рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Рубль накрутить ціни на побутову хімію

Але запасатися господарським милом і зубним порошком поки рано

Втім, все логічно: рубль падає - «сопутка» дорожчає. Такі ось мильні «гойдалки». А чому? Близько 70% вітчизняного ринку контролюють західні транснаціональні компанії. Значить, близько третини ринку - наша? Не зовсім так. Деякі вітчизняні бренди працюють за контрактом, тобто за ними стоїть все той же західне виробництво. А ці товари треба ще там зробити, упакувати так до нас привезти, заплативши мита. Баночки-флакончики і більшість інгредієнтів - суцільно імпорт. Виходить, що наша присутність у побутовій хімії ще скромніше через нерозвиненість власної сировинної бази. Через слабкий рубля собівартість продукції зростає, ціни, відповідно, теж.

все повторюється

У минулому році заяву про підвищення цін (на 14-40%) на побутову хімію і косметику прозвучало в кінці березня. Однак процес уже пішов в січні. Простежимо за рухом ціни на двошарову брендову туалетний папір в гіпермаркеті. У січні 2015 го упаковка (12 рулонів) коштувала 134,95 рубля, в лютому вже 142,66, до квітня - 164,95. Але потім ціна вперлася в попит (тобто в його падіння) і поповзла вниз. Зараз все та ж упаковка коштує 144,36. Тобто надбавка за рік близько 10 рублів, що на теперішній час суща дрібниця.

Поступальний подорожчання супутніх товарів відбувалося і в більш благополучні роки. Так, «пояснювальна записка» від 15 серпня 2013 року одного пітерського виробника попереджає про зростання цін в середньому на 5-6%. Причина одна: за підсумками 2012 року інфляція склала 5%.

Поведінка рубля в цьому році ще більш нестабільно і непередбачувано. Та й нічого істотного відігравати найближчим часом він явно не збирається. Але кругом - тиша, ніяких заяв про майбутнє подорожчання. Мабуть, постачальники і ритейлери послухали попередження антимонопольників. Ось і не сіють тепер паніку і не розгойдують цінову човен. Однак подорожчання «сопуткі» неминуче, тільки на цей раз воно станеться по-тихому.

Число компаній-виробників, оптовиків, дистриб'юторів, що попереджають своїх партнерів про вимушене підвищення цін, зростає з кожним днем ​​як сніжний ком. «МК» провів моніторинг цих сповіщень і прийшов до висновку, що більшість постачальників товарів побутової хімії, засобів гігієни, косметики піднімуть ціни в лютому. Таким чином, до кінця місяця (а може, й раніше) все подорожчає і в роздробі.

У табличці ми спробували систематизувати отримані дані по найбільш ходовим товарам. Диву даєшся, як же глибоко «в'їлася» в наше життя ця хімія! Тепер ось доводиться розплачуватися.

Виробники дуже обережно оперують з цифрами. Одні, наприклад, називають середньозважений ріст цін близько 4% на всю продукцію. Інші позначають тільки групу товарів, які подорожчають, підкреслюючи, що по решті позицій ціна не зміниться. Багато хто називає подорожчання вимушеним і перераховують причини (див. Вище). Зрозуміло, що ніхто не хоче відлякати зрослими цінами своїх замовників.

З таблички видно, що у виробників в середньому товари подорожчають на 10-20%. Приплюсуємо стільки ж торгівлі. Отримуємо, що в магазинах ціни зростуть як мінімум на 20-40%.

Знижки теж дорожчають

Покупці вже давно живуть в режимі економії, уважно відстежуючи можливі знижки. Так, в січні в одному столичному магазині середнього класу була заявлена ​​тижнева акція на засіб для миття посуду популярного бренду. Замість 89,90 рубля за 500 мл воно продавалося по 49,90. І що ви думаєте? Полки були спустошені на другий день акції. Про колишню нагадував тільки цінник.

Зауважимо, що базова ціна на той же товар в тому ж магазині в лютому 2015 року було 59,90, в березні - 62,90. А зараз вже 89,90. Подорожчання за рік на 30 рублів (більше ніж на 30%). Далеко не росстатовскіе 22,4%.

За рік подорожчали і знижки. Розглянемо приклад з пральним порошком. У березні 2015-го 3 кг відомого бренду коштували 487 рублів, а зі знижкою продавався по 239. Зараз він стоїть 515, а по акції - 259. Тобто основна ціна виросла на 28 рублів і знижкова - на 20.

Якщо все кругом дорожчає і буде дорожчати, куди ж зубожілій покупцеві податися?

Є куди піти

Багато вже помітили, як за останній час в магазинах різних форматів розширився асортимент товарів під власною торговою маркою (ВТМ). Упаковка скромна, якість - цілком, ціна - на 15-20% дешевше, ніж у розкручених брендів.

Для наочності порівняємо СТМ і бренд. Упаковка (10 пачок по 10 штук) тришарових паперових носових хусток: 49,90 і 73,90 (з ароматом). А тепер скажіть: якщо у вас нежить, чи відчуваєте ви якісь запахи?

Йдемо далі. Вологі серветки для дітей: 70 штук СТМ по 44,90 рубля або 56 брендових по 142,90? Туалетний папір (2 шари, 4 рулони) - 36,90 або її аналог: все ті ж 4 рулони, але в 3 шари з запахом персика і вбирали подушечками для делікатного очищення і особливого комфорту за ціною 112,90?

Більшості зараз ніякої персик уже не допоможе. Це відчуває і наш рідний бізнес. Ось і робить ставку насамперед на СТМ. Так, споживче товариство «дрогері Союз» планує в 2016 році збільшити в 10 разів оборот по товарах, що випускається під власними торговими марками, досягнувши в мережах-пайовиків 20-25%. Ну а частку СТМ в 50-55% в регіонах планується завоювати через 3-5 років. Таким чином, брендованим товарам доведеться на полицях потіснитися, а то і зовсім піти з магазинів. Залишаться лише ті, на які буде попит.

розпещений народ

Відверто кажучи, розпестилися ми зовсім за огрядні-то роки. Полиці магазинів ломляться від запашного і кольорового розмаїття, а споживачі стали більш вибагливі і примхливі. Маркетингове агентство Ipsos виявило три фактори, якими керуються росіяни при виборі туалетного паперу. Перше - здатність вбирати вологу. Друге - її м'якість і бархатистість. Третє - розумне співвідношення ціни і якості.

Коли на зміну непоказною сірому папері прийшла кольорова, що радують око аналоги, ми спочатку накинулися на них. А протягом останніх п'яти місяців потягнулися до білосніжного кольору - символу чистоти. Дослідницьке агентство Nielsen помітило також, що останнім часом зростає популярність ароматизованих сортів. Цілком зрозуміло, адже запахи - визнаний антистрес, а тим більше в період кризи.

Гігієна по-радянськи

Туалетний папір з'явився в СРСР тільки в кінці 60-х років минулого століття і спочатку популярністю не користувалася. Люди не розуміли, навіщо витрачати на неї гроші, коли акуратно нарізані листки старих газет завжди напоготові.

Згодом народ відчув різницю, але виробничих потужностей на всіх не вистачало. Коли дефіцитний папір раптом «викидали» в магазин, стояла черга - і її закуповували про запас. Щасливі володарі йшли додому з гірляндою на шиї, що складається з десяти рулонів. Такий був ліміт в одні руки. У сільській глибинці все було простіше і екологічніше: пучок соломи взимку, а влітку - лопушок.

Прали радянські жінки вручну: білизна замочували в господарському милі, кип'ятили, полоскали. Посуд мили все тим же милом або питною содою, в медичних установах сухою гірчицею - перевіреним антисептиком. Замість губок - ганчір'я. Винахідливі господині пристосовували для цієї мети старі панчохи, заповнюючи їх обмилки.

Широко використовувався в побуті зубний порошок, причому не тільки за своїм прямим призначенням. Їм чистили річну парусинову взуття, металеву кухонне начиння, вироби зі срібла, а військові - гудзики на обмундируванні. Було багато видів: і «Дитячий», і «Хвойний», і «М'ятний». Наприклад, картонна коробка «Особливої» коштувала 6 радянських копійок. До речі, «Особливий» (за ціною близько 17 рублів в пластиковій упаковці) благополучно дожив і до наших днів. Цілком ймовірно, як данину поваги до цього універсального контакту миючих засобів. Зубна паста - молодше, з'явилася в наших краях лише в 1950 році.

Навряд чи навіть криза здатна повернути нас до гігієни минулого. Аж надто ми звикли до хорошого. Однак стримати апетити багатьом доведеться, щоб коштів вистачило не тільки на туалетний папір, але і на хлібець.

Однак стримати апетити багатьом доведеться, щоб коштів вистачило не тільки на туалетний папір, але і на хлібець

А чому?
Значить, близько третини ринку - наша?
90. І що ви думаєте?
А тепер скажіть: якщо у вас нежить, чи відчуваєте ви якісь запахи?
Вологі серветки для дітей: 70 штук СТМ по 44,90 рубля або 56 брендових по 142,90?
Туалетний папір (2 шари, 4 рулони) - 36,90 або її аналог: все ті ж 4 рулони, але в 3 шари з запахом персика і вбирали подушечками для делікатного очищення і особливого комфорту за ціною 112,90?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com