
Огляд інтернет-магазину NEXT
У цьому огляді ми докладно розповімо про улюбленця мільйонів онлайн-покупців по всьому світу - британському гіпермаркеті NEXT. Також ми розкриємо деякі секрети успішного шопінгу в цьому мегамонстрів європейської інтернет-торгівлі.
  Перший магазин NEXT був відкритий в лютому 1982р.  в Лондоні.  Колектив британських дизайнерів представив спочатку кілька колекцій модного жіночого одягу і взуття.  Трохи пізніше асортимент був поповнений чоловічого та дитячого одягом і аксесуарами.  Новий бренд дуже скоро завоював заслужене 
  визнання споживачів: речі виділялися оптимальним поєднанням стильності, якості і ціни.  Кожна нова колекція обов'язково відображала останні тенденції моди. 
  Марка однією з перших почала залучати супермоделей і зірок шоу-бізнесу до участі в своїх рекламних кампаніях.  У різний час з NEXT працювали Ясмін Ле Бон, Наомі Кемпбелл, Крісті Тарлінгтон, Клаудіа Шиффер, Лінда Євангеліста, Ума Турман і Данні Міноуг. 
  У 1988 р NEXT почав випускати каталоги продукції, щоб покупці могли замовляти одяг по телефону.  А в 1999 р компанія презентувала інтернет-версію магазину. 
  Сьогодні тільки у Великобританії налічується близько 500 магазинів NEXT.  Ще близько 200 бутиків розташовані в країнах Європи, Близького Сходу, Росії, Індії та Японії.  Однак більше 70% свого прибутку компанія отримує від онлайн-продажів. 
концепція NEXT
  Головне - бути особистістю, бути оригінальним і неповторним.  Ці слова якнайкраще характеризують загальну концепцію марки. 
  Якісна, відносно недорога, стильний одяг NEXT стала символом активної життєвої позиції, націленості на саморозвиток і успіх, оптимістичного ставлення до себе і до життя.  Завдяки свіжої ідеї, за короткий час марка зайняла лідируючу позицію на ринку модного одягу і атрибутики Великобританії, а потім отримала визнання і в інших країнах світу. 
  Спочатку фірмовий стиль NEXT був переважно класичним і стриманим.  Однак в 2007 р в свій 25-річний ювілей компанія кардинально змінила імідж.  Немов обігравши свою назву, NEXT зробила наступний крок у бік світових тенденцій fashion-індустрії.  Колишніми залишилися демократичність цін і відмінна якість, але крій одягу став більш зухвалим, кольору - більш яскравими, звична англійська класика була змішана з ультрамодними трендами.  До того ж окремою лінією були випущені колекції дорогих моделей одягу з тканин класу «люкс» - Signature.  Обличчям рекламної компанії оновленого NEXT стала бразильська топ-модель Алессандра Амбросіо. 
асортимент
  В асортименті   Next.co.uk   сьогодні представлений одяг на всі випадки життя: вечірнє вбрання, діловий стиль, casual, спортивна і пляжний одяг, нижню білизну, взуття та галантерея, аксесуари. 
  У кожному сезоні NEXT випускає лінійку святкового одягу для коктейльної і вечірнього образів.  Останні колекції рясніють контрастними рослинними принтами, металевою фурнітурою, масивної взуттям та аксесуарами.  Окремої згадки заслуговує дитячий одяг з Next - воістину відмінне поєднання якості і ціни.  При цьому загальновідомо, що одяг для дітей - це такий товар, з яким дуже важко помилитися в розмірах, що особливо актуально, при покупках через інтернет.  Тому одяг для дітей з Next - це поза всяким сумнівом - виграшна купівля на всі 100%. 
  Але NEXT сьогодні - це не просто електронний магазин одягу, це справжній гіпермаркет з величезним асортиментом товарів самих різних напрямків.  Крім одягу і взуття, інтернет-магазин торгує меблями і предметами інтер'єру, побутовою технікою та електронікою, квітами, дорогими винами та шампанським.  Наприклад, в розділі «Меблі» представлені комоди, дивани, ліжка, пуфи і деталі інтер'єру, офісні меблі, деталі інтер'єру і т.д.  В окремій категорії - дачні приналежності, починаючи з меблів для пікніка і закінчуючи вуличної підсвічуванням. 
  Ще один великий розділ - «Електроніка» - також об'єднує масу товарів: побутова техніка, комп'ютери та принтери, телефони і IPod, GPS-навігатори. 
  Останнє оновлення NEXT - «Квіти та подарунки».  Тут представлені кімнатні та садові квіти, букети, елітні вина і шампанське найвідоміших марок в подарункових упаковках, подарункові карти і навіть постійно оновлювана колекція DVD-дисків з фільмами. 
NEXT в Росії
  У нашій країні NEXT влаштувався в 2006 році, відкривши в Москві перший монобрендовий бутик.  Сьогодні, крім російських столиць, фірмові магазини марки є вже і в Єкатеринбурзі, Нижньому Новгороді, 
  Казані, Новосибірську, Самарі і Тольятті.  У сусідній Україні бутики NEXT також представлені в Києві, Дніпропетровську та Донецьку. 
  Логічно, що один з найбільших світових fashion-рітейлерів активно проникає в російські і українські моли, знаходячи тут своїх постійних покупців.  Однак російський та й український ринки - абсолютно унікальні явища з точки зору споживчих переваг.  Не секрет, що в наших країнах дистриб'ютори європейських брендів схильні збільшувати ціни в кілька разів у порівнянні з вихідними, підносити такі демократичні марки, як NEXT, чи не в сегменті брендів класу «люкс».  Тим не менш, є певний прошарок покупців, яким важлива зовнішня «престижність» шопінгу.  Такі клієнти готові платити будь-які гроші лише за усвідомлення того, що вони носять «дорогу англійську одяг» (не забуваємо, що дорогий цей одяг стає саме в Росії і Україні!). 
  Однак більша частина покупців прагнуть просто придбати якісний одяг від англійських дизайнерів за доступними цінами.  Альтернативним способом задовольнити цю потребу для російських і українських шопоголіків залишається Інтернет-магазин NEXT - www.next.co.uk. 
  І тут ми переходимо до найкориснішою частини нашого огляду - практичного керівництва по онлайн-шопінгу в британському магазині. 
Як замовити в NEXT
  NEXT - незвичайний інтернет-магазин.  Дуже великий, дуже солідний, дуже популярний серед покупців у всьому світі.  У 2010 році він приніс групі компаній NEXT майже 400 млн фунтів стерлінгів оподатковуваного прибутку!  Коли гравець ринку виходить на такий рівень, він має право в якійсь мірі диктувати клієнтам свої умови роботи.  І диктує. 
Основна особливість цього ритейлера укладена в дуже складній системі оплати покупок. Настільки складної, що самі британці часом в ній плутаються. Справа в тому, що NEXT приймає оплату лише від жителів країн, в які здійснюється доставка товарів. До них відносяться США, Австралія, Мексика, Аргентина, Нова Зеландія, Чилі, Перу, Пакистан, Індія, Ізраїль, Туреччина, Венесуела і 29 європейських країн. Оскільки Росія і Україна до цього списку не входять, самостійно здійснювати онлайн-шопінг в NEXT їх жителі сьогодні не можуть. Тому Alfaparcel надає посередницьку допомогу російським шопоголікам, придивившись товари в NEXT.
Ось трохи корисної практичної інформації по онлайн-шопінгу в NEXT.
Щоб купити одяг в Next, потрібно, дотримуючись покрокової інструкції , Оформити замовлення на Alfaparcel.
Досвідчені клієнти NEXT знають про існування легендарних розпродажів в цьому онлайн-магазині, які відбуваються з регулярністю кілька разів на рік - http://www.next.co.uk/sale/. Під час Сейлем за сущі копійки можна придбати відмінні речі з минулих колекцій. Онако тут теж є свої нюанси.
По-перше, на розпродажах представлені далеко не всі речі і не всіх розмірів.
По-друге, розпродажі в NEXT настільки популярні, що навіть на сайті магазина (!) Часом створюється черга. Речі розкуповуються миттєво. Єдина можливість встигнути купити потрібну річ - мати достатню для покупки суму на депозиті Alfaparcel. Можна скористатися викупом замовлення по дзвінку, звернувшись до відділу замовлень шопінг-посередника за тел. +44 1945 588273 з проханням терміново викупити замовлення.
Додамо, що розпродажі - це все ж «екстремальний» шопінг. Для любителів спокійно і неквапливо вибирати потрібні речі він навряд чи підійде.
По-третє, позиції товарів в NEXT постійно змінюються, тому що колекції оновлюються кожні 1,5-2 місяці. Краще не зберігати посилання на потрібну річ, а просто запам'ятовувати її артикул, за яким товар завжди можна буде знову знайти на сайті.
По-четверте, щоб стежити за початком розпродажів і оновленням колекцій, можна підписатися на розсилку новин сайту на сторінці aspx?e=sign.> https://www.next.co.uk/secure/account/newslettersignup.aspx?e=sign. Для цього не потрібно проходити знову ж вельми складну процедуру реєстрації на сайті.
Нарешті, щоб не помилитися з розміром одягу, краще орієнтуватися на правильну ростовую категорію. Їх три: розмір Tall від 177.5 см, Regular від 160-167.5 см і Petite від 150-160 см.
Чому в NEXT?

  Власне, неможливість самостійно оплачувати покупки - єдина, мабуть, виникає перед нашими співвітчизниками при онлайн-шопінг в NEXT.  І, як уже сказано, вирішити її можна за допомогою Alfaparcel.  В цілому ж слід віддати належне хорошій якості роботи англійського інтернет-гіганта. 
  Тут не зайвим буде ще раз згадати оптимальне співвідношення ціни, якості і модного дизайну одягу, взуття та аксесуарів.  Саме це - головний фактор зростаючої популярності NEXT у всьому світі. 
  Для онлайн-шопоголіків завжди гостро стоїть проблема можливого шлюбу або помилок комплектації замовлення.  Робити повернення, тим більше в європейські магазини, абсолютно недоцільно, це займає час, б'є по нервах і т.д.  І тут NEXT теж вигідно вирізняється з-поміж конкурентів.  Відгуки покупців свідчать про те, що кількість випадків шлюбу або помилок в NEXT зведені до мінімуму.  «Їх настільки мало, що менше було б просто непристойно», - жартують досвідчені інтернет-шопоголіки. 
Aspx?
Чому в NEXT?