рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Як залучити клієнтів в готель: 3 напрямки для зростання аудиторії

У нас в Стерлитамаке є невеликий готель на 25 номерів, але не вистачає клієнтів. Чи є у Вас ідеї або готові стратегії для розвитку даного напрямку?

Армен Каладжян,

керівник агентства інтернет-маркетингу готелів, ресторанів і курортів Marketing-horeca.ru

Складно давати рекомендації про те, як залучити клієнтів в готель, не знаючи цінової політики, розташування і комплексу його послуг. Останні два фактори важливі для бізнес-гостей. А за ціною з готелями в Стерлитамаке конкурує велика кількість апартаментів. Також в місті працює досить помітний гранд-готель «Схід». Оскільки Стерлітамак не туристичну, а діловий і спортивний центр, я запропоную загальну стратегію для залучення В2В-клієнтів (бізнес і спорт).

  1. В першу чергу визначте, чим ви кращі за конкурентів. Це дуже важливий пункт. Знайдіть або придумайте будь привабливе відмінність: розмір номерів, краща звукоізоляція, маленький готель, зате домашня атмосфера (в чому конкретно ця атмосфера виражається). Знайдіть і сформулюйте особливість готелю і будуйте свою стратегію навколо неї. Максимум конкретики і мінімум загальних банальностей (комфорт, індивідуальний підхід та інші рекламні кліше).
  2. У другу чергу додайте до готелю ще 1-2 відмінності спеціально для В2В-аудиторії. Це може бути якась нова послуга або особливість, зручна для В2В-гостей. Наприклад, програма лояльності для всіх, хто приїжджає часто, або для певних компаній (складіть речення і просувайте його серед цих компаній). Це може бути послуга, наприклад, безкоштовний трансфер з аеропорту, недорогий бізнес-ланч або 2 келиха пива. Тут потрібно покреатівіть і зрозуміти, що зацікавить В2В.
  3. Після того, як ви розробили свій оновлений продукт (1-2 особливості готелю + 2-3 нові «фішки»), завдання - активно і дохідливо доносити його до потенційних клієнтів. Як це зробити:

a. Зрозуміти, хто ваші потенційні клієнти. Буквально скласти список компаній, спортивних організацій і осіб, що приймають рішення. Скласти базу майбутніх клієнтів можна: вивчивши конкурентів, вивчивши сайти компаній (наприклад, хімічних), за допомогою соцмереж.

b. Скласти речення з описом вашого оновленого продукту. І активно його продавати. Чи не розсилати спам по поштових скриньках, а писати ЛПРам, дзвонити, обговорювати і т. Д. Це копітка робота, пов'язана з налагодженням відносин.

c. Відкрити в соцмережах сторінку готелю і сторінку керівника готелю. На сторінці готелю максимально розповідати про продукт + вести таргетингової рекламні кампанії на цільові аудиторії (наприклад, працівників хімпідприємств, спортивних функціонерів, HR-менеджерів).

На сторінці керівника писати про готель і місті, додавати в друзі ЛПРов, спілкуватися з ними, ненав'язливо розповідати про цей готель і пропонувати спеціальні умови друзям. Це теж копітка робота, яка дає результат не за 1 місяць, але зате ефект буде міцним і тривалим. Можна взяти приклад з Сергія Дерендяева, керівника готелю «Емеральд» в Єкатеринбурзі (https://www.facebook.com/SergeyDerendyaev1), який через особисту активність на Фейсбук привертає гостей і робить готель відомим.

d. Налаштувати аналітику сайту і соцмереж і копітко збирати цільову аудиторію для постійної рекламної та інформаційної обробки (ретаргетінг).

Всі ці заходи для залучення клієнтів в готель мають сенс, якщо він не відчуває проблем в базових речах: якість (не рівень) номерів і обслуговування, цінова політика, вміння грамотно і оперативно обробляти вхідні запити.

Всі ці заходи для залучення клієнтів в готель мають сенс, якщо він не відчуває проблем в базових речах: якість (не рівень) номерів і обслуговування, цінова політика, вміння грамотно і оперативно обробляти вхідні запити

Чи є у Вас ідеї або готові стратегії для розвитку даного напрямку?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com