01 лютого 2018
3269
Keratini.com.ua - це сайт, який продає кератину для волосся ТМ INOAR (Бразилія) і ТМ COCOCHOCO (Ізраїль). Чому сайт keratini.com.ua вибрав і продає саме ці кератину? Відбір провів ринок і час. Спочатку ми створили наш проект як «Супермаркет кератинів», і через наші руки і сайт пройшли майже десяток марок для випрямлення волосся.
Щоб залишатися експертами в своїй галузі, ми відстежуємо не тільки український б'юті-ринок - нам цікавий весь світ. Аналізуючи нові пропозиції по імпорту, дилерства та роздрібних продажах від виробників кератинів з усього світу, ми можемо відповісти на будь-які питання клієнтів: як салонів краси, так і кінцевих споживачів.
Зараз, у зв'язку з великою популярністю кератинів, тільки ледачі не беруться за це складне виробництво. У нас на озброєнні правило «10х10», тобто виробнику повинно бути не менше 10 років, і він повинен бути представлений хоча б в 10 країнах світу.
Це серйозний період для виробництва косметики для волосся, за який можна довести до ідеалу робочий склад, і відстежити всілякі побічні ефекти, навіть самі відкладені в часі, якби такі були. У бізнесі 80% компаній не переживають 2-х річний термін, закриваються. 10-річні компанії - найсильніші на ринку. Це означає, у них відпрацьована система виробництва і поширення, ефективні команди і репутація, якій дорожать. Репутація - важлива умова розгляду співпраці.
Наприклад, кератин Іноар ™ існує на ринку кератинів рекордні 25 років. Двадцять. П'ять. Років. Це ціла епоха для косметики.
Чому ми продаємо кілька марок кератинів? Цього вимагає ринок, клієнтам потрібні варіанти. Асортимент дає об'єктивність оцінок, максимальне знання продукції.
Мене особисто, як покупця, завжди відштовхує «впаривание» (тобто, коли продукт або послугу підштовхують придбати маніпуляціями). Така практика може бути прийнятна в роздрібних торгових точках мас-маркету, цільова аудиторія яких - нескінченний потік одноразових покупців. Ми націлені на тривалі відносини з салонами краси та перукарнями. Ми консультуємо і об'єктивно розповідаємо про всіх кератину, а рішення приймають директора салонів краси і майстри-перукарі. Кератин, який відповідає всім вимогам директора та майстра салону краси - наша гарантія тривалих відносин з клієнтами.
Ви будете озброєні всім необхідним для того, щоб ваші клієнти були задоволені результатом, рекомендували ваш салон краси, поверталися до вас знову і знову. Все це - гарантія високої оборотності і доходу від цієї групи послуг вашого салону.
Нелегальні продавці. Цей матеріал написаний ексклюзивним представником INOAR ™ в Україні. Як у будь-якого популярного продукту, на жаль, у INOAR в Україні є підробки і чорний імпорт (або, як ми його називаємо, «Чемодан-кухонний» ввезення). Він існує, це факт. Ми можемо тільки мінімізувати його на ринку: постійно моніторимо інтернет-простір, робимо запити на рекламні платформи, які і видаляють рекламу нелегальних продуктів. Як наслідок, такі продавці продають продукт буквально "з під поли", що заперечує наявність навіть самих мінімальних гарантій салонам краси.
Популяризація галузі. Ми приділяємо велику увагу популяризації галузі кератірованія серед кінцевих споживачів послуги - клієнтів салонів краси. Сумарна кількість показів нашої реклами обчислюється десятками мільйонів.
Є і зовсім оригінальні приклади популяризації - наприклад, "INOAR Україна" подала заявку в Книгу Рекордів Гінесса на найдовше волосся, вкриті кератином.
Найголовніше при просуванні продукту - невимушеність і очевидність. Якщо переваги продукту не очевидні, потрібно "витягувати" смисли, "придумувати" плюси - чи варто працювати з таким продуктом? У нас такої проблеми точно немає - наші клієнти охоче діляться з фото та відеоматеріалами. Головний офіс в Бразилії генерує події і продукцію швидше, ніж ми її впроваджуємо, а клієнтська мережа кінцевих споживачів щиро рекомендують нас.
Коли продавці вірять. Окремо хочу сказати кілька слів про наших менеджерів з продажу. Це історія про те, як легко працюється, якщо займатися «своєю» справою в «своїй» обстановці. Дуже показова зараз ситуація з одним з наших менеджерів - Оленою з Києва. Вона не просто вагітна, і не просто при надії, вона повинна народити з дня на день ... але все одно оформляє замовлення, займається плинністю і консультує покупців! Уявляєте, наскільки невимушено і легко працюється нашої Олені, що вона за власною ініціативою продовжує працювати? :) Я думаю, що саме в такий здорової обстановці прогресуємо і ми і ви - наші клієнти!
У чому феномен кератину? Чому він популярний? Чи надовго на ринку?
- Ну, по-перше, передбачити долю продукту в Україні можна за прогресивними ринків краси - Китаю, Бразилії, США. Кератин давно з'явився на перерахованих ринках, і зайняв там міцні позиції.
- По-друге, кератин закриває базову потребу клієнтів в довжині волосся. Тільки абсолютно рівні волосся можуть бути абсолютно довгими. Така ось геометрія волосся від марки INOAR ™. І дійсно, після процедури волосся стає візуально довше, зі здоровим блиском, зручніше в побуті, і швидко відростають. У цьому секрет феномена кератину.
- По-третє, від себе, як від людини діяльного, а також людини, який перший раз зробив випрямлення волосся кератином в Гонконзі 11 років тому, зазначу, що процедура кератірованія дають можливість істотно скоротити час на догляд за волоссям.
Зверніть внимане на те, що зараз почали з'являтися подніші в споживанні кератинового випрямлення волосся. Наприклад, кератин роблять ті, хто відрощують бустап або буффант. Також, кератин роблять після процедури хімічної завивки, коли волосся починає відростати.
Вся ця сукупність факторів, на якій побудована робота сайту keratini.com.ua - заточена на тривалі відносини з клієнтами, ми намагаємося хоч на трохи, хоч на 15 хвилин, але випередити ринок.
Анна Бракацула
Теги: [кератин для салонів, кератин для волосся в салоні, кератин салон краси, як вибрати кератин, кератин для волосся салон, як вибрати кератин для волосся, який вибрати кератин, кератин який вибрати]
Рекомендуємо також відвідати
18 вересня 2019
2500 грн.
Більше корисних статей на Головному Telegram-каналі про бізнес в індустрії краси та здоров'я. Підписуйтесь!
Запишіться на індивідуальну консультацію "Як відкрити салон краси, косметологічний центр або СПА"
Коментарі для сайту Cackl eРекомендуємо прочитати
Ua вибрав і продає саме ці кератину?Чому ми продаємо кілька марок кератинів?
Якщо переваги продукту не очевидні, потрібно "витягувати" смисли, "придумувати" плюси - чи варто працювати з таким продуктом?
Уявляєте, наскільки невимушено і легко працюється нашої Олені, що вона за власною ініціативою продовжує працювати?
У чому феномен кератину?
Чому він популярний?
Чи надовго на ринку?