рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

"Паперові" гри для дітей | Все для дошкільнят та їхніх батьків

  1. ТАНЦІ НА ПАПЕРІ
  2. «Мумія фараона»
  3. ЧИЇ ГУБИ?
  4. "ПЕРША ШЛЮБНА НІЧ"
  5. «ОШУКАНЕЦЬ»
  6. «Приліпити НОС»
  7. ВЕСЕЛІ БУКВИ
  8. ЯКІ ПИТАННЯ - ТАКИЙ ВІДПОВІДЬ
  9. ОСЬ ЦЕ НОМЕР!
  10. Балда
  11. Балда II
  12. шибениці
  13. ТАНКИ
  14. ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ
  15. ТОЧКИ
  16. МОРСЬКИЙ Бій
  17. ПРОСТІ І СКЛАДНІ ФРАЗИ
  18. ВІЛЬНІ АСОЦІАЦІЇ

Існує маса забавних і розвиваючих дитячих ігор на папері, які можуть бути цікаві не тільки дітям, а й дорослим. Головне достоїнство таких ігор - це їх простота і загальнодоступність, так як, погодьтеся, кілька аркушів паперу і кілька олівців або ручок доступні практично завжди - в будь-який час і в будь-якому місці. Ці предмети немов за помахом чарівної палички перетворюються в джерело загальних веселощів і забави.

ТАНЦІ НА ПАПЕРІ

Це дуже весела і кумедна гра. Для її проведення необхідно кілька пар, бажано - що складаються з чоловіка і жінки або хлопчика і дівчинки (гру можна проводити при наявності двох пар). Кожній парі дається великий аркуш паперу (розміром 1х1 м). Це може бути будь-яка неплотная папір або газета.

Під мелодійну музику пара встає на папір і виконує повільний танець на місці, намагаючись щоб ноги не потрапили на підлогу. Потім музика обривається - і папір складається вдвічі, пара знову танцює, вже більш щільно притулившись один до одного. Папір складається доти, поки на ній можна буде встояти, виконуючи танець, одному партнеру з партнеркою на руках, причому так, щоб не вийти за краї паперу (деякі чоловіки, щоб виграти, примудряються стояти на одній нозі, та ще й з партнеркою на руках).

Виграє та отримує приз пара, яка найдовше інших змогла протриматися на маленькому клаптику паперу.

«Мумія фараона»

Ще одна гумористична гра, в якій використовується папір, причому ... туалетний. Учасники знову діляться на пари (для гри досить двох пар). У парі вибираються «мумія» і фараон.

Кожній парі видається рулон туалетного паперу. Чи включається швидка музика. І по сигналу «фараон» починає обмотувати «мумію» туалетним папером повністю, починаючи з ніг - і до голови, до тих пір, поки папір не закінчиться. Кожен «фараон» повинен постаратися обмотати «мумію» якнайкраще, щоб не було видно ні особи і ніякої іншої частини тулуба. Туалетний папір досить тонка, тому в процесі обмотки може рватися, так що в грі є свої складності. Але веселощів вистачить усім.

Виграє парочка, яка швидше закінчить «обмотування мумії» папером і зробить це на всі сто.

ЧИЇ ГУБИ?

Відома всім весела «весільна гра для нареченого» може доставити ще більше сміху, якщо дещо змінити її.

Гру краще проводити при великому скупченні народу, але в компанії, де кожен досить добре знає один одного (наприклад, в колективі). У грі беруть участь рівна кількість хлопчиків і дівчаток.

Береться досить великий аркуш паперу, на якому дівчатка за ширмою або в іншій кімнаті «залишають» відбитки своїх яскраво нафарбованих губ. Потім «заповітний» лист виставляється напоказ хлопчикам, і вони повинні відгадати, де чиї губи закарбувалися. Хлопчики, звичайно ж, подивляться на дівчаток, які увійшли в кімнату, і постараються визначити за кольором їхніх уст, де чий відбиток, але все-таки їм буде досить складно зробити це.

Виграють хлопчики, які вірно вгадають кожен відбиток губ. Але це не кінець гри: дівчатка віддають свої губні помади хлопчикам, які йдуть за ширму, фарбують губи і залишають відбитки на іншому аркуші паперу. Тепер завдання дівчаток - вгадати, чиї губи відображені на папері. Звичайно, дівчаткам складніше вгадати «чоловічі губи», так як хлопчики вийдуть з-за ширми зі стертою губною помадою. Доведеться порівнювати відбитки з «оригіналом», тобто звернути увагу на форму губ кожного хлопчика.

Хоча і для хлопчиків гру можна ускладнити, якщо учасниці поміняються губними помадами і перефарбують губи після того, як залишать свої сліди на папері.

"ПЕРША ШЛЮБНА НІЧ"

Це дуже смішна гра, розрахована на підлітків 13-15 років. Ініціатор (ведучий) гри пропонує кому-небудь з присутніх юнаків перевірити свою координацію. На аркуші паперу ставляться п'ять точок, що утворюють квадрат з точкою всередині (нагадує поштовий конверт). Лист кладеться на стіл, навпроти нього ставиться дзеркало.

Гравцеві пропонується з'єднати всі крапки між собою, по можливості не відриваючи олівця від паперу, причому дивлячись на відображення аркуша паперу в дзеркалі, а не на неї саму. У процесі малювання гравець намагається чесно провести лінії поровнее і при цьому видає найрізноманітніші звуки, на кшталт: «Не потрапив», «Чорт, знову не потрапив», «Важко, спітнів навіть» і т. П.

Завдання ведучого - записати всі фрази, слова, пропозиції і звуки, які видає гравець в процесі малювання, а після закінчення гри прочитати їх вголос під заголовком: «Як я провів шлюбну ніч?»

«ОШУКАНЕЦЬ»

Це кумедна гра. Але організувати її можна тільки один раз з одними і тими ж людьми, або при кожному новому випадку доведеться змінювати питання.

Гра полягає в наступному: вибирається ведучий - «обманщик», який ставить запитання іншим. Кожен гравець, в свою чергу, записує свої відповіді на аркуші паперу, пронумеровивая їх по порядку. Потім, після закінчення цих питань, «обманщик» по черзі задає зовсім інші, а гравці «підставляють» під них написані відповіді. Або ведучий - «обманщик» - сам зачитує ці відповіді в тому випадку, коли гравці віддають йому свої підписані (іменами) листочки з відповідями. Виходить смішна плутанина.

Питання «обманщика»:

1. Яке ваше улюблене тварина? (Як ласкаво вас називають батьки?)

2. Яке ваше улюблене блюдо (фрукти, овочі)? (Чим харчуються їжачки?)

3. Яке у вас хобі? (Що вас насильно змушують робити вдома?)

4. Які культурні заклади ви любите відвідувати під час відпочинку? (Куди вас «ніяким арканом не затягнути?»)

5. В якій країні або закордонному місті ви найбільше хотіли б побувати? (В якому місці ви будете ховатися від органів правосуддя?)

6. Які види зброї вам відомі (назвіть кілька видів)? (Які предмети ви зазвичай везете з собою у валізі?)

7. Які парфуми любить ваша мама? (Що ви п'єте, коли немає горілки під рукою?)

8. Який предмет з домашнього вжитку вам найбільш потрібно? (Чим ви зазвичай кидаєтеся, коли в гніві?)

Ви можете самі придумати масу подібних варіантів питань.

«Приліпити НОС»

Для гри необхідно кілька листів ватману з великим примітивним зображенням особи (чоловічого або жіночого) без носа. Листи розвішуються на одній стіні на достатній відстані один від одного. Навпаки них, на відстані 4-5 м, встають гравці. Вони візуально запам'ятовують те місце, де відсутній ніс. Гравцям зав'язують очі і дають по шматку пластиліну, з якого вони повинні виліпити ніс (з закритими очима). Потім учасники гри повинні дійти до стіни з «портретами» і приліпити носи в відповідні місця.

Перемагає гравець, як можна точніше приліпити ніс.

ВЕСЕЛІ БУКВИ

Наприклад, дітям (та й дорослим) можна запропонувати таку розвиваючу інтелектуальну гру. Кожен учасник бере собі по листку паперу і олівця (ручки) і розділяє свій лист на сім колонок (остання колонка робиться вже, ніж всі інші). Нагорі кожної колонки пишеться її назва. Назви колонок наступні:

1) «Місто»,

2) «Марка автомобіля»,

3) «Рослина»,

4) «Тварина»,

5) «Професія»,

6) «Ім'я»,

7) «Набрані очки».

Коли все приготуєте, можна починати гру. Один з учасників гри дає всім іншим якийсь сигнал і починає промовляти про себе по порядку російський алфавіт (пропускаючи літери «ї», «е», «ь», «ь»), причому робити це він може в будь-якому темпі або по ходу змінюючи темп промовляння. За домовленістю, інший учасник в будь-який момент після сигналу може сказати йому «стоп».

Граючий, промовляти про себе алфавіт, повинен сказати, на якій букві він в цей момент зупинився. Як тільки стає відома буква, всі гравці повинні якомога швидше заповнити в своїх листочках відповідні колонки, написавши в них слова, що починаються з цієї літери (наприклад, була обрана буква «с». Всі хлопці повинні написати по одній назві міста, тварини, рослини і т. д., що починаються з літери «с»).

Як тільки комусь вдається це зробити, він говорить «Стоп»; всі гравці повинні відкласти ручки в сторону і припинити подальшу творчість. Після кожного такого міні-туру проводиться підрахунок очок: за кожну правильну відповідь присуджується 10 очок; якщо ж варіанти відповіді однакові у двох або більше гравців, присуджується 5 очок.

Отримані окуляри підсумовуються і записуються у відповідну колонку. Гра повторюється до тих пір, поки не закінчиться місце на листочку або за домовленістю учасників. Все окуляри підсумовуються, і набрав їх більше - оголошується переможцем. Немає потреби говорити про те, що в гру можуть бути внесені зміни з приводу кількості та назв рубрик, виходячи з побажань і можливостей учасників.

ЯКІ ПИТАННЯ - ТАКИЙ ВІДПОВІДЬ

Весело і цікаво пограти в наступну гру. Кожен бере аркуш паперу і пише зверху будь-яке питання (наприклад, «Що ти хочеш, щоб тобі подарували на день народження?»). Потім він акуратно загортає аркуш паперу на себе, щоб не було видно питання, пише на згорнутої смужці перше слово питання, яке було задане (в нашому прикладі це буде слово «Що?»), І передає листок по колу наступного гравця, а сам в свою чергу отримує такий же листок від сусіда. Кожен з гравців повинен, не підглядаючи в заданий питання, відповісти на нього однозначно або невеликий фразою, виходячи зі змісту першого написаного слова питання.

Відповідь пишеться поруч зі словом питання, загортається від сторонніх очей - і учасник пише новий питання, загортає лист, і т. Д., Тобто все повторюється спочатку. Коли папір закінчується і загортати її вже нікуди, гра припиняється. В урочистій обстановці листи по черзі розвертаються і під загальний сміх зачитуються питання, а головне, відповіді на них. У цій грі немає ні тих, хто виграв, ні тих, хто програв, зате на деякий час веселощі в компанії забезпечено.

Є дещо інший варіант цієї гри. Сенс дійства полягає в колективному написанні чарівної казки. Береться лист паперу, і кожен з учасників пише по одному реченню, тим самим вносячи свій творчий початок в твір казки. Потім лист загортається - і вже інший грає пише продовження, не знаючи початку. Це творчість може розтягнуться і на кілька листів, поки не набридне. Потім вийшло твір публічно озвучують і, якщо необхідно, публікують.

З таким же успіхом можна організувати цех художників-сюрреалістів, коли кожен з учасників буде малювати фрагмент того предмета, який було вирішено намалювати. Тут необхідний творчий підхід щодо регулювання товщини загинається смужки і величиною самого листа. Хтозна, може бути, саме ваші роботи увійдуть до золотого фонду постмодерністського мистецтва.

ОСЬ ЦЕ НОМЕР!

Дуже рекомендуємо пограти в наступну гру. Вона буде цікава не тільки дітям, а й дорослим, особливо якщо вони вже деякий час знаходяться за святковим столом і не витрачають за ним даремно час. Візьміть 11 аркушів паперу розміром приблизно з зошита. На кожному з них крупно напишіть порядковий номер з 2 до 12.

Ці листи розкладаються на підлозі недалеко один від одного номерами вгору і в довільному порядку. Вибираються ведучий і пара гравців (для дорослих бажано різностатевих, для дітей не має значення). Ведучий кидає два гральних кубика, сума очок, що випали на кубиках, відповідає листку з відповідним номером.

Ведучий командує: «Перший гравець, праву ногу на лист номер такий-то», і цей гравець повинен свою праву ногу поставити на цей листок, не зрушуючи його з місця. Ведучий знову кидає кубики, дивиться на випали окуляри і командує: «Другий гравець, праву ногу на такий-то номер» - і другий гравець підпорядковується команді.

Далі йдуть по черзі ліві ноги гравців, потім їх праві і ліві руки. Потім все повторюється спочатку, і гравці тепер повинні просто міняти свої позиції, керуючись вказівками ведучого і не змінюючи при цьому положення своїх інших кінцівок, не зрушуючи з місця розкладених аркушів паперу.

Під загальний сміх, поради та допомогу оточуючих двоє приймають різні пози, заплутуючись все більше і більше в своїх і чужих кінцівках. Головне завдання гри - як можна довше зберігати стійке положення і не втратити рівноваги. Ця своєрідна гра здатна надовго розвіяти нудьгу у вашій компанії.

Балда

Перейдемо тепер до більш нешкідливим ігор. На листку паперу малюється квадрат і розбивається на 7 рядків і 7 стовпців.

Таким чином, виходить сітка, розбита на 49 однакових клітинок. Посередині по горизонталі пишеться якесь слово з 7 букв. Завдання кожного граючого полягає в тому, щоб дописати якусь букву в будь-яку клітину поля, щоб отримати нове слово максимальної довжини.

Слова можуть змінювати напрямок, але не можуть двічі використовувати одну і ту ж букву (тобто одну і ту ж клітку з буквою) і йти по діагоналі. Утворені слова виписуються в стороні і не можуть повторюватися.

Гра закінчується, коли всі клітини на поле будуть заповнені або поки самі гравці не захочуть припинити її. Підраховується загальна кількість букв, які знаходяться в словах, складених кожним з гравців. Виграє той, у кого сума виявиться більше. Зазвичай в цю гру дуже часто грають студенти на нудних лекціях.

Балда II

Для цієї гри потрібні папір і ручка, причому обзавестися цими предметами потрібно всім учасникам гри. Один гравець називає будь-яку букву, а решта по черзі повинні додати ще одну букву. В результаті виходить якесь слово. Але умови гри такі, що гравець, який називає останню букву до цілого слова, повинен пропустити наступний хід. Тому гравці повинні намагатися по можливості назвати інші літери, щоб слово виявилося самим фантастичним.

шибениці

На папері можна влаштувати своєрідне «поле чудес», тільки не з роздачею призів, а з віртуальної смертю того, хто програв. Один з гравців загадує якесь слово і малює на папері порожні квадрати числом, що дорівнює кількості букв загаданого слова, як в «Поле чудес». Інший же гравець повинен розгадати це слово. Він називає якусь букву, і якщо ця буква присутній в задуманому слові, значить загадав «відкриває» її тому, хто відгадує, і пише її у відповідному квадраті. Якщо він не вгадав букву, загадав починає малювати шибеницю. За кожну неправильно названу букву загадав додає по одному елементу шибениці в свій малюнок.

Спочатку він малює вертикальну риску, потім - горизонтальну, далі спускає з горизонтальної межі «мотузочку», потім домальовує петлю, далі в петлі з'являється чиясь голова, потім - тулуб, руки, ноги. На завершення всієї живописної композиції внизу для забави домальовує маленький вогнище інквізиції. Якщо до того, як гравець зумів відгадати загадане слово, його «повісили», отже він програв. Кількість елементів шибениці може встановлюватися гравцями самостійно, в залежності від їх художньої фантазії і здатності вгадувати слова.

ТАНКИ

Знадобиться аркуш паперу розміром приблизно з зошита розворот, але без клітинок і ліній (так як з цими клітинами і лініями гра значно спрощується). Найкраще взяти стандартний листок формату А4 і акуратно згорнути його навпіл. Одна половина листа належить одному гравцеві, інша - напарнику.

Кожен з гравців на своїй половині аркуша малює заздалегідь обумовлену кількість танків (бажано також домовитися про їх розмірах) та штаб. Далі ходить гравець малює кульковою ручкою на своїй половині поля жирне темна пляма, накладає свою половину листа по згину на половину листа противника і друкує своє пляма на половині аркуша противника.

Якщо відбиток «потрапив» в будь-якої танк супротивника, він вважається знищеним і закреслюється. Потім робить хід інший учасник гри. Виграє той, хто першим зуміє вразити всі танки противника і його штаб (штаб атакується в останню чергу, коли охороняти його вже нікому).

ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ

Гра для одинаків. На аркуші паперу в клітинку малюється квадрат 5х5 клітин. У лівому верхньому кутку квадрата ставиться цифра 1, а далі все клітини квадрата починають заповнюватися по порядку цифрами відповідно до ходів шахового коня, тобто буквою «Г» в будь-якому напрямку, не виходячи за межі квадрата. Завдання гри - заповнити цифрами все клітини квадрата відповідно до ходів шахового коня.

На перший погляд, зробити це просто, особливо на поле 5 на 5 клітин, але чим більше поле, тим складніше виконати це завдання, тому гра вимагає уваги, пам'яті і, звичайно ж, підключення логічного мислення.

ТОЧКИ

Точки - варіант відомої китайської гри го. Для неї необхідний аркуш паперу в клітинку. Грають двоє; бажано, щоб у них були ручки різних кольорів. Сенс гри в наступному: кожен гравець по черзі ставить крапку в будь-якій частині листа (точки необхідно ставити в місцях перетину ліній розмітки зошитового листа). Мета гри - оточити своїми точками точки супротивника так, щоб через свої точки можна було провести безперервну суцільну лінію. Виграє той, хто в підсумку зуміє «захопити» більше точок опонента.

МОРСЬКИЙ Бій

Всі учасники діляться на пари. КОЖЕН бере Собі листок паперу и олівець. На Аркуші паперу треба намалюваті два квадрата 10х10, тобто стокліткові поля. Ліве поле - це флотилія, яка належить гравцеві. Флотилія складається з десяти кораблів. Кораблі не стикаються один з одним. За верхнім клітинам квадрата розставляються кілька букв за алфавітом. По горизонталі з лівого боку потрібно поставити цифри від 1 до 10. Другий квадрат позначає флотилію суперника. Цей квадрат до початку гри залишається порожнім.

Завдання кожного учасника гри - знищити кораблі свого суперника. Спочатку «стріляє» перший за жеребом. Це означає, що він називає координати корабля, в який передбачається потрапити. Наприклад, В-4. Якщо гравець вгадав місце розташування корабля, отже другий учасник повинен викреслити «загиблий» корабель. Після цього «постріл» робить противник.

Якщо удар неточний, тобто в названих координатах немає корабля, виходить, цей хід зроблений даремно. Іноді може бути, що зачеплений тільки краєчок корабля. Адже іноді корабель може займати не одну, а кілька клітинок. «Поранений» корабель можна вбити тільки в разі, якщо всі клітинки виявляться закресленими.

Переможцем стає той, хто першим знищив всю флотилію супротивника. Після цього гру можна відновити. Порожній квадрат потрібен для того, щоб на ньому відзначати свої постріли. Адже стріляти два рази по одній і тій же клітині ні до чого.

ПРОСТІ І СКЛАДНІ ФРАЗИ

На початку гри вибирається ведучий. Він називає якесь слово. А решта повинні розібрати це слово на літери і придумати речення, в якому слова починалися б на всі букви, наявні в цьому слові. Наприклад, ведучий називає слово: «Цукерка». Можна придумати таку пропозицію: «Якась звичайна таємниця нагадує йому англійський ліхтар». Пропозиції кожного учасника оцінюються провідним певною кількістю очок. В кінці гри підводяться підсумки. Переможцем стає той, хто набирає більше очок.

ВІЛЬНІ АСОЦІАЦІЇ

На початку гри вибирається ведучий. Всі інші беруть папір і олівці або ручки. Ведучий називає якесь слово. Хлопці повинні написати довгий ряд слів, які асоціюються у них із словом, названим провідним. Після цього всі по черзі читають свої слова. Наприклад, ведучий називає слово «кошеня». Учасники гри можуть написати такі слова, як «шерстка, ковбаса, веселий, пухнастий, маленький, товстий, смугастий, дряпається, миші, іграшки, муркоче» і т. Д. Як тільки всі гравці прочитають свої слова, ведучий дає іншу команду: з написаних слів потрібно скласти розповідь. Наприклад, про кошеня можна написати таку розповідь:

«У будинку з'явився маленький кошеня. Він пухнастий, смугастий. Спочатку він був зовсім крихітний, потім підріс, став товстий, веселий. Кошеня дуже любить ковбасу. Після того як він як слід перекусить, він довго вилизує свою блискучу шерсть. Кошеня підріс і став сильно дряпатися. Він дуже любить спати у кого-то на колінах. Коли його гладять, він тихенько муркоче, співає свою веселу пісеньку ».

Кожен повинен прочитати свою розповідь вголос. Ведучий оцінює розповіді всіх гравців в балах. Після цього він називає інше слово, і гра триває. В кінці гри підводяться підсумки. Переможцем стає той, хто набирає більше балів.

ЧИЇ ГУБИ?
Завдання ведучого - записати всі фрази, слова, пропозиції і звуки, які видає гравець в процесі малювання, а після закінчення гри прочитати їх вголос під заголовком: «Як я провів шлюбну ніч?
1. Яке ваше улюблене тварина?
Як ласкаво вас називають батьки?
2. Яке ваше улюблене блюдо (фрукти, овочі)?
Чим харчуються їжачки?
3. Яке у вас хобі?
Що вас насильно змушують робити вдома?
4. Які культурні заклади ви любите відвідувати під час відпочинку?
Куди вас «ніяким арканом не затягнути?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com