Багато умільці думають, що найкраща реклама для їхньої творчості - це виставки-продажу. Мало хто з майстринь замислюється, що даний спосіб ще і самий витратний. Тому, шановні рукодільниці, перед тим, як подавати заявку на участь в ярмарку або виставці, переконайтеся, що всі інші (менш затратні) варіанти реклами були вами вже випробувані.
Незаперечна гідність виставки - можливість не тільки розрекламувати товар, але і вигідно його продати. Крім того тут ви можете просто поговорити з колегами, поділитися своїми напрацюваннями та навіть налагодити взаємовигідне співробітництво. Так ви підніміть власну майстерність на новий рівень.
Успіх виставки-продажу багато в чому залежить від грамотної організації. Якщо організатори не дуже-то подбали про організацію, багато чого чекати від ярмарки не доводиться. В цьому випадку вашими покупцями стануть звичайні перехожі, які взагалі не знали про проведення виставки. Зрозуміло, що вони не збиралися нічого купувати і не готові до великих витрат. Але це не привід кидати справу на самому початку. Якщо ви зможете правильно розрекламувати свої вироби, барвисто їх описати, то навіть погано організована ярмарок стане вашим особистим тріумфом, ще однією сходинкою до успіху.
Зробіть свій стенд яскравим і ефектним, помітним здалеку. Оригінальне оформлення неодмінно приверне покупців. Якщо вам нададуть можливість вибрати місце для розміщення стенда, буде просто чудово. Не ставте свій стенд на самому вході або виході. Перші намети покупці зазвичай пропускають. Краща зона для розміщення стенда - ближче до середини. Продаєте вироби, які потрібно приміряти? Не забудьте взяти з собою досить велике дзеркало.
Залучати покупців повинна не тільки яскрава вивіска, але і ви самі. Посміхайтеся, вітайтеся з покупцями, давайте корисні поради, але не перестарайтеся. Занадто нав'язливих продавців покупці обходять стороною. Просто сидіти, не піднімаючи голови, теж не можна. Знайдіть між двома цими двома крайностями оптимальний для вашого характеру варіант спілкування з покупцями.
Деякі покупці утримуються від покупки, тому що просто не розуміють, для чого призначена та чи інша річ. Придумайте для кожного свого виробу барвисте опис. Воно повинно чітко роз'яснювати, для чого потрібна конкретна річ, з чим її можна носити і кому доречно буде її подарувати. Вкажіть в описі матеріали, які використовувалися при виготовленні речі.
Ваш варіант застосування виробу не підходить покупцеві? Сміливо пропонуйте інші оригінальні рішення. Наприклад, тонкі бісерні джгути можна носити не тільки як шийна прикраса, ці вироби чудово виглядають і у вигляді браслета, і в якості налобного прикраси. Але не нав'язуйте покупцеві свій товар тільки з метою вигідно його продати. Продумуйте все наперед. Якщо ви сподобаєтеся покупцеві, зможете зрозуміти, що йому потрібно саме зараз, то, цілком ймовірно, що він стане вашим постійним замовником. Тому нав'язливо рекламувати свої вироби не варто, так ви тільки віджахнете потенційного постійного покупця.
Нагадаємо, що розглядається ситуація, де ваші покупці - звичайні вуличні перехожі. Подбайте про те, щоб вартість ваших виробів була їм по кишені. Враховуйте, що такі люди рідко беруть з собою великі суми грошей. Зрозуміло, що придбати щось дороге вони не зможуть. Повісьте на свої вироби яскраві чіткі цінники. Покупці повинні бачити, скільки коштує товар, щоб оцінити свою платоспроможність. В ідеалі асортимент товарів майстрині повинен бути розрахований на різні соціальні верстви.
Привернути увагу покупців допоможуть лотереї, промоакції та розпродажі. Придумайте для своїх покупців щось веселе і незвичайне. Тільки не забувайте про головне правило проведення лотереї - вартість нагороди не повинна перевищувати суми, яку відвідувач заплатив за участь в акції. Правильно розрахуйте кількість подарунків. Їх має вистачити на весь час проведення виставки-продажу.
Надайте покупцеві свої контактні дані. Так він завжди зможе з вами зв'язатися, щоб домовитися про індивідуальному замовленні. Роздавайте візитки, флаєри та рекламні буклети або зробіть для них спеціальні кишеньки на рекламному стенді.
Рекламувати свої вироби можна і за допомогою інших рукодільниць. Налагодьте взаємовигідне співробітництво. Адже завжди знайдеться той, що ви зможете запропонувати іншим майстриням. Приготуйте для них спеціальні пропозиції за вигідними цінами. Так ви розширите клієнтську базу.
Придивіться до виробів інших майстринь. Ви можете купувати у них заготовки для власних прикрас. Наприклад, вже обплетені бісером намистини і кабошони або прості бісерні джгути і полотна, які завжди можна розрізати на частини і вплести в прикрасу. Звичайно, в цьому випадку ви повинні вміти працювати в різних техніках і стилях.
Оформіть красивий каталог для своїх виробів. Для каталогу підійде простий фотоальбом. Вставте в нього фотографії своїх виробів в хорошому дозволі. Любовно прикрасьте свій каталог, додайте незвичайні аплікації, намалюйте візерунки. Тут для вашої уяви немає меж. З його допомогою ви зможете рекомендувати замовникам вироби, яких немає в наявності. Однак ви можете виготовити їх за спецзамовленням.
Заздалегідь вишліть запрошення на виставку своїм потенційним і постійним клієнтам. У запрошенні вкажіть час і місце проведення ярмарку. Зробіть акцент на тому, що і самі будете на ній присутнім. Присутність майстра приверне покупців. Однак постарайтеся не витрачати багато часу на розмови з постійними замовниками. Вас чекають важливіші справи.
Можливо, що на виставці вам так і не вдасться нічого продати. Не впадай у відчай. Адже ви отримали важливу інформацію, познайомилися з колегами по ремеслу і приємно провели час. Плюс, через день два вам можуть зателефонувати і зробити замовлення люди, яким ви роздали візитки та флаєри. Чекайте дзвінка! Замовлення неодмінно з'являться!
Як продати свої прикраси?
Як знайти хорошого клієнта?
Чому рукоділля має велику популярність і в чому його переваг
Поділитися:
Як знайти хорошого клієнта?Продаєте вироби, які потрібно приміряти?
Ваш варіант застосування виробу не підходить покупцеві?
Як продати свої прикраси?
Як знайти хорошого клієнта?