рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Реклама в б'юті-індустрії. Що, як, навіщо, чому, за скільки?


Нещодавно я виступала з лекцією (хе-хе) у Вищій Школі Економіки. Тема була - «Моє життя в б'юті-мистецтві». Загалом, «розкажіть нам, як і за якими законами живе глянець, б'юті-блоги, і ви самі, дорога Яна». Один з перших питань було - «чому все, що публікується в глянці, я сприймаю як рекламу?»

Лектору непристойно чесати ріпу, а то б я точно її почухала.

Тому що це те питання, яке, здається, хвилює всіх - і який, здається, не висвітлюють лектори у вищих навчальних закладах - і який, здається, взагалі мало хто, де і коли висвітлював за великим рахунком. А тим часом. І особливо тому, що з недавніх пір ми - блог бьютіінсайдер - офіційно продаємо рекламу. І зовсім особливо тому, що три людини, які працюють на блог бьютіінсайдер - збираються всерйоз жити на кошти від продажу ея. Ну і взагалі, а поговорити? :))

Можливо, багатьом з вас деякі речі, викладені в цьому пості, здадуться очевидними і банальними. А іншим, навпаки, цікавими. А третім, не виключаю - крамольними. Але на сьогоднішній момент світ обертається за цими законами, і боротися з ними - все одно, що боротися з законом всесвітнього тяжіння. Тобто, в принципі - можливо. Але результат написаний в підручниках.

1. Що таке реклама в журналі?

Строго кажучи, це просто рекламна смуга (красива), на якій зображена дівчина (гарна), що тримає в руках флакон (банку / красиву). Дівчата може не бути, рук у неї теж може не бути, але банку, швидше за все, буде. Все дуже просто: марка N платить суму N видавничому дому N за публікацію цієї сторінки в журналі N. Без цієї реклами не міг би існувати жоден журнал. Власне, глянцеві журнали і існують (з економічної точки зору) для того, щоб донести до Маші N. всю привабливість марки N. А з філософсько-просвітницької - щоб пояснити Маші N. всю красу красивого життя. До якої вона, Маша, взагалі-то прагне в глибині своєї душі. І правильно робить: красиве життя набагато красивіше некрасивою.

2. Що передбачає реклама?

Що марка N вкладає кошти - і чималі - щоб журнал N жив і пояснював Маші N різницю між просто майкою і майкою з крокодильчиком. І чому майка без крокодильчика коштує 3 долари, а з крокодильчиком - 90 доларів. І так далі. Але, як правило, однією / двох / трьох рекламних смуг, які марка N купує у журналу N, для цієї благородної мети виявляється недостатньо. Щоб Маша N остаточно засвоїла цінність майки з крокодильчиком, потрібна не реклама (наша Маша ж розумна дівчина), а журналістська публікація, інакше кажучи, замітка, яка пояснює, що без крокодилів Маші не прожити. (Прости мене, Lacoste, я знаю, що твої майки поло прекрасні!%) Тому марка N, підтверджуючи обсяг рекламних смуг журналу N, просить журнал надати їй «підтримку». Тобто розмістити за рік N-ну кількість публікацій про майках з крокодилами. І журнал - будь! від N до Y - бере на себе ці зобов'язання. Вони не можуть не брати. Інакше краще відразу закритися і самоубіться. Зарплата всім потрібна. І, повірте, не читацькі підписки її забезпечують, а - рекламні бюджети.

3. Що роблять хороші ЗМІ в цій ситуації?

Хороші ЗМІ говорять: «Ок, ваші майки прекрасні. (А вони і справді прекрасні! Тут взагалі ніхто не сперечається.) Давайте пошлемо в цих майках журналістів в космос - і подивимося, як майки переживуть стан невагомості ». Або: «Ок, ваші майки прекрасні. Давайте проведемо розслідування: журналіст три роки проживе, не знімаючи вашої майки. Що з ним за цей час трапиться? Він закохається, одружується, розлучиться - і все це в вашій майці! »Або (на худий кінець):« Давайте вже відправимо когось на виробництво ваших чортових прекрасних майок, нехай він нам напише, як вручну що-небудь куди-небудь пришивається (запихається в формули, в баночки, в тюбики). Але бюджет - ваш ». І відправляють, і проводять, і посилають. Тому що хороші марки (ті, які з крокодилами) - вони, як правило, мають що показати і сказати, і знають, що в умовах невагомості їх майка чи не розсиплеться на тисячу маленьких крокодилів. Загалом, вони готові відповідати за базар.

А найголовніше, що в цьому сенсі хороше ЗМІ нітрохи не йде проти своїх правил і не обманює своїх читачів. Тому що майки з крокодилами (кремікі з вензелями, хайлайтери з водяними знаками) - те, про що ці самі читачі і хочуть знати. Заради мрії бачити себе в обіймах кремік з вензелями він, власне, журнал і купує / на сайт і заходить. Інакше дивився б, не кліпаючи, передачу «Сільський час», і був би щастліф.

Інакше дивився б, не кліпаючи, передачу «Сільський час», і був би щастліф

4. Що робить погане ЗМІ в цій ситуації?

Публікує злегка перероблений прес-реліз марки N. Чи не поносивши цю майку c крокодильчиками, не зрозумівши, як вона насправді вигідно підкреслює фігуру, заощадивши на зарплати журналісту, який цю майку бачив тільки в кіно, і тому, коли він переписує прес-реліз , нічого, крім закономірною класової ненависті не відчуває. Звідси беруться нескінченні «живить-зволожує-захищає» в мільйон журналів. Це не реклама в чистому вигляді - за цю статтю конкретно гроші ніхто не платив. Але це гірше, ніж реклама, тому що люди не вірять ні марці N, ні журналу N, ні журналісту N. Епік фейл, який ми спостерігаємо дуже часто. І завдяки цьому всі статті - редакційний контент! - вміє читати читач сприймає як рекламу. Причому - погану. А заодно цей читач, побачивши картинку майки з крокодилами в журналі, вже не вчитуючись, вирішує, що це «реклама».

5. Що робить дуже погане ЗМІ в цій ситуації?

Публікує голим рекламну статтю (і продають цю смугу за ціною рекламної), підганяючи її верстку під журнальний макет і не ставлячи позначки «на правах реклами», «промоушн» і навіть жалібне «спецпроект». У чому різниця між пунктом 5 і пунктом 4? У тому, що в другому випадку журнал отримав хоча б чесну красиву рекламну смугу. А в першому - замість чесної і гарної смуги отримав кепсько зверстаний і написану журнальну смугу, і все. Ну і гроші, звичайно, теж.

6. Що роблять марки, які не можуть собі дозволити розміщувати рекламні смуги в ЗМІ? (Тому що це дуже дорого, так.)

Вони пишуть листи блогерам. Ми в день отримуємо близько десятка листів з питанням про розміщення «поста на комерційних умовах». Це передбачає, що марка N оплатить суму N (може навіть за безготівковим розрахунком! Все буде оформлено в кращому вигляді!), А ми за це напишемо, що крем N - прекрасний, непоганий, цікавий. Припускаю, що ми - не єдині. Всі великі блоги отримують подібні листи. Ми у відповідь висилаємо всім ввічливе лист, що пости на комерційних умовах ми не пишемо. Нажаль це неможливо. Так не вийде. Ми так не працюємо. Думаю, що всі великі блоги надходять точно так же. В іншому випадку - це смертний вирок, так як лист найчастіше розіслано під копірку.

7. Найцікавіше. Як ми, блог бьютіінсайдер, продаючи рекламу, збираємося виживати в цьому світі чистогану і наживи :)?

Ми не розміщуємо пости «на комерційних умовах». Купити нашу думку задешево - або задорого - не вийде. Ми продаємо рекламні банери (немає повідомлень!) З урахуванням актуальних рекламних розцінок, які ґрунтуються на трафіку і інших цифрах. (Всю інформацію можна запросити у нашого директора з реклами.) Розміщення рекламного банера у нас в блозі може передбачати наявність спеціальних проектів, які, як нам здається, можуть бути цікаві і нам самим: конкурси, роздача засобів на тестування читачам, etc. При цьому ми не гарантуємо, що відгуки читачів за результатами тестування будуть виключно позитивними. Ми не Банимо коментарі, в яких міститься негативний відгук про засоби, якщо він не містить відвертою нецензурної лайки і не порушує загальноприйнятих понять про ввічливість. Ми залишаємо за собою право відмовити в розміщенні рекламного банера марки N, якщо не можемо сказати нічого хорошого про її засобах і не впевнені в ефективності рекламованих послуг, а марка наполягає, щоб ми висловилися.

8. Про піар, інформацію та інші радощі

Більшість коштів, про які ми пишемо, надані на тестування піар-відділами. Публікуючи відгук, ми не ставимо дисклеймер, тому що не бачимо великої різниці між тим, купили б ми цей продукт самі або отримали на тест. Але пишемо тільки про тих, які нас особисто не залишили байдужими.

Досить часто (а в майбутньому - ще частіше) ми будемо спочатку публікувати інформацію про новинку, яка містить наших відгуків, і через деякий час - відгук. Ці публікації теж не варто вважати рекламними. Просто ми впевнені, що одним цікавий сам факт появи майки з крокодильчиком іншого кольору, тоді як іншим - виключно наша думка про рожевому крокодильчика :) Ми не схильні переоцінювати власну думку (як і думка будь-якого іншого блогера). Нам сподобалося - вам може не. І навпаки. Якщо ви з цим згодні, навіщо ви читаєте блоги? Якщо не згодні - чому?

9. А ваша думка?

А що вас особисто змушує вважати якусь інформацію рекламою, а що - ні? Грань буває тонка. Градація «в журналах все реклама - в блогах все правда» застаріла. Не всі реклама то, що в журналах. Не всі правда те, що в блогах. Що таке правда взагалі питання відкрите. З'ясувати - важливо. Дякуємо!

Один з перших питань було - «чому все, що публікується в глянці, я сприймаю як рекламу?
Ну і взагалі, а поговорити?
1. Що таке реклама в журналі?
2. Що передбачає реклама?
3. Що роблять хороші ЗМІ в цій ситуації?
Що з ним за цей час трапиться?
4. Що робить погане ЗМІ в цій ситуації?
5. Що робить дуже погане ЗМІ в цій ситуації?
У чому різниця між пунктом 5 і пунктом 4?
6. Що роблять марки, які не можуть собі дозволити розміщувати рекламні смуги в ЗМІ?

Новости

Широкоугольный объектив для iphone 5

Как бы не критиковали все характеристики и особенности смартфона американского производителя, все равно он до сих пор остается одним из самых популярных и востребованных у пользователей по всему миру.

В кафе-ресторане House mafia
Сейчас московские японские рестораны - это не элементарное помещение, где можно провести ужин либо отпраздновать встречу, свидание, какое-то торжество. Для большинства из нас итальянский ресторан приходится

Загородные рестораны Киева
В Киеве выбор подходящих красивых заведений для свадебнего банкета огромный. В ресторанном праздновании свадьбы много плюсов. Это, во-первых, красивое и приготовленное профессионалами место, хорошее обслуживание

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com