У нас в Стерлитамаке є невеликий готель на 25 номерів, але не вистачає клієнтів. Чи є у Вас ідеї або готові стратегії для розвитку даного напрямку?
Армен Каладжян,
керівник агентства інтернет-маркетингу готелів, ресторанів і курортів Marketing-horeca.ru
Складно давати рекомендації про те, як залучити клієнтів в готель, не знаючи цінової політики, розташування і комплексу його послуг. Останні два фактори важливі для бізнес-гостей. А за ціною з готелями в Стерлитамаке конкурує велика кількість апартаментів. Також в місті працює досить помітний гранд-готель «Схід». Оскільки Стерлітамак не туристичну, а діловий і спортивний центр, я запропоную загальну стратегію для залучення В2В-клієнтів (бізнес і спорт).
- В першу чергу визначте, чим ви кращі за конкурентів. Це дуже важливий пункт. Знайдіть або придумайте будь привабливе відмінність: розмір номерів, краща звукоізоляція, маленький готель, зате домашня атмосфера (в чому конкретно ця атмосфера виражається). Знайдіть і сформулюйте особливість готелю і будуйте свою стратегію навколо неї. Максимум конкретики і мінімум загальних банальностей (комфорт, індивідуальний підхід та інші рекламні кліше).
- У другу чергу додайте до готелю ще 1-2 відмінності спеціально для В2В-аудиторії. Це може бути якась нова послуга або особливість, зручна для В2В-гостей. Наприклад, програма лояльності для всіх, хто приїжджає часто, або для певних компаній (складіть речення і просувайте його серед цих компаній). Це може бути послуга, наприклад, безкоштовний трансфер з аеропорту, недорогий бізнес-ланч або 2 келиха пива. Тут потрібно покреатівіть і зрозуміти, що зацікавить В2В.
- Після того, як ви розробили свій оновлений продукт (1-2 особливості готелю + 2-3 нові «фішки»), завдання - активно і дохідливо доносити його до потенційних клієнтів. Як це зробити:
a. Зрозуміти, хто ваші потенційні клієнти. Буквально скласти список компаній, спортивних організацій і осіб, що приймають рішення. Скласти базу майбутніх клієнтів можна: вивчивши конкурентів, вивчивши сайти компаній (наприклад, хімічних), за допомогою соцмереж.
b. Скласти речення з описом вашого оновленого продукту. І активно його продавати. Чи не розсилати спам по поштових скриньках, а писати ЛПРам, дзвонити, обговорювати і т. Д. Це копітка робота, пов'язана з налагодженням відносин.
c. Відкрити в соцмережах сторінку готелю і сторінку керівника готелю. На сторінці готелю максимально розповідати про продукт + вести таргетингової рекламні кампанії на цільові аудиторії (наприклад, працівників хімпідприємств, спортивних функціонерів, HR-менеджерів).
На сторінці керівника писати про готель і місті, додавати в друзі ЛПРов, спілкуватися з ними, ненав'язливо розповідати про цей готель і пропонувати спеціальні умови друзям. Це теж копітка робота, яка дає результат не за 1 місяць, але зате ефект буде міцним і тривалим. Можна взяти приклад з Сергія Дерендяева, керівника готелю «Емеральд» в Єкатеринбурзі (https://www.facebook.com/SergeyDerendyaev1), який через особисту активність на Фейсбук привертає гостей і робить готель відомим.
d. Налаштувати аналітику сайту і соцмереж і копітко збирати цільову аудиторію для постійної рекламної та інформаційної обробки (ретаргетінг).
Всі ці заходи для залучення клієнтів в готель мають сенс, якщо він не відчуває проблем в базових речах: якість (не рівень) номерів і обслуговування, цінова політика, вміння грамотно і оперативно обробляти вхідні запити.
Чи є у Вас ідеї або готові стратегії для розвитку даного напрямку?