рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Чи не одними програмами лояльності. На що ще звертають увагу відвідувачі ресторанів.

  1. Дослідницька компанія Harris Pollв ході даного дослідження також визначила п'ять дуже важливих факторів,...

Останнім часом в світі різні компанії регулярно проводять дослідження і опитування відвідувачів ресторанів. Це допомагає їм вибудовувати більш ефективні комунікації з відвідувачами, дізнаватися їх переваги, тим самим знаходячи все нові шляхи-доріжки до їх серця. Не стало винятком і нове дослідження компанії Harris Poll на замовлення корпорації Сінтас, що проводиться для з'ясування причин, які будуть утримувати людей від повторного відвідування ресторану. Дослідження проводилося в США за допомогою різних он-лайн каналів серед 2034 дорослих респондентів у віці від 18 і старше.

Дослідження проводилося в США за допомогою різних он-лайн каналів серед 2034 дорослих респондентів у віці від 18 і старше

Зокрема, дослідження показало один дуже важливий тренд. 97% респондентів погодилися з тим, що програми лояльності зможуть «змусити» їх відвідати ресторан, проте, якщо що-небудь, пов'язане з питаннями експлуатації об'єкта, їх при цьому збентежить, розсердить і т.д., то вони не повернутися більше в це заклад.

"Навіть якщо в ресторані працює прекрасний шеф-кухар, неохайний туалет або брудна вхідна група може залишити неприємний осад і присмак у роті від відвідування закладу, - зазначив представник компанії Сінтас Джон Енгель. - І це тоді, коли повторне відвідування має життєво важливе значення для ресторанів. Саме тому керівники і власники ресторанів повинні гарантувати, що їх співробітники в стані оперативно і ефективно усунути всі недоліки, щоб забезпечити повернення клієнта в ресторан ".

Дослідницька компанія Harris Pollв ході даного дослідження також визначила п'ять дуже важливих факторів, які в 100% випадків вплинуть на рішення відвідувачів повернутися в ресторан:

  • Брудні і неохайні поверхні (наприклад, столи, стільці, кабіни, пил на декорі, пилові розлучення на поверхнях і т.д.) збентежать 86% респондентів і змусять прийняти рішення не на користь ресторану.

    ) збентежать 86% респондентів і змусять прийняти рішення не на користь ресторану

  • Загальний неприємний запах залишить негативне враження про заклад у 85% учасників опитування;
  • 80% респондентів ніколи не повернутися в ресторан, в якому будуть брудними туалети (підлоги, сантехніка, дзеркала);

    80% респондентів ніколи не повернутися в ресторан, в якому будуть брудними туалети (підлоги, сантехніка, дзеркала);

  • Через брудного і слизької підлоги 72% опитаних віддадуть перевагу іншому закладу, навіть більш дорогому;

    Через брудного і слизької підлоги 72% опитаних віддадуть перевагу іншому закладу, навіть більш дорогому;

  • На думку про ресторані 70% респондентів вплине чистота вхідних груп і прилеглої території (недопалки, переповнені смітники і сміттєві баки, загальний неохайний вигляд спрацюють нема на користь відвідуваного ними ресторану).

Негативне враження про ресторан залишать також непрацюючі туалети, освіжувачі повітря в санітарних кімнатах, відсутність мила, рушників або туалетного паперу в санвузлах, явно видимі поломки меблів, розбиті вікна і дзеркала.

Крім факторів чистоти і порядку, негативне враження про заклад на респондентів проведуть гучна музика і телефонні рінгтони (47%), погане освітлення (36%).

Що ж стосується гендерних відмінностей, то жінки більш схильні до впливу описаних вище негативних факторів. Наприклад, 75% опитаних жінок не повернуться до ресторану, якщо у нього брудна вхідні сходи, у чоловіків же цей показник трохи нижче - 64%. 72% жінок також не прийдуть повторно в заклад, якщо там не буде належним чином працювати сантехніка, в порівнянні з 63% чоловіків, котрі помітили несправності сантехніки в ресторані.

Для відвідувачів старше 65 років проблемним залишається відвідування ресторанів зі слизькими від бруду або вологи статями. Так, 88% людей старшого покоління більше 65 років не повернутися в такі ресторани.

Традиційно проводячи аналогії з українськими реаліями, можемо з упевненістю стверджувати, що якби подібні дослідження проводилися в Україні, то їх дані не сильно б відрізнялися від даних американських досліджень. Причин тому безліч: від дійсно тісної конкуренції на ресторанному ринку нашої країни, до того, що наші споживачі-відвідувачі ресторанів стають все більш вимогливими. Вони подорожують по різних країнах світу, бачать приклади просто відмінних сервісів в ресторанах, а тому потроху «виховують» культуру обслуговування в наших ресторанах. Можливостей надавати сервіс належної якості маса. Одна з них - залучення професійних технічних служб для обслуговування ресторанних об'єктів на аутсорсингу. Компанія «інвайт» протягом багатьох років надає послуги для ресторанів і кафе. Весь напрацьований досвід дає нам можливість оперативно, ефективно і якісно обслуговувати ресторани і кафе . Ми впевнені, що в що дрібниць і неважливих нюансів тут немає, тому що кожен відвідувач гідний тільки найкращого сервісу.

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com