рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Сигарети без бренду

  1. Чи стали французи менше курити, і вплинула заборона брендування упаковки на тютюновий бізнес?
  2. Скільки коштує тютюнова лавка?
  3. Ринок «чорніє»
  4. хитрощі мерчандайзингу

6727 переглядів

Чи стали французи менше курити, і вплинула заборона брендування упаковки на тютюновий бізнес?

Що курить парижанин?

Закон, що забороняє брендинг, був прийнятий досить швидко, якщо не сказати раптово, так що не всі курці були в курсі змін правил продажу сигарет Закон, що забороняє брендинг, був прийнятий досить швидко, якщо не сказати раптово, так що не всі курці були в курсі змін правил продажу сигарет. «Перший час деякі покупці дивувалися, побачивши, що зникли всі бренди і залишилися тільки голі пачки з страхітливими картинками, але це мало кого зупиняло від покупки. Хоча спочатку були ті, хто відмовлявся купувати - мабуть, спрацював ефект несподіванки. Але це тривало недовго, і в кінцевому підсумку покупці швидко звикли і стали питати знайомі їм марки », - розповідає власник однієї з паризьких торгових точок. За запевненням столичних продавців, найчастіше споживач питає Winston і Marlboro.

Виробники тютюну також не відзначають зниження продажів своєї продукції за перші три місяці після введення знеособленої упаковки.

За інформацією французької митниці, яка контролює продажу тютюну в цій країні, відвантаження сигарет за перші три місяці 2017 року, т. Е. Після введення знеособленої упаковки, не зменшилися, а навпаки зросли на 1,4% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зараз ціна пачки у Франції становить 6,5-9 євро для среднеценового сегмента.

За останні кілька років кількість курців французів (як і жителів інших розвинених країн) поступово знижується. На зниження числа курців найбільше впливає пропаганда здорового способу життя та обмеження місць, де можна курити. У Франції з точки зору закону не можна курити в ресторанах - з 2008 року, за винятком відкритих терас, в громадських місцях - з 2007 року, щоправда, цей закон не завжди дотримується - французи спокійно курять на вулицях, на виходах з вокзалів та аеропорту.

Першою країною, де була введена знеособлена упаковка сигарет, була Австралія. Там заборонили брендинг з грудня 2012 року. Якщо дивитися на ефективність заборони через кілька років, то, на думку учасників ринку, яке спирається на звіт австралійського уряду про підсумки реалізації заборони на брендування сигарет, опублікований в 2016 році, закон не вплинув на швидкість зниження числа курців. Їх кількість скорочувалася такими ж темпами, як і в попередні роки, коли закон ще не був прийнятий.

У 2015 брендування сигаретних пачок заборонили в Ірландії, а в 2016 у Великобританії.

Скільки коштує тютюнова лавка?

У Франції сигарети не надходять у вільний продаж в супермаркети, немає і мережевих точок з продажу тютюнової продукції. Сигарети продаються тільки в тютюнових крамницях і спеціальних барах, і ті, і інші належать приватним підприємцям, яких налічується близько 34 тис.

Так уже повелося ще з часів французьких королів, що продавці тютюну, платили чималі відрахування прямо в казну, вважалися майже державними службовцями. З введенням заборони на брендинг багато власників тютюнових точок почали побоюватися, що знизиться як прибутковість бізнесу, так і вартість самої торгової точки.

З введенням заборони на брендинг багато власників тютюнових точок почали побоюватися, що знизиться як прибутковість бізнесу, так і вартість самої торгової точки

«Новий закон, можливо, зменшить престижність професії табаконіста, а також вартість самого роздрібного бізнесу, хоча на даний момент зниження вартості підприємств поки не спостерігається», - вважає Жан-Поль Васлен (Jean-Paul Vaslin), генеральний директор конфедерації табачників.

Зараз купити роздрібну точку з продажу тютюну в залежності від її місця розташування, розміру і самого приміщення можна від 350 тис. Євро до 1,5 млн євро. За запевненням самих власників, бізнес окупається приблизно за 7 років і часто є сімейним підприємством, в якому працюють члени сім'ї власника. Крім сигарет в точках продаються лотерейні квитки і аксесуари. З сигарет торговець заробляє не більше 7% від вартості пачки, ціна на яку фіксована. Торгову точку і ліцензію на продаж тютюнової продукції часто передають у спадок, або продають, щоб забезпечити безбідну старість.

Ринок «чорніє»

Після того, як сигарети перестали брендировать, власники тютюнових точок вийшли на барикади, протестуючи в першу чергу проти збільшення контрафактної продукції. Адже у продавців нелегальних сигарет з'явилося ще одна перевага, крім нижчої ціни, - брендована пачка.

«Зараз у Франції 27% продукції надходить з паралельних ринків, частина товару продають емігранти. Крім того, поширена купівля тютюнової продукції через інтернет, і жителі прикордонних територій часто купують сигарети в сусідніх країнах », - розповів Жан-Поль Васлен.

Крім того, поширена купівля тютюнової продукції через інтернет, і жителі прикордонних територій часто купують сигарети в сусідніх країнах », - розповів Жан-Поль Васлен

До речі, коли в Росії звучали ініціативи по введенню знеособленої упаковки сигарет, ФАС їх не підтримала саме через можливе зростання контрафакту. «Стандартна упаковка сильно скоротить можливості відмінності оригінальної і контрафактної продукції за рахунок унікальних ознак і особливостей дизайну, властивих тільки легальним товарам, виробленим на сучасному обладнанні в фабричних умовах», - пояснили свою позицію в ФАС .

хитрощі мерчандайзингу

З тих пір як з пачок зникли бренди, у роздрібних торговців стало йти більше часу на приймання, сортування і пошук товару. «Якщо раніше ми бачили, який товар є в наявності, а якого немає, то зараз весь товар виглядає як знеособлена стінка», - розповідає один з продавців тютюнових виробів.

Однак продавці досить швидко знайшли вихід з положення - вони почали клеїти кольорові цінники або робити наклейки на полицю в кольорах продаваного бренду, щоб було легше знаходити потрібну пачку.

Деякі продавці відзначили, що є велика ймовірність, що слабкі бренди можуть з часом бути виведені з асортиментної лінійки, тоді як сильні стануть ще сильніше.

Частина продавців сподівається, що закон все-таки скасують, наприклад, після виборів, але більшість вже навчилися працювати в нових умовах. І, до речі, коли французькі торговці дізнавалися про те, що в Росії заборонена відкрита викладка сигарет - вони співчували російським колегам, коментуючи, що, на їхню думку, немає сенсу в знеособленої упаковці, якщо пачки сигарет і так знаходяться в закритих боксах.

Ольга Крикова, спеціально для Retail.ru

Чи стали французи менше курити, і вплинула заборона брендування упаковки на тютюновий бізнес?
Скільки коштує тютюнова лавка?
Що курить парижанин?
Скільки коштує тютюнова лавка?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com