рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Як створити реалістичний портрет за 3 хвилини

Юлія Скрипник   Вчора ми підготували для вас поради від відомого італійського художника Джованні Чиварди про те, як створювати портрети
Юлія Скрипник

Вчора ми підготували для вас поради від відомого італійського художника Джованні Чиварди про те, як створювати портрети. Він дає прості практичні поради про те, як домогтися подібності, в якій техніці малювати, як направити освітлення, як малювати ніс, рот, очі, вуха, як дотримати пропорції, в чому особливості зображення чоловіків і жінок. Потренуйтеся, і ви зможете намалювати реалістичний портрет всього за пару хвилин.

Погортати книгу «Малювання. Повне керівництво » .
Погортати книгу «Малювання
Малювати портрет можна будь-яким доступним засобом: олівцем, вугіллям, тушшю і пером, акварельними фарбами, фломастерами і так далі. Звичайно, кожне з них дає свій ефект, що залежить не тільки від характерних особливостей самого інструменту і використовуваної техніки, але і від того, на якій поверхні виконується малюнок: на білому або кольоровому, гладкою або шорсткою папері, на картоні і так далі.

Звичайно, кожне з них дає свій ефект, що залежить не тільки від характерних особливостей самого інструменту і використовуваної техніки, але і від того, на якій поверхні виконується малюнок: на білому або кольоровому, гладкою або шорсткою папері, на картоні і так далі

Розрізняють два види портрета: формальний портрет, де людина зображений в положенні, яке диктує йому рід діяльності, і де велике значення надається композиції, оточенню, нерідко символічним атрибутам.

І неформальний портрет, де людина зображений в довільній, природній позі, наприклад за виконанням будь-якої рутинної роботи в звичному оточенні. Цей ефектний сучасний спосіб зображення людей з'явився завдяки моментальної фотографії та вимагає від художника високої майстерності і гарного смаку.
У цю ж категорію входить так званий емоційний портрет, коли модель вдалося сфотографувати з посмішкою або в русі.

Важливо не розсіювати увагу глядача і пам'ятати, що у фокусі має бути особа (головним чином очі). Але щоб портрет був більш виразним, спробуйте намалювати не тільки голову, але і плечі, або тіло по пояс, а також руки, які бути настільки ж привабливими, що і особа, якщо вони гарної форми або грають важливу роль в композиції.

Зображення жінок, як і дослідження їх характеру, не обходиться без рішення естетичних питань. Слід вибирати вільну, довільну позу, якщо модель молода, і більш сувору, спокійну, якщо модель зрілого віку. Уникайте неприродних, надмірно театральних поз. У багатьох випадках варто малювати жінку в повний зріст, оскільки одяг і фон грають важливу роль у відображенні в малюнку особистості моделі. Зображення жінок, як і дослідження їх характеру, не обходиться без рішення естетичних питань

Чоловічий портрет зазвичай більш формальний. Він відображає загальноприйнятий образ чоловіка, який пов'язаний не тільки з його фізичними якостями, але і з положенням в суспільстві. Іноді бічне освітлення, що дає гарні контрасти, допомагає особливо виділити риси і форми чоловічого обличчя. Для молодої людини вигідно невимушене положення тіла і вираз обличчя, в той час як чоловіків зрілого віку краще зображати в стриманою, величною позі.
Простежте, щоб чоловік не схрещував руки і не здавався зарозумілим.

Освітлення повинне бути злегка розсіяним, виходити з одного джерела (з вікна або від лампи) і розташовуватися трохи вище і збоку від моделі. Таке освітлення виявляє риси обличчя, але так м'яко, що під носом і ротом і навколо очей не утворюються тіні. З цієї причини слід уникати яскравого штучного освітлення (наприклад, від прожектора) та прямого сонячного світла: вони виділяють навіть найдрібніші зморшки і негативно позначаються на якості роботи.

Крім того, при яскравому освітленні модель змушена напружувати лицьові м'язи, тому вираз обличчя буде напруженим і неприродним.
Крім того, при яскравому освітленні модель змушена напружувати лицьові м'язи, тому вираз обличчя буде напруженим і неприродним

Ці дві фотографії відрізняються кутом нахилу джерела освітлення і відстанню між джерелом і моделлю.

Важливо передати не тільки фізичне схожість, а й психологічне. Щоб домогтися фізичного подібності, необхідно як слід розглянути форму голови (і малювати від загального до конкретного) і точно розрахувати пропорції особи в цілому і деталей особи (очей, носа, рота і так далі). Щоб домогтися психологічного подібності, важливо поговорити з моделлю, спробувати зрозуміти її характер, переваги, звички і поспостерігати за тим, в якому оточенні людина живе і працює.

Звичайно, це не завжди можливо, але може стати в нагоді, щоб визначити найбільш підходящу позу і вирішити, які риси характеру варто виділити або помістити в центр уваги.

Найголовніше в портретному жанрі - в загальних рисах охопити індивідуальні особливості голови моделі і лише потім ретельно вивчити деталі і те, як вони співвідносяться між собою.

Малюючи голову, необхідно переконатися, що її пропорції, тобто відносні розміри складових частин (очей, вух, носа, рота - їх ми розглянемо пізніше), передані правильно і точно. При малюванні портрета важливо приділити пильну увагу загальному будовою голови та визначити її основні характеристики, тому що багато в чому саме від цього залежить ступінь подібності малюнка з оригіналом.

Докладного відтворення деталей недостатньо: якщо загальний вигляд голови неточний, практично завжди результатом буде лише віддалене, незадовільний схожість.

Корисна в навчанні квадратна сітка, про яку знають зі шкільної лави. На зображення, яке потрібно збільшити (малюнок або фотографію), наноситься сітка. Така ж кількість квадратів, але збільшених, потрібно перенести на поверхню для малювання більшого розміру. Після цього можна без праці перенести штрихи в потрібну клітину, дотримуючись пропорції. Корисна в навчанні квадратна сітка, про яку знають зі шкільної лави

Як тільки ви ретельно вивчіть загальну будову голови, ви можете перейти до аналізу особливостей деталей особи: носа, рота, очей і вух. Має сенс навчитися розпізнавати основні морфологічні, тобто конструктивні характеристики всіх елементів особи, оскільки саме точне відтворення індивідуальних особливостей дозволяє домогтися близького подібності.

Очі - сама виразна частина особи, тому так важливо розташувати їх правильно і передати їх точну форму.

Очні яблука (отже, і зіниці) повинні дивитися в одному напрямку, від цього залежить виразність очей. У жінок зазвичай довгі і густі вії, а брови тонкі і добре окреслені. Райдужна оболонка ока дитини здається великою порівняно з століттями. У літніх людей від куточків очей розходиться кілька глибоких зморшок, під очима утворюються мішки, а брови стають нерівномірно густими і кущистими. Очні яблука (отже, і зіниці) повинні дивитися в одному напрямку, від цього залежить виразність очей

Вушна раковина - це особливої ​​форми пружний хрящ. Хоча морфологічні риси вуха сильно різняться від людини до людини, в цілому форма вуха нагадує морську раковину і, в общем-то, однакова у чоловіків і жінок. Вуха часто приховані волоссям, і їх виразність залежить від точного положення на боці голови, як показано на начерках нижче. Вушна раковина - це особливої ​​форми пружний хрящ Висота вуха у дорослої людини зазвичай збігається з висотою носа. Дитячі вуха здаються великими щодо всієї голови. У літніх людей вуха мають звичай подовжуватися, тому що тоншає і слабшає хрящова тканина.

Малювати ніс досить складно ó це сама виділяється частина особи, зовнішній вигляд якої залежить від точки зору. Пірамідальна форма носа утворюється двома маленькими тісно розташованими кістками і частково хрящем, і це добре проглядається на спинці носа. Спробуйте малювати ніс в різному становищі, при необхідності звертаючись до фотографій, якщо так буде легше зрозуміти його будову. Малювати ніс досить складно ó це сама виділяється частина особи, зовнішній вигляд якої залежить від точки зору Зауважте, що спинка носа переходить з перенісся в кінчик носа, а крила носа переходять в щоки. На трикутному підставі розташовуються овальні ніздрі, що сходяться до кінчика носа і обмежені крилами носа.

Необхідно опрацювати найважливіші ділянки світла і тіні (найбільше світла зазвичай на спинці і кінчику носа, а сама інтенсивна тінь - біля основи, близько ніздрів) і позначити тільки їх, щоб не погіршити малюнок.

Рот - друга за виразністю частину обличчя після очей. Малюючи губи, художник повинен чітко провести лінію, що відокремлює верхню губу від нижньої (строго на полуціліндріческой площині щелепної кістки), і дотримати правила перспективи. Прості ескізи нижче демонструють деякі основні характеристики форми губ.

Наприклад, верхня губа зазвичай тонше нижньої і більше видається вперед. Наприклад, верхня губа зазвичай тонше нижньої і більше видається вперед

Малювання з натури дозволяє розглянути різні композиційні варіанти, обходячи модель навколо, щоб не випустити з уваги жоден виразний нюанс і вловити загальну форму, що так важливо для досягнення схожості. Малюйте подібні етюди простими, ясними штрихами, намагаючись повторити загальну будову голови, не зосереджуючись на світлотіні. Малювання з натури дозволяє розглянути різні композиційні варіанти, обходячи модель навколо, щоб не випустити з уваги жоден виразний нюанс і вловити загальну форму, що так важливо для досягнення схожості

Перший етап. Уважно розгляньте модель, визначте відношення між максимальною висотою і максимальною шириною, розставивши точки на самих виступаючих частинах особи (і горизонтальних, і вертикальних). Намалюйте овал голови і, згідно з правилом перспективи, проведіть центральну вісь (вона згинається в зображенні в три чверті) і горизонтальні лінії, що розділяють особа на кілька частин.

Другий етап. Продовжуємо вдосконалювати малюнок. Розмістіть точно деталі особи: очі, ніс, рот і вуха. Зауважте, що поділ особи на три частини умовно. Постарайтеся визначити індивідуальні пропорції і дотримуйтеся їх, щоб добитися схожості. Цей етап дуже важливий, він закладає основу для подальшого розвитку малюнка. Розгляньте і спробуйте замалювати основні анатомічні подробиці (кістки, м'язи і ін.). Другий етап Третій етап. На цьому етапі найкраще представити голову як сукупність площин, що утворюють її поверхню. Так легше розрізнити, які ділянки найбільш темні, а які світлі. Чітко обведіть і ті, що висвітлені, і ті, що в тіні, і ви отримаєте об'ємне зображення. Постарайтеся не робити занадто прямих штрихів, щоб малюнок не вийшов жорстким, незграбним.

Четвертий етап. На цьому етапі ми маємо справу з тінями, про які вже подумали на попередньому етапі. Тепер ми виділяємо найбільші, найглибші і найважливіші з них. Ви помітите, що тіні на обличчі сильно відрізняються по глибині і утворюють складний малюнок. Щоб спростити зображення, як того вимагає даний етап роботи, прикрийте очі до стану, в якому ви бачите всього два тони: освітлених ділянок і ділянок в тіні. Четвертий етап П'ятий етап. На цьому і, якщо буде потрібно, на наступних етапах продовжуйте опрацьовувати форми особи, звертаючи увагу на півтони (які ми опустили на попередній стадії і включили в загальну тінь). Виявити найзначніші деталі, наприклад очі і губи, затемнюючи або висвітлюючи їх. Міняйте інтенсивність штриха, збільшуючи або зменшуючи тиск на папір.

Шостий етап. На цьому етапі малюнок зберігає лінії, зроблені на попередніх стадіях. Не можна прати їх, краще просто пом'якшити і розтушуйте тони. У малюнку неможливо (і марно) відтворити всі відтінки, які ви бачите в житті. Тому не перестарайтеся, роблячи останні штрихи і прорисовуючи незначні деталі. Хороший малюнок - це завжди результат вдумливого відбору і розумного спрощення. Шостий етап Джованні Чиварди написав книгу «Малювання. Повне керівництво » , В якій дуже багато порад:

  • особливості малювання в стилі ню;
  • як правильно висвітлювати моделі і об'єкти для малювання;
  • як малювати групи людей і пейзажі;
  • техніка малювання олівцем, вугіллям, тушшю;
  • як вести шляховий щоденник художника і багато іншого.

Читайте статтю «Як малювати фігуру людини»

PS: У нас є творчий інстаграм @miftvorchestvo . Приєднуйтесь! Там багато всього креативного і надихаючого. А ще конкурси, подарунки і ваші найцікавіші фотографії.

А якщо хочете отримувати докладні і красиві огляди на кращі творчі новинки разом з ексклюзивними знижками на електронні та паперові книги - підписуйте на нашу розсилку .

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com