З кожним роком все більше розростається асортимент дитячого та підліткового одягу. Зараз практично кожна поважаюча себе фірма випускає "дитячу лінію", не кажучи вже про компаніях, що спеціалізуються виключно на дитячому одязі. У цьому році в рамках виставки "Світ дитинства" за сприяння ТОВ "Експо-Екос" пройшов 3-й спеціалізований салон дитячого та підліткового одягу, на якому був представлений широкий асортимент одягу більше 60-ти фірм з різних країн: Білорусії, Німеччини, Данії , Італії, Іспанії, Росії, Тайваню, Туреччини, України, Південної Кореї. Там, дійсно, було, на що подивитися!
Нова торгова марка "Етті-Деттен" представила відразу дві елегантних колекції: осінь-зима 2003/2004 і весна-літо 2004. Весняні лінії, рожевий бум, модна вулиця, м'ятний вітерець, міський десант, підводний світ, джинсові історії вразять не тільки дітей, а й їхніх батьків. Це, дійсно, ексклюзивні речі для хлопчиків і дівчаток від 1 року до 7 років, створені за останнім словом дитячої моди. Буйство кольорів, незвичайний дизайн і цікаві елементи декору вигідно відрізняють цю колекцію від всіх інших. Причому всі елементи декору мають пізнавальний характер, щоб малюки носили одяг із задоволенням. Це не просто одяг, а сама справжня енциклопедія для маленьких першовідкривачів.
Все, що потрібно дітям, - від ніжного трикотажу для новонароджених, до теплих пальт і курток - було представлено на стенді фірми CAN. CAN є відомим американським виробником дитячого одягу від 0 до 14 років. На стенді було представлено відразу три торгові марки - Lawlandee, J.Cloz і Babyme, кожна з яких задовольняє потреби покупців середнього і високого рівня доходів. Весь асортимент виробів проектується американськими модельєрами і повністю відповідає потребам своєї вікової групи. На перший погляд, моделі CAN схожі на зменшену копію дорослого одягу, але це не зовсім так. Дитяча лінія, хоч і схожа на дорослу, але виконана за спеціальними лекалами з урахуванням особливостей дитячої та підліткової фігури. Саме тому моделі CAN ідеально сидять на фігурі і не утрудняють рухів.
Кажуть, дитині до року все одно, в чому він одягнений. Фахівці компанії Trussardi-Baby категорично з цим не згодні. Вони впевнені, що хороший смак слід розвивати з перших днів життя, тому дитячий одяг від Trussardi-Baby виглядає не тільки комфортно, але і неймовірно елегантно. А все завдяки точному крою і бездоганності ліній: прісборенние рукава і об'ємні накладні кишені, використання відстрочки і гра з тривимірністю додають цій колекції для самих маленьких модні і оригінальні акценти, а пишність барвистих орнаментів в поєднанні з витонченою елегантністю відрізняє нову колекцію Trussardi-Baby від всіх інших. Всі речі цієї колекції унікальні і неповторні, втім, як ваша дитина.
"Як добре бути дитиною" - такий девіз компанії CDN. І з цим неможливо не погодитися, дивлячись на нову колекцію дитячого одягу CDN. Мягчайшій трикотаж і технологічні тканини, денім і вельвет з малюнком задають тон нової колекції для малюків від 0 до 3-х років. Колірна гамма від шоколадного і темно-синього до рубінового і мигдалевого здорово піднімає настрій і пробуджує фантазію. Дивлячись на цю колекцію найскладніше зробити вибір. Подобається все!
Ефект і динаміка! Ось головна відмінність новинок від Him Kids. У новій колекції гармонійно поєднуються витонченість, багатофункціональність і практичність. Обтічні силуети моделей Him Kids красиві і зручні, як друга шкіра. А костюми нової лінії Him Kids - чи то спортивна форма, то чи пустотливий наряд. Відмітна особливість нової колекції - природність і близькість до природи у виборі кольору і фактури тканини.
Розкіш - дітям. Це не метафора. Щоб переконатися в цьому, досить побачити нову колекцію дитячого одягу Moda per Bambini. Сьогодні Moda per Bambini це синонім вишуканого смаку і розкоші. Moda per Bambini - це безпомилковий італійський стиль і високий рівень якості. В цьому році компанія представляє відразу кілька нових колекцій від 0 до 16 років: одяг для сну, повсякденний одяг, святкові наряди, одяг для школи, ігор, т. Е. Все, що необхідно маленьким модницям та модникам. А також нові моделі шкарпеток, колготок і головних уборів з красивим малюнком і ручною вишивкою, які прекрасно поєднуються з одягом з колекції Moda per Bambini.
Серед всіх стендів одягу вигідно виділяється марка Ентоні і Дарина. Стильно оформлений стенд точно відповідає представленому на ньому асортименту. Якщо з'єднати воєдино одяг вантажників і ділових людей, найтонший трикотаж і вельвет, елегантність, недбалість, коричневий, блакитний, рожевий і сірий - вийде той божевільний коктейль під назвою Ентоні і Дарина. Це стильна, зручна і практичний одяг європейського рівня для дітей і підлітків від 7 до 15 років, виконана високоякісної натуральної сировини.
Як то кажуть, негода нині в моді. І документальне тому підтвердження - нова колекція дитячого одягу осінь-зима 2003/2004 від компанії Zeplin. У цьому одязі наші діти готові гідно зустріти зиму. Тут і шикарні моделі в екзотичному декорі, і забавні візерунки, і благородні кольори, і мальовнича стилізація. А щоб підкреслити практичність і пустощі дитячої моди, дизайнери сміливо використовують вишивку і аплікацію. Попри всю різноманітність дизайнерської думки, комфорт, зручність і захист від самих лютих морозів - незмінне властивість нової колекції від Zeplin.
Справжнє північне сяйво створює цієї зими одяг для дітей і підлітків від Акс Арт. Іскристі переливи льоду і снігу підкреслить одяг сталевих і мерехтливих тонів з нової колекції зима 2003/2004. Оригінальні конструктивні рішення, неповторний дизайн і модна колірна гамма відрізняє цю колекцію від всіх інших.
Чималий інтерес відвідувачів викликала нова колекція Піккірііккі фінської компанії Ruskovilla. У нову колекцію входить сорочка, шапочка з шелко-вовни, вовняні штанці, боді, комбінезон, шкарпетки, шолом і рукавиці з натуральної шовковою підкладкою. Використовувані Русковіллой природні волокна виробляються і переробляються без застосування непотрібних хімікатів, щоб виключити можливість появи алергічних реакцій, тому це білизна підходить навіть для малечею з особливо чутливою шкірою. Крім традиційного білого цієї осені Ruskovilla пропонує дитячу білизну синього і червоного кольорів. Завдяки своїм природним якостям шерсть мерино, з якої виготовлена дитяча колекція Ruskovilla, дихає, не викликає потіння і прекрасно вбирає вологу, залишаючись при цьому сухою. Те, що треба для нашого клімату.
Польська компанія Pupill, що спеціалізується на виробництві дитячих і молодіжних головних уборів, вже вдруге бере участь у виставці, і, треба сказати, в порівнянні з минулим роком вони помітно збільшили свій асортимент. Цього року Pupill представила нову колекцію осінь-зима 2003/2004 для дітей і підлітків. Шапки, капелюшки, шапочки, береткі, бейсболки найнеймовірніших фасонів - трохи кумедні, зворушливі і одночасно стильні. Більшість представлених моделей йдуть в комплекті шапка-шарф або шапка-куточок, що досить практично і симпатично. Дуже скоро ця колекція з'явиться в наших магазинах, так що будемо чекати.
Увагу відвідувачів привернув ще один польський стенд, де демонструвався асортимент відразу двох компаній - Rewon і Key. Rewon представив нові моделі шкарпеток і колготок для дітей і підлітків. Різноманітний дизайн і широка колірна гамма задовольнять найвишуканіший смак. А з'єднання без швів на пальчиках забезпечує комфорт і практичність. Для зручності споживачів весь асортимент Rewon позначений ясним колористичним ключем. Так, упаковки для новонароджених відрізняються ніжно-рожевим кольором, для дітей - жовтим, а для підлітків - синім. Поруч відома на нашому ринку компанія Key, демонструвала нову колекцію дитячого та підліткового нижньої білизни. Сучасний дизайн, незвичайні і, одночасно, зручні моделі, виконані в широкій колірній гамі, були сусідами з традиційним білизною білого і чорного кольору. Ну, а якість Key нам давно знайоме і не викликає сумнівів!
Не можна залишити без уваги і ряд "взуттєвих" стендів. На одному з них компанія Таші-Орто, лідер з виробництва ортопедичного взуття, представила нову колекцію дитячого ортопедичного і профілактичної взуття. Сандалики, туфлі, черевички, мокасини не тільки красиві, але і корисні. Основним завданням взуття Таші-Орто є профілактика патологій стопи і її правильне формування. Унікальною особливістю цього взуття є наявність вклеєною ортопедичної устілки, для профілактики плоскостопості і зняття болю при ходьбі. Таші-Орто вже завоювала безліч медалей, її ефективність підтверджують не тільки споживачі, але й вчені мужі з серйозної організації "Ростест".
Ну, і як завжди, серед стендів дитячого одягу переважав трикотаж для новонароджених. Нові моделі повзунків, костюмчиків і боді, оригінальна колірна гамма і традиційні ніжні відтінки, симпатичні багатошарові комплекти і велика кількість зручних застібок - ось відмінні риси трикотажу для новонароджених 2003 року. Причому більшість вітчизняних компаній (Чипполино, МАРБАХ, Віста Лапекс, Янтарна Аріель і Саша) склали гідну конкуренцію західним гігантам в цій області (Pippi, Blue Moon, WWW, Nannette, Les Bebes, і т.д.). Особливу увагу привернула святкове колекція білизни для новонароджених об'єднання "Трон Плюс" (м Тольятті). Постільна білизна, подушки і ковдри, набори для виписки, платтячка, комплекти для хрещення і ошатне білизна на кожен день. Відмітна особливість цієї колекції - використання високохудожнього х / б шиття.
Серед дитячого текстилю для сну виділялася продукція вітчизняного виробника, що дуже приємно. Об'єднання швейних підприємств "Золотий Гусак" і "Імідж галерея 21 століття" представили цікаву серію Bombus - все для сну. Постільна білизна, кишені на ліжечко, бампер, балдахін, симпатичні ковдри і конверти. Сучасний дизайн, широка колірна гамма і оригінальне поєднання тканини різних забарвлень. Особливу увагу привернула лляна серія з гідрофільними і гідрофобними волокнами, що забезпечують чудові гігієнічні-фізичні властивості виробів.
Особисто мені дуже сподобалися дитячі пледи від компанії Рівад - Чебурашка, Крокодил Гена, листоноша Пєчкін, Кіт Матроскін, Фунтик і багато інших мультиплікаційні герої, вміло втілені на пледах. Завдяки дбайливому ставленню до класичних творів, точному відтворенню персонажів і високій якості продукція Рівад не має конкурентів. Компанія вперше бере участь у виставці, і їх дебют не залишився непоміченим. Будемо сподіватися, що дуже скоро веселі пледи з нової колекції Рівад з'являться в наших магазинах.
Втім, розписувати новинки дитячої та підліткової одягу можна до нескінченності. В цьому році (як і в минулому) актуальний екологічний стиль в одязі. Натуральні матеріали, природні кольори і простота ліній - ось відмінні риси дитячої моди цього року. Хто задає тон дитячій моді, сказати складно. Якщо раніше законодавцями дитячої моди були, в основному, Італія і Польща, то зараз фірм цих країн не так багато, як в колишні роки. Приємно порадувало велика кількість стендів вітчизняного одягу та текстилю для новонароджених. Причому якщо раніше вітчизняні компанії виробляли свою продукцію, в основному, з імпортних матеріалів, на імпортному обладнанні і за імпортними ескізами, то зараз спостерігається абсолютно протилежна тенденція. Ми пишаємося своїми матеріалами, обладнанням і дизайнерами. А за якістю наші товари ні в чому не поступаються імпортним, та й коштують значно дешевше. Будемо сподіватися, що до наступного року вітчизняні компанії відвоюють собі більшу частину ринку одягу для дітей і підлітків.
Наталія Альошина
Коментувати можут "Дитячий текстиль
Огляд дитячого одягу та текстилю, представлених на 9-й Міжнародній виставці "Світ Дитинства" "