рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Лінія розливу молока і молочних продуктів в ПЕТ-пляшки

Пийте діти молоко, будете здорові. Фраза знайома всім, і, що важливо, не втрачає з часом своєї актуальності. Дійсно, сьогодні на ринку представлено багато різного молока, а також інших напоїв на його основі. З одного боку, великий вибір - це завжди добре. Але з іншого, у споживача можуть виникнути складності при виборі потрібного продукту з такого розмаїття, та й виробникові виділитися на тлі конкурентів не так просто. Проблему вибору, мабуть, залишимо на совісті споживачів, а ось бізнесу ми підкажемо, як вигідно виділити своє молоко на вітрині, а також як примножити доходи від цього продукту.

Хочете, щоб ваш товар вигідно відрізнявся від пропозицій конкурентів? Хочете продавати його дорожче, але так, щоб це не відлякало покупців? Хочете, щоб люди при виборі вашого продукту керувалися, в тому числі, ностальгічними почуттями і просто не могли відмовитися від покупки? Хочете випускати преміум-продукт? Природно, на ці питання будь-який підприємець, який займається випуском молока і молочних продуктів, відповість так.

Але одночасно виникає питання - як цього досягти? А ось і відповідь на нього - лінія з розливу молока і молочних продуктів в ПЕТ-пляшки. Саме про те, як запустити таку лінію і збільшити з її допомогою доходи, ми зараз і розповімо, а допоможуть нам в цьому фахівці компанії "Російська трапеза" (Одного з найбільших російських постачальників обладнання для харчової промисловості).

Спершу з'ясуємо, чому ж така гарна подібна лінія. За словами фахівців, головну роль тут грає привабливість упаковки. Продажі це повністю підтверджують - все більше покупців вибирають молоко і молочні продукти саме в ПЕТ-пляшці, в результаті чого даний сегмент демонструє впевнене зростання.

Плюси ПЕТ-упаковки для споживачів і роздробу:
- Зручність зберігання і відкривання / закривання;
- Відсутність течі;
- Традиційність упаковки (сприймається, як натуральний продукт, упаковка схожа на стару скляну пляшку);
- Продукт видно, можна оцінити колір, консистенцію.

Плюси ПЕТ-упаковки для виробників:
- Зростаючий сегмент ринку;
- Продукт преміален, а значить його можна продавати дорожче;
- Високі бар'єри входу на ринок (можна виділитися на полиці);
- Можливість запропонувати продукт "як у лідерів ринку".

Ну а тепер перейдемо безпосередньо до цеху по розливу молока в ПЕТ-пляшки. Для початку з'ясуємо, яке обладнання повинно бути в ньому:

1. Автомат видування пляшки (виготовлення тари з купується окремо заготовки);
2. Пристрій перенесення пляшки на лінію розливу
Тут може використовуватися один з наступних варіантів:
а) автоматичний вузол перенесення в автоматі видування
б) орієнтатор пляшки, який переносить її на транспортер лінії розливу
в) різного роду накопичувальні столи, конвеєри та ін. (ручна подача)
3. Автомат миття тари;
4. Автомат розливу продукту і закупорити кришкою;
5. етикетувальники;
6. Груповий пакувальник.

Лінія по розливу молока в ПЕТ-пляшки GTL-Packaging

Важливо відзначити, що все обладнання для такого цеху необхідно закуповувати одноразово, щоб отримати готову до роботи і налагоджену лінію. Хоча буває, що підприємці купують тільки частина обладнання, доукомплектовуючи лінію пізніше. Але таке трапляється рідко і виключно від первісної брак коштів.

Якщо зі складом лінії по розливу молока і молочних продуктів в ПЕТ-пляшки все ясно, то перейдемо до наступної частини статті. У ній ми трохи розповімо про організацію робочого процесу.

Щоб не говорити про абстрактне обладнанні, розглянемо роботу лінії з розливу молока в ПЕТ-тару на прикладі продукції підприємств Carbo Concept (апарат для видування ПЕТ-пляшок) і GTL- Packaging (лінія розливу серії Ultra).

Що потрібно враховувати, при виборі обладнання для видування ПЕТ-пляшки У першу чергу пам'ятаєте, що подібний апарат вельми енергоємний. По-друге, переконайтеся в високій якості фільтрів обладнання, щоб ніякі сторонні речовини не потрапляли в камеру роздування. По-третє, дізнайтеся, з якою мінімальною масою Перформ працює автомат. Так, деякі машини приймають лише 40-грамові преформи, в той час як для видування літрової пляшки достатньо і форми вагою 25-30 грам.

Отже, приступимо. Починається описуваний нами цех з автомата для видування ПЕТ-пляшок. Базова модель такого автомата працює з придбані окремо заготовками, видуваючи з них ПЕТ-пляшки об'ємом 0,2-2 літри з діаметром горлечка 28 або 38 міліметра. Наприклад, апарат Compact A4 PET може призвести до трьох тисяч літрових пляшок за годину роботи. Після видування готова тара надходить на транспортер лінії розливу. Для цього може використовуватися як автоматична система, так і ручна.

Тут пляшку насамперед зустрічає мийна установка. Вона автоматично ополіскує і дезінфікує тару. Для цього використовуються різні рідини, які підбираються залежно від технологічних вимог. До найбільш поширених можна віднести озоновану воду, спеціальний концентрат, який змішується з водою безпосередньо в автоматі і використання розчину пероксиду для мийки Ultra Clean. Якісний миючий розчин дозволяє продезинфецировать пляшку перед подачею на автомат розливу. При цьому сам розчин повинен бути повністю вилучений з пляшки і не залишати специфічного запаху миючого засобу.

Після дезінфекції пляшки потрапляють на апарат, який наповнює їх і закупорює. Базова комплектація такої лінії, що випускається компанією GTL-Packaging, призначена для фасування молочних продуктів в ПЕТ-пляшки (0,5-1,0 л.) З широкою шийкою, аплікації різьбовій пробки і проставлення дати на пробці. До її складу входять транспортер з власним приводом, круговий укупорочное пристрій для прийому і наповнення пляшок, віброподающій механізм пробок, укупорочное пристрій з головками для закупорювання та пристрої для встановлення дати.

Люди, які стикалися з обладнанням, розливають ті чи інші рідини, напевно зараз задалися питанням - а яким саме чином здійснюється розлив молока і молочних продуктів в ПЕТ-пляшки? Ми на нього відповімо. Розливатися молоко в такі пляшки може різними способами, але найбільш популярних три: вакуумний розлив, поршневе дозування, флоуметріческій розлив.

У першому випадку при контакті пляшки з дозатором відкривається клапан, і продукт потрапляє в тару «самопливом», при цьому точність дозування виставляється за спеціальним рівнем. Чим гарний такий метод - при ньому не буває спінювання, Але, при цьому, їм не можна розливати продукти з шматочками, наприклад, йогурт.

При поршневому дозуванні використовує об'ємний метод, а розлив проводиться без контакту з пляшкою. Таким чином можна розливати продукти з різними включеннями, але тут великий ризик піноутворення.

В системі флоуметріческого розливу головну роль грає флоуметр - пристрій, заміряли необхідну дозу продукту по потоку і управляє клапаном подачі продукту в пляшку. Цей підхід є найперспективнішим рішенням для розливу в ПЕТ-тару. Справа в тому, що він поєднує переваги вакуумного і поршневого дозування, дозволяє виробляти безконтактний розлив продукту, в тому числі з включеннями.

Отже, з розливом ми розібралися. Перейдемо до наступної ділянки лінії. У випадку з розглянутої нами лінією GTL -Packaging, це автоматична установка для наклеювання етикеток моделі GTL - LabelPak на пляшку. В конструкції використаний фотосенсор для читання проходить пляшки і СТОП-фотосенсор з можливістю розпізнавання етикеток різного типу.

Завершальним штрихом виробничої лінії з розливу молочних продуктів в ПЕТ-пляшки є автомат груповий упаковки. Саме з нього і сходять ті упаковані блоки пляшок, які потім занурюються на машину і відправляються в магазин.

На цьому все. Як видно, перехід на розлив молока і молочних продуктів в ПЕТ-пляшку не така вже й складна штука. Звичайно, на обладнання доведеться витратитися. Але, повірте, воно того варто. Адже куди приємніше купувати молоко в прозорій пляшці з запам'ятовується формою і радує око етикеткою, ніж в так приїлася всім картонному (пюр-пак) або поліетиленовому пакеті.

ТОВ «Російська Трапеза»
Росія, 198178, г. Санкт-Петербург, Малий проспект В. О., д. 57, к. 3
E-mail: [email protected]
https://rt.ru

Хочете, щоб ваш товар вигідно відрізнявся від пропозицій конкурентів?
Хочете продавати його дорожче, але так, щоб це не відлякало покупців?
Хочете, щоб люди при виборі вашого продукту керувалися, в тому числі, ностальгічними почуттями і просто не могли відмовитися від покупки?
Хочете випускати преміум-продукт?
Але одночасно виникає питання - як цього досягти?
Люди, які стикалися з обладнанням, розливають ті чи інші рідини, напевно зараз задалися питанням - а яким саме чином здійснюється розлив молока і молочних продуктів в ПЕТ-пляшки?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com