рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Діти і підлітки в Фінляндії: чому їм легко вчитися

  1. Фінські підлітки: гарна англійська і багато прав
  2. Урок праці - для кращої успішності з математики
  3. Безпека, свобода і самостійність

зміст:

Минулого разу ми розповіли про підготовку вчителів в Фінляндії і про те, як фінським школам вдається підтримувати високий рівень освіти. Сьогодні - про те, що роблять школярі в Фінляндії після уроків і чому фінські підлітки не переживають з приводу оцінок.

До змісту

Фінські підлітки: гарна англійська і багато прав

Десятикласниці Ірис і Надя зустріли мене в затишному кафе на площі Хаканіемі в Гельсінкі. Як і більшість фінських підлітків, Ірис і Надя знають США в основному по телешоу, які дивляться без субтитрів (тому у них немає труднощів з розмовною англійською).

«У Фінляндії у підлітків дуже багато прав», - каже Іріс і додає, що цілком задоволена своїм життям. У школі дорослі намагаються прислухатися до думки учнів і поважають їх вирішення. Діти самі складають розклад, і педагоги допомагають їм зробити програму якомога більше цікавої. Коли приходить час здачі іспитів, школярі вирішують, в який день який предмет їм зручніше здати.

До одинадцяти років дітям не ставлять оцінки і не задають уроки на будинок. Нещодавно проведене дослідження показує, що в Фінляндії тільки 7% дітей переживають через відставання з математики (порівняємо з показниками Японії - 52% і Франції - 53%). Іноземців фінські школи вражають атмосферою спокою.

Ірис і Надя розповіли мені, що після уроків гуляють з друзями. Вони намагаються добре вчитися, але при цьому не відчувають особливого тиску з боку батьків. Фінські підлітки менше переживають з приводу майбутнього, адже до їхніх послуг - безкоштовне і дуже якісну вищу освіту. Після уроків вони не біжать на підготовчі курси, як в Південній Кореї, Сінгапурі і Китаї.

До середнього спеціальної освіти тут також відносяться з повагою; велика кількість уроків, пов'язаних з практичною діяльністю, показує дітям, що в ручній праці немає нічого поганого.

До змісту

Урок праці - для кращої успішності з математики

У Фінляндії мені довелося відвідати початкову, середню і старшу середню школу в передмісті Гельсінкі, а також початкову школу в Лахті, невеликому містечку в годині їзди від столиці.

У середній школі Кауніайнен, як і в інших середніх школах, обов'язковими предметами є фінською, шведською, англійська, математика, хімія, фізика, біологія, географія, історія, суспільствознавство, працю, мистецтво, домоведення і фізкультура. За бажанням можна вибрати додаткові іноземні мови. і праця є не менш важливими, ніж фізика і математика: вчителі переконані, що заняття творчістю благотворно впливають на успішність з усіх предметів.

Фінські вчителі вважають, що діти краще вчаться, якщо займаються протягом дня різними речами. Катріна, викладачка англійської, привела мене на урок домоводства в старших класах. Більшу частину присутніх становили хлопчики. В той день вони варили сосиски, пекли млинці та смажили яєчню. У класі грало радіо, школярі неголосно перемовлялися, не відволікаючись від справ. Хтось уже закінчив готувати і витирав стіл, хтось пробував результати своїх кулінарних експериментів. «Такі заняття допомагають скинути напругу, - зауважила Катріна. - Дітям потрібні уроки, на яких можна перевести дух і спілкування по мобільному телефону ».

На уроках домоводства школярі дізнаються, як грамотно вибирати продукти, знайомляться з принципами правильного харчування, вчаться готувати, прати і прибирати за собою. У підручнику, яким поділився зі мною один з учнів, я виявила барвисті фотографії традиційних фінських страв, інструкції з організації вечірок, поради з області етикету, а також чимало корисної інформації про те, як купувати одяг і вести домашній бюджет.

Правильно поводитися за столом, готувати, пришивати ґудзики і розбиратися в продуктах вчать школярів не тільки в Фінляндії, але також в Японії і інших країнах. Ці держави ставлять перед навчальними закладами конкретне завдання - підготувати дітей до самостійного життя.

Раніше домоведення і в Америці входило в обов'язкову шкільну програму, але сьогодні цей предмет (перейменований в «науку про сім'ю і споживанні») перестав бути невід'ємною частиною шкільного життя: в США вважається, що готувати, прибирати, штопати одяг і прати діти повинні вчитися вдома , а не в класі. Фінські педагоги усвідомлюють, що у батьків не завжди є на це час, отже, завдання школи - навчити дітей всьому необхідному для повноцінного життя.

Практичні заняття, за словами викладачів, допомагають розширити кругозір і розвинути гнучкість розуму. У класі рукоділля я спостерігала за тим, як діти клеять іграшки з повсті, в столярному класі - як тринадцятирічні школярі роблять стільці. За словами вчителів, тут є ще один украй важливий момент крім «щоденного відпочинку»: творчі заняття врівноважують наукові. Діти з радістю йдуть в школу, тому що знають - їм не доведеться весь час сидіти над підручниками, і відчувають почуття задоволення, коли створюють щось своїми руками.

До змісту

Безпека, свобода і самостійність

Коли я переступила поріг початкової школи в Лахті, там якраз почалася зміна, і галасливі зграйки дітей носилися по залитим сонцем широких коридорах. У молодших класах на відпочинок від занять в середньому відводиться до сімдесяти п'яти хвилин кожен день. За словами Пеккі, вчителі англійської мови, який зголосився бути моїм супроводжуючим, часті зміни просто необхідні дітям, щоб випустити енергію.

Найголовніше - фінським дітям не заважають просто бути собою. У моїй фінської знайомої Пяйві - троє дітей. Коли вона була маленькою, дорослі дозволяли їй самій вирішувати, з ким дружити і чим займатися. Тепер її діти п'яти, дев'яти та одинадцяти років вранці самі йдуть на зупинку шкільного автобуса через невелику гайок; мама не проводжає їх навіть взимку, коли світає досить пізно.

Після уроків діти грають з друзями. П'ятирічна донька каже Пяйві: «Мам, я до подружки!» - і тікає. Пяйві не завжди знає, де її діти, але ставиться до цього абсолютно спокійно. Вони займаються спортом - футболом, хокеєм і лижами, - але без примусу. «У такому віці це має насамперед приносити задоволення, - каже Пяйві. - І нехай не обмежуються чимось одним, інакше як вони знайдуть те, що їм дійсно подобається? ».

На англомовному батьківському форумі вона з подивом прочитала, що американські батьки не наважуються залишити дитину молодше чотирнадцяти років одного на ковзанці. У Фінляндії нікому і в голову не прийде доглядати за такими великими дітьми. Тут батьки дотримуються думки, що у дитини повинна бути своя життя.

В Америці, Китаї та Південній Кореї батьки бояться, що без їх допомоги діти не зможуть вистояти в умовах жорсткої конкуренції. Вибрати для дитини правильні захоплення, вирішити, як він буде проводити вільний час, переконатися, що інформація, яку він отримує, йому не зашкодить, - ось далеко не всі завдання, які ми наполегливо беремо на себе.

Сара Епплгейт, вчителька і шкільний бібліотекар з Вашингтона, під час своєї багатомісячної поїздки по Фінляндії відвідувала бібліотеки і кожен раз цікавилася підбором книг і списком дозволених сайтів, оскільки в Америці дорослі звикли вважати себе пильними вартовими на шляху в світ знань. Фіни дивилися на неї з легким подивом. У Фінляндії куди спокійніше ставляться до того, яку інформацію споживають діти, і не намагаються про всяк випадок заборонити всі потенційно небезпечне.

«Це дивно, враховуючи, як тут дбають про безпеку дітей», - розповідає Сара. Дошкільнята, які грають у парку, в обов'язковому порядку надягають жилети зі світловідбивачами, щоб їх можна було помітити здалеку. Держава по максимуму забезпечує дітей всім необхідним: їжею, житлом, одягом, якісною медициною та освітою. «У молодших класах викладачі уважно ставляться до кожного учня і намагаються запобігти можливим проблемам, замість того щоб боротися з наслідками», - говорить Сара. Але, оточуючи дітей турботою, дорослі поступово навантажують їх відповідальністю, яка сприяє розвитку самостійності.

Після поїздки до Фінляндії ставлення Сари до викладання змінилося. Зокрема, вона зрозуміла, що її учням необхідно більше часу проводити на свіжому повітрі. «Потрібно виганяти їх з класу кожні сорок п'ять хвилин. До приїзду до Фінляндії я не вірила, що це працює. А вчителі твердили: "З ними буде неможливо впоратися, якщо вони не побігають!". І тепер в кінці уроку я сама кажу дітям: "На вулиці не мінус двадцять, йдіть погуляйте" ».

Коментувати можут "Діти і підлітки в Фінляндії: чому їм легко вчитися"

І нехай не обмежуються чимось одним, інакше як вони знайдуть те, що їм дійсно подобається?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com