На одному із західних сайтів я натрапила на статтю, яка мене дуже зацікавила. Я зробила переклад і вирішила представити його вашій увазі. Йдеться про шампунь «Кінська сила» - саме під такою назвою цей косметичний препарат для волосся представлений у нас в Росії.
Було б цікаво дізнатися вашу думку не тільки про даній статті, а й про сам засобі. Якщо ви вже випробували на своїх волоссі цей чудодійний шампунь - поділіться, будь ласка, відкликанням в коментарях. Чи справді є приголомшливий результат, про який говориться у рекламі ?!
А поки читаємо статтю:
«В Іспанії шампунь для коней під назвою« Champu de caballo », який до листопада минулого року продавався виключно за рекомендацією ветеринарів в спеціалізованих аптеках, зараз проводиться в новому форматі, придатному і для людей, і продається вже в супермаркетах.
Примхи багатіїв або потреби бідняків? Залишається тільки гадати, але вірно одне: чарівний прийом маркетингу під назвою «з вуст в уста» допоміг товару, спочатку продавати практично з-під поли, стати косметичним продуктом №1 на полицях найбільших магазинів, зазначає Corriere della Sera.
«Він відмінно зміцнює волосся , Робить їх здоровими і блискучими, перешкоджає випаданню і усуває перетин кінчиків », - запевняють покупці, які вже випробували на собі дію диво-шампуня.
Видання «El Mundo» присвятило цій темі цілу смугу, назвавши матеріал «Ажіотаж навколо кінського шампуню».
Ефект впливу шампуню на людський скальп, створеного і апробованого спеціально для миття кінської гриви, до пори до часу був нікому не відомий (кому б прийшло таке в голову!), Поки не знайшовся відважний експериментатор, що випробував його на собі. З тих самих пір все більшу кількість людей із задоволенням їм користуються і рекомендують своїм близьким і друзям.
«Ми продаємо його вже багато років, він відмінно допомагає в процесі гігієнічного догляду за тваринами. Крім того, відомо, що біотин - головний складовий елемент цього шампуню - сприяє зміцненню гриви, очищаючи його від жиру », - пояснює Гілермо Пікабеа, ветеринарний лікар лабораторії Bilper, яка і займається виробництвом прославився кошти.
Але, бізнес диктує свої правила, дуже швидко і супермаркети, і лабораторія Bilper розпізнали «запах» нечуваної прибутку.
Хоча на етикетці колишнього шампуню для кінської гриви і написано, що він «сприяє відновленню истончен волосся тваринного, покращує якість кератину, відновлюючи і зміцнюючи волосяну цибулину», - хто ж в купівельному азарті буде це читати, адже захоплені рекомендації друзів і родичів - це сама найкраща реклама. А вони, в свою чергу, користувалися ним ще тоді, коли він офіційно призначався тільки для миття кінських грив.
«Перешкоджає випаданню волосся, підсилює блиск ... Хоча, з іншого боку, - ви коли-небудь бачили лису кінь? Чудеса, які народилися під впливом масового психозу », - робить висновок автор матеріалу про чудодійний засіб.
Чи справді є приголомшливий результат, про який говориться у рекламі ?Примхи багатіїв або потреби бідняків?
Хоча, з іншого боку, - ви коли-небудь бачили лису кінь?