рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

  1. Рецензія на фільм «Розірвані обійми» Кажуть, що сама ідея фільму - про режисера, який став сценаристом...
  2. Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Кажуть, що сама ідея фільму - про режисера, який став сценаристом після того, як автомобільна аварія позбавила його зору, - прийшла Альмодовару , Коли він відпочивав у темній кімнаті після нападу мігрені. Який складає комерційні сценарії сліпий Гаррі Кейн з «Розімкнених обіймів» мучиться, втім, не від мігрені, але від спогадів про події 14-річної давності, коли він ще відгукувався на ім'я Матео Бланко, міг бачити і знімав комедію «Дівчата і валізи». Головну роль в тому фільмі, останньому для Матео в якості режисера, грала красуня Олена ( Пенелопа Крус ), З якою у нього був бурхливий роман.

Щастя, втім, заважав продюсер стрічки, багатий брокер - за два роки до зйомок він дав грошей на операцію батькові Олени, і та з подяки стала його коханкою. Все ще одержимий нею старий без бою здаватися не збирався: він придумав дорогий план з метою поховати кар'єри актриси і режисера. А, можливо, і не тільки кар'єри ...

Знімаючи довгі роки свою жорстоку «Санта Барбару», Альмодовар вміє упакувати в неї людські почуття такої фортеці і чистоти, що сила їх робить можливим все - будь то чудесне зцілення від СНІДу або навіть повернення з мертвих. Однак в «обійми» його, здається, хвилювало вирішення питань швидше технічних. А що якщо причесати Пенелопу під Одрі Хепберн ? А ось якби в «Жінок на межі нервового зриву» нею замінити Кармен Мауру ? А раптом би я осліп?

Тобто, звичайно, це Альмодовар. П'ят сюжетних ліній чіпляються один в одного, як б'ються коти, любовна драма стукає каблуками, гримить кістками детективна інтрига, на мелодраму накладає нуар, а під завісу салютує комедія - сцена з «Дівчат з валіз». Дві години, а це найдовший фільм режисера, який прикрив очі Альмодовар вдумливо все зробить так, щоб зал боявся навіть моргнути. А ви спробуйте відвести погляд від Пенелопи, карамельних інтер'єрів, перук кольору платиновий блонд, чорних пляжів острова Лансароте, красниx суконь, червоних туфель, червоною, нарешті, машини, на якій герої Альмодовара їздять ще з часів «Зв'яжи мене». І так, ми не знаємо, як, але під час перегляду задуха московських кінотеатрів раптом починає пахнути морем.

І так, ми не знаємо, як, але під час перегляду задуха московських кінотеатрів раптом починає пахнути морем

Однак, відвернувшись від всієї цієї краси і жанросплетеній (весь альмодоваровскій фарс з стрічки витравлений в епізоди зі зйомками «Дівчат»), раптом помічаєш, що сам герой якось нудьгує, стривожений, здається, долею свого останнього фільму куди більше, ніж серцевими ранами . А сам Альмодовар, вміє стискати в обіймах сентиментів до катарсического задухи, на цей раз обійми розтулив і зняв стрічку нема про пристрасті, але про важливість монтажу в справі кіновиробництва.

І, виходячи із залу, думаєш не про сліпоту або погляді серцем, а про «Девушках і валізах». Повна їх версія зветься, звичайно, «Жінки на межі нервового зриву», і питання тут залишається цілком єретичний: здалося, що перемонтована самопародія Альмодовара дійсно перевершує оригінал, або це справді так?

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Кажуть, що сама ідея фільму - про режисера, який став сценаристом після того, як автомобільна аварія позбавила його зору, - прийшла Альмодовару , Коли він відпочивав у темній кімнаті після нападу мігрені. Який складає комерційні сценарії сліпий Гаррі Кейн з «Розімкнених обіймів» мучиться, втім, не від мігрені, але від спогадів про події 14-річної давності, коли він ще відгукувався на ім'я Матео Бланко, міг бачити і знімав комедію «Дівчата і валізи». Головну роль в тому фільмі, останньому для Матео в якості режисера, грала красуня Олена ( Пенелопа Крус ), З якою у нього був бурхливий роман.

Щастя, втім, заважав продюсер стрічки, багатий брокер - за два роки до зйомок він дав грошей на операцію батькові Олени, і та з подяки стала його коханкою. Все ще одержимий нею старий без бою здаватися не збирався: він придумав дорогий план з метою поховати кар'єри актриси і режисера. А, можливо, і не тільки кар'єри ...

Знімаючи довгі роки свою жорстоку «Санта Барбару», Альмодовар вміє упакувати в неї людські почуття такої фортеці і чистоти, що сила їх робить можливим все - будь то чудесне зцілення від СНІДу або навіть повернення з мертвих. Однак в «обійми» його, здається, хвилювало вирішення питань швидше технічних. А що якщо причесати Пенелопу під Одрі Хепберн ? А ось якби в «Жінок на межі нервового зриву» нею замінити Кармен Мауру ? А раптом би я осліп?

Тобто, звичайно, це Альмодовар. П'ят сюжетних ліній чіпляються один в одного, як б'ються коти, любовна драма стукає каблуками, гримить кістками детективна інтрига, на мелодраму накладає нуар, а під завісу салютує комедія - сцена з «Дівчат з валіз». Дві години, а це найдовший фільм режисера, який прикрив очі Альмодовар вдумливо все зробить так, щоб зал боявся навіть моргнути. А ви спробуйте відвести погляд від Пенелопи, карамельних інтер'єрів, перук кольору платиновий блонд, чорних пляжів острова Лансароте, красниx суконь, червоних туфель, червоною, нарешті, машини, на якій герої Альмодовара їздять ще з часів «Зв'яжи мене». І так, ми не знаємо, як, але під час перегляду задуха московських кінотеатрів раптом починає пахнути морем.

І так, ми не знаємо, як, але під час перегляду задуха московських кінотеатрів раптом починає пахнути морем

Однак, відвернувшись від всієї цієї краси і жанросплетеній (весь альмодоваровскій фарс з стрічки витравлений в епізоди зі зйомками «Дівчат»), раптом помічаєш, що сам герой якось нудьгує, стривожений, здається, долею свого останнього фільму куди більше, ніж серцевими ранами . А сам Альмодовар, вміє стискати в обіймах сентиментів до катарсического задухи, на цей раз обійми розтулив і зняв стрічку нема про пристрасті, але про важливість монтажу в справі кіновиробництва.

І, виходячи із залу, думаєш не про сліпоту або погляді серцем, а про «Девушках і валізах». Повна їх версія зветься, звичайно, «Жінки на межі нервового зриву», і питання тут залишається цілком єретичний: здалося, що перемонтована самопародія Альмодовара дійсно перевершує оригінал, або це справді так?

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Рецензія на фільм «Розірвані обійми»

Кажуть, що сама ідея фільму - про режисера, який став сценаристом після того, як автомобільна аварія позбавила його зору, - прийшла Альмодовару , Коли він відпочивав у темній кімнаті після нападу мігрені. Який складає комерційні сценарії сліпий Гаррі Кейн з «Розімкнених обіймів» мучиться, втім, не від мігрені, але від спогадів про події 14-річної давності, коли він ще відгукувався на ім'я Матео Бланко, міг бачити і знімав комедію «Дівчата і валізи». Головну роль в тому фільмі, останньому для Матео в якості режисера, грала красуня Олена ( Пенелопа Крус ), З якою у нього був бурхливий роман.

Щастя, втім, заважав продюсер стрічки, багатий брокер - за два роки до зйомок він дав грошей на операцію батькові Олени, і та з подяки стала його коханкою. Все ще одержимий нею старий без бою здаватися не збирався: він придумав дорогий план з метою поховати кар'єри актриси і режисера. А, можливо, і не тільки кар'єри ...

Знімаючи довгі роки свою жорстоку «Санта Барбару», Альмодовар вміє упакувати в неї людські почуття такої фортеці і чистоти, що сила їх робить можливим все - будь то чудесне зцілення від СНІДу або навіть повернення з мертвих. Однак в «обійми» його, здається, хвилювало вирішення питань швидше технічних. А що якщо причесати Пенелопу під Одрі Хепберн ? А ось якби в «Жінок на межі нервового зриву» нею замінити Кармен Мауру ? А раптом би я осліп?

Тобто, звичайно, це Альмодовар. П'ят сюжетних ліній чіпляються один в одного, як б'ються коти, любовна драма стукає каблуками, гримить кістками детективна інтрига, на мелодраму накладає нуар, а під завісу салютує комедія - сцена з «Дівчат з валіз». Дві години, а це найдовший фільм режисера, який прикрив очі Альмодовар вдумливо все зробить так, щоб зал боявся навіть моргнути. А ви спробуйте відвести погляд від Пенелопи, карамельних інтер'єрів, перук кольору платиновий блонд, чорних пляжів острова Лансароте, красниx суконь, червоних туфель, червоною, нарешті, машини, на якій герої Альмодовара їздять ще з часів «Зв'яжи мене». І так, ми не знаємо, як, але під час перегляду задуха московських кінотеатрів раптом починає пахнути морем.

І так, ми не знаємо, як, але під час перегляду задуха московських кінотеатрів раптом починає пахнути морем

Однак, відвернувшись від всієї цієї краси і жанросплетеній (весь альмодоваровскій фарс з стрічки витравлений в епізоди зі зйомками «Дівчат»), раптом помічаєш, що сам герой якось нудьгує, стривожений, здається, долею свого останнього фільму куди більше, ніж серцевими ранами . А сам Альмодовар, вміє стискати в обіймах сентиментів до катарсического задухи, на цей раз обійми розтулив і зняв стрічку нема про пристрасті, але про важливість монтажу в справі кіновиробництва.

І, виходячи із залу, думаєш не про сліпоту або погляді серцем, а про «Девушках і валізах». Повна їх версія зветься, звичайно, «Жінки на межі нервового зриву», і питання тут залишається цілком єретичний: здалося, що перемонтована самопародія Альмодовара дійсно перевершує оригінал, або це справді так?

А раптом би я осліп?
А раптом би я осліп?
А раптом би я осліп?

Новости

Широкоугольный объектив для iphone 5

Как бы не критиковали все характеристики и особенности смартфона американского производителя, все равно он до сих пор остается одним из самых популярных и востребованных у пользователей по всему миру.

В кафе-ресторане House mafia
Сейчас московские японские рестораны - это не элементарное помещение, где можно провести ужин либо отпраздновать встречу, свидание, какое-то торжество. Для большинства из нас итальянский ресторан приходится

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com