- Брендування пакувальний папір «Tissue» (тишею): друк з нанесенням логотипу або візерунка Коли справа...
- Tissue paper від «Triumph Media»
Брендування пакувальний папір «Tissue» (тишею): друк з нанесенням логотипу або візерунка
Коли справа доходить до декорування товару, сьогодні все більше європейських і азіатських фірм зупиняють свій вибір на папері тишею, в широких колах іменується пергаментом або цигарковим папером. Яскравий приклад тому «Juicy Couture», «Zadig & Voltaire», «Victoria's Secret», «Lancome». Всі ці компанії являють собою якийсь еталон стилю і якості, тому не дивно, що їх керівників хвилює не тільки отримання прибутку, але і формування іміджу. Однак не тільки фірми зі світовим ім'ям зупиняють свій вибір на тишею (цигарковий папір). Завдяки своїй ціновій доступності ця екологічно чиста пакувальний папір тишею також популярна і серед представників середнього / малого бізнесу. І, треба сказати, в цьому немає нічого дивного, адже вибираючи її, ви:
- Позиціонуєте себе, як відповідального виконавця, який зацікавлений не в одноразовому угоді, а в тривалому співробітництві.
- Буквально вручаєте клієнту свою візитну картку, що з точки зору рекламної кампанії куди більш виправдано, ніж «стрілянина по горобцях» в разі масової реклами.
- Підкреслюєте статус своєї торгової марки і, ненав'язливо демонструєте її фірмовий стиль, що позитивно позначається на впізнаваності бренду і його популяризації.
- Чи отримуєте один з найпотужніших маркетингових інструментів за мінімальною ціною.
Папір тишею: презентабельний вигляд приємний на дотик
Ще один важливий критерій, завдяки якому тишею так полюбилася власникам бутиків і брендових магазинів, - її пластичність. Будучи надійним захисником товару від пилу і бруду, вона в той же час може абсолютно перетворити будь-яку покупку. Декорована візерунком з логотипу / назви вашої компанії вона дозволяє підкреслити строгість і елегантність продукції.
Як правило, товар просто загортають у тишею і поміщають в фірмовий пакет або коробку. Завдяки неперевершеної м'якості тишею, одного цього вже достатньо, щоб викликати у покупця приємні відчуття. Однак, щоб не тільки сам товар, а й процес його розпакування викликав у клієнта приємні відчуття, упаковку нерідко перев'язують шовковою стрічкою або скріплюють за допомогою «друку» - брендованої наклейки у вигляді логотипу організації (які ви також можете замовити в нашій компанії). Завдяки цьому упаковка розкривається подібно до квітки, а саме дійство супроводжується таємничим, захопливою шелестінням.
Tissue paper від «Triumph Media»
Якщо вести мову про Росію, то для нашої країни цей маркетинговий інструмент відносно новий. Та й називають його різні люди по-різному: тишею (по-американськи), тіссью, тиссю (на французький манер), пергамент, цигарковий папір і т. Д. У Санкт-Петербурзі компанія «Triumph Media» одна з небагатьох, хто здійснює друк на папері тишею (24 г / м2), друк на цигарковому папері, друк на пакувальному папері не тільки великими, але більш затребуваними маленькими тиражами. Своїм клієнтам ми пропонуємо:
- друк з максимальними розмірами аркуша 500 × 660 мм;
- нанесення одним кольором (будь-яким) по пантону;
- тираж від 100 листів; за мінімальною ціною від 50 р / шт;
- висока якість і багату палітру відтінків.
Що до вартості замовлення, то вона багато в чому буде залежати від його індивідуальних параметрів. Ми не тільки можемо виготовити для вас потрібний тираж високоякісної пакувального паперу, але і надаємо широку варіативність у виборі її квітів. Фінальну ціну же вам завжди готові допомогти розрахувати наші менеджери і консультанти. Просто зателефонуйте 8 (812) 748-2144 або зв'яжіться з нами будь-яким іншим з доступних способів ( заявка на сайті , e-mail ), І в зручний для вас час вони нададуть детальну калькуляцію по заявленим параметрам і список доступних відтінків, повний перелік яких представлений на зображенні нижче.
Спираючись на зарубіжний досвід, сьогодні ми можемо з упевненістю стверджувати, що друк на папері тишею - це не тренд, який з часом може вийти з моди, не чергова примха дизайнерів і маркетологів. Це доступний спосіб підкреслити серйозність свого підходу до роботи і особливого ставлення до клієнтів. Нехай він трохи підвищує собівартість товару, але ці вкладення абсолютно виправдовують себе. Правда, хочемо уточнити, лише в тому випадку, коли упаковка має цікавий дизайн і відповідає рівню товару.