Незважаючи на те, що історія винаходу взуття настільки древня, що її неможливо простежити і здається, що нічого нового вже не ізобретешь, людство постійно намагається придумати додаткові удосконалення. Навіть на сьогоднішній день, виробники взуття пробують винайти щось нове і нестандартне. Наприклад, недавно була розроблена взуття з вбудованим GPS навігатором , Що вказує шлях в потрібне вам місце. Правда, таке нововведення можна сміливо назвати непотрібним пустощами ...
А ось на початку двадцятого століття, як раз був період, коли винаходили інновації, що визначили сучасний вигляд найпопулярніших типів взуття. Приблизно в 20-30-ті роки почав формуватися вид сучасних кросівок, і зародилися провідні бренди спортивного взуття, популярні і в сучасному світі. Одним з таких легендарних брендів New Balance. Це не таке гучне ім'я як Nike , Adidas або Puma, але серед поціновувачів спортивного взуття виняткової якості, ця торгова марка стала культовою. Але ж починалася діяльність цього бренду, з простої ідеї бізнесу, побудованої на створенні зручного ортопедичного взуття.
Історія кросівок
Щоб зрозуміти суть популярності, якою зміг домогтися бренд NewBalance та інші взуттєві торгові марки, що зародилися в той час, потрібно зробити невеликий екскурс в історію появи такого взуття, як кросівки.
Перші прототипи сучасних кросівок з'явилися ще у вісімнадцятому столітті, коли людство навчилося використовувати каучук в промислових цілях. Тоді ж в європейських країнах стали виробляти туфлі на гумовій підошві і з парусиновим верхом. Особливою зручністю таке взуття не відрізнялася (в ній навіть не було поділу виробів на праві і ліві) і головним достоїнством цих виробів була їх дешевизна в порівнянні з шкіряним взуттям. Перший аналог кросівок був створений на рубежі між дев'ятнадцятим і двадцятим століттям. Це були кеди, які відразу ж оцінили бігуни, яким сподобалася полегшена взуття. Крім спортсменів новим взуттям зацікавилися тодішні злодії, які оцінили можливість безшумно крастися, яку дарувала гумова підошва.
З тих пір різні взуттєві компанії почали вносити удосконалення в спортивне взуття, намагаючись зробити свій продукт максимально зручним і привабливим для спортсменів. Саме таке прагнення до введення удосконалень в конструкцію взуття призвело до появи ідеї бізнесу, що стала базою для створення компанії NewBalance.
Легенда про курячій лапці
Компанія NewBalance була заснована в США британським емігрантом Вільямом Райлі, який займався виробництвом ортопедичного взуття в місті Бельмонт. Щодня працюючи над створенням взуття для профілактики і лікування хвороб опорно-рухового апарату, він думав над тим, як зробити взуття оптимальної для комфортної ходьби, бігу та стрибків, а також для запобігання захворювань.
Легенда про винахід інноваційної конструкції взуття NewBalance схожа з розповіддю про «Ньютона і яблуко». Тільки в цій легенді фігурує курка, спостерігаючи за якою Вільям Райлі знайшов осяяння: «Ідеальна балансування стопи може бути досягнута при створенні опори на три точки, по аналогії з курячої лапкою!». Саме після цього порівняння до Вільяму прийшла в голову геніальна ідея створити унікальний супінатор, який і став основою для подальшого успіху компанії.
Варто відзначити, що розвиток бренду не відбувалося «вибуховим чином». Компанія «NewBalance» була зареєстрована ще в 1927 році, але серйозні продажі стартували лише з 1934 року. Тоді батько-засновник бренду влаштувався на службу в армію, де познайомився зі своїм майбутнім партнером Артуром Холом. Цей персонаж нашої розповіді впритул займався продажем ортопедичного взуття поліцейським, військовим, пожежникам і представникам інших професій, яким доводиться цілодобово стояти на ногах. З цього моменту бренд почав впевнено рухатися до успіху.
Шлях на вершину
Мабуть професійний торговець ортопедичним взуттям Артур Холл, відразу ж побачив велику перспективу в інноваційному трьохточкову супінатори. Адже минуло лише чотири роки з моменту знайомства (1938), і крім ортопедичного взуття, компанія NewBalance почала виробляти свої перші кросівки для професійних бігунів. Ще через два роки взуття бренду була використана в змаганнях бігунів, чим привернула увагу багатьох професійних спортсменів. Спортивним взуттям NewBalance зацікавилися боксери, бейсболісти, тенісисти та гравці в баскетбол.
До 1950 року навколо бренду NewBalance сформувалося віддане ком'юніті, яке бажало отримувати спортивне взуття виключно високої якості. Це призвело до того, що до 1954 року компанія повністю перейшла на виробництво спортивного взуття, залишивши ортопедичне напрямок за бортом.
У тому ж 54-му році відбулася зміна керівництва. Кермо влади були передані в руки зятю Артура Холла -пол Кідду. Якраз в цей час в США почала з'являтися мода на ЗСЖ, і кросівки від NewBalance почали користуватися просто підвищеною популярністю.
Наступним вдалим кроком у розвитку компанії було створення моделі Trackster, яка в 1972 році встановила рекордний показник продажів. Минуло ще всього чотири роки, і вийшла ще одна сенсаційна модель, яка була визнана кращою взуттям авторитетними журналами для професійних бігунів (наприклад «Runner'sWorld»).
До 1978 року пошиттям кросівок займалося всього 6-ть чоловік, які шили по 30-ть пар взуття в день. Але починаючи з цього року, було відкрито провадження в Ірландії і розширено виробництво в США. Компанія NewBalance не пішла на поводу у жадібності, і до сих пір тримає все виробництва на території США і Європи, а не в Азії, як це роблять конкуренти бренду. Правда, це позначилося на ціні - вона вища, ніж у конкурентів. Офіційна позиція керівництва свідчить про те, що так легше здійснювати контроль над якістю виробництва. Саме тому, у нас бренд NewBalance не на слуху. Але компанії на це плювати - вони не хочуть поступатися якістю, заради зниження ціни.
Правда, ходять чутки, що в 60-х керівники NewBalance були тісно пов'язані з расистськими рухами в США, і це вплинуло на виробничу політику. Так це чи ні сказати складно, але ці чутки послужили тому, що кросівки NewBalance практично стали частиною уніформи європейських футбольних хуліганів і скінхедів.
На сьогоднішній день NewBalance виробляє більше 45 000 000 пар взуття на рік, і це далеко ще не межа. Уявляєте, скільки пар продається через Zappos і менш масштабні магазини? А про якість взуття говорить те, що легендарний Стів Джобс останні десятиліття взувався виключно в кросівки від цього бренду.
Як бачите, своєчасно придумане нововведення може перетворити невелику взуттєву фабрику в міжнародну корпорацію. Так що дерзайте - і можливо винайдена вами взуття стане символом нового тисячоліття.
Якщо вам сподобалася стаття, то поділіться нею з друзями, можливо, вони полюблять взуття NewBalance і побудують бізнес на її продаж.