- мопед Карпати Ласкаво просимо! Вашій увазі «Все про мото», який розповість в деталях про байках...
- Заглиблюючись у деталі по Карпатам
- Мопед Карпати "2" випускали навіть 1991 році
мопед Карпати
Ласкаво просимо! Вашій увазі «Все про мото», який розповість в деталях про байках і байкерів. Трохи слів ви можете дізнатися про молодших братів мотоциклів, які колись освоювалися майбутніми байкерами. Не всім же починати з висококубатурних залізних коней. Ось чому в 12 років багато хто з нас сідали за кермо мопедів, а дехто навіть моторолерів.
Мопедних гордість України
Це горда частина української машинобудівної історії. Саме в даному настільки віддаленому регіоні УРСР збирали популярний на землі нинішнього СНД міні-мото. Залізний кінь з таким географічною назвою випускався на Львівський мотозавод.
Колись вищевказаний виробник мокикам Карпат міг пишається своєю спеціалізацією на випуску допоміжних транспортних аксесуарів і не тільки. Наприклад, славилися на СРСР причепи від цього виробника. З початком 1958 було прийнято рішення розробляти і заглиблюватися на практиці в новий напрям - випуск мопедів.
Спочатку випускалася серія моделей під назвою мокикам Верховина. мопед Карпати побачив світ дещо пізніше. Перші міні мотоцикли зі Львова мали істотний вплив на всю вітчизняну мототехніку післявоєнного періоду.
Заглиблюючись у деталі по Карпатам
З приходом весни 1981 року український виробник м Львів розпочав випуск моделі мокікі Карпати «1». Через 5 років її модифікували і назвали Карпати "2". Разом з представниками Ризької мотозаводу ( мопед Дельта ) Такий транспорт мав звичними габаритами і типовою для мотобудування СРСР конструкцією. Все ж ці мопеди володіли деякими відмінностями, в дизайні, в першу чергу.
Випускалися моделі Карпати мопеда, купити який при бажанні можна і в наші дні (якщо пошукати) з різними двигунами. Багато фанатів двоколісної тешнікі ще в дитинстві зуміли на практиці познайомитися з силовими агрегатами Ш-58, а також S-62 і V-50.
Різні моделі Мокікі Карпати могли відрізнятися за формою бака та наявності пластмасових кришок. Дизайн заднього ліхтаря теж мав певними особливостями.
Багато хто пам'ятає радянські мопеди Карпати з незвичайним двигуном ( «V-501»). Останній мав ножним механізмом перемикання передач.
Мопед Карпати "2" випускали навіть 1991 році
Ця серія отримала назву Карпат Люкса, на яку додатково встановлювали покажчики поворотів і міцніший багажник. Останній був розрахований на 15 кг. ваги. Примітно, що даний радянський мопед у своєму розпорядженні різними силовими агрегатами. Його випускали з ножним і з ручним перемиканням передач. Для все ще існуючого в той час СРСР такий достаток у виборі комплектації було шокуючим.
Добре відомий на весь СНД мокикам Карпати "2" Спорт. Такому міні мотоциклу додали спортивний вигляд. Найбільше радувала людський погляд вихлопна труба вироби. Її розташували у верхній частині радянського мопеда, доповнивши вихлоп красивим захисним кожухом. Крім того, цей мокикам зі Львова отримав в подарунок від кмітливих конструкторів кермо з додатковою перемичкою. Такий аксесуар встановлювався в основному у спортивних мотоциклів. Мопед Карпати 2 Спорт отримав змінену форму заднього ліхтаря, а також щитка у переднього колеса.
На сьогодні кращих представників Львівського мінімотопрома демонструють в різних музеях. Вони гордо стоять у радянських ретроавтомобілів. Чимало виробів потрапило і до приватних колекцій.
Шкода, що з початку 1992 року активний масовий випуск цих братів менших мотоциклів зупинився, але сподіваємося нема на завжди зникли на Україні традиції транспортного будови виробів тренують юних байкерів.