рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Рейтинг популярності розчинної кави: чому попереду Nescafe і Jacobs

  1. ТМ розчинної кави - лідери і аутсайдери популярності у громадян Росії
  2. Аутсайдери серед ТМ розчинної кави в Росії

Кава - не просто чарівний і підбадьорливий напій, це ваш стиль стрімкого життя і буття, стверджують гурмани. Його пили монархи Стародавньої Месопотамії і Єгипту, всемогутнього вожді бразильських, індонезійських і африканських племен, а Архангел Гавриїл лікував цілющим кавовим відваром хворого пророка Мухаммеда. Кава веселить хоробре серце, прискорює сміливу думку, лікує очні захворювання, писав авторитетний давній арабський лікар Разес. Кава - не просто чарівний і підбадьорливий напій, це ваш стиль стрімкого життя і буття, стверджують гурмани
А з точки прибутковості - кава прибутковіше, ніж газ і нафту. Хто ж лідери за популярністю у росіян цього чарівного напою? У цьому розбиралися аналітики розділу "новини Росії" журналу інвесторів " біржовий лідер ".

ТМ розчинної кави - лідери і аутсайдери популярності у громадян Росії

Завдяки масованій рекламі по ТБ більшість росіян увірували, що прокинутися з ранку без чашечки гарячого і напою, що бадьорить - це зіпсувати собі весь день, відмовившись від звичного і важливого ритуалу (аналогічно у громадян США і України, Німеччини та Білорусі Азербайджану і Франції). Адже на його приготування потрібно мінімум часу, зате як кава піднімає настрій на цілий день, прокоментував ситуацію відомий канадський фінансовий експерт Академії Masterforex-V Євген Ольховський. Це дійсно вищий бал професіоналізму з просування всієї ніші ринку товару, зазначений фахівцями нашої рекламної та PR службами по каву, шоколаду, пива та ряду інших товарів, раптом перейшли в розряд предметів першої необхідності людини. А ось з піаром конкретних торгових марок кави, популярних у росіян, набагато цікавіше для маркетологів.
Рейтинг "Біржового лідера" популярності ТМ розчинної кави в Росії можна представити у вигляді такої таблиці по пошуковим запитам Яндекса, пояснив Євген Ольховський: Завдяки масованій рекламі по ТБ більшість росіян увірували, що прокинутися з ранку без чашечки гарячого і напою, що бадьорить - це зіпсувати собі весь день, відмовившись від звичного і важливого ритуалу (аналогічно у громадян США і України, Німеччини та Білорусі Азербайджану і Франції)

Як видно з таблиці, на ринку розчинної кави Росії два лідера - Nescafe і Jacobs, що йдуть з серйозним випередженням над конкурентами. У чому особливості та відмінності рекламного і маркетингового просування кожної ТМ?

Nescafe - найбільша в світі компанія, яка за більш восьмидесятилітню історію існування стала не тільки найбільшою торговою маркою розчинної кави, а й однією з найпопулярніших серед росіян, займає перше місце по пошуковим запитам Яндекса.

Переваги Nescafe (Нескафе) перед Jacobs (Якобс) в тому, що:
1. У пошукових системах шукають конкретні марки і сорти розчинної кави Нескафе (Nescafe), а не мелодії, пісні і т.д .:
- кава нескафе - 2339 пошукових запитів в місяць
- нескафе imax - 1377
- нескафе голд - +1182
- нескафе густо - 1100
- нескафе дольче густо - 1 086
- нескафе аймакс - 748
- nescafe gold - 714
- нескафе класик - 443
- нескафе еспресо - 242
- nescafe classic - 224
- nescafe espresso - 191
2. Вона входить в од ин з найбільших в світі промислових гігантів Nestle, чиї акції котируються на біржі, і, як видно з графіка, мають стійкий бичачий тренд: ціна за акцію - 65.94 доларів, пояснили аналітики брокерської компанії LionStone Investment (Входить у вищу лігу брокерів форекс Академії Masterforex-V).

Відставання Nescafe від Jacobs (Якобс) - в просуванні своєї ТМ, а саме в піарі (набагато менше згадка в ЗМІ), відсутність впливу на розум паралельно з впливом на почуття (телевізійна реклама або чашки з логотипом Nescafe)
Jacobs (виробник і власник ТМ - відома компанія Німеччини "Jacobs Kaffee", що має 100-річну історію виготовлення кращих сортів кави) - з 1994 року на перших місцях в рейтингу популярності серед торгових марок розчинної кави в Росії. Що цікаво, відзначають експерти, Jacobs лідирує як бренд по ТМ Якобс монарх (5021 запиту), а за окремими сортами свого розчинної кави його лідера позиції навряд чи можна назвати безперечним, якщо побачити дані по наступним пошуковим запитам:
- Якобс монарх 5021
- Якобс американо 644
- jacobs monarch millicano 379
- пісня з реклами Якобс 1 242
Сорти Jacobs (Якобс) включають в себе кілька різновидів, "мають свої особливі нотки і тільки цінителі справжньої кави зможуть по-справжньому оцінити оксамитовий смак і незабутній аромат", говориться у рекламі.
Висновок експертів: Jacobs (Якобс) має честолюбні плани обігнати за популярністю Nescafe серед торгових марок розчинної кави, недарма в ЗМІ у нього 251 новинних сюжету за місяць, проти 9 у Нескафе).

Погодьтеся, інтрига на ринку розчинної кави тільки починається:
- Jacobs (Якобс) продовжує активний піар у ЗМІ, набагато випереджаючи лідера Нескафе
- одночасно нестійкі лідируючі позиції Jacobs (Якобс) відкривають прекрасні шанси для конкурентів, якщо вони точно розрахують ділянки ніш для глобального наступу проти сучасного лідера, благо співвідношення ціни піар-реклами і можливого прибутку в разі приголомшливого успіху, є воістину мізерною, пояснив відомий канадський експерт .
Jardin "дихає в спину" нашим лідерам розчинної кави. Він один зі світових лідерів з продажу кави в зернах і меленої кави того ж бренду Жардін (Jardin). Під цією ТМ є готелі, ресторани, СПА центри, тому по пошуковому запиту "кави Jardin" - 10.5 тис. Пошукових запитів і 38 згадок в Яндек- новинах за місяць.

Можна тільки уявити які величезні резерви для просування в Росії закладені в Жардін (Jardin), адже попит на каву даної марки зростає, а привабливо-звабливий аромат з часом ставати тільки краще ... Але, поки він третій і впасти (якщо не змінити маркетинговий план піар-продвеженія) легше, ніж піднятися над тими, хто поки попереду.

Аутсайдери серед ТМ розчинної кави в Росії

Аутсайдерами серед торгових марок розчинної кави на цей раз стали: "Чорна карта", кава MacCoffee, японський Bushido і Moccona. Чому, запитаєте ви? Спробуйте самі відповісти на своє запитання, - пояснив канадський експерт і поясніть мені
- ніж кава цих ТМ відрізняється в кращу сторону від того ж Jacobs (Якобс), Nescafe (Нескафе), Жардін (Jardin)? Називайте перша ... второе ... третє ... сьоме ...
- по кожному пункту виробники ТМ цих видів розчинної кафе зуміли переконати журналістів, а журналісти народ Росії? Як прес-служба і піар служба Moccona, що не опублікувала жодної статті за місяць про достоїнства свого виду кави або "Чорна карта" всього лише в 5 новинних сюжетах?
Про недоліки аутсайдерів ринку кави можна говорити довго, тільки навіщо? Це справа маркетингових служб кожної компанії зрозуміти чому всього 200 або 900 осіб з усіх країн СНД (!) Цікавляться їх ТМ в інтернеті і який при цьому буде рівень продажів. Завдання аналітика зафіксувати факт, а далі - тенденцію.
Поки власники ТМ розчинної кави використовують лише один шлях до серця клієнта: чарівні сюжети, де люди натхненно п'ють ароматну каву, так і заманюють теж спробувати і дізнатися, чи дійсно так божественен його смак: а не спробуєш, і не дізнаєшся. В цей же час вчені повільно і впевнено підкладають їм "велику свиню":
- Вчені встановили, що кава може бути причиною сліпоти
- Загадки кави: при стресі позитивно дамам, небезпечно чоловікам і т.д., список можна продовжити. Як і в те, що рятуючись від кризи, італійці та іспанці відмовляються від кави .
Погодьтеся, спочивати на лаврах ТМ кави явно ще зарано, вважає канадський експерт.

Хто ж лідери за популярністю у росіян цього чарівного напою?
У чому особливості та відмінності рекламного і маркетингового просування кожної ТМ?
Чому, запитаєте ви?
По кожному пункту виробники ТМ цих видів розчинної кафе зуміли переконати журналістів, а журналісти народ Росії?
Як прес-служба і піар служба Moccona, що не опублікувала жодної статті за місяць про достоїнства свого виду кави або "Чорна карта" всього лише в 5 новинних сюжетах?
Про недоліки аутсайдерів ринку кави можна говорити довго, тільки навіщо?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com