- З'їздивши в Японію і дізнавшись всі подробиці того, як робиться косметика марки Wamiles, наш спецкор...
- 2. У Wamiles всього 23 засоби по догляду
- 3. Напис «made in Japan» означає саме те, що повинна
- 4. Косметику не продають без «рецепта»
- 5. Всі формули розробляють у власному НДІ
- 6. Компанія розробляє креми по 20 років
- 7. База засобів не змінюється вже 34 роки
- 8. Бренд ніде не рекламується
- 9. Марка не називає себе «органічної»
- 10. У салонах Wamiles роблять процедури на кремах, які ви вже купили
- 11. Все створюється своїми руками
- 12. Президент компанії особисто перевіряє майстерність співробітників
- 13. Вид продукту перевіряють кілька разів
З'їздивши в Японію і дізнавшись всі подробиці того, як робиться косметика марки Wamiles, наш спецкор Аня Бобильова перебуває в змішаних почуттях.
З одного боку, я, звичайно, читала, що Захід є Захід, а Схід є Схід, і чула, що цей Схід - справа тонка. Але після того, як побувала в Токіо в штаб-квартирі Wamiles, підозрюю, що правда - разом їм не зійтися ніколи. Все, що я раніше знала про виробництво косметики (а мені здавалося, за час роботи в Allure я дізналася все, що можна, і навіть більше, ніж варто було б :), виявилося поставлено під сумнів.
Нижче - 13 принципів, на яких стоїть ця марка. Осмисливши їх, я відчула потрясіння, порівнянне з виверженням Фудзіями :)
1. Головний принцип для skin-care - «тут усі рівні»
Концепція бренду звучить приблизно так: важлива лише фізіологія, все інше - рекламні приблуди. У Wamiles немає окремих «чоловічих» і «жіночих» кремів. Догляду продукти марки вирішують конкретні проблеми (забиті пори, зневоднена шкіра, підвищена чутливість), які однакові для всіх. Один і той же крем може підійти і немовляті (косметику Wamiles, до речі, можна використовувати, починаючи з 2 місяців), і 90-річному старця. Але на основи основ марка, звичайно, не зазіхає - і поділ на жирну і суху шкіру не скасовує.
Базова лінія для домашнього догляду, яка підійде клієнту будь-якого віку і кольору шкіри
До понять «ексклюзивний» і «унікальний» апелюють всі бренди без винятку. Але у Wamiles дійсно все, не як у людей - в хорошому сенсі цього слова.
Штаб-квартира Wamiles в Токіо
2. У Wamiles всього 23 засоби по догляду
Важливий момент, який випливає з попереднього пункту: марка не пропонує купити тисячу баночок, а на здачу взяти тисячу першу. У Wamilies немає коштів для п'ят / вух / підборіддя і шампунів для блондинок. Обов'язковою для підтримки нормального стану шкіри обличчя є базовий комплекс: очищення спеціальним милом, харчування засобом на водній основі (сироваткою) і жирної (крем). Додатковий догляд рекомендований, якщо потрібно вирішити якісь специфічні проблеми: підвищити пружність, відновити пошкоджені ділянки, прибрати прищі або захистити від сонця. Для тіла, до речі, всього три засоби - одне очищає і два зволожуючих. Максималісти можуть ходити в салони Wamiles на фірмові процедури. Але це, знову ж таки, опціонально і ніхто з жаром НЕ запевняє, що без цього все у вас відвалиться до 25 років.
3. Напис «made in Japan» означає саме те, що повинна
Всі інгредієнти для косметичних засобів і макіяжу виробляються тільки в Японії. Морську воду привозять з берегів півострова YOрондо, мінерали добувають з гарячих джерел острова Кюсю, сливу Prunus Mume (основний компонент сироватки Bio Cell) теж вирощують на території країни. Тут же виготовляють всю упаковку. І навіть етикетки з російськими буквами для продажу в Росії роблять в Японії (і наклеюють, до речі, теж).
В лабораторії компанії виявилася гілка сливи - одного з інгредієнтів кошти Bio Cell
4. Косметику не продають без «рецепта»
Засоби Wamiles можна купити тільки в спеціалізованих салонах, але просто віднести на касу придивилася баночку можна - тільки після консультації з косметологом марки. Тому що на запит «дайте мені крем від старості» косметолог може відповісти «вам потрібно відновити водно-ліпідний баланс». Зі мною така приблизно історія і трапилася - в фірмовому салоні в Токіо я очікувала процедури для жирної шкіри: виявилося, що місцями вона, навпаки, суха. Неправильна діагностика може призвести до неправильного ж лікування і відсутності очікуваного ефекту. І скільки не благай на колінах, ні-ні: ідеали не зрадять, баночку не продадуть.
Центральний салон Wamiles в головній будівлі компанії в елітному районі Гінза
Всередині - мінімалізм в дизайні і максималізм в підході
5. Всі формули розробляють у власному НДІ
Засоби Wamiles правильніше називати не косметикою, а космецевтикою. Історія компанії почалася в лабораторії, там же триває і сьогодні. У марки є кілька запатентованих формул і технологій. Мене найбільше вразила «розумна ексфоліація»: на першій стадії наноситься крем, який розпізнає мертві клітини, потім додається спеціальна есенція, склад просочується нею, ущільнюється і скочується разом з ороговевшими частинками. Як це відбувається? Секрет фірми. Ще одна запатентована розробка - конденсована глибоководна морська вода, яка містить магній, кальцій і натрій. Вона збільшує кількість білка трансглютоменаза, який забезпечує захисну функцію. У підсумку «передчасна смертність» клітин шкіри знижується на 26%.
Вакуумний емульгатор змішує неоднорідні компоненти до однорідної маси - і нагадує реквізит для «Зоряних воєн»
6. Компанія розробляє креми по 20 років
Випускати щорічно «інноваційний продукт» - не їхня історія, тут працює принцип «краще менше, та краще». Наприклад, розробка сироватки-бестселера Bio Cell велася 20 років. Це засіб взагалі можна порівняти з хорошим вином - одна партія готується близько 4 (!) Років. Три з них росте дерево сливи, яке потім повністю (разом з гілочками, листочками і корою) піде на виготовлення продукту. Щоб знайти гарячий джерело з максимальним відсотком корисних мінералів, треба було 8 років. Довго йдуть і випробування «на міцність» - ніяких вам «після трьох днів використання у мене виросло нове обличчя». Наведу приклад, який здався особисто мені переконливим. Протягом року (!) Піддослідний волонтер раз на місяць проходив в салонах фірмову процедуру ексфоліації, плюс робив домашній базовий догляд. В результаті еластичність шкіри зросла на 7%, а рівень зволоженості підвищився в два рази. Це, звичайно, не 116%, але так адже нічого особливого і робити не довелося - ну да, трьохетапний догляд і пілінг раз на місяць. По-моєму, дуже показово.
Сироватка-бестселер Bio Cell, на розробку якої пішло 20 років
7. База засобів не змінюється вже 34 роки
З першого дня роботи всі продукти Wamiles роблять на основі мінеральних інгредієнтів. Формули і склад перших засобів, звичайно, трохи змінилися, але мінерали присутні завжди. Без них і організм в цілому, і шкіра зокрема не можуть нормально функціонувати, впевнений засновник і президент компанії Сета Коїті (до речі, хімік за освітою). У класичну уходовую лінію The Mineral входить мінерал космік, який містить максимальну кількість заліза, міді і сірки. Він бореться з вільними радикалами, що зменшують кількість гіалуронової кислоти , І стимулює клітинну діяльність - при регулярному використанні коштів вона зростає на 45%.
Лінійка базових засобів The Mineral - один з хітів компанії; в складі - «космічний мінерал і запатентована розробка: конденсована глибоководна морська вода
8. Бренд ніде не рекламується
Єдиний вид реклами, яку компанія визнає - «сарафанне радіо». На японському ТБ не крутять ролики з місцевою Кейт Мосс і Монікою Белуччі, нахвалював кошти Wamiles, на трасах не висять щити з фотографіями салонів. У компанії вважають, що витрати на рекламу себе не виправдовують і ведуть тільки до подорожчання продуктів, а про гарну річ люди і так дізнаються. Треба визнати, що концепція працює: тільки в Японії у Wamiles 150 000 постійних споживачів.
9. Марка не називає себе «органічної»
Бренд відхрещується від клейма «природна» і «органічна» косметика (хоча у Wamiles є кілька екосертіфікатов). Тут намагаються бути чесними до кінця: «природного» косметикою в строгому сенсі може вважатися, наприклад, лист алое, прикладений до шкіри. Все те, що проходить обробку в лабораторії, вже за фактом природним не є - навіть якщо складається на 99,9% з натуральних інгредієнтів. Особливе ставлення у марки і до страшилок про «шкідливі інгредієнти». В якості консервантів, наприклад, використовуються парабени - і ніхто цього не приховує. (До речі, їх концентрація набагато нижче допустимого значення.)
Природні компоненти покращують в лабораторії, тому марка вважає за краще не називати себе чисто «органічної» і «природного»
10. У салонах Wamiles роблять процедури на кремах, які ви вже купили
Для тих, хто регулярно проходить процедури в салонах Wamiles, в спеціальному ящику зберігають підписані, особисто йому належать баночки із засобами. Нічий чужий палець з мікробами (крім чистих рук косметолога) там випадково не опиниться 🙂
Приходячи на салонну процедуру, можна бути впевненим: на обличчі виявиться крем з твоєї власної, що зберігається в окремому ящику, баночки
11. Все створюється своїми руками
Всі етапи, від наукових розробок і видобутку інгредієнтів до запечатування коробки з кінцевим продуктом, здійснює сама компанія. На заводі, наприклад, у них є спеціальна людина, яка видуває пилинки з баночок. І ще окремий фахівець, який піпеточкой додає в банку з уже розлитим засобом додаткову порцію - щоб, не дай бог, не було недоливу. На власні очі бачила.
Більшість процесів на заводі компанії Wamiles проводять вручну
Праворуч - фахівець за апаратом для розливання вже готового кошти, зліва - той самий чоловік, який піпеткою доливає відсутній обсяг
12. Президент компанії особисто перевіряє майстерність співробітників
Відмінно працює система мотивування персоналу. З фірмових салонів приїжджають майстри і змагаються - хто краще зробить, наприклад, пілінг. Я потрапила якраз на таку процедуру, виглядає як якийсь міське свято. Після вступної музики і гімну один з учасників дає від імені інших клятву, загальний зміст якої «Клянуся ексфолііровать, як самому собі, і не залишити на обличчі клієнта жодної мертвої клітини!». Після чого у великій залі, де розставлені в кілька рядів розкладачки, кожен майстер проводить своєму клієнтові процедуру. І президент компанії (особисто!) Перевіряє кожного за кількома параметрами: час проведення маніпуляцій (строго 60 хвилин), руху рук (всі процедури, до речі, проводять без рукавичок і використання вати), спеціальний ритм рухів. Переможець отримує, крім сертифікату на стінку в кабінеті, фірмовий білий блейзер, в якому гордо потім ходить.
13. Вид продукту перевіряють кілька разів
Контроль якості займає кілька стадій. До того, як почати розливати кошти по банках, кожну партію перевіряють за трьома параметрами: фізичні показники (густота, однорідність), нюхові і відчутні відчуття і перевірка на наявність мікробів за допомогою спеціального тесту (він займає три дні). Після того, як всі вже готове і розкладено по коробках, кожну пляшку перевіряють ще один - контрольний - раз, щоб ніде нічого не було порвано.
Після відвідин компанії я більше не кажу «стерильно, як в операційній» і «точно, як в аптеці». У мене інший еталон точності і стерильності - «як у Wamiles»
Звичайно, після такої екскурсії я відразу - заочно - стала фанатом коштів Wamiles, хоча раніше ними не користувалася. Тепер же приступаю до тестування з трепетом. Результати, природно, оприлюдню - як тільки вони з'являться.
Як це відбувається?