рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Цікавий матеріал з математики для старших дошкільнят

  1. Цікавий матеріал з математики не тільки розважає, дає можливість відпочити, переключитися, але і...
  2. Тема: «Дорога в країну Математичних знань».
  3. Гра «Продовж рахунок».
  4. Гра «Заборонене число».
  5. Гра «Сусіди і пропущене число».
  6. Гра «Тільки одна властивість» (під музику).
  7. Гра «Загадалкі».
  8. Гра «На горі стояли зайці».
  9. Гра «Відповідай швидко».
  10. Физкультминутка «У групу до нас жук влетів».
  11. «Гра з відрізками» (під музику).
  12. «Порахуй правильно» (рахунок на дотик).
  13. Гра «Веселі завдання».
  14. Робота з паличками.

Відомо, що багато дітей відчувають труднощі при засвоєнні математичних знань в школі. Але якщо вчителю початкових класів вдається підтримувати у дітей інтерес до даного предмету, враховуючи любов дітей до гри, то результат не змусить себе довго чекати.

Досягти цієї мети можна, якщо зробити заняття цікавими, розбудити творчу активність дітей .

Цікавий матеріал з математики не тільки розважає, дає можливість відпочити, переключитися, але і змушує задуматися, розвиває самостійність, ініціативу, направляє на пошуки нетрадиційних способів вирішення, стимулює розвиток нестандартного мислення.

Відомо, що багато дітей відчувають труднощі при засвоєнні математичних знань в школі

Тема: «Дорога в країну Математичних знань».

Мета: закріплювати знання прямого і зворотного рахунку в межах 20, уміння встановлювати зв'язки і відносини між цифрами натурального ряду, склад числа з двох менших чисел, закріплювати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати тактильну чутливість; продовжувати вчити встановлювати залежність числа від величини вимірюваного об'єкта за допомогою умовної мірки; продовжувати розвивати операційну сторону мислення, кмітливість, кмітливість.

Матеріал: м'яч, аркуш паперу із зображенням геометричних фігур, картки з цифрами, геометричні фігури, дощечки з цифрами, стрічки різної довжини, картки з гудзиками, рахункові палички.

хід заняття

Діти входять в зал під музику. Звучить пісня «Чого навчають в школі?».

В. Діти, так чому ж навчають у школі? (Відповіді дітей.) Ті, хто переступає поріг школи, виявляються в чарівній країні - Країні Знань. Править цією країною мудра і справедлива Королева. Але щоб туди потрапити, треба отримати пропуск, який може видати тільки сама Королева.

Хлопці, я дуже хочу, щоб вас всіх взяли в школу. І ось сьогодні вранці я отримала пакет, а в ньому ось цей лист.

Максим, йди, будь ласка, прочитай цей лист. Звідки воно до нас прийшло?

Дитина читає: «Хлопці, щоб потрапити в мою країну і отримати перепустку, вам треба виконати мої завдання. Якщо ви впораєтеся, то зможете побудувати дорогу в Країну Знань. Королева Країни Знань. »

В. Хлопці, завдань дуже багато, так що давайте швидко і правильно постараємося відповідати.

Послухайте перше завдання.

Гра «Продовж рахунок».

Мета: закріплювати кількісний рахунок до 20.

В. Той, кому я кину м'яч, починає вважати, після слова «стоп» кидає м'яч назад, а наступний, у кого виявиться м'яч, продовжує рахунок з тієї цифри, на якій зупинився попередній. Дорахував до 20, вважаємо назад.

З цим завданням ви впоралися, і ми починаємо будувати доріжку. А зараз таке завдання.

Гра «Заборонене число».

Мета: розвивати увагу, фантазію, рахунок.

Заборонене число у нас буде «7». Вважаємо тільки до 10, будьте уважні. Хто вибуває з гри, йде до дошки і що-небудь малює, під ним напишіть своє ім'я.

Молодці, ви добре впоралися. Але найуважнішим був Сергій. Він отримує право знайти і покласти наступну дощечку доріжки.

Гра «Сусіди і пропущене число».

Мета: закріпити знання про послідовність цифр в числовому ряду.

В. Я показую вам цифру, а ви називаєте її сусідів і пропущене між ними число.

Із завданням впоралися. Іди, Аліна, продовж будувати доріжку. А ви, діти, подивіться, чи правильно вона поклала дощечку з номером.

Гра «Тільки одна властивість» (під музику).

мета: класифікувати геометричні фігури за однією ознакою.

В. Хлопці, скільки у нас сьогодні в групі дітей? Нам треба розділитися на дві команди, щоб було порівну.

Завдання для першої команди (друга перевіряє):

  • знайти і покласти всі фігури такої ж величини;
  • перша команда покладе всі фігури такої ж форми;
  • друга команда покладе всі фігури, які мають кути.

Ось ще одне завдання виконали. Іди, Таня, поклади дощечку з відповідною цифрою.

Гра «Загадалкі».

Мета: розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення.

В. Діти, зараз я загадаю загадку про одне з предметів, зображених на картинці, а ви повинні відгадати, задаючи мені питання.

А тепер скажіть словами, де ж на аркуші паперу розташована відгадка? (У правому верхньому кутку.)

Гра «На горі стояли зайці».

мета: закріплювати знання цифр , Вміння співвідносити цифри з кількістю пальців.

В. Коли буде звучати музика, ви танцюєте. Як тільки музика замовкає, ви дивіться, яку цифру я вам покажу, і показуєте стільки ж пальців, але так, щоб брали участь пальці обох рук.

Скільки пальців ти, Таня, показала на правій і лівій руці? З яких чисел складається число 6? І т.д.

Молодці! Іди, Женя, поклади дощечку з відповідним номером.

Гра «Відповідай швидко».

Мета: розвивати увагу, кмітливість, мислення.

В. А зараз ви повинні швидко відповідати на питання:

  • Які пори року ви знаєте?
  • Як називається другий місяць весни?
  • Скільки місяців в році?
  • Що буває взимку?
  • Що буває круглим?
  • Олена у бабусі ціле літо, а Коля - весь рік. Хто більше був у бабусі?
  • Яка пора року буває після весни?

Ви правильно відповідали на питання, тому отримуєте можливість продовжити будувати доріжку.

А зараз давайте трошки відпочинемо.

Физкультминутка «У групу до нас жук влетів».

В. Ми трошки з вами відпочили. А тепер я розповім вам цікаву історію, яка сталася в Країні Знань.

У цій країні є Математичний місто. У ньому жила цяточка зі своїми подружками. Одного разу в місті з'явилася підступна гумка. Як тільки наступала ніч, вона з'являлася і починала все прати. Вона прала назви вулиць, номери будинків, квартир. Всі звали на допомогу крапочку і її подружок, які приводили все в порядок. У Математичному місті була вулиця геометричних фігур, але підступна гумка стерла їх. Жителі міста не могли знайти потрібний їм будинок. Давайте, хлопці, їм допоможемо. Цяточка зі своїми подружками вже заселилася на ваших листочках. Я буду вам розповідати, як малювати будинок, а ви уважно слухайте і виконуйте.

Зараз ми з вами намалюємо перший будиночок.

Від крапочки вниз проведіть пряму лінію на 5 клітинок. Потім вправо на 5 клітинок. Першу і останню точки з'єднайте. Якої форми вийшов будиночок?

А зараз намалюємо другий будиночок.

Від крапочки вниз проведіть лінію на 6 клітинок, вправо на 6 клітинок, вгору на 6 клітинок, першу і останню з'єднайте прямою лінією. Якої форми вийшов будинок?

Третій будинок мав таку форму.

Від крапочки вниз проведіть пряму лінію на 3 клітинки, потім вправо на 7 клітинок, вгору на 3 клітинки. Першу і останню з'єднайте. Якої форми будинок вийшов?

Хлопці, якщо настане ніч, підступна гумка зітре і наші будиночки. Що ж нам робити? (Відповіді дітей.)

Діти, я пропоную викласти будиночки зі стрічок.

«Гра з відрізками» (під музику).

Мета: встановлювати залежність числа від величини.

Діти викладають будиночки трикутної форми, стрічки у всіх різної довжини.

Питання: Чому я будиночки вийшли різної величини? (Стрічки різної довжини.)

Що потрібно зробити, щоб переконатися в цьому? (Виміряти довжину за допомогою умовної мірки.) У кого скільки разів вклалася мірка в довжину стрічки?

Тепер давайте збудуємо вулицю з будиночків різної форми, щоб жителі Математичного міста залишилися задоволені.

І з цим завданням ми впоралися, тому маємо право продовжити будівництво нашої доріжки в Країну Знань.

«Порахуй правильно» (рахунок на дотик).

Мета: закріпити знання рахунку, розвивати у дітей тактильну чутливість .

В. Під музику ви передаєте картки з гудзиками за спиною, коли я скажу «стоп», зупиняєтеся і показуєте картку з тією кількістю гудзиків, яку цифру я назву. Ґудзики вважати тільки на дотик.

Гра «Веселі завдання».

Мета: розвивати операційну сторону мислення, кмітливість.

Шість веселих ведмежат

По малину в ліс поспішають,

Але один малюк втомився -

Від товаришів відстав.

А тепер відповідь знайди,

Скільки ведмедиків попереду? (П'ять.)

Сім гусей пустилися в дорогу.

Два вирішили відпочити.

Скільки їх під хмарами?

Порахуйте, діти, самі. (П'ять.)

  • Скільки хвостів у п'яти мишей? (П'ять.)
  • Скільки вух у двох слонів? (Чотири.)
  • Скільки лап у двох зайченят? (Вісім.)
  • Друзі Женя і Міша вирішили купити морозиво, яке коштує 10 тисяч рублів. За скільки їм потрібно ще додати, якщо у Жені 7 тисяч рублів, а у Мишка 5 тисяч рублів? (Жене - 3 тисячі рублів, Міші - 5 тисяч рублів.)
  • Зростала чотири берези. На кожній березі по чотири великі гілки, на кожній великій гілці по чотири маленькі, на кожній маленькій гілці по 4 яблука. Скільки яблук найбільше? (Яблука на березі не ростуть.)
  • Як розділити п'ять яблук між п'ятьма дівчатками так, щоб одне яблуко залишилося в кошику. (Вона повинна взяти яблуко з кошиком.)

Продовжуємо викладати дощечки після кожного завдання.

Робота з паличками.

Мета: розвивати увагу, кмітливість.

В. Пропоную вам, хлопці, такі завдання:

  • з п'яти паличок скласти квадрат і два рівних трикутника;
  • з дев'яти паличок скласти квадрат і чотири трикутника;
  • з десяти паличок скласти два квадрата - великий і маленький;
  • з дев'яти паличок скласти п'ять трикутників;
  • з дев'яти паличок скласти два квадрата і чотири рівних трикутника.

Ось ми і впоралися з усіма завданнями. Тепер давайте добудуємо доріжку, щоб пройти по ній в Країну Знань. Скільки ж дощечок вийшло в доріжці?

Діти проходять по доріжці. З'являється Королева.

Королева. Привіт, хлопці! Ви, звичайно ж, мене впізнали. Так, я - Королева Країни Знань. Я вже знаю, що ви виконали всі мої завдання. Моє чарівне дзеркальце мені розповіло. Я дуже рада за вас усіх і хочу вас похвалити, але слово, яке я вам хотіла сказати, зашифровано в цьому ребус. Розгадавши його, ви прочитаєте слово, це і буде моє останнє випробування.

Хлопці, я думаю, що ви будете старанними учнями в школі, і тому з радістю вручаю кожному з вас пропуск в Країну Знань.

Королева вручає кожному пропуск.

Діти під музику виходять із залу.

Самойленко Л.

Звучить пісня «Чого навчають в школі?
Діти, так чому ж навчають у школі?
Звідки воно до нас прийшло?
Хлопці, скільки у нас сьогодні в групі дітей?
А тепер скажіть словами, де ж на аркуші паперу розташована відгадка?
Скільки пальців ти, Таня, показала на правій і лівій руці?
З яких чисел складається число 6?
Як називається другий місяць весни?
Скільки місяців в році?
Що буває взимку?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com