Останнім часом в світі різні компанії регулярно проводять дослідження і опитування відвідувачів ресторанів. Це допомагає їм вибудовувати більш ефективні комунікації з відвідувачами, дізнаватися їх переваги, тим самим знаходячи все нові шляхи-доріжки до їх серця. Не стало винятком і нове дослідження компанії Harris Poll на замовлення корпорації Сінтас, що проводиться для з'ясування причин, які будуть утримувати людей від повторного відвідування ресторану. Дослідження проводилося в США за допомогою різних он-лайн каналів серед 2034 дорослих респондентів у віці від 18 і старше.
Зокрема, дослідження показало один дуже важливий тренд. 97% респондентів погодилися з тим, що програми лояльності зможуть «змусити» їх відвідати ресторан, проте, якщо що-небудь, пов'язане з питаннями експлуатації об'єкта, їх при цьому збентежить, розсердить і т.д., то вони не повернутися більше в це заклад.
Дослідницька компанія Harris Pollв ході даного дослідження також визначила п'ять дуже важливих факторів, які в 100% випадків вплинуть на рішення відвідувачів повернутися в ресторан:
- Брудні і неохайні поверхні (наприклад, столи, стільці, кабіни, пил на декорі, пилові розлучення на поверхнях і т.д.) збентежать 86% респондентів і змусять прийняти рішення не на користь ресторану.
- Загальний неприємний запах залишить негативне враження про заклад у 85% учасників опитування;
- 80% респондентів ніколи не повернутися в ресторан, в якому будуть брудними туалети (підлоги, сантехніка, дзеркала);
- Через брудного і слизької підлоги 72% опитаних віддадуть перевагу іншому закладу, навіть більш дорогому;
- На думку про ресторані 70% респондентів вплине чистота вхідних груп і прилеглої території (недопалки, переповнені смітники і сміттєві баки, загальний неохайний вигляд спрацюють нема на користь відвідуваного ними ресторану).
Негативне враження про ресторан залишать також непрацюючі туалети, освіжувачі повітря в санітарних кімнатах, відсутність мила, рушників або туалетного паперу в санвузлах, явно видимі поломки меблів, розбиті вікна і дзеркала.
Крім факторів чистоти і порядку, негативне враження про заклад на респондентів проведуть гучна музика і телефонні рінгтони (47%), погане освітлення (36%).
Що ж стосується гендерних відмінностей, то жінки більш схильні до впливу описаних вище негативних факторів. Наприклад, 75% опитаних жінок не повернуться до ресторану, якщо у нього брудна вхідні сходи, у чоловіків же цей показник трохи нижче - 64%. 72% жінок також не прийдуть повторно в заклад, якщо там не буде належним чином працювати сантехніка, в порівнянні з 63% чоловіків, котрі помітили несправності сантехніки в ресторані.
Для відвідувачів старше 65 років проблемним залишається відвідування ресторанів зі слизькими від бруду або вологи статями. Так, 88% людей старшого покоління більше 65 років не повернутися в такі ресторани.
Традиційно проводячи аналогії з українськими реаліями, можемо з упевненістю стверджувати, що якби подібні дослідження проводилися в Україні, то їх дані не сильно б відрізнялися від даних американських досліджень. Причин тому безліч: від дійсно тісної конкуренції на ресторанному ринку нашої країни, до того, що наші споживачі-відвідувачі ресторанів стають все більш вимогливими. Вони подорожують по різних країнах світу, бачать приклади просто відмінних сервісів в ресторанах, а тому потроху «виховують» культуру обслуговування в наших ресторанах. Можливостей надавати сервіс належної якості маса. Одна з них - залучення професійних технічних служб для обслуговування ресторанних об'єктів на аутсорсингу. Компанія «інвайт» протягом багатьох років надає послуги для ресторанів і кафе. Весь напрацьований досвід дає нам можливість оперативно, ефективно і якісно обслуговувати ресторани і кафе . Ми впевнені, що в що дрібниць і неважливих нюансів тут немає, тому що кожен відвідувач гідний тільки найкращого сервісу.