Сьогодні я розповім про крем для контуру очей від торгової марки Avene.
Крем підходить для ніжної і чутливої шкіри, яку він покликаний заспокоювати і зволожувати.
Ось так виглядають назви крему на різних мовах:
- Заспокійливий крем для ніжної шкіри навколо очей Avene
- Soin apaisant contour des yeux Avene
- Soothing eye contour cream Avene
(Перерахувати для більш зручного пошуку за запитом)
Що обіцяє виробник:
«Крем швидко знімає роздратування, заспокоює і зволожує шкіру, усуває набряки, почервоніння і свербіж.
Продукт гіпоалергенний, Некомедогенний. Перевірений під дерматологічних контролем »
Крем упакований в лаконічну картонну коробочку, всередині якої знаходиться інструкція.
(Цінник зніматися відмовився, тому ви можете побачити ціну покупки в звичайній аптеці)
До слова сказати, не дивлячись на те, що на самій коробочці є вся необхідна інформація на українській мові, в інструкції переклад на українську / російську мову відсутня.
Свого часу я непогано читала по-французьки, але зараз займатися подібним мені просто лінь. Тому дуже хотілося б отримувати адаптований до місцевого ринку продукт.
Ну це так, бурчання.
Перейдемо до складу:
Який, на відміну від інструкції, на українську мову переведений.
(Склад мені здається досить цікавим для вивчення: на першому місці стоїть термальна вода з французького джерела, а на другому - вазелінове масло. Якщо хтось захоче прокоментувати - прошу.)
Сама первинна упаковка представлена у вигляді тюбика з довгим гострим носиком.
Видавлювати продукт дуже зручно, можна легко коригувати кількість крему, також (що важливо) завдяки такій конструкції крем видавлюється з тюбика до самого кінця (не пропаде ні грама).
На носику є крихітна дірочка, завдяки якій контакт з повітрям мінімальний. Я вже не раз говорила, що люблю бюджетні варіанти форм-факторів саме завдяки їх невисокій вартості - так більше віриться, що ти платиш основну вартість за продукт, а не за упаковку.
Власне, на фото також видно маленька відгвинчуємо кришечка.
Весь крем якийсь мініатюрний, ліліпутські я б сказала.
Особливо «тішить» обсяг в 10 мл. Свинство це, а не обсяг, повинна вам повідомити!
На фото малюк явно програє в розмірах моєї долоньці.
Невеликим виправданням такому обсягу може служити економічність крему.
Кількості як на фото вистачає на обидва ока (якщо наносити і на верхнє, і на нижню повіку).
Як бачите, тестура що ні на є кремова. Дійсно, це легкий білий непрозорий крем, який добре розподіляється по шкірі і швидко вбирається.
Запах - дуже легкий і ненав'язливий, важко сказати, чим пахне, швидше за все просто кремом, так як спеціальної аромату він не має.
Виробник рекомендує використовувати крем на шкіру навколо очей вранці і ввечері після зняття макіяжу.
Я використовую крем тільки ввечері, так як вдень я люблю ще легші, гелеві текстури.
Однак, в якості експерименту, я випробувала крем і вдень. Повинна відзначити, що він цілком зручний: вбирається повністю протягом декількох хвилин, не залишає плівки, що не спричиняє для «скочування» макіяжу.
Крем дійсно заспокоює ніжну шкіру повік і знімає почервоніння, не викликає алергії, що для чутливих вічко великий плюс. Взагалі, він мені здався дуже доброзичливим по відношенню до шкіри і до її власниці.
Однак, мені (і судячи з іншими відгуками, не тільки мені) все ж недостатньо зволоження при застосуванні цього крему соло два рази в день. Також, ефект якого-небудь впливу на набряки відсутня в принципі. Немає боротьби ні з набряками, ні з мішками, ні з синцями.
Але при цьому є незаявлений антіейдж ефект. На подив, але дрібні зморшки він розгладжує, та й появи нових перешкоджає.
Проте, мені здається, цей крем краще підійде для більш молодий і безпроблемною шкіри, коли потрібен просто делікатний догляд, а не боротьба з вираженими проблемами.
Резюме. Ось такий неоднозначний продукт. Особисто мені хотілося б на ніч мати більш живильний крем для очей. Проте, я не можу сказати, що незадоволена покупкою. Крем приємний, дійсно ніжний заспокійливий і абсолютно безпечний. (А у мене чутлива шкіра по контуру очей, якщо хто не в курсі).
Термін використання - 3,5 місяця (по суті використовувала 1 раз в день і за 3,5 місяці крем закінчився; якби використовувала 2 рази в день, вистачило б на два місяці).
Виробництво - Франція.
Ціна - ок.17 євро (180 грн.)
сайт - http://www.eau-thermale-avene.com/ , російською - http://www.eau-thermale-avene.ru/
До речі, на сайті можна отримати рекомендації щодо вибору продуктів на основі віртуальної діагностики - http://www.eau-thermale-avene.ru/diagnostika
За доброю традицією розповім кілька фактів про торгову марку Avene (самій було цікаво дізнатися):
- Марка Avene входить до складу групи фармацевтичних компаній «П'єр Фабр Дермо-Косметик» (Pierre Fabre).
- Також, «П'єр Фабр» є дистриб'ютором таких торгових марок, як Klorane, Ducray, A-Derma, Elancyl, Galenic.
- Продукція марки Avene розроблена на основі термальної води з однойменного джерела, який знаходиться на півдні Франції біля підніжжя Севенскіх гір (Cevennes).
- Компанія Avene активно співпрацює з різними дослідницькими інститутами, наприклад, з лабораторією Shiseido.
- Вся продукція компанії позиціонується як лікувальна (застосовується для лікування псоріазу, дерматиту, свербежу тощо), а її розробкою займаються професійні лікарі-дерматологи.
- На відміну від інших термальних вод, вода Avene відрізняється низькою мінералізацією (менше 266 мг / л), завдяки чому вона славиться своїми заспокійливими і знімають роздратування властивостями. (І не сушить шкіру, що потенційно можливо для солоних термальних вод).
- Крім цього, термальна вода Avene містить велику кількість корисних елементів (залізо, срібло, мідь, цинк, кальцій, магній та ін.).
- Саме тому спеціалізацією продуктів Avene є чутлива шкіра (а також надчутлива і алергенів).
- Джерело термальної води Avene був відкритий в 1736 році в долині річок Орб. Однак, легенда свідчить, що не люди, а болезная кінь вперше оцінили цілющі властивості джерела. Якщо коротко, то суть в тому, що хвору шкірним захворюванням кінь відправили пастися подалі від коней здорових, а вона взяла, викупалася в джерелі і сама одужала.
- Власником джерела на сьогоднішній день є компанія «П'єр Фабр» (названа в честь засновника), яка придбала його в 1975 році.
- Дизайн упаковки всіх продуктів усвідомлено виконаний в мінімалістичному «японському» стилі і символізує чистоту і ніжність.
- Скромний дизайн, проста упаковка і відсутність прямої реклами стали стратегією компанії «П'єр Фабр» (і її брендів), так як основні статті витрат складають різні дослідження, а не маркетинг.
Дата публікації - 20 січня 2014 року.