рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Банкетний менеджер: «Людям головне, щоб було смачно і весело»

«Ресторани Нового Калінінграда.Ru» публікують анонімні розповіді людей, які працюють в місцевих кафе і ресторанах. Цього разу банкетний менеджер в одному із закладів міста розповідає про те, що потрібно вміти робити, щоб банкет всім сподобався, хто з гостей на банкеті найголовніший і як надходять з нетверезим гостем.

- Все почалося з прекрасної ідеї відкрити свій власний ресторан де-небудь на Гаваях, стояти там за баром і зустрічати гостей. Гаваї - байдуже, нехай це була б просто країна, де тепло круглий рік, багато туристів, люди дуже розслаблені, випивають, їдять, відпочивають, і більше їм нічого не потрібно. Мені сподобалася сама ідея красиво годувати людей. І я вирішив почати з самого низу, щоб на власному досвіді знати, що і яким чином працює в закладах громадського харчування.

- Перша моя посада - офіціант в невеликому кафе на узбережжі. Мені тоді було чотирнадцять років. Гості по-різному ставилися. Було щось і на кшталт: «Хлопчик, а ну-ка збігай мені за цигарками». Спершу це сильно дратувало, а потім вже я вирішив, що краще навчитися розмовляти з різними людьми, конфліктними і неконфліктними, а всі розбіжності між гостем і закладом припиняти на корені. Потім, коли став старшим, перейшов в інший заклад - в тому ж містечку, але не в кафе, а в непоганий ресторан, з нього відкривався дуже гарний панорамний вид на море. Там я вже познайомився з високою кухнею і високим сервісом, попрацював, пішов в армію і після армії повернувся в цей же ресторан на посаду адміністратора. Але я працював там і адміністратором, і барменом, і офіціантом, коли вони раптом не виходили. Через рік перейшов в бар одного готелю, на той момент там була найдовша барна стійка в області: 150 найменувань вин Старого і Нового Світу, тридцять найменувань віскі. У тому барі я затримався на півтори року, а потім змінилося начальство, і я звільнився. Після вирішив, що буду працювати тільки в Калінінграді, тому що у закладів в курортному місті все ж є своя специфіка: влітку працюєш, а взимку і восени просто сидиш.

- У Калінінграді я відразу влаштувався в одне невелике кафе менеджером, попрацював в ньому півроку і пішов, зрозумів, що не моє. Мені більше подобається живе спілкування з людьми, пояснювати гостям що там і як, а робота менеджера більше все ж паперова: накладні, заявки і т. Д., Півдня можна просидіти за комп'ютером. Загалом, не зійшлися характерами з тією роботою. Хоча іноді було весело.

- Наприклад, якось чоловік замовив два торта на дитяче свято, ми обмінялися телефонами, домовилися, що він забере торти в такий-то день з ранку. Вранці мені привозять два торта, в високих коробках, перев'язані гарними стрічками, а замовника немає. Я йому телефоную - він трубку не бере. До обіду він так і не з'явився, і ми з колегами вирішили прибрати торти в холодильник, але для того, щоб вони там помістилися, торт потрібно витягнути з коробки. Ми беремо коробочку, розв'язуємо стрічку, піднімаємо кришечки і бачимо, що це кремовий торт у формі собачки і у неї відвалилася голова. Спершу ми просто іржали. А потім я зрозумів, що людина може прийти за тортом в будь-який момент. Я дзвоню на завод, де цей торт робили, там відповідають: «Це кінець, ми зможемо все виправити не раніше, ніж через добу». А мені що робити? Домовилися, що постараються вкластися за дві години. Повіз я цього песика кондитерам на таксі, повертаюся на роботу, дзвонить мужик, каже, що скоро під'їде. «Дуже добре, приїжджайте, ваші тортики вас чекають», - відповідаю я йому, а самого трясе. Ну не знаю я, що робити. Замовник приїхав, я йому перший торт показав - з ним все нормально було, кава пригостив, сиджу, локшину на вуха вішають, типу: «Ваш торт упаковують». Кондитери з заводу не дзвонять, мужик вже щось підозрює, я нервую. Нарешті подзвонили, сказали, що торт їде, але ми, мовляв, за нього не відповідаємо. Я його з чорного входу зустрів, в зал приніс, перед мужиком поставив, кришку зняв: як новенька собачка сидить.

- Після цього закладу, але не після цього випадку, я вирішив спробувати попрацювати в Х менеджером по бенкетів, і мені так сподобалося, що вирішив залишитися.

- В першу чергу моя робота включає в себе організацію банкетів, весіль, ювілеїв і так далі. Я повинен показати замовникам зал, меню, вибрати разом з ними страви для торжества. А під час самого банкету я контролюю роботу кухні і офіціантів - щоб все було на високому рівні. Справа в тому, що у нас досить високий цінник саме на банкетні заходи, і люди до нас приходять не бідні, тому треба провести банкет так, щоб він був не разовою інвестицією, а щоб люди до нас повернулися. Людям взагалі головне, щоб було смачно і весело.

- Я провів уже багато банкетів, і всі вони різні. Що важко? Важко запам'ятати кожного гостя по імені-по батькові. Або важко, коли в останній момент виявляється, що кухня щось не встигає або чогось там у них не вистачає. Я маю все перевірити і вирішити всі можливі проблеми ще до початку банкету.

- Бенкети в Х завжди проходять з великим розмахом, і претензії бувають рідко. Найпоширеніші - із серії «у вас не така музика» або «мене погано обслуговують». Але господар бенкету - тільки той, хто його замовив, а не ті, кого він на свій банкет запросив. Головне, щоб йому все подобалося. Буває, що ці гості починають робити додаткові замовлення по кухні або бару, але ти не можеш їх виконати, не погодивши з господарем свята. Якщо він скаже: «Це є у нас на столі, тому не треба», - або: «Нехай замовлять, але потім самі за себе заплатять», - то йдеш до гостей і передаєш ці слова. Після цього зазвичай починається: «Та ти хто такий? Я платити нічого не буду! Піди і принеси ». Я намагаюся не звертати на це уваги.

- Що ж стосується п'янок, то завжди в компанії знаходиться людина, яка не п'є взагалі. Як правило, це або особливо наближений до замовника гість, або сам замовник - він і розбирається з тим, хто перебрав. Або хтось із нас підходить і каже: «Давайте вашого друга тихо відвеземо на таксі додому».

- Я пам'ятаю одну весілля, ще в іншому закладі, коли наречений і наречена почали битися прямо на банкеті. А адже це весілля! Щасливий день у двох людей! Взагалі, майже на всіх весіллях молодим наливають в келихи не алкоголь, а воду, тому що дуже багато тостів, а парі треба бути в формі дуже довго. Так та пара пила все підряд: «Вода? Яка вода? Горілка? Горілка! Коньяк? Давай коньяк! Вино? Будемо пити вино! Гірко! »У підсумку вони стали лаятися один з одним, спершу досить тихо, а потім наречена дала нареченому ляпас, а він подивився і дав їй здачі. І почалося. Все скінчилося тим, що пару відвели в номер для молодят і банкет тривав уже без них. Тамада, звичайно, на г ... але спливла. Чоловік з дружиною всю ніч розбиралися, вранці спустилися такі пом'яті, попрощалися. Тим не менш, саме головне - нейтралізувати конфлікт.

- Запам'яталося захід на Восьме березня. В кінці свята розігрувався ящик шампанського, але правила розіграшу трималися в секреті до останнього. Загалом, за умовами конкурсу, цей ящик діставався тій дівчині, яка зважиться при всіх в одязі повністю зануритися в ванну з водою. Організатори думали, що до кінця вечора, коли народ вже вип'є і розслабитися, точно знайдеться якась одна гостя, яка захоче взяти участь. Але в підсумку бажаючих виявилося так багато, що у цій ванни було ціле стовпотворіння випили панянок, які зривали з себе одяг і намагалися в неї залізти.

- Зазвичай забезпечені гості точно знають, яке свято хочуть. Але часом їх пафос все ж зашкалює. Якось прийшла одна жінка, у неї замовлення на п'ять чоловік, це не банкет, а звичайне бронювання, але попросили, щоб з нею спілкувався я, така та дама була важлива. Ну і почалося: «Я знаю, що у вас є такі спеціальні чарочки по тридцять грамів, ви нам їх обов'язково на стіл поставте, щоб ми з звичайних чарок НЕ перепились». Поставили. А ще є такий банкетний варіант, коли кілька порцій, наприклад, одного салату кладуть в одну спільну блюдо, щоб кожен міг брати, скільки потрібно, а вона, навпаки, попросила один салат на дві тарілки покласти. Ну що поробиш - бажання гостя закон. Як вона захотіла, так ми і зробили. Я на цей столик спеціально ще досвідченого офіціанта поставив, щоб він їх «облизав».

- Чайові бувають дуже великими. Буває, московська компанія якась відпочине, а ти виходиш з роботи, так, закусивши губу перераховуються готівкові і розумієш, що це півтори твоєї зарплати. Але це легкі гроші: як прийшли, так і пішли, розраховуєш тільки на свою зарплату.

- Думаю, що з часом все ж відкрию своє власне заклад. Тільки не ресторан, а такий невеликий бар з хорошим алкоголем, барменом, музикою.

* У зйомках брала участь модель, яка не має відношення до героя публікації

текст - Олександра Артамонова , Фото - Дмитро Селін

А мені що робити?
Що важко?
Після цього зазвичай починається: «Та ти хто такий?
Так та пара пила все підряд: «Вода?
Яка вода?
Горілка?
Коньяк?
Вино?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com