Огляд інтернет-магазину NEXT
У цьому огляді ми докладно розповімо про улюбленця мільйонів онлайн-покупців по всьому світу - британському гіпермаркеті NEXT. Також ми розкриємо деякі секрети успішного шопінгу в цьому мегамонстрів європейської інтернет-торгівлі.
Перший магазин NEXT був відкритий в лютому 1982р. в Лондоні. Колектив британських дизайнерів представив спочатку кілька колекцій модного жіночого одягу і взуття. Трохи пізніше асортимент був поповнений чоловічого та дитячого одягом і аксесуарами. Новий бренд дуже скоро завоював заслужене визнання споживачів: речі виділялися оптимальним поєднанням стильності, якості і ціни. Кожна нова колекція обов'язково відображала останні тенденції моди.
Марка однією з перших почала залучати супермоделей і зірок шоу-бізнесу до участі в своїх рекламних кампаніях. У різний час з NEXT працювали Ясмін Ле Бон, Наомі Кемпбелл, Крісті Тарлінгтон, Клаудіа Шиффер, Лінда Євангеліста, Ума Турман і Данні Міноуг.
У 1988 р NEXT почав випускати каталоги продукції, щоб покупці могли замовляти одяг по телефону. А в 1999 р компанія презентувала інтернет-версію магазину.
Сьогодні тільки у Великобританії налічується близько 500 магазинів NEXT. Ще близько 200 бутиків розташовані в країнах Європи, Близького Сходу, Росії, Індії та Японії. Однак більше 70% свого прибутку компанія отримує від онлайн-продажів.
концепція NEXT
Головне - бути особистістю, бути оригінальним і неповторним. Ці слова якнайкраще характеризують загальну концепцію марки.
Якісна, відносно недорога, стильний одяг NEXT стала символом активної життєвої позиції, націленості на саморозвиток і успіх, оптимістичного ставлення до себе і до життя. Завдяки свіжої ідеї, за короткий час марка зайняла лідируючу позицію на ринку модного одягу і атрибутики Великобританії, а потім отримала визнання і в інших країнах світу.
Спочатку фірмовий стиль NEXT був переважно класичним і стриманим. Однак в 2007 р в свій 25-річний ювілей компанія кардинально змінила імідж. Немов обігравши свою назву, NEXT зробила наступний крок у бік світових тенденцій fashion-індустрії. Колишніми залишилися демократичність цін і відмінна якість, але крій одягу став більш зухвалим, кольору - більш яскравими, звична англійська класика була змішана з ультрамодними трендами. До того ж окремою лінією були випущені колекції дорогих моделей одягу з тканин класу «люкс» - Signature. Обличчям рекламної компанії оновленого NEXT стала бразильська топ-модель Алессандра Амбросіо.
асортимент
В асортименті Next.co.uk сьогодні представлений одяг на всі випадки життя: вечірнє вбрання, діловий стиль, casual, спортивна і пляжний одяг, нижню білизну, взуття та галантерея, аксесуари. У кожному сезоні NEXT випускає лінійку святкового одягу для коктейльної і вечірнього образів. Останні колекції рясніють контрастними рослинними принтами, металевою фурнітурою, масивної взуттям та аксесуарами. Окремої згадки заслуговує дитячий одяг з Next - воістину відмінне поєднання якості і ціни. При цьому загальновідомо, що одяг для дітей - це такий товар, з яким дуже важко помилитися в розмірах, що особливо актуально, при покупках через інтернет. Тому одяг для дітей з Next - це поза всяким сумнівом - виграшна купівля на всі 100%.
Але NEXT сьогодні - це не просто електронний магазин одягу, це справжній гіпермаркет з величезним асортиментом товарів самих різних напрямків. Крім одягу і взуття, інтернет-магазин торгує меблями і предметами інтер'єру, побутовою технікою та електронікою, квітами, дорогими винами та шампанським. Наприклад, в розділі «Меблі» представлені комоди, дивани, ліжка, пуфи і деталі інтер'єру, офісні меблі, деталі інтер'єру і т.д. В окремій категорії - дачні приналежності, починаючи з меблів для пікніка і закінчуючи вуличної підсвічуванням.
Ще один великий розділ - «Електроніка» - також об'єднує масу товарів: побутова техніка, комп'ютери та принтери, телефони і IPod, GPS-навігатори.
Останнє оновлення NEXT - «Квіти та подарунки». Тут представлені кімнатні та садові квіти, букети, елітні вина і шампанське найвідоміших марок в подарункових упаковках, подарункові карти і навіть постійно оновлювана колекція DVD-дисків з фільмами.
NEXT в Росії
У нашій країні NEXT влаштувався в 2006 році, відкривши в Москві перший монобрендовий бутик. Сьогодні, крім російських столиць, фірмові магазини марки є вже і в Єкатеринбурзі, Нижньому Новгороді, Казані, Новосибірську, Самарі і Тольятті. У сусідній Україні бутики NEXT також представлені в Києві, Дніпропетровську та Донецьку.
Логічно, що один з найбільших світових fashion-рітейлерів активно проникає в російські і українські моли, знаходячи тут своїх постійних покупців. Однак російський та й український ринки - абсолютно унікальні явища з точки зору споживчих переваг. Не секрет, що в наших країнах дистриб'ютори європейських брендів схильні збільшувати ціни в кілька разів у порівнянні з вихідними, підносити такі демократичні марки, як NEXT, чи не в сегменті брендів класу «люкс». Тим не менш, є певний прошарок покупців, яким важлива зовнішня «престижність» шопінгу. Такі клієнти готові платити будь-які гроші лише за усвідомлення того, що вони носять «дорогу англійську одяг» (не забуваємо, що дорогий цей одяг стає саме в Росії і Україні!).
Однак більша частина покупців прагнуть просто придбати якісний одяг від англійських дизайнерів за доступними цінами. Альтернативним способом задовольнити цю потребу для російських і українських шопоголіків залишається Інтернет-магазин NEXT - www.next.co.uk.
І тут ми переходимо до найкориснішою частини нашого огляду - практичного керівництва по онлайн-шопінгу в британському магазині.
Як замовити в NEXT
NEXT - незвичайний інтернет-магазин. Дуже великий, дуже солідний, дуже популярний серед покупців у всьому світі. У 2010 році він приніс групі компаній NEXT майже 400 млн фунтів стерлінгів оподатковуваного прибутку! Коли гравець ринку виходить на такий рівень, він має право в якійсь мірі диктувати клієнтам свої умови роботи. І диктує.
Основна особливість цього ритейлера укладена в дуже складній системі оплати покупок. Настільки складної, що самі британці часом в ній плутаються. Справа в тому, що NEXT приймає оплату лише від жителів країн, в які здійснюється доставка товарів. До них відносяться США, Австралія, Мексика, Аргентина, Нова Зеландія, Чилі, Перу, Пакистан, Індія, Ізраїль, Туреччина, Венесуела і 29 європейських країн. Оскільки Росія і Україна до цього списку не входять, самостійно здійснювати онлайн-шопінг в NEXT їх жителі сьогодні не можуть. Тому Alfaparcel надає посередницьку допомогу російським шопоголікам, придивившись товари в NEXT.
Ось трохи корисної практичної інформації по онлайн-шопінгу в NEXT.
Щоб купити одяг в Next, потрібно, дотримуючись покрокової інструкції , Оформити замовлення на Alfaparcel.
Досвідчені клієнти NEXT знають про існування легендарних розпродажів в цьому онлайн-магазині, які відбуваються з регулярністю кілька разів на рік - http://www.next.co.uk/sale/. Під час Сейлем за сущі копійки можна придбати відмінні речі з минулих колекцій. Онако тут теж є свої нюанси.
По-перше, на розпродажах представлені далеко не всі речі і не всіх розмірів.
По-друге, розпродажі в NEXT настільки популярні, що навіть на сайті магазина (!) Часом створюється черга. Речі розкуповуються миттєво. Єдина можливість встигнути купити потрібну річ - мати достатню для покупки суму на депозиті Alfaparcel. Можна скористатися викупом замовлення по дзвінку, звернувшись до відділу замовлень шопінг-посередника за тел. +44 1945 588273 з проханням терміново викупити замовлення.
Додамо, що розпродажі - це все ж «екстремальний» шопінг. Для любителів спокійно і неквапливо вибирати потрібні речі він навряд чи підійде.
По-третє, позиції товарів в NEXT постійно змінюються, тому що колекції оновлюються кожні 1,5-2 місяці. Краще не зберігати посилання на потрібну річ, а просто запам'ятовувати її артикул, за яким товар завжди можна буде знову знайти на сайті.
По-четверте, щоб стежити за початком розпродажів і оновленням колекцій, можна підписатися на розсилку новин сайту на сторінці aspx?e=sign.> https://www.next.co.uk/secure/account/newslettersignup.aspx?e=sign. Для цього не потрібно проходити знову ж вельми складну процедуру реєстрації на сайті.
Нарешті, щоб не помилитися з розміром одягу, краще орієнтуватися на правильну ростовую категорію. Їх три: розмір Tall від 177.5 см, Regular від 160-167.5 см і Petite від 150-160 см.
Чому в NEXT?
Власне, неможливість самостійно оплачувати покупки - єдина, мабуть, виникає перед нашими співвітчизниками при онлайн-шопінг в NEXT. І, як уже сказано, вирішити її можна за допомогою Alfaparcel. В цілому ж слід віддати належне хорошій якості роботи англійського інтернет-гіганта.
Тут не зайвим буде ще раз згадати оптимальне співвідношення ціни, якості і модного дизайну одягу, взуття та аксесуарів. Саме це - головний фактор зростаючої популярності NEXT у всьому світі.
Для онлайн-шопоголіків завжди гостро стоїть проблема можливого шлюбу або помилок комплектації замовлення. Робити повернення, тим більше в європейські магазини, абсолютно недоцільно, це займає час, б'є по нервах і т.д. І тут NEXT теж вигідно вирізняється з-поміж конкурентів. Відгуки покупців свідчать про те, що кількість випадків шлюбу або помилок в NEXT зведені до мінімуму. «Їх настільки мало, що менше було б просто непристойно», - жартують досвідчені інтернет-шопоголіки.
Aspx?
Чому в NEXT?