Написати своє ім'я на флаконі - тільки половина справи. Не менш важливо вміст - від нього залежить, чи напишуть про аромат в Instagram, розкажуть чи подрузі і чи захочуть купити його в подарунок. Ми попросили парфумерного критика Ксенію Голованову розповісти про свої улюблені аромати, до яких доклали руку знаменитості.
На сайті Goop, що належить Гвинет Пелтроу , Продається безліч найдивовижніших речей - від співаючих чаш до нефритових яєць, які потрібно поміщати в вагіну "для залучення сексуальних енергій" . Енергія - головна валюта ресурсу і його ж унікальна торгова пропозиція: приплив сил і бадьорості тут обіцяє будь-яка прихватка. І парфумерія теж. Shiso, наприклад, позиціонується як "містичний аромат, в якому струменить енергія весни". Як не дивно, це чиста правда. "Шисо", названий на честь японської м'яти з приємним і злегка фруктовим запахом, пахне весняною розсадою: клейкою зеленню нових листя, молодий травою, чистою і здоровою землею.
$ 165 за 50 мл
Like This, Etat Libre d'Orange
У портфоліо французької марки Etat Libre d'Orange є два аромати, зроблених в зв'язці з зірками першої величини: Eau de Protection музи Альмодовара Россі де Пальми і Like This Тільди Свінтон . Останній названий на честь однойменного любовного вірша суфійського поета Румі "Ось так". На сторінці Like This актриса зачитує його вголос, і здається, ніби динаміки ноутбука займаються любов'ю з її голосом. У самій композиції немає нічого нарочито плотського: це (зовсім несподівано) запах ранкової кав'ярні з гарбузовим латте і газовим пальником, що зависла над формами з крем-брюле.
130 € за 100 мл
Glow, Jennifer Lopez
Перші celebrity-аромати були зроблені ще у вісімдесятих. Тоді на парфумерний ринок, як на поле бою, викотилися важковаговики Uninhibited і Sofia: перший під прапорами Шер , Другий - Софі Лорен. Але справжнє божевілля спровокував Glow Дженіфер Лопес , Що вийшов в 2002 році. Відразу ж аромат приніс співачці більше ста мільйонів доларів. Незабаром Glow очікувано обріс Фланкер (так в парфумерії називають нове висловлювання на початкову тему), чий внесок у добробут Джей Ло оцінити неможливо. І Glow дійсно дуже непоганий - світлий мускус, на який, як на білу сорочку, "полиняли" більш яскраві речі: троянда, жасмин, флердоранж. Їх ніжні розлучення повідомляють прозорого "Блиску" живий рум'янець, але в першу чергу той транслює не квіти, а чистоту.
£ 19,99 за 100 мл
Grace by Grace Coddington, Comme des Garçons Parfums
Легендарна стилістка Грейс Коддінгтон майже тридцять років була креативним директором американського Vogue. Grace став одним з перших проектів Коддінгтон після відходу c передовий журналу, але все одно потрапив в потужний кільватері її колишньої роботи: кришка зображує голову Чеширського кота, а на одній з рекламних картинок присутній Аліса Льюїса Керролла - оммаж найбільш амбітною, за словами Коддінгтон, зйомці за її кар'єру. мова про модну історії 2003 року , Знятої за мотивами головною англійської казки всіх часів: Том Форд зіграв Білого кролика, Крістіан Лакруа - Березневого зайця, Марк Джейкобс - Гусеницю, Джон Гальяно - Червону королеву і так далі.
Grace теж вийшов дуже англійським. Це молода, росиста троянда з м'ятною верхівкою і мильною піною, яка зібралася між пелюстками. Англомовні блогери часто називають такі композиції "shampoo floral" (шампунь-квітковими) - без негативних конотацій, а скоріше для того, щоб підкреслити їх хрусткими, до скрипу відмиту свіжість.
Від 5278 р. за 50 мл
Nirvana Rose, Elizabeth and James
Nirvana Rose - продовження парфумерної франшизи, заснованої близнюками Олсен п'ять років тому. Перші аромати, Nirvana Black і Nirvana White 2013 року, отримали хороші оцінки (з поправкою на огріхи жанру celebrity-ароматів, від яких давно не чекають феєрверків). А ось друга пара, Nirvana Bourbon і Nirvana Rose, вийшла по-справжньому міцною: "Бурбон" - димна ваніль c розпеченій, як у шоколадного фондан, серцевиною; "Роза" - пряні, розпатлані, прибиті до землі квіти в дусі Rose Poivrée, The Different Company і Portrait of a Lady, Frederic Malle. Трохи здорової бруду - пачулей, ветівера і тютюну - цієї троянді на-віч.
$ 85 за 50 мл
Truth or Dare, Madonna
"Правда або дія" міг би називатися "Fracas чи ні", оскільки є лише трохи більше легкою версією найвідомішого аромату з туберозою. Втім, цей факт збентежив тільки управлінців Robert Piguet: за чутками, вони хотіли засудити Мадонну за плагіат, але передумали - з виходом Truth or Dare зросли і продажі оригінального Fracas. Від останнього Truth or Dare відрізняється зеленої свіжістю в верхах і "їстівні" бази. У ній миготять зефір і пастила - аромат ще не цілком гурманський, але вже не тільки квітковий.
£ 14,60 за 50 мл
Lovely, Sarah Jessica Parker
Ймовірно, Lovely Сари-Джессіки Паркер - єдиний celebrity-аромат, якому була присвячена книга. Точніше, половина: у The Perfect Scent журналіста Чендлера Берра глави про Паркер чергуються з не менш цінними частинами про роботу Жан-Клода Еллена, тоді ще парфумера Hermès. Портрет актриси в книзі виходить компліментарних - і не тільки тому, що Паркер приходить на все планерки вчасно і з купою справжніх, живих ідей. Просто Lovely дійсно дуже хороший - ніжний і елегантний квітковий мускус в дусі популярних у нас Narciso Rodriguez. Ніжним він став в результаті численних правок від евалюаторов концерну Coty: якщо вірити книзі, перші версії композиції були, що називається, risqué. Але в підсумку розпуста і животину з аромату вичесали. На щастя для нас, не до кінця: є в Lovely тепла тілесність - запах пудри на вологій шкірі в гримерці балетного театру.
От 1 049 р. за 100 мл