Якщо у людини яскрава і неординарна особистість, то це завжди проявляється, в спілкуванні, почуття гумору, особливо в почутті стилю і в ставленні до життя в цілому.
Кожна людина висловлює свою індивідуальність по різному. Хтось робить екстравагантні і екстремальні вчинки. Хтось готовий піти на крайнощі, задля привернення уваги до своєї неординарної персони.
Саме для таких харизматичних і нестандартних осіб, парфумерні компанії, випускають витончені і іноді навіть занадто "ексклюзивні" ароматні вишукування.
10 місце Wode Paint - Видимі Духи:
Компанія Boudicca випустила в світ проявляються або видимі духи Wode Paint. Аромат не настільки оригінальний, просто в його склад входить особлива фарба, яка після потрапляння на одяг або шкіру залишає сині плями. Фарба абсолютно безпечна, а її сліди зникають через кілька хвилин. Парфуми виходив в двох варіантах Wode Paint - з фарбою, і Wode Scent - без неї. Духи чудово підійдуть тим хто любить малювати, хто сумує за дитинством і юнацьким дурощами або просто любить оригінальні аксесуари.
9 місце My DNA Fragrance - Аромат ДНК:
До складу незвичайної туалетної води входить аромат ДНК особисто замовника. Як стверджують виробники, запах ДНК кожної людини унікальний, він несе неперевершений букет ароматів. І здатний залучити будь-яку особину протилежної статі. Можливо тому це самий незвичайний і дорогий парфум в світі. Компанія My DNA Fragrance випустила кілька парфумів з ароматом ДНК відомих людей, таких як: Мерлін Монро, Елвіс Преслі, Арнольд Шварценеггер, Памела Андерсон і Білл Клінтон.
8 місце Prends Moi - Духи для схуднення:
Французький парфумерний будинок Robertet, випустив у світ духи для схуднення. До складу яких входять спеціальні інгредієнти, які пригнічують апетит і сприяють виробленню ендорфінів. Композиція включає в себе карнітин та кофеїн що сприяє розпаду жирів. Хоча сам аромат, нічим не виділяється, він несе свіжість цитрусів і нотки бергамоту.
7 місце Paper Passion - парфум Книжкова пристрасть:
Парфуми припаде до смаку бібліоманом. Адже його аромат це запах свіжонадрукованої книги. Випускає ці незвичайні духи книжкове видавництво Герхарда Штайля в Німеччині. Парфуми виходить в двох примірниках, для чоловіків і жінок, упакований він в товстий книжковий тому, на сторінках якого надруковані відгуки про незвичайний продукт.
6 місце Ageless Fantasy - Духи з антивіковим ефектом:
Парфуми Ageless Fantasy був спеціально розроблений для дам які хочуть виглядати молодше. Як стверджує виробник компанія Harvey Prince, еліксир молодості стимулює емоційну частину мозку і притуплює логічну. За рахунок цього жінка почувається молодшою мінімум на вісім років.
5 місце Coca Cola Le Parfum - Духи з ароматом Кока-коли:
Дизайнер з Автралії Вончан Лі, розробив серію флаконів для парфумерної лінії на основі аромату одного з найпопулярніших прохолоджувальних напоїв Coca Cola. Він взяв скляну пляшку відомої газованої води. І на її основі розробив сім судин для духів. Лінія Coca Cola Le Parfum, розділена на дві вікові категорії, Belle і Classique. Belle - три флакона туалетної води з більш ніжними і легкими ароматами для юних дівчат. Classique - чотири флакона парфюмированной води для більш зрілих дам. Але поки це всього лише проект, самих ароматів ще немає в природі.
4 місце Blood Concept - "Криваві" духи:
Італійський бренд Blood Concept випустив серію неординарних духів. Творців екстравагантного парфуму Антоніо Дзуддаса і Джованні Кастеллі, надихнула кров, адже саме ця рідина є найбільш вивченої в світі. Лінія складається з чотирьох ароматів, кожен з яких відповідає групам крові. Всі аромати зіткані з природних, природних запахів без використання крові. Наприклад духи "О" пахнуть сумішшю шипшини, малини, чебрецю, кедра, березової кори і втілюють найдавніший тип крові. Духи "AB", пахнуть запахом мінерального сланцю, води, алюмінію, запахом гальки і асоціюється з найостаннішими типом крові, який вийшов завдяки схрещуванню всіх попередніх. У всіх парфумах лінії Blood Concept відчуваються металлічсекіе нотки, саме цей присмак має кров.
3 місце Zen Parfum - Духи в стилі Дзен:
Дизайнер з Казахстану Ігор Мітін, натхненний природою створив унікальну упаковку для духів в стилі Дзен "Zen" .В основі флакона були синтезовані природні форми. Зелене стебло бамбука, чорна, річкова галька і біла спіральна черепашка, які уособлюють собою три сторони парфумів Дзен. Натуральні аромати Zen, огорнуть Вас атмосферою спокою й умиротворення, подарують вам відчуття гармонії з природою.
2 місце His Money Perfume - Духи з ароматом грошей:
Компанія виробник Liquid Money "Рідкі гроші", спростувала відомий афоризм, що гроші не пахнуть випустивши в світ кілька парфумів із запахом готівки. Духи вийшли в двох варіантах, в композицію жіночого аромату Her Money "Її гроші" лягли відтінки мандарина, рожевого грейпфрута і гавайських кольорів. Чоловічий аромат His Money "Його гроші" зібрав в собі запахи цитрусів, розмарину і океанського бризу. Виробники стверджують що якщо ви завдасте аромат грошей на шкіру, ви створите свій неповторний запах успіху, який буде мотивувати вас на досягнення цілей і успішну роботу.
1 місце Smiley - Духи Щастя:
Компанія Smiley випускає продукцію яка змушує людей радіти. У 2006-му році вийшли в світ кілька позитивних ароматів. Smiley for Woman і Smiley for Man, парфумерна композиція має фруктово-пряним ароматом і поєднує в собі ноти апельсина, праліне і какао, пачулі, мускус і мірру. Лінія французького парфумерного бренду Smiley`s містить психо-стимулятори і антидепресанти. Теобромін і фенілентіламін які підвищують стійкість до стресів, дарують спокій і відчуття ейфорії. Парфуми Smiley це терапія радості і щастя.
У 21-му столітті капіталізму, перенасиченому товарами, послугами і пестрящей звідусіль рекламою головне - це виділеться. І залучити максимально більшу увагу до свого продукту. Кожен поважаючий себе виробник парфумерії та косметики влажівать "тонни" часу, креативу і фінансових ресурсів в автентичні, а іноді і занадто шокуючі рекламні кампанії і продукти.
Безумовно, на кожен неординарний і незвичайний продукт знайдеться свій покупець з особливим витонченим смаком і вимогами. Задовольнити які беруться парфумерні бренди представлені в даній статті.
Якщо ви бажаєте підібрати більш здержанний чоловічий чи жіночий аромат для своєї колекції, досить перейти в каталог нашого онлайн-магазина.
Читайте також інші цікаві статті:
Найдорожчі аромати в світі, Топ 10
Властивості ефірних масел в парфумерії.
Що значить FL.OZ. в парфумерії?
Якщо вважаєте цю статтю корисною, розкажіть про неї своїм друзям в соц. мережах.
За допомогою іконок нижче!
Поділитися з друзями:
В парфумерії?