рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Сценарій річниці весілля

  1. Конкурси
  2. Меню
  3. Сервіровка столу

- Я хочу, щоб Ви мене називали як-небудь ласкаво, любовно: чижик, киця ... А! Рибка!
Х / Ф «Не може бути!» ( «Весільна подія»)

У вас або у ваших близьких скоро річниця весілля ? Ви ще думаєте чи варто відзначати цю подію? Моя відповідь - звичайно ж варто! Коли відзначаються такі свята - це прекрасно!


Якщо питання в грошах - подумайте про те, як скоротити свої витрати. Замість того, щоб замовляти ресторан на N-ну кількість гостей, ви можете відмінно повеселитися будинку. Подумайте, кого з гостей вам дійсно хотілося б бачити на цьому святі. А може варто його відсвяткувати в сімейному колі?

У цій статті я пропоную вам сценарій святкування Рубіновий весілля моїх батьків. Цей сценарій можна адаптувати під будь-яку іншу річницю.

Свято вирішили відзначати вдома у батьків в сімейному колі. Святкування пройшло в легкій невимушеній обстановці, без напрягу і, що не може не радувати, без заучування, репетицій і супер підготовок. Ну, загалом, як я люблю.

З ранку діти і внуки привітали «молодят» зі святом і подарували подарунки. Приємним сюрпризом була оберемок гелієвих кульок в біло-рожево-червоних тонах. І батькам приємно, і дітям розвага! 🙂
Ми запросили додому до батьків знайомого і перевіреного перукаря (Калюк Тетяну), яка зробила маленьким і дорослим дівчаткам святкові зачіски. Макіяж я, як змогла, намалювала всім сама. Коротше, до приходу фотографа все вже були жах які гарні :). Близько години у нас була фотосесія. Знаєте, хоч це задоволення не з дешевих, але, хоча б зрідка, я рекомендую вам вдаватися до допомоги фотографа-професіонала. Сам процес вам принесе задоволення, додасть святкової атмосфери, а головне - у вас залишаться гарні якісні фотографії, які буде приємно переглядати і згадувати, в буквальному сенсі, цей незабутнє свято.
Після того, як святковий стіл був сервірований і накритий, почалася урочисте частина.
Під звуки вальсу Мендельсона «молодята» під ручку увійшли в кімнату, в якій проходило святкування.
Провідна (можна зачитувати, бажано з червоною папки): Дорогі молодята, зустрічають Вас тут хлібом і сіллю, за старою традицією, найближчі й улюблені люди.
Візьміть і відламайте по шматочку хліба від весільного короваю і гарненько посоліть. А тепер погодуєте один одного. Сильно не захоплюйтеся, не забувайте про те, що вас чекають святкові частування :).
Ведуча: Ви бачите перед собою три різнокольорових стрічки, перша - це сьогоднішнє торжество, та, що посередині - це золота річниця, а остання - це діамантове весілля. Наречений, пронеси молоду через ці стрічки і доведи, що до самої діамантового весілля будеш її на руках носити. Упускати наречену заборонено правилами.
Попередньо на підлогу потрібно постелити на відстані близько метра три товсті атласні стрічки різних кольорів - червона, жовта (золотиста), біла (срібляста).

ведуча:
Сорок років ви єдині,
Сплелися навіки половини.
І тому черга настав
Вам першим висушити келих.
Шампанське наливається з подарованої пляшки з оригінальною етикеткою.
Ведуча: Ну що ж, дорогі молодята і гості, запрошуємо Вас до столу! Дотримуйтесь правил пристойності, місця відповідно до придбаних квитків 🙂
На цьому коротка урочиста частина закінчилася.

Після того, як були сказані приємні слова на адресу винуватців торжества, а також всі встигли випити і закусити, почалися конкурси та розваги.
«Родзинкою» свята був перегляд презентації (Плейкаст), про яку я писала в статті «Подарунок батькам до річниці весілля» .

Конкурси

1. Конкурс на знання річниць весіль
За назвою весілля, потрібно відгадати, коли її відзначають і навпаки - за кількістю років учасники відгадують назву весілля ( перелік назв усіх річниць ). Переможець, який назвав найбільше правильних відповідей, отримує приз.
2. Конкурс «Похвала»
Всі учасники діляться на 2 команди. Кожну команду очолює капітан - один з «молодят». Команди по черзі витягають букву і називають похвалу на адресу капітана ін. Команди. Наприклад, команда мого тата вибирає букву «В» і називає компліменти на адресу мами - Весела, Чудова, Вірна і т.п. За кожен комплімент команда отримує бал. Я видавала рахункові палички, щоб не заплутатися. По закінченню конкурсу всі учасники команди-переможниці отримала невеликі призи.
3. Музична п'ятихвилинка
Провідна пропонує всім разом в подарунок «молодим» заспівати загальновідому пісню «Бабуся рядком з дідусем», можна неголосно включити цю пісню і хором підспівувати або більш веселий варіант - акомпанувати дитячими музичними інструментами (барабан, сопілка, бубон, маракаси - ну, в загальному, що знайдете). Попередньо потрібно роздрукувати слова пісні . Слово «золота» по тексту пісні можна замінити відповідно до назви річниці, яка святкується. Такий конкурс актуальний тільки, якщо на святі присутні онуки ювілярів.
4. Танці з кулями
З числа учасників формуються пари (не обов'язково різностатеві).
Кожній парі вручається повітряну кульку, який поміщається між гравцями. Як тільки зазвучить музика, пари починають танцювати, утримуючи кульку животами. Руками доторкатися до кульки заборонено. Ті, хто не зміг утримати кульку, або у кого кулька лопнула вибувають з конкурсу. Перемагає пара, що залишилася останньою. Обидва учасники отримують приз.
5. Конкурс «Танцюють всі»
Чи включається швидка весела пісня (наприклад, Вєрка Сердючка). Всі активні учасники отримують по призу.

6. Конкурс «Караоке» на краще виконання пісні про кохання
Переможцю вручається суперприз.
В якості призів у мене були різні солодощі (шоколадки і цукерки - підбирала в червоних фантики), а також дрібні канцтовари та мило ручної роботи у вигляді червоних сердечок. Суперприз - гарний набір для спецій у вигляді янголят, який я спакувала в білу коробочку і зав'язала червоною атласною стрічкою.

Меню

манти
печінковий торт
Закуска «Гнізда», салат «Гранатовий браслет», салат «Озорной курча» (підписуйтесь на RSS розсилку, щоб не пропустити цікаві рецепти смачних страв).

Сервіровка столу

На тлі білих тарілок і скатертини відмінно виглядали червоні серветки з оригінальними кільцями для серветок, зроблені своїми руками (про те, як робити такі кільця ви дізнаєтеся незабаром, якщо підпишіться на безкоштовне отримання анонсів нових статей ).

Свято всім нам дуже сподобався, а батькам так особливо.

Незабутнього Вам свята!

Вам сподобалася ця стаття? Не будьте жаднюгою - поділіться посиланням зі своїми друзями, натиснувши на одну з кнопок нижче 🙂

Ви можете користуватися будь-якими матеріалами, розміщеними на цьому сайті , Але при передруці посилання обов'язкове!

Ви ще думаєте чи варто відзначати цю подію?
А може варто його відсвяткувати в сімейному колі?
Вам сподобалася ця стаття?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com