рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

$ 400 і один вихідний: як ми попрацювали в елітному готелі

Зірки. Саме вони зобов'язують передбачати бажання клієнта за певну плату. Ілюстрація О. Локтєва

У Києві останнім часом з'явилося чимало суперрозкішні готелів "5 зірок", в тому числі і найбільших світових мереж, в яких зупиняються іноземні президенти, бізнесмени та зірки. Влаштуватися на роботу туди, як видається пересічному українцеві - вкрай важко, а й вкрай престижно. Адже плати за працю, як вважається, буде дуже гідною.

Але, коли кореспондент "Сегодня" пробилася таки на роботу в один з цих готелів через кордон менеджерів по персоналу і попрацювавши якийсь час там, ми виявили, що нагорода за труди там аж ніяк не вище, ніж у багатьох кафе.

ДЕНЬ 1 - ЯК У КДБ. Дзвоню в готель, пропонуючи себе в якості офіціанта. Менеджер розпитує, звідки я дізналася про вакансії, і несподівано переходить на англійську: "А зможете спілкуватися з відвідувачами в ресторані?" Я, при своїй четвірку не розгубилася: "Постараюся". Переказую своє резюме, і мене перемикають далі. Питання ті ж, тільки ще й запрошення на співбесіду: "Головне, не з'являтися у суді".

Приходжу секунда в секунду. Чекаю 10 хвилин, 20. Мова свербить кому-небудь поскаржитися: "Мій час коштує дорожче, ніж ви думаєте!" Через півгодини прошу передзвонити ще раз. З'являється моя довгоочікувана візаві. Вручає англомовну анкету. Я не пам'ятаю одного: здається, для "неодружений" придуманий якийсь термін, а не моє надумане "нот мерріед". Але, щоб не впасти обличчям в бруд, йду на обман - головне, що буде грамотно, і швидко Черкай "мерріед".

Потрапляю в руки до наступного менеджеру в спідниці. Та опитує ще трьох - таких же претендентів на посаду. З-під столу видно її босі ноги. "Цікаво, що їй загрожувало б за порушення корпоративного етикету, якби це побачило керівництво?" Запитати не встигаю, мене відводять до кімнати, в якій, крім двох стільців, і не поміщається нічого. Дівчина починає "вантажити" корпоративною культурою: "У нас все по стандарту. У розмові з клієнтом ви повинні назвати його по імені не менше трьох разів. І використовувати алгоритм: вибачитися, попросити дозволу увійти, при прощанні запитати" я можу вам ще чимось небудь допомогти? "(відправляючи мене пізніше на обслуговування номерів, цим" стандартним фразам "так ніхто і не навчив). У нас 5 робочих днів по 8 годин" Дівчина обіцяє передати мою справу вище і передзвонити через тиждень.

ДЕНЬ 2 - СЛОН БЕЗ СОУСУ. Так і не дочекавшись в обумовлений час запрошення, напрошуюся сама. День такий же сонячний, як і в перший раз. Заходити в приміщення, де світло тільки електричний, зовсім не хочеться. Мене відводять до кабінету, за столом - лисий усміхнений дядечко: "Ви говорите по-англійськи? Боюся, у нас немає вибору, оскільки моя російська дуже поганий". Дежа-вю - знову ті ж розпитування. "Ми не можемо говорити нашим гостям" ні ", - спантеличує мій потенційний роботодавець і тут же пропонує: - що якщо для початку ми візьмемо вас на посаду офіціанта в рум-сервісі? У цьому є перевага для вас - ви можете постояти перед дверима, перш ніж увійти до клієнта, підглянути в шпаргалочку текст, потім постукати. А офіціантці потрібно бути напоготові завжди ".

Я роблю розчароване обличчя, але погоджуюся і, в свою чергу, ставлю запитання: "А як бути, якщо клієнт робить мені, ну ... нескромно пропозицію?" Мій співрозмовник плутається в думках і трохи червоніє: "Я не буду вам брехати, такі випадки дійсно бувають. Але ви завжди можете сказати:" Вибачте, я заміжня "або щось на зразок цього. А якщо ви самі приймете рішення залишитися з клієнтом - тоді заяву мені на стіл про звільнення. Під словами "не кажіть" ні "я мав на увазі, що коли клієнт просить на обід ростбіф з слона, ви не повинні говорити:" Це неможливо ". Просто повернетеся через хвилин 10 і вибачитеся: "Вибачте, слон був, але закінчився. Але можу порекомендувати індичку під соусом".

Пізніше офіціантка Оля розповідала, що клієнти з дивацтвами бувають нечасто: "Є у нас гість, який постійно дивиться канали для дорослих. І чутно його на весь коридор!"

Мене знову обіцяють взяти і знову не дзвонять більше тижня. І я знову напрошуюся сама. Ура! Завтра звуть на перший робочий день.

ДЕНЬ 3 - овчинка не варта була вичинки. "Форму ми видаємо, дівчата - тільки з зібраними в пучок волоссям і в закритій чорному взутті", - пояснюють перед його початком. Штани широкуваті і закороткі, так що в дзеркалі я сама собі не подобаюся. Цікаво, хіба приємний зовнішній вигляд співробітників не частина корпоративної культури? Притому одягли в обмін на паспорт. "На документі ж написано, що його не можна залишати в заставу!" Я обіцяю, що не зазіхнув на форму і не втечу в ній. Але дівчина непохитна: "Так прийнято", але для чого ця боязко - пояснити не може.

"Тут взагалі багато речей, які можна пояснити тільки словом" стандарт ", - була відвертою потім зі мною офіціантка Настя. - Наприклад, ми подаємо джем в маленьких баночках. На кришечці кожної - наклейка із зображенням того, з чого джем. І ми купу часу витрачаємо, щоб ці самі наклеечки віддерти, перш ніж подати на стіл. Або повинні класти прилади чітко на одній діагоналі щодо кута тарілки з фруктами. у груш ми, до речі, зобов'язані відрізати хвостики, сливи натирати до блиску, а у бананів залишати коротеньку ніжку, щоб клієнту було уд обно його відкривати ".

У кімнаті рум-сервісу стоять холодильники з напоями, замкнені на замки. "Ми тут нікому не довіряємо", - з іронією коментує Настя. Мені дали перше завдання: полірувати фрукти. Приємне таке нескладне заняття, але через годину мені вже набридло, а через півтора і зовсім готова була проміняти цю роботу на що завгодно.

Тим часом офіціанти приймають замовлення. Тиснуть фреш з ананаса в соковижималці морквиною: "Просто десь давилка загубилася", - пояснюють спритні дівчата. "Ой, тільки не це! - зітхає Оля, коли фрешу трошки не вистачило. - Доведеться соком доливати!" Повертається друга офіціантка: "Знову клієнт з 106 скаржився, що яєчню пережарили, а поки я заміну принесла, він попередню вже з'їв". Напевно, це така економія для багатих: адже тут навіть тарілка вівсянки коштує 60 грн.!

В цей день я також дізналася, що робочий день таки не 8 годин, а 11, і не 5 разів на тиждень, а 6. За це "задоволення" мені обіцяють 1960 грн. "Брудними" плюс чайові. При цьому чайові треба здавати в загальний котел, а потім в кінці місяця ці гроші "по-братськи" діляться між офіціантами і кухнею (це цілком офіційна процедура). За словами Насті, в кращі часи, коли замовлень дуже багато, їй вдавалося заробити до 600 доларів на місяць. Напевно, цим і зумовлена ​​нестача кадрів. Визнання Насті за обідом - тому підтвердження: "Чекаю не дочекаюся понеділка: це мій останній день тут. Втомилася за цілий рік від кухні, гостей і вказівок".

До слова, обід за рахунок готелю був вегетаріанським: борщ, рис, перець фарширований, салатик з консервів, тушковані овочі. А ще мені дуже пощастило - саме по середах на обід дають морозиво!

Час обіду закінчено, але з-за столу встати складно, ноги ходити відмовляються. "Ось в такому номері у нас недавно жив Венсан Кассель, - проводить мені екскурсію по готелю начальниця. - Це номер класу" дипломат ", коштує близько 800 євро на добу". Послуги в номері робить в таких номерах додаткове амініті - окрім покладеної мінімуму фруктів, води, вина тут також є кава, чай, молоко, дороге спиртне. А ось замовлення приносити офіціантам не завжди довіряють: знаменитості вважають за краще надіслати в кухню свою людину. Якщо ж вас все-таки викликали в кімнату, стандарт наказує ставитися до відомим гостям так само, як до решти постояльцям, не вимагати автографи і не приставати з розпитуваннями.

"І знову сива ніч ..." - заходить з піснею в кімнату офіціантка Оля. І повідомляє: "До нас Юра Шатунов приїжджає!" Але що потребують "вічний хлопчик", поки невідомо. До кінця робочого дня ще далеко, тому Настя тягне мене курити: "Я б навіть не курила, але насправді це єдиний спосіб відпроситися на перерву, подихати повітрям, побачити сонце і присісти хоч на пару хвилин. І тобі раджу сказати, що куриш, а потім можеш просто на вулицю ходити, димом тут трохи пропахнешь, щоб повірили ".

До 17.00 біль в ногах стає нестерпним. Від постійних запахів кухні паморочиться голова. І мене відпускають додому раніше. Страшно втомлена, з мозолями на ногах, вийшовши з готелю, вдихаю свіже повітря. Підраховую: за 7 годин роботи я заробила б близько 50 грн. Навряд чи така овчинка коштує такий вичинки. Не гаючись дзвоню в готель і відмовляюся від роботи.

Блакитноокий блондин БЕЗ ПЯТЕН ДО 70 КГ

"При відборі офіціантів перевага віддається людям, які не тільки добре виглядають, але і добре пахнуть, - стверджує Євген Товтенко, фахівець з підбору персоналу. - Одного разу просили знайти блакитнооких блондинів не нижче 182,5 см зростанням, в іншій - людей вагою до 70 кг, а ще одному замовнику хотілося, щоб у працівників не було родимих ​​плям. Зараз шукаємо офіціанток, які б ходили в шкірі і водили тварин на повідку ".

Елітні ресторани більш-менш укомплектовані. Тому і заробітки офіціантів на тому ж рівні, що і п'ять років тому. У маленьких закладах офіціант отримує близько $ 300, в середніх - 500, в великих - всі $ 600. Це при лояльному графіку на кшталт "доба через дві" і без урахування чайових.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Менеджер розпитує, звідки я дізналася про вакансії, і несподівано переходить на англійську: "А зможете спілкуватися з відвідувачами в ресторані?
Quot;Цікаво, що їй загрожувало б за порушення корпоративного етикету, якби це побачило керівництво?
І використовувати алгоритм: вибачитися, попросити дозволу увійти, при прощанні запитати" я можу вам ще чимось небудь допомогти?
Мене відводять до кабінету, за столом - лисий усміхнений дядечко: "Ви говорите по-англійськи?
Quot;Ми не можемо говорити нашим гостям" ні ", - спантеличує мій потенційний роботодавець і тут же пропонує: - що якщо для початку ми візьмемо вас на посаду офіціанта в рум-сервісі?
Нескромно пропозицію?
Цікаво, хіба приємний зовнішній вигляд співробітників не частина корпоративної культури?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com