рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Бізнес в Італії: як заробити в Мілані на російських туристах

  1. Бізнес в Мілані: кузня кадрів
  2. Витрати на шоу-рум
  3. Бізнес в Італії: економимо на податках
  4. Купівля бізнесу - для знавців
  5. Інформація про автора і компанії

Італія - ​​улюблене місце російських шопінг-туристів. Фешн-індустрія, а також оздоблювальні матеріали - найбільш перспективні ніші для малого і середнього бізнесу, які залучають майже кожного заїжджого росіянина. Основні ж причини, за якими наші підприємці зазнають краху в Італії, - нездатність налагоджувати зв'язки з місцевим діловим співтовариством і порівняно низький рівень бізнес-культури.

У цій статті ви прочитаєте:

  • Як відкрити бізнес в Італії
  • Ключові помилки росіян, які відкривають бізнес в Мілані
  • Нюанси і складності ведення бізнесу в Італії

Відкрити бізнес в Італії ми зважилися не відразу. Спочатку у нас була думка налагодити виробництво в Китаї або країнах Європи. У підсумку вибрали Італію, оскільки в Мілан стікаються закупівельники з усього світу, а крім того, тут налагоджено виробництво тканин і одягу. Сюди ж їдуть фешн-туристи за ексклюзивною фірмової якісним одягом за доступною ціною.

Що стосується інших сегментів бізнесу, в Італії затребувані послуги в області дизайну інтер'єру та продажу оздоблювальних матеріалів. Багато туристів, в тому числі росіяни, приїжджають сюди саме за цим. Прибутковим може стати і юридичний консалтинг для російської діаспори. Досить рентабельними визнаються метало-механічне виробництво, продаж бензину та інших паливно-мастильних матеріалів для автомобілів (відкриття автозаправних станцій). Крім того, іноземці все частіше прагнуть обзаводитися в Італії невеликими магазинами, готелями або ресторанами, особливо на узбережжі, - в останні роки цей напрямок малого бізнесу Мілана стало вельми популярним. Однак не варто купувати готовий бізнес в Італії без відмінного знання ринку, мови і менталітету.

ТОП-5 найбільш затребуваних статей для комерсанта:

Бізнес в Мілані: кузня кадрів

Для виробництва красивою і добротного одягу в Росії умов немає, відсутні навички якісного пошиття, кадри практично не готують. З 1990-х років, коли зникло Міністерство легкої промисловості, ситуація тільки погіршується.

А ось в Італії і Франції не тільки виробляють тканину, але і знають, як з нею поводитися, можуть створювати першокласний продукт. Наприклад, коли Наталя малює нову колекцію, їй відразу потрібні помічники, які зрозуміють її ідею і доведуть до логічного завершення. Ось вона, наприклад, створює спідницю з тканини з певним малюнком. Їй потрібна команда дизайнерів, які б допомагали знайти всіх виконавців - фабрики з виготовлення тканини, аксесуарів, швейні фабрики. Потім необхідно проконтролювати якість продукції. В Італії цей процес дуже добре організований, і саме тут працюють всі відомі замовники різного рівня - Gucci, Prada, Zara.

Саме тут виростають професіонали фешн-індустрії світового рівня. Їх випускають і найвідоміший Інститут Марангони, і інші школи. Щороку з'являються нові фахівці, які не просто знають свою справу, а відчувають моду і хочуть зайняти свою нішу в фешн-бізнесі, бути частиною цієї машини. Тобто менталітет відрізняється від російського: тут не всі хочуть стати дизайнерами і бути Джорджо Армані. В першу чергу фахівці прагнуть стати високими професіоналами в сфері моди і бути затребуваними на ринку.

А ось в Москві комерційних директорів в фешн-індустрії - лише кілька людей. Вони знають про це і завищують вимоги до зарплати в чотири-п'ять разів. В Італії, як я вже сказав, таких фахівців багато, тому і наймати їх я раджу саме тут.

Витрати на шоу-рум

Взагалі для будь-якого учасника фешн-ринку мати шоу-рум в Італії - необхідність. Ми вибрали Мілан. Хоча, безумовно, могли б підписати угоду з будь-яким шоу-румом і виставляти у них колекцію. Відзначимо, що вони беруть собі 20-30% доходу від продажів.

Для всього процесу виробництва і реалізації нам знадобляться як мінімум п'ять чоловік - помічники і сейлз-менеджери. В Італії ви можете купити готовий бізнес під ключ, заодно отримавши право на оренду приміщення. Також у іноземця є можливість придбати частку в діючому підприємстві або зареєструвати власну компанію. Серед організаційно-правових форм найбільш поширена Sоcietà a responsabilità limitata (Srl) - товариство з обмеженою відповідальністю.

Установа компанії в Італії нам обійшлося в € 5000 і зайняло приблизно три тижні. Тут немає спеціальних умов для засновників-іноземців. За будь-якої консультацією, з усіма адміністративними питаннями ви можете звернутися в Італо-російську торговельну палату, членство в якій коштує € 300 на рік. Для членів палати усі послуги безкоштовні.

Територіально російський бізнес зосереджений в основному в Ломбардії, Венето, Емілії, Романьї, сфери діяльності - перш за все торгівля і логістика. Найбільші російські гравці в Італії - «Вимпелком» і «Ренова».

Бізнес в Італії: економимо на податках

В Італії досить складна податкова система. Так, податок на додану вартість становить 4, 10 або 20% - залежно від товару або послуги. Є корпоративний податок IRPEG (Imposta sul Reddito delle Persone Giuridiche - податок на прибуток юридичних осіб) - їм обкладається чистий прибуток компанії за вирахуванням всіх допустимих витрат; тут ставка єдина - 28%.

Є і спеціальний податок IRAP (Imposta Regionale sulle Attività Produttive - регіональний податок на виробничу діяльність) зі ставкою 4,25%, який обчислюється з чистого прибутку, але до вирахування суми виплаченої заробітної плати всіх співробітників.

Щоб мінімізувати податкові відрахування, ми налагодили схему імпорту-експорту. Офіційно підприємство буде повністю працювати на експорт. Паралельно в Великобританії ми започатковуємо компанію, яка буде закуповувати нашу продукцію для внутрішніх продажів і не стане платити податки в Італії. Таким чином, нам не буде потрібно платити 19% ПДВ при продажу одягу, оскільки продавцем виступатиме іноземна компанія.

Взагалі існує безліч подібних схем, виберіть найбільш відповідну для вашого бізнесу. У цьому допоможе хороший адвокат або консультант. Так, це дороге задоволення - по всій Європі такі послуги коштують від € 300 на годину. А висококваліфікований і відомий на ринку фахівець обійдеться і в € 1000 в годину, але ці гроші і час точно не будуть витрачені даремно.

Купівля бізнесу - для знавців

Основна проблема російських підприємців, які купують готовий бізнес в Італії, - небажання асимілюватися і спілкуватися з місцевими гравцями, які можуть дати розумну консультацію або добру пораду.

Як правило, росіяни будуть робити те, що їм порадила «тітка Маша», тому що вона вже відкрила або купила бізнес в Італії, нехай всього кілька місяців тому, але її вже вважають експертом. Не піддавайтеся: вам просто необхідно інтегруватися - налагодити контакт з тими, хто веде бізнес в Італії не перший десяток років. Пам'ятайте і про те, що італійці - традиціоналісти. Тут дуже сильна роль дружніх і родинних зв'язків (останніх особливо), в тому числі і в бізнесі. За оцінками експертів, до 80% італійських підприємств є сімейними.

Припустимо, ви придбали автомобільний завод. Потрібні колеса, фарба, алюміній. Їх виробляють компанії, з якими потрібно скооперуватися. А де їх знайти? Моя порада: ще при покупці цього збиткового заводу слід познайомитися з його власником, повечеряти з ним, запитати ради, взяти всі контакти, які він захоче передати. Замість цього росіяни просто приходять до господаря бізнесу, запитують ціну, викуповують, а потім цей бізнес закривають або перепродують через рік через нерентабельність.

Пам'ятайте, що відсутність продуманого підходу і зв'язків в момент мозданія бізнесу в Італії робить вас вкрай уразливим - конкуренти вас просто задавлять. Наприклад, якщо ви відкриваєте такий бізнес в Мілані, як, наприклад, ресторан, то у кого-то ви переманити кухаря, у кого-то касира. Опоненти будуть ставити вам палиці в колеса: наприклад, поскаржаться в санінспекцію, перевіряючі прийдуть і знайдуть у вас в кутку дохлу мишу, ресторан прикриють на гігієнічну інспекцію на три місяці.

Росіянин в такому випадку спробує дати хабар, а за це ресторан можуть взагалі закрити. Таких історій в Італії за участю російських бізнесменів багато, а причина завжди одна - небажання наших співвітчизників виникають в місцеву бізнес-культуру. Замість цього вони свідомо замикаються у своїй діаспорі.

Нікола Саворетті,

співзасновник, Natalia Valevskaya

Інформація про автора і компанії

Нікола Саворетті - співзасновник будинку моди Natalia Valevskaya. У 1995 році створив в Москві телекомунікаційний провайдер Ursus Telecom Russia (c 1997 року - NNT Group). У 2003 му заснував російську компанію Мultichannel Solutions, що надає широкий комплекс SMS-послуг. Також володіє платформою DATA компанії Monaco Telecom.

Будинок моди Natalia Valevskaya заснований в 2003 році, названий на честь його глави - дизайнера Наталії Валевської, театрального художника, члена Спілки художників Росії, власниці престижних нагород в галузі моди. Офіційний сайт - www.nataliavalevskaya.com

Сподобалася стаття? Діліться з колегами - нехай оцінять!

А де їх знайти?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com