінки. Такі сцени осідають в пам'яті як несвідомо-лякають.
У цьому віці спілкування з книгою набуває активний характер - дитина не тільки слухає, як йому читають, а й намагається читати сам, оцінює ілюстрації. Культура сімейного читання адресована багато в чому саме «Після підготовчої групи»: у них вже значно розвинений словниковий запас, вони здатні оперувати поняттями, робити висновки. Вони люблять обговорювати прочитане. У шестирічок з'являється інтерес до колективної та змагальної діяльності - їм подобається розгадувати ребуси, шаради разом з батьками, обігравати їх.
Це можна використовувати і в пожежній профілактиці: існують тематичні настільно-друковані ігри, книжки-іграшки із завданнями.

У 6-7-річному віці ми даємо доступну інформацію, вчимо правильним діям.

Дитина повинна знати
- пожежних викликають по телефону, і знати особливості свого телефону;
- треба назвати свою адресу, що горить, прізвище, ім'я та пояснити диспетчеру, чому саме він змушений дзвонити до Служби порятунку і де знаходяться батьки;
- не можна дзвонити з жартами і просто «для інтересу» в пожежну охорону, тому що це може завадити отримати допомогу людям, дійсно її потребують;
- побутовий газ вибухових і отруйний, тому користуватися ним можуть тільки дорослі;
- ознаками пожежі є вогонь, дим і запах диму. Про них треба обов'язково і терміново повідомити дорослим;
- не можна брати речі, прилади дорослих для гри - не вміючи їх використовувати правильно, можна влаштувати пожежу.
Дитина повинна знати   - пожежних викликають по телефону, і знати особливості свого телефону;   - треба назвати свою адресу, що горить, прізвище, ім'я та пояснити диспетчеру, чому саме він змушений дзвонити до Служби порятунку і де знаходяться батьки;   - не можна дзвонити з жартами і просто «для інтересу» в пожежну охорону, тому що це може завадити отримати допомогу людям, дійсно її потребують;   - побутовий газ вибухових і отруйний, тому користуватися ним можуть тільки дорослі;   - ознаками пожежі є вогонь, дим і запах диму

Під час прогулянок діти можуть бачити на вулиці пожежну машину. Якщо в молодшому віці ми просто констатували сам факт: «Це пожежна машина, вона поспішає на пожежу», то зараз особливо з хлопчиком, розмова може бути набагато докладніше - від марки машини до її призначення (автоцистерна, автодрабина). Обов'язково треба розповісти дитині, що пожежники - люди не тільки відважні й умілі, але і що вони повинні багато знати. Постарайтеся включити образ пожежного в систему позитивних цінностей дитини - «з кого брати приклад».
Численні сумні випадки з підпалом штор, ігр в полярників з розведенням багаття на підлозі і пристроєм «каміна в замку» в ящику комода - це «творчий почерк» підготовчого до школи віку.
Дітей в цьому віці досить часто залишають будинки на нетривалий час. У зв'язку з цим виникає необхідність навчити дитину при необхідності викликати пожежних як з домашнього телефону, так і з мобільного, якими в цьому віці вже починають користуватися - спеціальні дитячі модифікації забезпечені кнопками виклику екстрених служб.
Під час прогулянок діти можуть бачити на вулиці пожежну машину

У нашому дитячому садку ведеться постійна і планомірна робота щодо профілактики пожежної безпеки серед дошкільнят. Щороку проводяться Місячник безпеки, Місячник пожежної безпеки «Діти проти вогненних забав». Наші педагоги планують і регулярно проводять заняття з ОБЖ «Сірники дітям не іграшка», «Правила поведінки в лісі», «Для чого потрібен вогнегасник» і бесіди з дітьми по даній тематиці, проводяться виставки дитячих малюнків на теми «Увага: електопрібори!», «Пожежні поспішають на допомогу», «тили-бом, тілі-бом загорівся котячий будинок» за враженнями дітей від прочитаних художніх творів.

У Важа батьки! Тільки спільна робота дитячого садка і сім'ї допоможе уникнути пожежі, в якому можуть постраждати діти!

Ви впевнені, що він зробить це безпечно?
Чи можуть діти самі дзвонити в Пожежну охорону?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com