Головна > модні аксесуари > Як вибрати парфуми
Кожна з нас - сама індивідуальність. І підкреслюється це стилем одягу, зачіскою, макіяжем, навіть жестами, поведінкою і манерою ходити.
Якщо духи обрані вдало, то цей аромат створює відчуття внутрішнього комфорту, залишаючи невловимий, але такий відчутний і неповторний шлейф, який згодом буде асоціюватися усіма знайомими, тільки з вашої неповторністю.
До того ж, одні і ті ж духи, нанесені на класичні точки: з внутрішньої сторони зап'ястя, на ніжну шкіру за вушними раковинами, на б'ється жилку на шиї, набувають своє звучання, стикаючись зі шкірою, створюючи свій, додатковий букет ароматів. Коливається рівень гормонів і температура тіла, а це відбивається на стані шкіри, і, як наслідок, на ароматі парфумів. Тому процес вибору свого парфуму - дуже індивідуальний. Можна надати тільки певні орієнтири в світі духів.
Як вибрати свої парфуми.
Радити, як вибрати парфум, який підійде саме вам - дуже важко. Тому що ми змінюємося не тільки з плином часу, але навіть протягом дня: вранці - одне настрій і самопочуття, ввечері - інше.
Найпростіший спосіб вдало вибрати свої парфуми - відправитися в фірмовий парфумерний магазин з широким вибором асортименту парфуму, в якому працюють професійні консультанти.
Але вони можуть підказати тільки загальний напрямок пошуку і групу ароматів: квіткові, цитрусові, шипровие, східні, класичні, свіжі, з гіркуватим «смаком» або солодким, з запахом морського бризу, папоротеві, денні або вечірні духи, для жінки або духи для молодої дівчата. Є так само спортивні духи і туалетна вода, парфуми з легким шлейфом запахів і зі стійким, трохи нав'язливим.
Консультанти, які пройшли спеціальне навчання, розкажуть детальніше про обраний ароматі: з якою верхньої ноти він починається, які запахи становлять основну гаму духів, який шлейф залишається.
Вибір свого парфуму може зайняти кілька днів цілеспрямованих пошуків. Збираючись в парфумерний магазин, візьміть з собою кілька зерен кави. Після «проби» 3-4 духів, запахи перестають чітко сприйматися, вони просто «зливаються» в єдиний букет.
Запах кави, через 3-5 хвилин, дозволить продовжити пошуки і «продегустувати» ще 3-5 ароматів. Але для одного разу - це межа. Якщо ви не знайдете підходящого парфуму сьогодні, відкладіть пошуки на завтра - значить, сьогодні не ваш день вибору.
Свій аромат ви відчуєте відразу: ви його навіть не вдихнете, а відчуєте внутрішньо, вам просто захочеться, щоб саме цей аромат супроводжував вас і був завершенням вашого образу, асоціювався з вами.
Як правило, вибирається 2-3 індивідуальних аромату, тому що для роботи необхідний один парфум - вишуканий і стриманий, а для вечора - інший, більш насичений, жіночний, навіть - провокуючий.
Вибір аромату залежить не тільки від особистих переваг і ситуацій, в яких він буде вас супроводжувати, але і від вашого віку. Дівчатам, як денні аромати, більше підійдуть легкі, квіткові, цитрусові або з запахом морської свіжості, духи і туалетна вода, як підтвердження молодості, оптимізму, енергії, поривчастої, які так характерні для юності.
Більш насичені, концентровані, «важкі» аромати, будуть дисгармоніювати з загальному стилем молодіжної, яскравою, легкою, такою різноманітною, моди.
Жінкам після 30 більше підійдуть класичні парфуми, з жіночними, витонченими, елегантними ароматами. Звичайно, вибір залежить від особистих переваг і відчуттів, стилю і від того, коли будуть використовуватися духи: протягом дня або ввечері.
Для того, щоб якимось чином систематизувати невловимі і ефемерні запахи, парфумерним Комітетом Франції було запропоновано класифікувати духи, розподіливши їх на 7 основних груп або ароматичних сімей, в залежності від базового аромату.
Група духів А - цитрусові ноти.
Сама назва групи має на увазі те, що для створення ароматів були використані ароматичні есенції, отримані з цедри цитрусових фруктів: апельсина, лимона, грейпфрути і мандарина. Використовуються також есенції, екстраговані з квітів і листя цитрусових.
Група духів В - квіткові аромати.
Мабуть, це найбільша група ароматів, і найбільш популярна. Жінка завжди асоціювалася з прекрасним квіткою, і для того, щоб підкреслити жіночність додатково, вишуканим запахом, використовуються натуральні квіткові запахи. Найбільшою популярністю у парфумерів користуються аромати жасмину, троянди, білої лілії, ніжної фіалки, туберози, конвалії.
Духи: Chanel №5, L'Air du Temps, Giorgio, Kenzo.
Група духів С - папоротеві.
Для створення цієї групи ароматів використовуються натуральні запахи лісового моху, лаванди, папороті, бергамоту і кумарину. Духи - Jicky.
Група духів D - шипровие.
Основоположник цієї групи ароматів - туалетна вода «Шипр». В основному, до цієї групи ароматів належать «чоловічі» запахи. Але зараз багато жінок вважають за краще доповнювати свій модний офісний стиль, якщо в гардеробі переважають брючні костюми, духами з нотами дубового моху, пачулі, бергамота і ладану.
Духи і туалетна вода: Miss Dior, Mitsouko, Chypre.
Група духів Е - лісові запахи.
Ця так само група «чоловічих» запахів, в яких основними нотами є стримані запахи ветівера і кедра, розкішні і теплі - сандалу і пачулі, пом'якшують аромати запахи лаванди і цитрусових.
Група духів - амброві запахи.
До цієї групи ароматів відносяться всі східні духи, в яких переважають ноти амбри, ладану, ванілі, білого мускусу. Група чуттєвих, вечірніх духів, які підходять для закоханої жінки, пристрасної і ніжної.
Духи: класика ароматів групи - духи Shalimar, Obession ,. Poison, Opium.
Духи групи G - шкіряні запахи.
Дуже специфічна група ароматів, основою якої є натуральні запахи: шкіри, диму, тютюну, як не дивно, обвуглене дерева. «Суворі» ноти пом'якшуються вишуканими квітковими ароматами. Духи: Cuir de Russite, Scandal.
Світ ароматів зараз налічує більше 3 000 парфумів: від класичних духів до авангардних і епатажних. І всі вони знаходять своїх шанувальниць і відданих шанувальниць. Проявіть свою індивідуальність у виборі парфуму, і він буде віддано супроводжувати вас у будь-яких ситуаціях.
Сторінки сайту в соціальних мережах - підпишіться, щоб дізнаватися про нові статтях