Видався хороший літній день і ми вирушили на воду тестувати дві чудові човни Колібрі КМ-280 і КМ-330 . До них були обрані бензинові двотактні мотори Hidea HD 2,5 FHS і HD 9,8 FHS .
Першою ми вирішили накачати Колібрі КМ-280 . На збори у води пішло трохи часу, близько години. Вага човна 27кг, що для двох не становить незручностей. Довжина човна зовнішня 280см, ширина 148см, ширина борта 38см. Човен заявляється як тримісна, і втрьох в ній досить комфортно. Слань-книжка постала щільно і на воді по відчуттях була монолітом. Пересувні сидіння дуже практичні, тільки відразу хочу порадити купити м'яке сидіння , Тому що сидіти на твердій дошці пару годин, м'яко кажучи, не комфортно.
2,5 конячки впевнено несуть легку надувнушку і двох пасажирів. До речі, для звітності, завантаження човнів в наших випробуваннях була 200кг. Двигун працює рівно у всьому діапазоні. На підвищених режимах не перегрівається, хоча на вулиці 30С. Максимальна швидкість, яку нам вдалося зафіксувати була 9км / год. Зробивши двогодинний заплив ми причалили назад.
Можна відзначити, що Колібрі КМ-280 і двигун Hidea HD 2,5 FHS відмінно поєднуються один з одним. Дуже мобільні як в складеному вигляді, так і на воді.
Поставили першу човник на просушку і зайнялися другий - Колібрі КМ-330 . На подив, розібралися з нею навіть швидше, ніж з першої. Напевно, позначився вже набутий досвід спільної роботи. Ця моторка важче першої буквально на кілька кілограмів, за паспортом 31, що для довжини 330см не багато. Зате за габаритами КМ-330 значно виграє у своєї попередниці - зовнішня ширина 160см, діаметр балона 42см. Внутрішні габарити простору 233х76см. Вчотирьох досить комфортно! Матеріал у обох човнів використовується корейський ПВХ щільністю 950г / м2. За відгуками знайомих, дуже довговічний, ходить у деяких до 10 років без нарікань при активному використанні!
В пару човні ми вибрали двотактний мотор HIDEA HD 9,8 FHS . Цей двигун зарекомендував себе як надійний неважкий і витривалий. При своїх порівняно скромних розмірах, в ньому ховаються майже 10 конячок! Встав на своє місце відмінно. Завівся з півоберта. Перші хвилини на воді було, навіть страшнувато стримувати його спритність. Але зібравшись ми осідлали цей табун і помчали просторами Дніпра. Максималка на воді опинилася 26км / год! З вітерцем пройшли той же маршрут і повні вражень повернулися "на базу".
День підійшов до кінця, ми спішно поклали нашу Колібрі КМ-330 в сумку і повантажили мотор.
Слід підсумувати, що підібрані нами пари КМ-280 - HD 2,5 FHS і КМ-330 - HD 9,8 FHS виявилися дуже вдалими. Перший варіант ми б порадили рибалкам -троллінгістам, за малошумність мотора і легкість управління, а так же любителям білої риби. Другий варіант більше підійде джигітам-судачатнікам, яким доводиться часто міняти точки лову, обловлюючи велику територію дніпровських порогів. Можна порадити так само цей варіант іншим рибалкам і мисливцям, яким доводиться за день проходити під мотором великі відстані.