- Яке місце підійде для торгівлі карамелізованими фруктами
- Як готувати карамельні фрукти
- Яке обладнання потрібно для приготування карамелізованих фруктів
- Які витратні матеріали потрібні для торгівлі карамелізованими фруктами
- Як розрахувати собівартість і ціну карамелізованих фруктів
- Як продавати карамелізовані фрукти
- Як оформити бізнес
- Інші статті по вашій темі:
- Спецпроект Openbusiness: Магазин чаю і трав
- Протестуй свою ідею за допомогою гри. Три години, які змінять ВСЕ!
- Спецпроект Openbusiness.ru: ВСЕ ПРО ВІДКРИТТЯ пекарні
- Відкрий свій бізнес з Domino's Pizza і заробляй до 1 млн. Рублів на місяць
* У розрахунках використовуються середні дані по Росії
70 000 ₽Мінімальний стартовий капітал
62 500 ₽Чистий прибуток в місяць
150 ₽Відпускна вартість продукту
12 500 ₽Витрати на місяць
Почати бізнес на продажу карамелізованих фруктів може навіть новачок. Карамелізовані фрукти - це привабливий продукт, простий рецепт, мінімальні вкладення і висока рентабельність.
Відкрити бізнес з нуля і швидко зробити його прибутковим можливо, якщо реалізувати ідею з карамелевими фруктами. Оригінальні десерти в форматі фаст-фуду є безпрограшним варіантом. Високий попит, привабливий продукт, який не залишить байдужим ні дітей, ні дорослих. Низька собівартість дозволяє встановити ціну, доступну для будь-якого споживача. Витрати на бізнес мінімальні і можуть окупитися протягом 2-3 місяців.
Вперше такий десерт виник на Сході. У ті давні часи карамельний сироп використовувався не як інгредієнт для десерту, а в якості консерванту для тривалого зберігання фруктів. Коли ж європейці спробували карамелізовані фрукти, вони припали їм до душі. Імовірно, ці ласощі з'явилося в Європі в 18 столітті, а масове поширення набуло в 19 столітті. Тоді десерт спеціально охолоджували, щоб карамельна глазур вийшла твердою і хрусткою. У 20 столітті з'явився рецепт м'якої карамелі, смак якої відомий зараз всім.
Ці ласощі популярно досі. У багатьох країнах без карамельних яблук не обходиться жодне свято. Наприклад, в Америці карамелеве яблуко на дерев'яній паличці перетворилося в традиційну солодкість на Хеллоуїн, а в Німеччині вважається одним з національних ласощів. Чому б не реалізувати ідею з карамелевими фруктами в нашій країні?
Причини почати бізнес на карамелізованих фруктах:
Низький рівень конкуренції. Незважаючи на поширеність цих ласощів в світі, не в кожному російському місті можна зустріти карамелізовані фрукти. Прямих конкурентів у вашому місті взагалі може не виявитися. При цьому низька ціна десерту дозволить успішно реалізувати проект навіть в невеликому містечку.
Незвичайний смак звичних речей. Корисний десерт, що складається зі звичайних фруктів (яблук, ананасів, полуниці) і карамельної глазурі, припаде до смаку не тільки ласунам, а й людям, що стежать за своїм харчуванням.
Привабливий вигляд продукту. Фрукти в карамелі та ще на дерев'яній паличці виглядають дуже ефектно. Вони блищать на сонці, мають насичений світло і випромінюють приголомшливий аромат, який пробуджує апетит. Пройти повз візки, яка торгує карамелевими фруктами, дуже складно. З огляду на пристрасть сучасних людей викладати свою їжу в "Інстаграм", така насолода точно не залишиться без уваги.
Доступність бізнесу. Реалізувати цю ідею досить просто: невеликі вкладення, легка технологія, мінімальний набір обладнання. Маючи невеликий стартовий капітал, можна побудувати бізнес, який окупиться за пару місяців і буде приносити гідний дохід круглий рік. При цьому не потрібно великих торгових площ, складного обладнання і навчання персоналу. Даний бізнес можна вести самостійно, не володіючи при цьому спеціальними навичками.
Відсутність сезонності. На відміну від більшості ласощів в форматі фаст-фуду, карамельні фрукти будуть популярні круглий рік. У будь-який сезон цей десерт актуальний: в осінні місяці попитом будуть користуватися карамельні яблука, яскравий десерт відмінно підійде і для новорічних свят, а влітку буде актуальна полуниця в карамелі. Для кожного сезону можна придумати свою фішку: міняти колір карамелі, фрукти, топпинги.
Складнощі, з якими можна зіткнутися в цьому бізнесі:
Недовгий термін зберігання сировини. Свіжі фрукти є швидкопсувним продуктом, тому слід серйозно поставитися до системи зберігання, щоб виключити псування продуктів. Також потрібно правильно розраховувати обсяг закупівлі, щоб уникнути надлишків. Карамель теж може завдати чимало клопоту - в жарку погоду вона може розтанути вже через пару годин після приготування.
Робота з постачальниками. Смачні, свіжі фрукти - основа даного ласощі. Тому перш ніж запускати бізнес, рекомендується підібрати хороших постачальників і налагодити закупівлю фруктів.
Яке місце підійде для торгівлі карамелізованими фруктами
З чого почати бізнес? З підбору місця для торгівлі. Кращим форматом для продажу карамельних фруктів є нестаціонарна торгова точка. Дуже привабливо виглядають на вуличках яскраві візки-стійки з карамелевими фруктами. Сьогодні ринок пропонує готові рішення - спеціальні візки для виробництва і продажу карамельних фруктів. Вартість такого комплекту починається з 13 тис. Рублів. При бажанні заощадити можна підшукати підходящий варіант б / у.
Складнощі можуть виникнути на стадії вибору торгової площі. Якщо ви вирішите в літню пору торгувати на вулиці, доведеться поборотися «за місце під сонцем». Адже знайти місце в парках та інших місцях відпочинку городян не завжди вдається. Як і домовитися про оренду з місцевою владою. Куди простіше підшукати підходящий варіант в торгових центрах, кінотеатрах та іншої комерційної нерухомості.
Основні вимоги до торговельної точки, де планується продавати карамельні фрукти: високий трафік відвідувачів, скупчення активної цільової аудиторії (молодь і батьки з дітьми), площа від 2 кв.м. Рекомендується орендувати торгову площу в ТЦ, поруч з фуд-кортом або ескалатором (там найбільша прохідність). Вартість оренди такої торговельної площадки складе 10-15 тис. Рублів на місяць.
Крім ТЦ, для продажу карамелізованих фруктів відмінно підійдуть ринки, ярмарки, міські площі, парки, набережні і т.д. Мобільність торгового обладнання дозволить переміщатися з однієї точки в іншу і шукати найбільш прибуткове місце.
Як готувати карамельні фрукти
Найпоширенішим варіантом карамелізованих фруктів є яблука. Виробництво карамельних яблук є будь-якій людині. Для цього достатньо трохи практики і теорії.
Алгоритм виготовлення карамелізованих фруктів:
ретельно вимити свіжі яблука;
приготувати глазур. Для цього в карамелізаторе змішують воду, цукровий пісок і карамельну суміш. Все підігрівають до певної температури, ретельно перемішують і отримують карамель;
яблука нанизати на палички і опустити в глазур для карамелізації. Після чого вийняти їх з карамелі: дати зайвому сиропу стекти, а карамелі висохнути або застигнути (деякі рецептури передбачають подальше охолодження);
змастити маслом деко і укласти на нього яблука в карамелі;
десерт прикрасити топінгом: кокосовою стружкою, різнокольоровими драже або подрібненими горішками.
Яке обладнання потрібно для приготування карамелізованих фруктів
Як зрозуміло з цього керівництва, в приготуванні карамельних фруктів не обійтися без спеціального обладнання. Буде потрібно придбати:
Карамелізатор - 20 000 рублів. Середня продуктивність такого обладнання - 80 яблук на годину;
Пристрій для насаджування яблук на паличку - 5000 рублів. На перший погляд, це абсолютно марна пристосування, тому що процес цілком можна зробити вручну. Але за допомогою цього пристрою можна виготовляти 60-80 яблук на годину, що підвищує продуктивність і значно економить час.
Інші допоміжні інструменти, які будуть потрібні в роботі. Деко, куди будуть викладатися готові десерти, одноразові рукавички, дерев'яні шпажки, серветки, контейнери для зберігання продуктів, міні-холодильник і т.д. На це потрібно закласти ще 5000 рублів.
Разом, на обладнання доведеться витратити 30000 рублів + 20000 рублів на візок для торгівлі. Шляхом нехитрих арифметичних обчислень отримаємо суму початкових вкладень: 50 000 рублів на обладнання, 15 000 рублів на перший місяць оренди торгової площі і 5000 рублів на закупівлю інгредієнтів. Разом 70 000 рублей.
Які витратні матеріали потрібні для торгівлі карамелізованими фруктами
Інгредієнти для виробництва фруктів в карамелі. Тобто, необхідні свіжі фрукти, спеціальна суміш для приготування карамельної глазурі, цукровий пісок, вода і різні топпинги для прикраси десерту. Найпоширеніший варіант фруктів в карамелі - яблука. Дуже важливо правильно вибрати фрукти, щоб спростити завдання закупівлі, зберігання, а також подбати про смак десерту. Найбільше для цієї ролі підійдуть кисло-солодкі і солодкі сорти - Гренні Сміт, Джон голд, айдаред і т.д. Краще вибирати осінні і зимові сорти яблук; літні сорти не рекомендуються через короткий термін зберігання.
Пакувальні матеріали. В якому вигляді буде продаватися ласощі - вирішувати вам. Хтось використовує паперові пакетики, хтось картонні коробочки. Варто приділити особливу увагу упаковці, оскільки її зручність і естетичний вигляд можуть зіграти вам на руку, а в іншому випадку - відлякати клієнтів.
Дерев'яні шпажки і серветки. Все це вирішить питання з зручністю для покупців.
Матеріали для напоїв. По-четверте, можна урізноманітнити асортимент напоями, оскільки їх часто купують до десерту. На цьому теж можна заробити. Відповідно, потрібно передбачити витратні матеріали для напоїв: трубочки, стаканчики і т.д.
Як розрахувати собівартість і ціну карамелізованих фруктів
У собівартість продукції входить ціна інгредієнтів і інших витратних матеріалів. Середня собівартість виготовлення одного карамельного яблука становить 25 рублів. Якщо плануєте використовувати інші фрукти, то їх собівартість може виявитися вище. Для того, щоб порахувати собівартість, потрібно з'ясувати, який витрата інгредієнтів на виготовлення партії десерту. Наприклад, щоб приготувати 40 карамельних яблук, потрібно 5 кг свіжих яблук (400 рублів), 250 г карамельної суміші (150 рублів), 2,3 кг цукру (161 рубль) і 250 мл води (12 рублів). Разом, на партію з 40 карамельних яблук доведеться затратити інгредієнтів на суму 723 рубля. Тоді собівартість виготовлення 1 карамельного яблука дорівнює 18 рублів. Додамо до цього витрати на шпажки, серветки, упаковку і отримаємо ці 25 рублів за 1 карамелеве яблуко.
З ціною визначитися простіше - досить подивитися, що пропонує ринок. А ціни варіюються в межах 100-300 рублів. Все залежить від міста, розміру яблук, додаткових інгредієнтів начебто горішків і посипання, подачі і цінової політики. Рекомендована ціна на таку продукцію становить 150 рублів - це не надто дорого для десерту, але включає хорошу націнку, яка забезпечить прибуток.
Тепер порахуємо, скільки можна заробити на карамельних фруктах. За перший місяць роботи торговій точці під силу реалізувати близько 500 шт карамельних яблук. Для цього достатньо в день продавати їх всього лише 17 штук. В такому випадку, місячна виручка складе 75000 рублів, а витрати на інгредієнти - 12500 рублів. Тоді чистий прибуток складе 62500 рублів. Віднімемо від цього витрати на оренду і отримаємо свої 50000 рублів - хороший результат для перших місяців роботи. І це без урахування прибутку від продажу супутніх товарів. У майбутньому, цілком реально в день продавати до 40 яблук - в такому випадку щомісячна виручка складе 180 000 рублей.
Можна піти на хитрість і збільшити ціну, якщо запропонувати відвідувачам особисто вибирати топпинги для десерту. Встановивши незначну ціну на додавання кокосової стружки, горішків або посипання, можна в сукупності додати до прибутку 3-4 тисячі рублів.
Таким чином, проект можна окупити вже на другий місяць роботи. При цьому працювати самостійно. У майбутньому, коли бізнес почне приносити стабільний дохід і продажі зростуть, можна найняти продавця.
Як продавати карамелізовані фрукти
Карамелізовані фрукти - товар недорогий, тому високий прибуток можна очікувати тільки в разі великої кількості продажів. Щоб домогтися бажаного результату, рекомендується звернути увагу на наступні нюанси:
не втрачайте шанс заробити на різних заходах. Наприклад, під час міських свят на вулицях (площі, парки, набережні) величезне число потенційних клієнтів. Можна також розглянути послугу виїзду на заходи. Візок з свіжоприготовленими десертами буде затребувана і на дитячих святах, і на корпоративних заходах, і навіть на весіллях як заміщення традиційного кенді-бару. Можливостей багато, головне - скористатися ними.
не шкодуйте грошей на рекламу. Здається, що візок з апетитними карамелевими фруктами є найкращою рекламою продукту. Однак не варто нехтувати іншими методами просування: почніть з яскравого оформлення візки, що запам'ятовується назви, ведення соціальних мереж - там можна влаштувати розіграш, акції на честь відкриття і т.д. Можете взяти участь на якомусь заході в якості спонсора і безкоштовно роздавати ласощі дітям. З вами познайомляться, вас запам'ятають і, можливо, повернуться до вас пізніше, щоб купити вподобаний десерт.
Як оформити бізнес
Для реалізації задуманого оптимальним варіантом буде зареєструвати ІП і вибрати в якості оподаткування ЕНВД. В даному випадку, сума податку буде фіксованою і розраховуватися в залежності від торгової площі, регіону та специфіки діяльності. Переваги даної методики полягають в наступному:
повна відсутність обліку
проста форма фінансової звітності
звільнення від виплат деяких податків (ПДВ, ПДФО та інші).
Крім того, буде потрібно отримати дозвіл на торгівлю. Для цього необхідно надати свідоцтво про реєстрацію ІП, санітарно-епідеміологічний висновок при торгівлі продуктами харчування, а також перелік продукції, узгоджений з СЕС.
Можливі коди діяльності згідно КВЕД-2, які можна вказати:
47.99 - Торгівля роздрібна інша поза магазинами, наметів, ринків
56.10.2 - Діяльність з приготування і / або продажу їжі, готової до безпосереднього вживання на місці)
47.81 - Торгівля роздрібна в нестаціонарних торгових об'єктах і на ринках харчовими продуктами, напоями та тютюновою продукцією
Очевидно, що виробництво і продаж карамелізованих фруктів є вигідним бізнесом, який має перспективи розвитку на вітчизняному ринку. Реалізувати цю бізнес-ідею під силу навіть новачкові в підприємництві. Однак варто пам'ятати про те, що будь-який проект варто починати з оцінки ринку. Щоб зрозуміти, чи доцільно реалізовувати ідею, потрібно провести опитування, виявити потенційних покупців, оцінити конкурентів, зважити всі плюси і мінуси і оцінити ризики. Все це необхідно для того, щоб правильно організувати кожний з етапів реалізації проекту і зробити його прибутковим.
05.06.2017
Збережіть статтю, щоб уважно вивчити матеріал
Ви можете зберегти цю сторінку за допомогою:
Інші статті по вашій темі:
Безкоштовний додаток для самостійної розробки бізнес-плану
Хочете дізнатися, коли окупиться бізнес і скільки реально ви зможете заробити? Безкоштовний додаток "Бізнес-розрахунки" вже допомогло заощадити мільйони.
Спецпроект Openbusiness: Магазин чаю і трав
Все про відкриття бізнесу на продажу чаю і лікарських трав. Юридичні аспекти, формування асортименту магазину, вимоги до приміщення, реклама. Докладні фінансові розрахунки.
Протестуй свою ідею за допомогою гри. Три години, які змінять ВСЕ!
Пройшовши цю гру всього один раз, ти навчишся створювати ідеї життєздатного бізнесу з нуля.
Спецпроект Openbusiness.ru: ВСЕ ПРО ВІДКРИТТЯ пекарні
Юридичні аспекти, вибір обладнання, формування асортименту, вимоги до приміщення, виробничі процеси, збут. Повні фінансові розрахунки.
Відкрий свій бізнес з Domino's Pizza і заробляй до 1 млн. Рублів на місяць
Знайдемо приміщення. Навчимо персонал. Забезпечимо рекламну підтримку. Повна автоматизація бізнесу.
Чому б не реалізувати ідею з карамелевими фруктами в нашій країні?