рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Чому малюк все тягне в рот: смоктальний рефлекс

  1. Смоктальний рефекс у маленьких гурманів
  2. ходимо самі
  3. Як відучити дитину все брати в рот
Смоктальний рефлекс - це один з найперших людських рефлексів, який забезпечує виживання. Саме завдяки йому, новонароджений малюк чітко знає, як правильно взяти мамині груди і які дії потрібно здійснювати, щоб пішло молоко. Тому рот у дитини це не тільки орган для харчування, але і для дотику, самозаспокоєння. Правда тільки до певного часу і кордонів, з часом смоктальний рефлекс починає згасати. Саме тому, коли п'ятирічна дитина тягне в рот все, що попадається йому на очі - це вже несе за собою ризик психічного захворювання. Сьогодні ж на namewoman.ru ми поговоримо про ті випадки, які є нормою, але напружують батьків, і про те як без шкоди для улюбленого чада, поступово змінити сприйняття світу малюком.

Смоктальний рефекс у маленьких гурманів

Інтерес до навколишнього світу у малюка з'являється на 1-2 місяці життя, а ось свої руки і їх можливості дитина виявляє трохи пізніше - десь у три місяці. Але саме з 30-45 денного віку ротик дитини, крім смоктальній функції, виконує ще й пізнавальну. Адже малюк вміє отримувати інформацію, поки що, тільки з цього джерела. І, виявивши у себе наявність рук, діти першими їх і відправляються в рот для перевірки. Далі в хід йдуть всі предмети, які виявляються в досяжності: іграшки, одяг, навіть мамині частини тіла. І це нормальний етап розвитку дитини, через який він повинен пройти. Завдання батьків забезпечити дитині безпеку: всі речі, які ви даєте дитині, повинні бути чистими, не мати гострих країв і дрібних деталей.

Підказка від ІмяЖенщіна: зовсім не обов'язково, щоб об'єкти, які малюк буде досліджувати ротом, були спеціально для цього призначені (прорізувач, гумове кільце і т.д.). Ваш малюк отримає більше інформації, якщо буде вивчати різні на дотик і смак предмети. Немає нічого страшного, якщо дитина пожует мамину футболку або погризет татову лінійку. Просто ці речі повинні бути чистими і робити малюк повинен це під наглядом дорослих, тоді ніякі дитячі хвороби через дитячу допитливість вам не загрожують.

ходимо самі

Та все це дуже легко робити і контролювати, поки малюк не навчився пересуватися самостійно на двох ніжках. З настанням цього чарівного моменту бідні батьки як очманілі носяться за малюком в парку, відтягуючи його від урн, забираючи з рук палиці, каміння, а ще гірше - недопалки. Тому що все знайдене дитина норовить спробувати на зуб - і бананчик, і пісочок, і котячий хвіст. І це нормально (в тому сенсі, що логічно), оскільки саме таким чином він досліджував все нове до недавнього моменту. Але вже ближче до року (середньо статистично саме в цьому віці малюки починають ходити і більшість з них прощаються з грудним вигодовуванням) дитина починає розуміти, що крім рота у нього є й інші частини тіла для дотику, смоктальний рефлекс природним чином притупляється. Саме в такий момент перед батьками стає дуже важливе завдання - навчити малюка правильно користуватися руками, очима, щоб в найближчому майбутньому він зміг задовольнятися ними в процесі пізнання.

Як відучити дитину все брати в рот

А дуже просто! Показуйте малюкові своїм прикладом, що твердий камінчик цікавіше повертати в руках, розглянути його очима, ніж тягнути в рот, а потім випльовувати бруд і пісок, які до нього прилипли.

Є маса пальчикових ігор, які сприяють розвитку тактильних відчуттів. Грайте в них з малюком і надалі руки для нього вийдуть на перше, цілком самодостатня, місце, коли він буде знайомитися з новими предметами.

Дуже важливо, навіть в такому ніжному віці, щоб малюк чітко розмежовував речі, які можна і не можна тягнути в рот. Причому заборона не повинна залишатися авторитарним «не можна». Обов'язково поясніть дитині (на доступному для нього рівні) чому не можна, і тут же запропонуйте альтернативу. Наприклад: «Палички тягти в рот не можна, тому що вони брудні, несмачні, ти можеш ними вдавитися. Давай ми паличку потримаємо в руках, а я дам тобі шматочок хліба, якщо ти хочеш щось пожувати ».

У процесі виховання дуже важлива послідовність і постійність вимог, заборон і дозволів. Якщо паличку / книжку / ручку не можна брати в рот сьогодні, то можна і завтра. І не дозволяє це робити не тільки мама, але й тато, і бабуся, і т.д. Тоді дитина дуже швидко все зрозуміє і перестане брати в рот непотрібні предмети. А ось якщо в родині все як добре відомі тварини в байці Крилова, то і результату не буде.

Натали Гойденко

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com