- В чому полягає складність вибору?
- класи косметики
- Mass-Market
- Middle-Market
- "Lux"
- Професійна косметика
- Лікувальна косметика, або космецевтіка
Вибір косметики для багатьох жінок - це дуже важливий і, в той же час, дуже складний процес. Існуюча умовна класифікація косметики покликана, в певній мірі, його полегшити.
В чому полягає складність вибору?
Складність вибору косметики пояснюється тим, що на ринку косметичної продукції існує велика різноманітність засобів, що істотно відрізняються як за якістю, так і за вартістю. Інформація про них нерідко настільки суперечлива, що без володіння певними знаннями вона може швидше спантеличити, ніж допомогти у виборі косметики.
В інших статтях можна зустріти абсолютно протилежну думку, яке стверджує про те, що немає сенсу користуватися дорогою косметикою, оскільки ціна «накручується» тільки за відоме ім'я компанії, елітний бренд і дорогу красиву упаковку, а не за якість вмісту.
Ще один приклад разноречивости, що стосується тепер салонної косметики. Одні вважають, що вона надає хороший ефект і швидкий результат за рахунок вмісту в її складі гормональних компонентів. Інші - це дуже вигідно для виробників і косметологів, але така продукція швидко викликає звикання і потреба в постійному її застосуванні, а іноді сприяє підвищеної пітливості, дратівливості і навіть порушень менструального циклу.
Для того, щоб у всьому цьому не заплутатися, необхідно розбиратися в класах косметичних засобів і уявляти собі, в чому полягає принципова відмінність продуктів одного і того ж призначення але різних класів.
класи косметики
Всю косметику, що пропонується на світовому ринку, умовно об'єднують в 5 груп:
- "Mass-Market".
- "Middle-Market".
- "Lux", або селективна косметика.
- Професійна, або салонна косметика.
- Лікувальна косметика, або космецевтика.
Mass-Market
До цього класу належать косметичні засоби таких всесвітньо відомих марок, як "NIVEA", "Oriflame", "Belinda", "RUBIROSE", "Eveline", "Belinda", "R-One", "Faberlic", "Lumene", "Herbina", "AVON", а також вся косметична продукція російського, білоруського та українського виробництва, наприклад "Чорна перлина", "Сто рецептів краси", "Чиста лінія". Марки "L'Oreal" і "MaryKay" займають проміжне положення між «Mass-Market» і «Middle-Market».
Вся ця косметика виробляється великими партіями, і купити її можна в звичайних косметичних магазинах і на ринках, в супермаркетах і універмагах, у представників мережевого маркетингу і в торгових центрах. Для неї характерні масова реклама, помітна упаковка, красиве оформлення флаконів, відносно невисокий ціновий рівень і доступність майже для кожного.
Однак основні компоненти косметики цього класу - це продукти переробки нафти, синтетичні консерванти, похідні фенолу і формаліну. Похідні натуральних речовин в них отримані із сировини низької якості або відсутні зовсім. Тому у багатьох виникають алергічні реакції, подразнення шкіри і її набряклість, посилення освіти комедонов , себорея , Плями гіпер- або гіпопігментація, дерматит.
Middle-Market
Косметика середнього класу призначена тільки для догляду за волоссям, обличчям та тілом. Її вартість трохи вище, ніж засобів попереднього класу, але значно нижче класу "Lux". Це марки "Clarins", "Bourjois", "Revlon", "Decleor", "Lancome", "PUPA", "Yves Rocher".
Косметика середнього класу користується популярністю, завдяки більш високій якості і відсутності токсичності. 30-60% її складу - це екстракти лікарських рослин, консерванти також зроблені з сировини рослинного походження, але отримані вони шляхом використання хімічних елементів і складаються з парабенів і бензоатов останнього покоління.
У той же час, екстракти цих рослин в процесі виробництва позбавляються своїх біологічних властивостей, так як вони отримані шляхом вичавки при високих температурах, в результаті чого біоактивні компоненти рослин і вітаміни руйнуються. Тому корисного ефекту при впливі на шкіру і волосся вони майже не роблять.
При їх виробництві велика увага приділяється комфортності використання - засоби легко наносяться на шкіру, містять приємні аромати і мають гарний колір, а також легко вбираються і поміщені в красиву упаковку.
"Lux"
Косметика класу люкс займає найбільш високий ціновий сегмент. Вона продається переважно в магазинах аеропортів у відділах "Duty Free", в бутиках сучасних фешенебельних готелів, в спеціалізованих магазинах, причому, що мають досвідченого консультанта. До цього класу належать такі елітні бренди, як "Chanel", "GUERLAIN", "Estee Lauder", "Helena Rubinstein", "Nina Ricci", "Givenchy Estee Lauder", "Christian Dior", "Gianni Versace", "Clinique "," Yves Saint Laurent "," Shiseido "," Sisley "," Christian Lacrois "," Elizabeth Arden ".
Ці марки належать переважно провідним компаніям, які мають власні лабораторії та науково-дослідні інститути. Косметику класу «Люкс» ще називають елітною, або косметикою преміум класу. Для її виготовлення застосовуються найсучасніші технології виробництва.
Основу косметичної продукції, включаючи консерванти, на 70-80% складають дорогі, безпечні, натуральні, високоякісні, рослинні компоненти, які в бюджетній косметиці не використовуються. Крім того, концентрація активних речовин в них значно вище, ніж в косметиці бюджетних класів.
Активні інгредієнти отримують з натуральної сировини способом холодної вичавки за допомогою ензимних (ферментних) інтерактивних технологій. Крім того, сировиною служать генетично не модифіковані рослини, вирощені без використання штучних хімічних добрив. Вся косметика класу преміум має високий ступінь гипоаллергенности, позбавлена властивості звикання або залежності. Після припинення її використання не спостерігається ефекту швидкого старіння шкіри.
Завдяки такому технологічному процесу в ній зберігається більшість біоактивних інгредієнтів в їх природному співвідношенні і стабільній формі, яка мало схильна до руйнування під впливом навколишнього середовища. Крім того, в цих засобах використовуються молекули так званих транспортних компонентів, наприклад, ліпосоми.
Завдяки тому, що їх склад і будова схожі з оболонками живих клітин, вони легко проникають через епідермальний бар'єр і «проносять» з собою необхідні мікроелементи, вітаміни, гормони, біологічні активні речовини та інші необхідні елементи. Все це дозволяє вирішити багато естетичні проблеми і істотно поліпшити стан шкіри і її зовнішній вигляд.
Випускається косметична продукція класу "Lux" в упаковках з дорогого термопластика, кришталевого скла, високоякісного фарфору з вишуканим дизайном, які іноді є справжнім витвором мистецтва.
Виходячи з цього зрозуміло, що просто не існує бюджетної косметики класу люкс на ринку косметологічної продукції, однак чимало окремих її видів, які майже не поступаються за своєю якістю селективної косметики, хоча і ефективність їх трохи нижче. Наприклад: рідка помада для губ компанії "Bourjois"; гель для брів в тюбику російської компанії "ART-VISAGE"; пудри, гелієві підводки і кольорові лаки лінії "Essence"; пудра німецької марки "Catrice"; бюджетна продукція ізраїльської компанії-виробника "AHAVA", що включає інгредієнти, отримані з Мертвого моря, екстракти авокадо і алое, імбиру і граната, олії папайї і оливи; туш для вій "L'Oreal", основа під макіяж компанії "Maybelline" та інші.
Професійна косметика
До неї належить продукція під марками, добре відомими тільки в професійних колах і серед постійних клієнтів салонів краси. Це такі марки, як "Renophase", "Dr. Spiller "," HOLYLAND COSMETICS "," Christina "," Decleor "," Payot "," Academy "," Bioterm "," Darphin "," Guam "," LaPrairie "," GARNIER "," Gatine "," Bioline -Jato "," Janssen "," Dr.RIMPLER "," ТЕТ Cosmeceutical "," Mediderma »та інші.
За вартістю така косметика відноситься до високого або середнього цінового сегменту. Кошти цього класу характерні високою концентрацією входять до них активних компонентів, які можна застосовувати не тільки зовнішньо, але і вводити за допомогою мезотерапевтичних процедур , А також шляхом застосування апаратних косметологічних методів - ультразвуком , мікрострумами і іншими фізичними методами.
Використання професійної косметики вимагає спеціального навчання і суворого дотримання етапів її застосування. У вільному продажу вона відсутня і призначена переважно для застосування в процедурах, які виконуються в косметологічних центрах і салонах краси. Тому вона доступна для придбання тільки косметологами.
Але більшість виробників цієї косметики, як правило, випускають також лінію препаратів, які можна використовувати і в домашніх умовах. Вони відрізняються від професійних більш низькою концентрацією діючих речовин. У торгових мережах їх теж не можна придбати, але можна підібрати за порадою косметолога і замовити в салоні краси.
Ефект від застосування професійної косметики помітний і настає дуже швидко. Однак тривалість його збереження досить коротка. При цьому, після припинення користування нею, шкіра теж швидко завойовує свій первісний вигляд, і, крім того, виникає безліч інших проблем, що сприяють швидшому її старінню. У деяких людей виникає ефект звикання. Але правильне її застосування і обмежені (за порадою косметолога) терміни використання сприятливо впливають в плані догляду за шкірою.
Лікувальна косметика, або космецевтіка
Косметика лікувальна продається тільки в аптечній мережі. Космецевтичні кошти призначені не тільки для естетичного ефекту, а й (в більшій мірі) для лікувального впливу. Вони існують трьох рівнів.
Лікувально-косметичні препарати першого рівня випускаються під марками "LIERAC", "PHYTOPHARM", "GREENLINE", "SOLARR", "VICHY", "URIAGE", "PHARMCOSMETIC", "PHYTO". Їх вплив не проникає далі епідермальних шарів через велику величини молекул.
До засобів другого рівня відносяться препарати лінії "NATRIA", які своєю результативністю перевищують косметику класу "Lux" в 2-3 рази. Їх ефект заснований на впливі на базальнумембрану (розташована між епідермальним шаром і дермою) шкіри на клітинному рівні шляхом стимуляції фізіологічних процесів. Користуватися нею можна без ризику звикання протягом 2-3 місяців з подальшим 7-8-місячним інтервалом.
В даний час розробляються засоби лікувальної косметики третього рівня, які здатні впливати на всі три шари шкіри. Очікується поява їх у продажу до 2016 року.
В чому полягає складність вибору?В чому полягає складність вибору?