- Рециклінг-матеріали - фундамент «еко» бізнесу
- Сувенірна продукція з вторсировини: проект ХлЕб - чим порадував?
- Фірмовий логотип еко лавки товарів з переробленої сировини ХлЕб
- Сувенірна лавка хлЕб і її продукція
- Як заощадити ресурси Планети? Випустити «Вічний» Календар!
- Футуристичні технології: ТОП-5 незвичайних пральних машин, які можна придбати в 2019 році
- Глухий чайний магазин. Як підвищити соціальний імідж звичних видів бізнесу
- Бізнес ідея №5715. Морський вібросейс: чому в море має бути тихо
- Нова бізнес-ніша. Сервіси для створення медичних програм
- Бізнес-ідея №5714. Енергія для лампочки від кімнатної квітки
- Бізнес-ідея №6036. Збір недопалків за допомогою ворон
- Фотостім щастя. Підвищуємо лояльність клієнтів салону краси
- З доставкою в багажник. 30 бізнес-ідей 2018 року в сфері доставки та передплати
- Бізнес ідея №5720. Тарілка, вбирає зайві калорії з їжі
- Епоха клінінгу: як стати частиною одного з найбільш затребуваних видів бізнесу
- 22 незвичайних зарубіжних бізнес-ідеї 2019 року
- Натхнення в чашці: 18 кращих Instagram акаунтів про каву
Проект хлЕб або Hleb Project - це дуже цікавий приклад стильного малого бізнесу для любителів декору, красивих речей, творчості в стилі хенд-мейд і еко-дизайнерів.
Рециклінг-матеріали - фундамент «еко» бізнесу
Чому ж всі ці авторські вироби художників сувенірної лавки Hleb Project називаються - екологічними, чому вони носять приставку «еко»? Все це - недарма. Справа в тому, що практично вся продукція пітерської команди дизайнерів зроблена ними з вторинного, переробленого матеріалу. Будь то - папір або пакувальний картон, будь то навіть пластик - -все рециклинг.
Таким чином, креативна розмальована вручну і адресно «канцелярка» i «мобілки», які виходять зі студії хлЕба - не має нічого спільного зі спиляними лісовими масивами і целюлозно-паперовими комбінатами.
Ми переводимо занадто багато паперу: одна тільки псевдо-робота в офісі і псевдо-навчальний процес в середній та вищій школі щороку переводять величезні лісові масиви - для надрукування бюрократичних циркулярів і нікуди не придатних рефератів.
Тому вторинні матеріали (принцип «Я використовую тільки рециклинг») потрібно застосовувати всюди, де це тільки можливо. Якщо ви привчитеся купувати собі (і друзям в подарунок) блокнотики і записні книжечки, листівочки і календарики - зроблені тільки з вторинної паперу і вторинного картону - в еко-крамницях типу Hleb Project - ви станете куди більш «європейським» людиною.
Те саме можна сказати і до що проявляється вами увазі до пакувальній тарі тих товарів, які ви купуєте. У Hleb Project все картонні тубуси - упаковка із сувенірами та канцелярських виробів зроблені також з вторинного картону.
Сувенірна продукція з вторсировини: проект ХлЕб - чим порадував?
Фірмова сувенірна продукція арт-лавки - «транспортні картинки» або «картки для подорожей».
Як це завжди і буває в малому бізнесі, цей товар з переробленої сировини виник тому що він був необхідний самому Автору, а Автор не міг знайти те, що йому потрібно в магазинах. Довелося робити самому.
Зроблене так сподобалося Автору, друзям і друзям друзів, що народилася ідея бізнесу.
Що таке транспортні картинки або картки для подорожей?
20 дуже витончених карток-листівок, зроблених з переробленого картону і прикрашених шелкографией, а також авторськими малюнками.
На кожній з 20 карток - дуже корисна і потрібна будь-якому туристові фраза англійською мовою і веселий малюнок, що супроводжує цю фразу. На звороті листівки - та ж фраза російською мовою.
Одна листівка з набору залишена чистої - для несення в неї нової несподіваної фрази, яку турист, можливо, вивчить в ході подорожі, наповненого пригодами. Простір для особистої творчості, «чиста руна». Загалом, все дуже правильно.
Фірмовий логотип еко лавки товарів з переробленої сировини ХлЕб
Фірмовим впізнанним логотипом (він же - талісман на щастя, він же - іграшка-товар), завдяки якому хлЕб запам'ятовується відразу - є ... ... ні, не хліб, як ви могли б подумати.
Талісман екологічної арт-лавки Hleb Project - розфарбований в горошок слоник з дивною хоботом, схожим, скоріше, на хоботок колібрі. Слон носить шарф, бо живе в Пітері.
Періодично з'являється і другий маскот-логотип -Заступник Слоника в горох. Замслона (симпатичне Істота невизначеного виду і класу, яке не побажало представитися) вічно поспішає кудись на своєму вінтажному моторолері, з буханцем нарізної батона під пахвою.
Про логотипах начебто - все.
Сувенірна лавка хлЕб і її продукція
Перераховувати всю товарну лінійку арт-магазинчика Hleb Project можна довго, краще її побачити самим. Як ми вже писали вище - це канцелярські товари «сувенірного» якості. Тобто такі канцелярські товари, які купуєш не тому, що вони тобі потрібні, а тому що не можеш втриматися від покупки. Або на подарунок ...
Ось, наприклад, пенал. Пенал з бавовни, застібається на гудзик. Усередині пенала: олівець і кулькова ручка - -обидва з пресованої переробленої ... паперу. Лінійка з бамбука, точилка, ластик.
Кулькові ручки і грифельні олівці в корпусі з переробленої пресованого паперу ви можете купити в магазині Hleb Project і без пенала - -россипью, скільки душа забажає.
І все це буде - екологічним, виробленим із вторсировини.
Блокнотики, прошиті вручну, дерев'яні головоломки, картки туриста для спілкування з іноземцями, але окреме спасибі - вічного магнітного календарем, про нього трохи докладніше.
Як заощадити ресурси Планети? Випустити «Вічний» Календар!
Ви, напевно, не замислювалися про те, що всі ці сувенірні, відривні і «просто календарі» на рік, які змітають з прилавків напередодні Нового Року, і нікому не приносять радості, завдають великої шкоди екології? Принаймні - ніяк не свідчать про раціональному і економному підході до використання невідновлюваних ресурсів, так це вже точно.
Календар повинен бути «вічним», але при цьому не пріхордіть в непридатність і не набридати господареві -ось яке завдання ставлять перед собою еко-дизайнери всього світу, що працюють над створенням еко-календарів.
По-своєму цікаво з завданням створити міцний і не приїдається календар на багато-багато років впоралися еко-дизайнери з Hleb Project.
Вони створили розсип авторських магнітів на холодильник в красивій коробці.
31 магніт - для позначення цифр місяця. 12 магнітів для позначення - дванадцяти місяців, що логічно. І додаткові 11 магнітів зі стильними авторськими малюнками-малюнками, для створення настрою.
Виклавши на холодильнику «сад каменів» з 31 каменю-магніту, ви можете пересувати від дня до дня магнітик з назвою місяця. А для створення додаткового ефекту - прикріплювати туди ж свій поточний емоційний «статус», їх у вас на вибір - 11 штук.
Емоції - все радісні, так що сумувати вам вічний календар від Hleb Project не дозволить.
Крім магнітного календаря, карток для подорожей і блокнотів, проект хлЕб робить ще багато різних речей, наприклад, саше в формі лялечок «а ля вальдорфские», від яких пахне корицею, м'ятою, чебрецем ...
Весь цей творчий проект виходить від трьох петербурженок, під проводом головною феї-художниці, яка називає себе Наталя ХлЕб.
Базові професії у пітерських підприємниць вельми далекі від дизайну, мистецтв і всякого такого «креативного» творчості: юрист, економіст, інженер-гідротехнік.
Але хенд-мейд, декор та виготовлення красивих речей для тріо рукодільниць - це хобі. А хобі - це завжди згодом - бізнес. Особливо якщо вибрати правильний провідний тренд, який ще й співпаде з твоїм світовідчуттям.
І схоже, що цей бізнес вдався. Тому що еко товари з переробленої сировини - це те, що не соромно хотіти пропонувати людям.
PS
Ну ось, Читач, тепер ви знаєте, що купувати одноразові блокнотики і іншу паперову нісенітницю, включаючи пакувальну тару, потрібно тільки у тих виробників і рітейлерів, які зможуть довести вам, що їх продукція - це рециклинг, що вона зроблена з вторинного (переробленого) сировини - пластику, картону, паперу. І тепер ви знаєте, що такі виробники сувенірів з вторсировини і рітейлери в Росії вже є. А може бути, завдяки вашій підприємницькій ініціативі, у нас таких магазинів стане ще більше?
>
© www.1000ideas.ru - портал бізнес ідей
1000 идей в Google+
>
>
>
>
16.09.2013 Футуристичні технології: ТОП-5 незвичайних пральних машин, які можна придбати в 2019 році
Дивлячись на деякі моделі пральних машин, настінних кондиціонерів, пилососів, системних блоків для ПК і багатьох інших пристроїв, можна сміливо стверджувати, що майбутнє вже настало.
Глухий чайний магазин. Як підвищити соціальний імідж звичних видів бізнесу
У китайському місті Гуйян працює чайний магазин, на роботу в якому працевлаштовують тільки глухих співробітників. Проблем зі слухом не має лише один касир.
Бізнес ідея №5715. Морський вібросейс: чому в море має бути тихо
Спосіб сейсмічного дослідження морського дна з використанням пневматичної зброї повинен бути списаний і забутий. Вчені констатують: від діяльності людини в море стає занадто шумно, ...
Нова бізнес-ніша. Сервіси для створення медичних програм
Сервіс Doctella дозволяє медичним установам швидко створювати свої мобільні додатки за допомогою готових шаблонів, підібраних спеціально для сфери охорони здоров'я.
Бізнес-ідея №5714. Енергія для лампочки від кімнатної квітки
Вчені з Перу створили спосіб вироблення електроенергії з землі кімнатних рослин. Експериментальна версія світлодіодної лампи Plantalamparas здатна давати світло протягом двох годин.
Бізнес-ідея №6036. Збір недопалків за допомогою ворон
Стартап Crowbar з Голландії знайшов оригінальний спосіб збору недопалків. Обов'язки вирішили покласти на ворон, які викидають їх в автомати в обмін на їжу.
Фотостім щастя. Підвищуємо лояльність клієнтів салону краси
Уявіть: новий клієнт приходить в салон краси і бачить цілу стіну з фотографій. На них часто-задоволені люди - постійні клієнти салону з красивими зачісками та манікюром.
З доставкою в багажник. 30 бізнес-ідей 2018 року в сфері доставки та передплати
Сервіси "останньої милі", системи логістики за участю дронів і вакуумних поїздів, доставка "на вимогу", в багажник власного авто і без присутності господаря. Дивимося, куди йде сфера доставки.
Бізнес ідея №5720. Тарілка, вбирає зайві калорії з їжі
Тайські винахідники презентували нову розробку в області громадського харчування - тарілку AbsorbPlate, яку незабаром планується використовувати в ресторанах країни. Завдяки 500 ямок на дні тарілки ...
Епоха клінінгу: як стати частиною одного з найбільш затребуваних видів бізнесу
Клінінг - це бізнес з величезними перспективами і низьким рівнем конкуренції. Щоб увійти в нього максимально швидко і відразу почати заробляти, найкраще скористатися досвідом великих компаній.
22 незвичайних зарубіжних бізнес-ідеї 2019 року
Якими ідеями бізнесу дивують Шанхай, Нью-Йорк, Сеул та інші великі міста світу в 2019 році? Незвичайні формати і способи торгівлі, ідеї дизайну і багатообіцяючі новинки продукції для громадського харчування.
Натхнення в чашці: 18 кращих Instagram акаунтів про каву
Якщо ви власник кав'ярні або кави з собою, але ваша сторінка в Instagram нудна, посередня і не приваблює клієнтів, то познайомтеся з найцікавішими акаунтами про каву на просторах мережі.
Сувенірна продукція з вторсировини: проект ХлЕб - чим порадував?Що таке транспортні картинки або картки для подорожей?
Як заощадити ресурси Планети?
А може бути, завдяки вашій підприємницькій ініціативі, у нас таких магазинів стане ще більше?