рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Більше половини продажів забезпечують 14% покупців - керуючий бізнесом BROCARD

  1. Про тенденції на ринку fragrance
  2. Про бренд професійної косметики для візажистів
  3. Про розвиток онлайн-торгівлі

Парфумерний бізнес в будь-якій країні світу побудований на головній специфіці - емоційних продажах. З року в рік, від сезону до сезону сотні брендів намагаються здивувати досвідчену публіку новими ароматами або відтінками. А деякі навпаки - сформувати свою моду, виводячи на ринок нішеві марки. Вловлюючи світові тенденції і одночасно переваги українок, найбільший ритейлер преміальної косметики в Україні BROCARD став експериментувати з верхнім ціновим сегментом парфумерії. Помітивши вісім років тому категорію покупців, які прагнуть до індивідуальності, BROCARD виділив для них окрему категорію продукції. Через кілька років ця ніша зайняла в структурі продажів вже 6%. Як відчувати потреби жінок, за яким принципом покупниці сьогодні вибирають парфуми і уходовую косметику, що відбувається з косметикою, яка не продається, а ще про нішеві бренди, розвиток онлайн-магазину і конкуренцію з duty free - у великому інтерв'ю з delo.ua розповів керуючий бізнесом BROCARD Юрій Гаткин, який розвиває мережу вже 23 роки.

Про підсумки року поки рано говорити, тому скажіть, з якими результатами мережу магазинів BROCARD закінчила три квартали 2018 року?

Оборот виріс на 9%, прибуток - на 15% по відношенню до аналогічного періоду минулого року. Але основний період продажів в ритейлі - четвертий квартал з низкою "Хеллоуїн - Чорна П'ятниця - Новий рік". Тому підсумкові цифри року будуть іншими.

Що вплинуло на збільшення прибутку?

Ми переглянули маркетингову політику. Справа в тому, що наш ринок живе в парадигмі дисконту, але з точки зору рітейлера це тупик. По-перше, покупець звикає, і відучити від цієї звички вкрай складно. Адже знижка - вичерпний ресурс. Операційні витрати бізнесу ростуть, покупець хоче ще більшу знижку, а вона не забезпечена - в результаті знижується маржинальність. По-друге, знижки народжують відкладений попит - клієнт чекає розпродаж. По-третє, є специфіка ринку товарів категорії "люкс": преміальна косметика і парфумерія в світі не бере участі в сезонних розпродажах. У цій категорії товарів рідко проходять акції.

У минулому році ми проаналізували ці фактори, вирішили перебудувати бізнес-модель, стали шукати інші методи залучення клієнтів. Ми переглянули акційну політику, розширили асортимент товарів з подарунками, виділили категорії з привабливою ціною і винесли їх в окремі зони. Також скоротили тривалість проведення акцій.

Як ви тепер плануєте поміняти модель поведінки покупця?

Ми хочемо, щоб клієнт отримував емоційне задоволення від відвідування наших магазинів, а від знижок поступово відучувати. Зараз ми проводимо акції в певні дні - наприклад, в "Чорну П'ятницю" або Хеллоуін. При цьому ринок з нетерпінням чекав і наші традиційні "-40%" перед Новим роком - ми до останнього їх не анонсували.

А ось чи буде акція в 2019 році - поки питання відкрите.

Ми працюємо на дуже складному ринку. Якщо середньостатистичний француз витрачає в рік 180 євро на парфумерію, а німець - 135-140 євро, то українець - близько 10-15 євро. Це не тільки різні суми, але і різні підходи.

Але ваші клієнти не приходять в BROCARD, маючи 15 євро в кишені.

Власне кажучи, всі зусилля і спрямовані на роботу з нашою цільовою аудиторією. А 85% наших покупців - це жінки у віці від 24-48 років.

Добре. А як ви будуєте відносини з вашими клієнтками?

Наша цільова аудиторія - жінки, а наша сфера - емоційні продажу. Вони визначають весь наш бізнес. Ми не продаємо косметику і парфумерію, ми продаємо відчуття - радість, щастя, мрію. Ці чинники є ключовими в наших комунікаціях з клієнтом - ми апелюємо до почуттів. Тому в офлайні з полиць купують значно більше парфумерії, ніж в інтернет-магазині. Це емоції - сподобалося і забрали. В інтернет-магазині покупки більш прагматичні - тут більше частка продажів косметики по догляду за обличчям і тілом. Комунікація в цих каналах відрізняється акцентами. Крім того, ми намагаємося робити нашим клієнтам максимально персоніфіковані пропозиції.

Складність полягає ще й в тому, що в Україні багато підробок. І ми розуміємо, що в інтернеті програємо в ціні, тому що у нас оригінальна сертифікована продукція.

Один з важливих акцентів комунікації з клієнтом - якість і оригінальність нашої продукції. Якщо говорити про скелет продажів, то спочатку людина йде в наші магазини, пробує продукт і йде на простори інтернету, щоб знайти дешевше. Але це небезпечно. По-перше, ймовірність купити прострочений товар в інтернет-магазинах становить близько 50%. Низька ціна обумовлена ​​тим, що продукція завозиться "в сіру", ви не знаєте, як вона їхала, при яких температурах, як зберігалася, де її купив постачальник і т.д. По-друге, надзвичайно висока ймовірність нарватися на банальну підробку - відрізнити їх на перший погляд буває досить складно.

Яка різниця в ціні між контрафактом і сертифікованої парфумерної продукцією?

Ви ж бачили в інтернеті фейковий оголошення на кшталт "Розпродаж -90% в BROCARD - все духи по 390 грн"

Вони ж націлені не так на ваших покупців? Ваш покупець приходить, тому що йому важливо купити в BROCARD.

Буває, що покупець приносить "це" (куплену через інтернет контрафактну парфумерію - Ред.) До нас в магазин і каже: "Як же ви це продаєте?". Єдиний спосіб відновити ім'я - попросити покупця показати чек BROCARD. Природно, що в такій ситуації його не буде.

Змагатися з контрабандою та контрафактом в ціні ми не можемо. І не хочемо. Ми купуємо товар тільки у брендів і офіційних дистриб'юторів, завозимо все легально, кожен продукт має відповідний сертифікат. Так, ціна в інтернеті у нас вище, але ми гарантуємо 100% оригінальність, дотримання всіх вимог транспортування і зберігання. Наприклад, щоб отримати дозвіл продавати Chanel на Letu.ua , Ми витратили півтора року - весь цей час представники бренду тестував роботу магазину і сайту. У них дуже жорсткі вимоги. У підсумку Україна офіційно продавати Chanel в інтернеті можемо тільки ми.

Знайдете десь ще в українських інтернет-магазинах Chanel, можете не сумніватися - продукт неофіційний.

Який відсоток в продажах займає парфумерія?

В офлайн-продажах парфумерія становить до 50%, догляд - до 30%, декоративна косметика - 20-25%.

Для мене як для керівника показовою є категорія "догляд" - це основа бізнесу, тут дуже важливі середні показники. Продаж парфумерії схильна до сезонності і моді, а основа продажів - це догляд, за ним в основному і приходять до нас в магазини. Це і найскладніша категорія з точки зору продажу - багато що залежить від знань консультанта і його вміння працювати з клієнтом. Ми це розуміємо, тому багато вкладаємо в розвиток персоналу - у нас свій тренінг-центр, ми привозимо зарубіжних тренерів від брендів, вчимо технікам продажів, постійно проводимо майстер-класи і використовуємо мотиваційні програми.

Можна сказати, що покупниці стали більш раціонально і відповідально підходити до вибору догляду за шкірою обличчя. Як в цих умовах змінювати маркетингову стратегію і стратегію продажів?

Специфіка споживання на косметичному ринку - це шлях експериментів. Шкіра кожної людини унікальна, тому передбачити реакцію на продукт неможливо. Критерії у всіх різні: для когось важлива гипоаллергенность, як у Collistar або Biotherm, а для кого-то - винятковість інгредієнтів - наприклад, витяжка з чорної ікри в складі крему. Як показує практика, коли жінка знаходить свій продукт або бренд, настає тривала дружба. І в боротьбі за красу раціональні доводи на кшталт відповідального споживання не так вагомі. Є критерій "працює - не працює".

Так що зміни в поведінці клієнта - це, скоріше, не скорочення споживання, а пошук нового. І ми повинні задовольняти цю потребу: на наших полицях, наприклад, з'явилися корейські бренди.

Як ви маєте намір збільшити продажі косметики по догляду за шкірою?

Ми плануємо збільшити середній чек в наших магазинах, оскільки зараз він на рівні $ 40-45. Для цього ми намагаємося запропонувати клієнтам збалансований асортимент, який би складався з fragrance, make up і skin care. Повинен бути баланс пропозицій, оскільки до нас ходять покупниці з різними запитами і розміром гаманця.

Як оновився асортимент в цьому році? Які бренди, крім корейських, з'явилися в мережі?

Як керуючий бізнесом я б хотів опинитися в ситуації хорошого ресторану - коли меню поміщається на одній сторінці. Але наша конкурентна перевага - широта асортименту. Зараз це 24 - 30 тис. Товарних позицій. За останній час ми ввели близько 8 тис. Нових SKU (Stock Keeping Unit (ідентифікатор товарної позиції) - це нові бренди, продукти і лінійки, нові відтінки.

З гучних запусків року - декоративна косметика Giorgio Armani Beauty і професійна макіяж-лінійка Dior Backstage.

Якщо говорити про категорії, то ми почали прицільно працювати з верхнім ціновим сегментом парфумерії - так званої нішею. Зараз у нас найбільша колекція в Україні - близько 80 нішевих брендів. Це авторські аромати, створені з селективних інгредієнтів, дуже обмеженими партіями і з великою часткою ручної праці. Penhaligon's, наприклад, постачають аромати королівського двору Англії вже два століття - і флакон залишається незмінним.

Ми виділили сегмент ніші в окремий напрям і вже відкрили два спеціалізованих бутика BROCARD Niche Bar - у Києві та Одесі. На підході відкриття у Львові. Основні новинки за рік - саме в нішевий сегменті.

Ваш клієнт готовий купувати нишевую продукцію?

Ніша - особливий сегмент. І не тільки тому, що дорогий. У нас є клієнти, які можуть дозволити собі будь-який аромат - Lalique Noir Premier в кришталі або лінію Attar Tiziana Terenzi. Але вони вперто купують Chanel і Dior. Це марки, на які в період знижок ажіотаж виникає в першу чергу. Вибір ніші - це більшою мірою шлях тих, хто готовий до нового, до експериментів і пошуку шляхів самовираження. Ці люди шукають індивідуальність, чергова модна новинка масового сегмента - нехай і люксового - їх не цікавить. Ця тенденція почала формуватися 8 років тому, ми її вловили і стали з цим працювати - спочатку окремими секціями таких ароматів, потім в форматі shop-in-shop, тепер - спеціалізованими бутиками.

Такі продукти обслуговують особливі консультанти - вони проходять спеціалізовані тренінги, розуміють суть таких продуктів і трохи психологи. За рахунок прицільної роботи з нишевой категорією зростання сегмента в цьому році склав 6%.

Як ви оцінюєте косметику і парфумерію українського виробництва?

Насилу. Ми почали працювати з дистриб'ютором україно-французького бренду ВОНА. Він уже стоїть у нас в мережі. Це нішевий продукт. Вони можуть випустити 200-300 флаконів на рік.

Інші українські виробники пропонували нам свої продукти, ми оцінили їх якість, вартість і упаковку і були змушені відмовитися. Ми взяли ВОНА тому, що продукт якісний.

Про тенденції на ринку fragrance

Розуміючи тенденцію, що парфум - це не просто звичка, а емоційна покупка, наскільки часто бренди змушені міняти концепції та випускати нові аромати і упаковку?

Якщо раніше бренди випускали нові аромати раз в 5-6 років, то зараз новинки з'являються 2-3 рази на рік. Є класичні аромати, такі як Chanel №5 (запущений в 1921 році), d'Arpege Limited (1931 роки), J'adore, який бренд Christian Dior.випускает вже 25 років. Продукти або стають класикою, або йдуть з ринку. Аромат Dolce Vita від Dior, наприклад, був бестселером, але класикою не став.

У вашій клієнтській базі який відсоток складають постійні клієнти?

Ми з 2002 року формуємо клієнтську базу. У ній вже близько 1,5 млн осіб. Порядку 14% клієнтів - це володарі карт з максимальним дисконтом. Вони забезпечують більше половини всіх наших продажів і відвідують нас 8-9 разів на рік. Це дуже високий показник. Вони діляться на цільових, які ходять тільки за брендом, і їх неможливо перевести кудись ще. А є люди, які приходять за новинками.

Клієнти, які витрачають на косметику більше 100 євро в місяць, часто подорожують. BROCARD конкурує з брендовими магазинами за кордоном або в duty free?

Наші клієнти вже зрозуміли, що з такими покупками вони не виграють ні в вартості, ні в швидкості. Якщо купити у нас з максимальною знижкою по карті - навіть поза періодів Сейлем, на кшталт "Чорної п'ятниці", то вийде дешевше. Новинки у нас теж часто з'являються навіть швидше. Бренди прагнуть випускати продукти одночасно на весь європейський ринок, до якого належить і Україна. Далі питання логістики. Ми працюємо оперативно, тому прем'єри відбуваються синхронно з рештою світу.

Що ви робите, щоб такі покупниці приходили саме в ваші магазини?

Над цим працює SRM-відділ. Клієнток з певним сальдо ми вивели в окрему групу і з ними йде окремий процес комунікації. Якщо говорити про комфорт, в рідному місті простіше прийти і спробувати, спокійно вибрати, отримати консультацію, ніж робити це похапцем, перед посадкою в літак або на бігу в Парижі.

До речі, для косметики в магазинах duty free неможливо визначити термін придатності - на таких товарах немає відповідного стікера.

Так що покупки в duty free - то радше емоційний елемент подорожей, а не економічна доцільність.

Що відбувається з колекціями, які не продаються?

Якщо ми використовували всі способи реалізувати товар за повною ціною або зі знижкою, але він не продався, він утилізується. Деякі бренди не йдуть на зниження ціни, а приймають товар назад. Основні оператори працюють за таким принципом. Бренд говорить: "Я не хочу дисконтувати". За таким принципом працює, наприклад, Louis Vuitton. Деякі бренди ніколи не Уціняють свій товар.

Який відсоток йде на утилізацію?

Це невеликі цифри. Інакше ми б просто розорилися. Є бренди, які обмінюють певний відсоток продукції.

Знаючи на початку року, який обсяг продукції вам необхідно продати, як ви будуєте маркетингову стратегію?

Відкрити і закрити магазин досить просто. Проблема в тому, що робити між цими точками. Якщо ви це знаєте, бізнес виходить. У нас є розуміння статистики попередніх періодів. Є розуміння сезонності і структури продажів. Найскладніше - робота з абсолютно новими продуктами - тут прогнозувати складно. Допомагає досвід роботи з брендами і розуміння потреб аудиторії.

Середній чек збільшується, якщо клієнт купує пов'язані продукти.

Стратегія BROCARD - відкриття нових магазинів або збільшення середнього чека?

Ми точно розуміємо, що є певна місткість ринку. В цьому році ми закрили 6 магазинів і відкрили 3. Ми пішли з стріт-рітейлу - тенденція показує, що люди прагнуть в ТРЦ, де більше зручності і завжди є парковка.

Сьогодні магазинів BROCARD в Україні більше, ніж McDonalds. Так, найближчим часом ми відкриємо ще кілька магазинів - стратегічно ми йдемо в усі великі торгові центри. Якщо відкривається "Блокбастер" - площею, як Dubai Mall (350 тис. М²), ми хочемо там бути. Логіка бізнесу - він повинен заробляти гроші. Але при тих орендних ставках, комунальних платежах, які виросли в рази, витратна частина на обслуговування бізнесу стає величезною.

У такій ситуації тільки відкриття магазинів не забезпечать нам прогнозовані показники зростання. Відповідно, ставка робиться на збільшення середнього чека - це значиться в системі KPI нашого персоналу.

Про бренд професійної косметики для візажистів

Як ви розвиваєте в Україні бренд М.А.С.?

М.А.С. буде розвиватися в двох концепціях. Ми будемо відкривати монобрендові магазини. І ми отримали пропозицію організувати М.А.С. за принципом shop in shop. У таких магазинах буде представлений не весь асортимент, а близько 80%.

Хто цільова аудиторія М.А.С. в Україні?

М.А.С. створювався в ціновій ніші між L'Oreal і Christian Dior. В першу чергу аудиторія цього бренду - візажисти. Бренд створили візажисти, які працювали в Голлівуді і розуміли проблеми з текстурою продуктів і роздратуванням шкіри у артистів, які часто користуються косметикою. Почали ми з одного магазину в Києві, але до нас почали приїжджати люди з усієї України і закуповувати косметику на кілька місяців вперед. Тоді ми зрозуміли, що мережа необхідно розширювати.

М.А.С. робить рекламу, тому брендом користуються люди, які спробували, і їм сподобалося.

Наскільки збільшився оборот магазинів MAC?

Можна було говорити про збільшення, якби ми не відкрили нові магазини.

Одного магазину MAC на місто вистачає?

Ні. Наприклад, магазинів BROCARD в Києві 36 і Київ дає половину обороту мережі. Те ж саме з MAC - двох магазинів для столиці мало. Ми ставимо М.А.С. в магазинах з високим трафіком і будемо розширюватися.

Про розвиток онлайн-торгівлі

Як ви плануєте розвивати продажу через інтернет?

Найближчим часом ми плануємо перезапуск інтернет-магазину - він буде називатися brocard.ua.

Чи буде відрізнятися асортимент?

В інтернет-магазині вже на 30 марок більше, ніж в офлайні.

Інтернет-магазин буде націлений на іншу категорію користувачів?

Ні, на ту ж аудиторію. Але ми помітили, що у нас є 348 фізичних адрес, з яких йдуть постійні замовлення, але магазинів BROCARD у цих населених пунктах немає. Онлайн-магазином ми дотяглися до тієї аудиторії, яка фізично не може прийти в наш магазин. Крім того, якщо в магазині немає якоїсь продукції, її можна замовити з доставкою додому через інтернет.

Чи є проблеми з українською митницею, наприклад, із завищенням інвойсу?

Ми працюємо досить давно і в правовому полі. У нас все абсолютно прозоро. тому з митницею не виникає проблем. Ми завозимо в Україну Chanel 10 років - і розмір мита і митних платежів не змінюється. Коли ми починали, були питання і підозри, але зараз питань немає.

Тим більше, ми входимо в число найбільших платників податків. Ми платимо податків 838 тис. Грн в день.

В цьому році підняли зарплати на 30%, все виплати наші співробітники отримують тільки офіційно - на картки.

Які у вас плани щодо розширення мережі на 2019 рік?

Наполеонівські :-) Ми відкриємо ще кілька магазинів BROCARD - в Києві і в регіонах. Продовжимо розвивати концепцію BROCARD Niche Bar - у лютому Львів, далі Харків і Дніпро. Будуть нові Kiehl's і MAC Готуємо запуск нових брендів, яких саме - поки секрет. Повністю перезапустити інтернет-магазин. Краси стане ще більше - так що можна сказати, що в 2019 році BROCARD продовжить рятувати світ.


Розмовляла Вікторія Покатіс

Не пропустіть найважливіші новини і цікаву аналітику. Підпишіться на Delo.ua в Telegram

Про підсумки року поки рано говорити, тому скажіть, з якими результатами мережу магазинів BROCARD закінчила три квартали 2018 року?
Що вплинуло на збільшення прибутку?
Як ви тепер плануєте поміняти модель поведінки покупця?
А як ви будуєте відносини з вашими клієнтками?
Яка різниця в ціні між контрафактом і сертифікованої парфумерної продукцією?
Який відсоток в продажах займає парфумерія?
Як в цих умовах змінювати маркетингову стратегію і стратегію продажів?
Як ви маєте намір збільшити продажі косметики по догляду за шкірою?
Як оновився асортимент в цьому році?
Які бренди, крім корейських, з'явилися в мережі?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com