allseason.ru > всі статті > нові публікації > Особа > Корекційний макіяж
Тема корекції особи - питання досить гострий, особливо для початківців візажистів. Як правильно визначити форму обличчя, очей, які методи і текстури використовувати при корекції? Про все це поговоримо в нашій статті.
Перше, на що звертає увагу людина, - обсяг і форма всіх навколишніх предметів. Форма, в основі побудови якої лежить поєднання симетрії і «золотого перетину», створює у людини відчуття гармонії і краси.
Для професійних візажистів термін «ідеальне обличчя» не просто якесь абстрактне поняття, а цілком об'єктивне визначення реально існуючих пропорцій. Яким же має бути те саме, ідеальне обличчя? В першу чергу, якщо подумки розділити ідеальне обличчя на три частини: від краю волосся до брів, від брів до кінчика носа, від кінчика носа до краю підборіддя, - ці частини будуть рівними. Відстань між очима на «ідеальному» обличчі дорівнює довжині одного ока, початок брови - вертикальна лінія, подумки проведена через внутрішній кут ока, а її вигин - лінія, подумки проведена від крила носа через зіницю. Довжина губ «зразкового» особи дорівнює відстані між зіницями прямо дивиться людини, а ширина особи дорівнює двом третинам його висоти.
Однак подібні «ідеальні особи», з точеним носом, помірно вираженими вилицями, високими надбрівними дугами і т.д., зустрічаються вкрай рідко. Проте грамотно виконане моделювання може згладити будь-які недосконалі лінії і пропорції.
Експерти радять:Ольга Бондаренко, візажист-стиліст, викладач, директор навчальної студії BONDVISAGE
Для корекції форми обличчя більш кращі жирні текстури (контролюючий тональний крем REVECEN, крем-камуфляж AERY JO, Perfection Cover Foundation L'OCEAN). При жирній корекції особи часу йде на роботу більше, зате результат набагато краще. Корекція виглядає більш натурально, і при цьому не так помітна робота візажиста. Якщо візажист припустився помилки при жирній корекції особи, то її легко виправити, поки тон не закріплений пудрою. При роботі з сухим коректором це значно складніше. До того ж якщо на шкірі є нерівності у вигляді прищиків або оспінок, то сухі текстури тільки підкреслять їх, тоді як жирні допоможуть приховати подібні недоліки. Жирні коректори однаково хороші для будь-якого типу шкіри. А ось сухі можуть створити проблеми на сухий, лупиться шкірі. Також для вікового макіяжу я рекомендую своїм учням використовувати саме жирну корекцію, тому що вона виглядає більш делікатно і не перевантажує особа.
Вираз обличчя
Овальна форма обличчя визнана ідеальною і не вимагає ніякого моделювання. Але зустрічається вона досить рідко. Більшість осіб візажисти поділяють на два типи: широкі і вузькі. До широким відносять квадратну, круглу і трапецієподібну форми особи, а до вузьких - трикутну, прямокутну і ромбоподібну. Як правильно моделювати кожну з перерахованих форм?
Квадратне обличчя характеризується рельєфністю, гострими кутами нижніх скул і однаковою шириною верхньої і нижньої частин обличчя. Прямокутний широкий лоб, широко розставлені вилиці і виступаючі виличні дуги, - ось основні ознаки, що видають квадратне обличчя. У цьому випадку корекція вимагає пом'якшення незграбних форм, зменшення кутів нижньої щелепи. Після нанесення тонального крему і припудривания особи пудрою загального тону - на виступаючі кути нижньої щелепи наносять темну пудру, растушевивая її уздовж нижнього краю. Рум'яна наносять в формі трикутника на середні частини скул, з вершиною, спрямованої до скронь. Брови злегка вкорочують, надають їм висхідну форму з вигином. Тіні при такій формі обличчя наносять тільки в межах століття. При оформленні губ куточки рота не підкреслює, намагаючись зробити рот більш мініатюрним.
Кругле обличчя має плавні лінії, слабо виражене підборіддя і широкий лоб. В даному випадку горизонтальні розміри особи ніби прагнуть наблизитися до вертикальних.
Основна мета корекції в цьому випадку - витягування особи і зменшення обсягу щік. Для цього на бічну поверхню скул, бічну поверхню щік і на кути нижньої щелепи наносять темну пудру. Рум'яна тут наносяться у формі трикутника: його вершина спрямована до куточків рота, які, як і в випадку з квадратним обличчям, які підкреслюються.
У власниць особи трапецієподібної форми нижня частина обличчя набагато ширше верхньої, лоб низький і вузький, виличні дуги стиснуті з боків по відношенню до різко розгорнутим кутах нижньої щелепи, що надає нижній частині обличчя масивний вигляд. Тут необхідна корекція, візуально зменшує обсяг щік, тому темну пудру наносять на їх бічні поверхні і кути нижньої щелепи, не забуваючи ретельно розтушовувати кордону нанесення. Світлі рум'яна наносять в формі трикутника високо на вилиці і розтушовують до скронь. При вузькій верхній частині і широкої нижньої частини обличчя головки брів рекомендується злегка вискубати, розставивши тим самим перенісся. Тіні розтушовують за межі століття горизонтально, а куточки рота при оформленні губ знову ж таки не підкреслюються, адже для того щоб відвернути увагу від нижньої, широкої частини особи, акцент необхідно перенести на очі.
У трикутного особи широкий високий лоб, чітко виражені виличні дуги, згладжені кути нижньої щелепи і загострене підборіддя. Головна мета корекції полягає в тому, щоб візуально розширити обличчя і врівноважити широку область лоба і вузьку нижню частину обличчя. Темний тон в цьому варіанті наноситься на бічну поверхню скул і скронь, світлий - на область щелепи. Рум'яна розподіляються по висхідній частини овалу або на передню поверхню щік, у формі ромба, щоб візуально розширити нижню частину обличчя. Брів слід надати форму плавної дуги і трохи «подовжити» їх до скронь.
Прямокутне обличчя відрізняється від всіх інших форм особи різким переважанням вертикальних розмірів над горизонтальними: воно характеризується подовженим підборіддям і високим чолом. Для правильної корекції тут необхідно візуально затемнити лоб по лінії росту волосся і нижню щелепу, а також за допомогою пудри більш світлого тону висвітлити область щік. Рум'яна слід накладати в формі овалу і розтушовувати горизонтально.
Ромбоподібне особа визначається виділяються широкими вилицями і звуженими верхніми і нижніми частинами особи. Для такої форми обличчя характерні вузький лоб, опуклі вилиці, стислі кути нижньої щелепи, що виділяються скроневі і підвиличним западини. Головне завдання корекції? - зменшення обсягу середньої частини обличчя, для чого на бічну поверхню скул наноситься темна пудра. Рум'яна наносять на вилиці і розтушовують уздовж виличні дуг, не заходячи на віскі. Брови слід зробити подовженими, трохи висхідними, з вигином. Тіні на повіках розтушовують до скронь або горизонтально, виходячи за межі століття. При оформленні губ в цьому випадку варто зберігати чітку форму.
Експерти радять: Юліана Кальван, технолог ТОВ «КосмоЛенд», викладач Школи візажу та макіяжу Rose Chandal
Завдання будь-якої корекції особи - наблизити його до ідеалу - овалу. При рельєфному особі потрібно пом'якшити риси, при безрельефном, навпаки, потрібно додати жорсткості. Якщо необхідна мінімальна корекція, наприклад тільки в області вилиць, чола і скронь, - я рекомендую використовувати сухі коректори, зокрема Rose Chandal. Вони дозволяють зробити м'яку, майже непомітну корекцію, яка може виконуватися щодня. Якщо клієнтові потрібно, щоб його обличчя було грунтовно підкориговано, то в такому випадку я використовую жирні коректори, наприклад Rose Chandal або VOV Cover Foundation. Дані кошти застосовуються при корекції круглого, квадратного, трапецієподібного і трикутного особи. Ними ідеально коригується ніс. Цей майстер може використовувати одночасно як жирні, так і сухі коректори, тоді при будь-якому типі особи легко домогтися необхідного результату.
без ринопластики
Ніс - чи не головна особливість нашого обличчя. Більшість жінок незадоволені його формою, довжиною, наявністю горбочки і т.д. Серед основних форм носа виділяють: короткий і широкий, вузький і довгий ніс, ніс з горбинкою, кирпатий, великий округлий і асиметричний ніс.
Власницям короткого і широкого носа при виконанні корекції необхідно затемнювати бічні стінки і частина ширини крил в півтон, а спинку до основи носа - висвітлити. Якщо ж ніс зовсім не широкий, а просто маленький, необхідно нанести на всю його поверхню світлий тон для додання оптичної виразності.
При вузькому і довгому носі слід розширити його спинку «висветлітелем», а бічні стінки і ніздрі затемнити до бажаної довжини. Також допомогти «вкоротити» ніс може і звичайна пудра натурального кольору. Завдана на ніс, вона вже візуально зменшує його розміри, оскільки маскує природний блиск.
Для того щоб виправити форму кирпатого носа, потрібно затушувати його нижню площадку темною пудрою або рум'янами, злегка затемнити перенісся і саме опукле місце (кінчик носа), а спинку по всій увігнутій поверхні, навпаки, висвітлити.
Горбочок на носі прибирають за допомогою її затемнення і ретельної розтушовування. Щоб візуально «випрямити» спинку носа, в першу чергу її необхідно обмежити по обидва боки двома паралельними лініями, використовуючи більш темний тон. Нагорі лінії необхідно довести до перенісся, плавно перевівши їх в лінію брів. Крім цього, саму спинку носа потрібно буде висвітлити.
При корекції великого округлого носа необхідно затемнити бічні стінки в сторону центру спинки, а крила носа - в півтінь. Асиметричний же ніс можна «збалансувати» за допомогою нанесення світлих і темних коректорів на бічні сторони, вирівнюючи їх по відношенню до центру.
Власницям «орлиного носа» в першу чергу необхідно затемнити найбільш виступаючі його частини. В цьому випадку особлива увага приділяється корекції брів. Вони «формуються» у вигляді плавної лінії, злегка зрушеною до скронь.
Найчастіше невдоволення дівчат своїм носом зовсім невиправдано. Трапляється так, що дисгармонія виникає аж ніяк не через форми або розміру носа, а через непропорційності особи. Ось простий приклад: у дівчини коротка верхня губа, маленькі рот і підборіддя, і в цьому випадку ніс виглядає довгим, хоча насправді його розмір абсолютно нормальний. У подібній ситуації візажиста необхідно в першу чергу звернути увагу на дійсно «проблемні» частини обличчя і скорегувати їх.
Експерти радять: Надія Ільченко, арт-директор Школи макіяжу «естетист»
Моделювання в макіяжі - це техніка створення альтернативної форми, інший скульптури і рельєфу особи. Використовуючи дану техніку, візажист створює ілюзії обсягів і завалів, працюючи світлом і тінню. Тому так важливо правильно вибирати текстуру і колір моделюють продуктів. Колірна палітра повинна бути максимально адаптована до природного пігменту шкіри: це відтінки слонової кістки, бежевий, сіро-бежевий тон. Уникайте відверто рожевих і жовтих відтінків в моделюванні, вони надають шкірі неприродний і хворобливий вигляд. З цієї ж причини моделювання ніколи не виконується рум'янами, оскільки даний продукт містить декоративний пігмент. Що стосується текстур, в моделюванні використовуються або жирні текстури (компактний тон, стіки), або сухі (компактні пудри різних відтінків); також професіонали вдаються до допомоги хайлайтеров - це шаймери, перламутрові пудри, сатинові пігменти: названі продукти створюють ефект сяйва на шкірі і ілюзію обсягу. За допомогою сухих продуктів кардинально змінити пропорції обличчя не можна, можна лише злегка посилити рельєфність скульптури, до того ж пудри небажано використовувати при сухій шкірі, так як їх текстура ризикує підкреслити недосконалість останньої. Компактні тони застосовують для більш «активної» корекції: при вечірньому, подіумному або весільному макіяжі, при цьому жирна текстура більш адаптована до фактури шкіри, тому і виглядає максимально природно. Оптимальним продуктом для моделювання вважаю крем-пудру SMOOTHING EFFECT FOUNDATION від EVAGARDEN (Італія). Структура даного продукту кремоподібну, але не масляниста і при нанесенні на шкіру виглядає абсолютно природно, до того ж надає розгладжує лифтинговое вплив і приховує недоліки шкіри.
Як правильно визначити форму обличчя, очей, які методи і текстури використовувати при корекції?
Яким же має бути те саме, ідеальне обличчя?
Як правильно моделювати кожну з перерахованих форм?
Головне завдання корекції?