рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Національний музей Республіки Карелія

З найдавніших часів до середини ХIХв. прикраса одягу і предметів домашнього вжитку вишивкою вироблялося в кожній селянській родині для власних потреб. Вишивка на продаж, як правило, виконувалася невеликими партіями і продавалася на місцевих ярмарках. Так було і в Заонежье, відомому в регіоні своїми різноманітними промислами і ремеслами, де вироби з льону, в тому числі і декоровані вишивкою, закуповувалися поморами, північними карелами на знаменитій Шунгской ярмарку.

До середини ХIХв. в народному одязі (особливо святковій) основна роль належить покупним тканин - ситцю, Кумача, шовку та інших. Традиційні прийоми вишивки, з давніх-давен прикрашали народний костюм поступово забуваються і втрачаються. На зміну їм приходять більш прості по техніці тамбур, хрест, вільна гладь з модними міськими малюнками, широко використовуються зразки для вишивання по канві.
В орнаменті старовинних вишивок Заонежья (до теперішнього часу збереглися лише їх поодинокі зразки) - антропоморфні зображення, фантастичні звірі й птахи, рослинні композиції, висхідні до узорочью ХVII століття.
Заонежские вишивальниці до кінця ХIХ - початку ХХв.в. продовжують використовувати старовинні прийоми у вишивці рушників, облямівки, поділів сорочок, але в зв'язку з широким розповсюдженням кумача і ситцю все частіше замінюють їх простим тамбурним швом або хрестиком. Білий тамбур по Кумачу стає широко поширеним поєднанням у вишивці, замінюючи більш складні старовинні вишивки по сітці ( "філе").

Один з найстаріших в фондах КГКМ зразків такої вишивки представлений на виставці (білий весільний підзора поч. ХIХв.) Подібні ошатні і складні вироби до початку ХIХ століття дуже рідкісні, роботи цього періоду грубіше і простіше за малюнком.
Для підтримки давніх традицій заонежских вишивки в с.Шуньге, де техніка "тамбуром по філе", була однією з панівних, в 1907 році влаштовується пункт Товариства допомоги ручної праці, що виник в 1901р. в Санкт-Петербурзі з метою організації виробництва і збуту кустарних виробів народної творчості.

Вишивки Заонежья стали продавати в Лондоні, Парижі, і Нью-Иорке. До 1910-х років роботою на продаж в Заонежье займалося близько 500 вишивальниць, які заробляли в день до 50-60 копійок.
Асортимент виробів в роки дії пункту значно розширився: скатертини, серветки, чайні набори, доріжки, обробки для суконь і т.д. Широко використовувалося більш тонке фабричне полотно. Робота Товариства допомоги ручної праці послужила відродженню старовинних типів тамбурного шиття. Діяльність цього товариства в Шуньга тривала до 1920 років. Після революції пункт з 1921р. перейшов у відання Північно-кустаря. Наступний етап у розвитку заонежских вишивки пов'язаний зі створенням артілі "заонежских вишивка" (1929 рік), коли в селі Хашезеро була відкрита майстерня, яка об'єднала до 400 вишивальниць.

За роки свого існування підприємство неодноразово змінювало своє підпорядкування і назви. Але основним напрямком його роботи завжди було: вивчення, збереження і розвиток народної вишивки, здавна відомої своїм оригінальним орнаментальним ладом і різноманітністю технічних прийомів.

У 20-40-ті роки багато вишивали в техніці "хрест", строчевой швами. Вишивальниці брали участь у виставках в Москві, Нью-Йорку, виконували урядові замовлення: підготували колекції виробів для павільйону К-Ф РСР на ВДНГ, вишили панно "Легендарний похід Тойво Антікайнена" (за ескізом В.М.Агапова), ювілейні та святкові скатертини ( за ескізами Н.А.Родіоновой, Е.І.Тройняковой) і ін.

У 40-90-ті роки багато зробили для відродження традиційних заонежских швів московські художники Л.С.Філонова, Н.Н.Дзагурова, Р.А.Кашпар (НДІ художньої промисловості). В експозиції представлені сукні, панно, рушники виконані по їх ескізами.
Сучасний асортимент "заонежских вишивки", багатий і різноманітний - це столове і постільну білизну, молодіжний одяг, сценічні костюми для відомих в краї ансамблів "Кантеле", "Земелюшка", "Сузір'я" та ін.

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com