рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Моє портфоліо

  1. Курсова робота по курсу підготовки експертів ДПА
  2. завдання 20
  3. завдання 20.1

Курсова робота по курсу підготовки експертів ДПА

завдання 19

Це завдання перевіряє вміння проводити обробку великого масиву даних в середовищі електронних таблиць.
Учням пропонується заздалегідь підготовлений файл з таблицею, збережений в декількох форматах. На комп'ютерах має бути встановлена ​​одна з середовищ електронних таблиць (наприклад, MS Excel або OpenOffice.Org Calc).

Особливістю завдання є те, що відповідна таблиця містить велику кількість записів (близько 1000), що робить практично неможливим рішення задачі "в лоб".
Приклад завдання (з демонстраційній версії 2014 роки):


Рекомендації до оцінювання від укладачів:

На мій погляд, при перевірці цього завдання необхідно звернути увагу на наступні моменти.
  1. Завдання може бути вирішено без використання формул, а із застосуванням фільтрів. Наприклад, для вирішення пункту 1 можна створити фільтр з умовами: значення в стовпці C менше 50 і значення в стовпці D менше 50. Для вирішення пункту 1 можна скористатися можливістю запису значень, одержані в результаті роботи фільтра, в нові осередки, а потім вже обчислити середнє. Зауважимо також, що, наприклад, MS Excel при виділенні діапазону комірок відразу відображає в рядку стану кількість виділених осередків, їх суму і середнє. Це дозволяє обійтися взагалі без обчислень.
  2. Учень не повинен ні при використанні фільтрів, ні при використанні формул зберігати ці дії в файлі електронних таблиць. Тому, якщо у файлі міститься правильну відповідь, але при цьому не видно ні формул, ні застосування фільтра, це не повинно впливати на оцінювання.
  3. Відповіді на питання завдання можуть бути записані в відмінні від зазначених в умові осередки. Для перевірки необхідно використовувати функцію пошуку. При цьому, якщо передбачається округлення відповіді, то шукати треба по тій частині числа, що не піддається округлення. (Наприклад, пошук по ланцюжку "12" видасть і "12,5", і "12,49", в той час як пошук по "12,5" не знайде значення "12,49").
Приклади завдань з рішеннями (за 2010-2012 роки, одне із завдань вирішено за допомогою фільтрів) в форматі .xlsx.

завдання 20

На іспиті учням пропонується виконати за вибором одне із завдань 20.1 або 20.2. Це завдання перевіряє вміння написати короткий алгоритм в середовищі формального виконавця (варіант завдання 20.1) або на мові програмування (варіант завдання 20.2).

завдання 20.1

У завданні 20.1 необхідно скласти алгоритм для формального виконавця Робот. Алгоритм може бути збережений у вигляді звичайного текстового файлу, або виконаний в середовищі виконавця. Із завданням з демонстраційній версії ФІПІ можна ознайомитися за посиланням .
На мій погляд, при перевірці цього завдання необхідно звернути увагу на наступні моменти.
  1. У програмі можуть бути використані команди, специфічні для даного середовища виконавця (наприклад, "зліва стіна" є синонім "не зліва вільно" в системі Кумир).
  2. Програма може відрізнятися від наведеної в вказівках, якщо використовується, наприклад, середовище "Виконавці" К. Ю. Полякова.
  3. Якщо в програмі є коментарі, правильно відображають зміст алгоритму, але при цьому допущені окремі помилки (наприклад, пропущено слово "не"), слід орієнтуватися на коментарі (трактувати ситуацію на користь дитини).
Зауваження до укладачам У формулюванні завдання зазначено, що поле Робота нескінченно. Це може призводити до наступних складнощів в оцінюванні:
  1. Якщо алгоритм складений так, що він не зафарбовує частина клітин (наприклад, праворуч від верхнього відрізка стіни), то критерій "залишилися незафарбованими не більше 10 клітин з числа тих, які повинні були бути зафарбовані" стає безглуздим: адже на нескінченному полі стіну можна збільшувати до як завгодно великих розмірів.
  2. Може виявитися, що програма складена в середовищі виконавця і працює правильно при будь-яких як завгодно великих розмірах поля і будь-якої конфігурації стіни, але при цьому формально на нескінченному полі програма не завершувати роботу (наприклад, учень може використовувати цикл "поки знизу вільно" для того , щоб дійти до нижнього краю поля).

Мабуть, було б краще замінити фразу про нескінченному поле на "поле як завгодно великих розмірів", тоді ситуація буде більш природною (адже в реальності серед виконавців завжди так чи інакше обмежена, принаймні доступною оперативною пам'яттю комп'ютера). Також має сенс замінити критерій "не більше 10 клітин" на якийсь інший, наприклад, запропонувати систему тестів.

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com