Види і формати паперу
На сьогоднішній день існує велика різноманітність видів паперів. Вони можуть відрізнятися якістю, своїм призначенням, вагою і зовнішнім виглядом.
При виборі паперу звертають увагу, перш за все, на її параметри. Дизайнери дивляться на рівень білизни, щільність і фактуру паперу. Друкарі звертають увагу на міцність, мелование, запиленість, електрізуемость.
Розглянемо деякі види і параметри паперу.
Білизна паперу - це властивість паперу відбивати світло. Зображення буде виглядати краще, якщо контрастність між фоном і малюнком буде більше.
Щільність паперу - показує, яку вагу листа розміром 1 м. Кв. в грамах. Папір буде товщі, коли щільність вище. Наприклад, офісний папір в основному з щільністю 80 г / кв. м., а газетний лист від 45-60 г / кв. м.
Прозорість паперу показує, наскільки вона пропускає світло.
Мабуть, найбільш популярною папером є крейдований папір. Вона використовується при виготовленні рекламних брошур, каталогів, візиток, листівок, плакатів. Такий папір має спеціальне покриття з білих пігментів і клею, за рахунок цього зображення на ній виходить дуже якісним і можна точно передати всі кольори малюнка. Вона буває двох видів: глянсової і матовою. На глянцевому папері кольорове зображення більш насичене. А на матовому, краще друкувати текст, так як очі будуть втомлюватися не так швидко, як на глянцевому.
Папір з тисненням знайшла широке застосування при виготовленні візиток, конвертів. З тисненням означає, що на її поверхні нанесений рельєфний малюнок.
Самоклейка папір. Такий папір на зворотному боці маємо шар, який знімається. Вона буває самих різних кольорів, зроблена під метал і прозора.
Папір з покриттям, у якій на поверхні нанесена спеціальна плівка. Цей папір буває різних кольорів і в основному використовується для папок, візиток, обкладинок.
Всі формати паперу мають стандарти, які йдуть під певні види продукції. При виборі формату паперу слід враховувати характеристики і можливості устаткування друкарні. Брати до уваги параметри друкованого, брошурна і оздоблювального обладнання.
Найбільш популярними форматами паперу є А-серії: А4, А3, А2, А1. Офісний папір А4 , Мабуть, той вид паперу без якої зараз не обходиться жодна людина, бо як використовується вона всюди. Розмір паперу В-формату більше, ніж А, а тому знайшов своє застосування в більш вузьких сферах. З-формат використовується для створення конвертів під А-листи. У таблиці нижче наведені розміри кожної серії листів.
«Папір офісний оптом» - це частий запит в інтернеті серед відділів із закупівлі у великих компаніях, державних установах і багатьох інших підприємствах. Сьогодні важко уявити собі роботу сучасного людини без використання паперу і канцтоварів. Дуже важливо знайти надійних постачальників, щоб завжди бути впевненим у своєчасній поставці потрібних канцтоварів.
Замовити канцтовари, інтернет магазин Аверс-Канцелярія пропонує найбільш зручним для Вас способом - онлайн.
Ви зможете заощадити час на поїздки і вибрати потрібні позиції, не виїжджаючи з офісу. Консультанти магазину подбають про швидке оформлення замовлення і дадуть відповідь на всі запитання.