рестораны Кировограда

рестораны Кировоградской области

гостиницы Кировограда

гостиницы Кировоградской области

Лучший ресторан города где можно заказать фирменный шашлык и выбрать зал под настроение. Народный зал, Восточный зал, VIP зал а так же Большой зал - для отдыха с друзьями. Утомившись Вы можете заказать номер в гостинице. На выббор есть простой номер, полулюкс и люкс. Все это по разумным ценам. Подробнее смотрите на сайте.

установите флеш для просмотра анимации
установите флеш для просмотра анимации
Жемчужиной Кировоградщины называют наш ресторан.
Он удивляет посетителей своим архитектурным ансамблем,
неповторимым и своеобразным интерьером,
изысканным кулинарным ассортиментом.

работаем с 11.00 до 23.00, гостиница круглосуточно
Главная
Рецепты: Варенье | Выпечка | Компоты | Крем | Кулинария | Лобио | В мультиварке

Статьи

Інтернет-магазинам: як фотографувати одяг і оформляти сторінку товару

  1. Якими повинні бути фотографії одягу
  2. Розміщуйте знімки одягу в різних ракурсах
  3. Показуйте дрібні деталі
  4. Відеоролик - відмінне доповнення до фото
  5. Якщо ви вирішили фотографувати самостійно ...
  6. чим фотографувати
  7. На чому фотографувати
  8. на моделі
  9. На підлозі
  10. На вішалці-плічках
  11. де фотографувати
  12. Що повинно бути на сторінці товару
  13. висновок

Karina | 16.02.2015

На сьогоднішній день у всьому світі існує величезна кількість інтернет-магазинів, серед яких трапляються відмінні екземпляри для наслідування. При перегляді сайту з якісними фото і грамотним контентом у відвідувача підвищується інтерес до магазину, збільшується бажання придбати що-небудь. Сайт, де фотографії товару представлені в хорошій якості і різних ракурсах, викликає більше довіри, ніж той, де показаний один знімок товару, до того ж без можливості збільшення.

Дана стаття призначена для тих, хто ще не замислювався над вищесказаним. Адже незважаючи на велику різноманітність прекрасно оформлених сайтів, все ще існує не менша кількість інтернет-магазинів, зі сторінок яких хочеться скоріше втекти. Можливо, наші рекомендації про те, як фотографувати одяг і оформляти сторінку товару, допоможуть інтернет-магазинах стати краще і підвищити конверсії.

Якими повинні бути фотографії одягу

Для початку наведемо невеликий список рекомендацій по тому, як повинна виглядати одяг для продажу на фото і що обов'язково повинно бути враховано в знімках. Загляньте в будь-який великий інтернет-магазин одягу та ви побачите, що існують такі умови дотримуються. Це дуже допомагає покупцеві в здійсненні свого вибору:

  • Одяг повинен бути чистим і поглаженное.
  • Одяг не повинна лежати безформно.
  • Неприпустимо спотворення відтінків на фото - колір одягу повинен бути максимально наближеним до реальності.
  • Якщо виріб існує в декількох кольорах, необхідні фотографії для кожного кольору.
  • Бажано продемонструвати текстуру тканини і деталі вироби.

Розміщуйте знімки одягу в різних ракурсах

Немає нічого гіршого, ніж самотня фотографія одягу в картці товару. Коли ви заходите в роздрібний магазин і бачите вподобану річ, то неодмінно розглядаєте її з усіх боків, чи не так? У відвідувача інтернет-магазину виникають ті ж бажання, тільки він знаходиться в гіршому становищі, оскільки не має можливості особисто потримати річ в руках і розглянути все, що його цікавить.

Вам необхідно зробити огляд за нього. Додайте на сторінці фотографії товару в різних ракурсах: спереду і ззаду (необхідний мінімум). Також можна (і потрібно) сфотографувати модель впівоберта і сидячи. Покажіть на знімках найкращі якості речі та пам'ятайте, що в даному випадку переборщити з фотографіями неможливо. Навпаки, чим більше картинок, тим краще.

Крім того, дайте можливість покупцеві оцінити розмір речі. Якщо це сумка, то перед зйомкою її внутрішньої частини можна наповнити її звичайними предметами: блокнот, телефон, журнал, ручка, флакон духів і т. Д.

Д

Зйомка одягу на моделі з декількох сторін


Зйомка одягу на моделі з декількох сторін

Такі предмети як журнал, телефон, ключі допомагають зрозуміти розміри вироби


Показуйте дрібні деталі

Обов'язково зробіть кілька знімків, де можна розглянути фактуру тканини, важливі деталі, фурнітуру. Не ховайте від очей користувача і внутрішню частину одягу, покажіть підкладку, кишені. У користувача повинна бути можливість збільшити зображення і подивитися всі деталі. У багатьох популярних інтернет-магазинах є зручна функція, яка дозволяє переглянути збільшений фрагмент зображення при наведенні курсору на фото.

У багатьох популярних інтернет-магазинах є зручна функція, яка дозволяє переглянути збільшений фрагмент зображення при наведенні курсору на фото

Otto.de: якісні фото товару зі збільшенням


de: якісні фото товару зі збільшенням

Знімки деталей і тканини крупним планом


Відеоролик - відмінне доповнення до фото

Якщо у вас є можливість відзняти короткі відеоролики з демонстрацією одягу на моделі, це буде ще один великий плюс в скарбничку переваг. Найчастіше одно-єдине відео допомагає краще зрозуміти, як насправді виглядає річ, ніж десяток найкращих фото.

Найчастіше одно-єдине відео допомагає краще зрозуміти, як насправді виглядає річ, ніж десяток найкращих фото

Otto.de: відеоролик з демонстрацією вироби


Якщо ви вирішили фотографувати самостійно ...

У тому випадку, якщо ви не бажаєте доручати зйомку вашого товару фотографу і плануєте самостійно робити фотографії, вам знадобляться деякі рекомендації щодо фототехніки, місць для зйомки і моделей. Якщо ви вже маєте певний досвід у фотозйомці, можете пропустити наступний абзац.


чим фотографувати

По-перше, якщо ви хочете домогтися якісних фото, вам знадобиться хороший фотоапарат. Звичайно, не секрет, що професіонал, людина з талантом зможе зробити чудове фото незалежно від того, лежить у нього в руках дзеркальну камеру Canon останньої моделі або телефон з камерою 2 Мп. Але зараз ми більше говоримо не про талант, а про якість самих знімків і про можливості фотокамери.

Крім хорошого фотоапарата вам також потрібен відповідний об'єктив. Уникайте ширококутних об'єктивів, через особливості яких об'єкти на фото виглядають спотвореними. Такі об'єктиви відмінно підходять для зйомки панорам, приміщень, але не годяться для зйомки одягу.

Непогано буде обзавестися і штативом - з ним робити фотографії набагато простіше. При зйомці з рук збільшується ризик появи розмитості на фото. Звертайте увагу на вагу штатива - важкі штативи більш стійкі.

Також потрібно подумати про освітлення. Дуже важливо грамотно встановити світло і фон, правильно користуватися спалахом, забезпечити коректну передачу кольору, не спотворити колір одягу, показати текстуру тканини. Інформація такого роду дуже обширна і в інтернеті є дуже багато професійних рекомендацій з приводу роботи зі світлом і спалахом. Наприклад, докладні і цінні рекомендації про те, як знімати тканину .



На чому фотографувати
на манекені

Найбільш поширений спосіб красиво показати одяг - використовувати манекен. Досить часто також трапляються фотографії одягу, надіті немов на невидимий манекен (ви напевно неодноразово зустрічали таке в інтернет-магазинах). Характерно те, що при такому варіанті зйомки видно і внутрішня частина одягу.

Фотографи досягають такого ефекту різними способами: або купують звичайний манекен і модифікують його за допомогою ножиць, або знімають річ на звичайному манекені або моделі, окремо фотографують внутрішню частину виробу, після чого в графічному редакторі акуратно склеюють фрагменти декількох фотографій. Що з цього виходить, видно на фотографіях нижче.

Одяг на «невидимому» манекені


на моделі

Найефектніший варіант - зйомка одягу на моделі. Коли річ надіта на людину, покупцеві вже простіше уявити, як вона буде виглядати на ньому. Варто зазначити, що одяг повинен добре сидіти на моделі, а сама модель - володіти приємною фігурою і зовнішністю. Відразу приготуйтеся покликати для неї візажиста і, в ідеалі, стиліста.

Поява бажання купити річ багато в чому залежить саме від моделі, тому, якщо ви вирішили демонструвати товар на людину, рекомендуємо звернутися за допомогою до професійних моделей, який вміє правильно позувати, посміхатися і представляти будь-яку річ у вигідному світлі. Якщо такої можливості у вас немає, краще просто фотографуйте одяг на манекені або на вішалці - буде більш ефективно.

На моделі добре видно крій вироби, його довжина. Також з'являється відмінний шанс «вбити двох зайців одним пострілом»: створити для моделі цілий образ з продаваної одягу, доповнити його відповідними аксесуарами з асортименту магазину. Нерідко дівчата набувають «до цієї класної кофтині» «оті стильні штани», які надіті на моделі разом з обраної кофтиною. Якщо образ сильно запав у душу, покупниця може також додати до замовлення взуття і прикраси, побачивши все це на одній фотографії. Вкрай важливо в таких випадках подбати про посилання на супутні товари.

Вкрай важливо в таких випадках подбати про посилання на супутні товари

На фотографії до комбінезону додані аксесуари у вигляді пояса, капелюхи і клатча


На підлозі

Якщо не бажаєте фотографувати одяг ні на манекені, ні на моделях, можете спробувати третій спосіб - розкласти одяг на підлозі. На показаних нижче фотографіях видно, що такий варіант може стати вельми зручним вирішенням проблеми. Головне, навчитися красиво укладати одяг і оформляти навколишній простір. Слідкуйте за тим, щоб вид одягу і її колір не спотворювалися.

Слідкуйте за тим, щоб вид одягу і її колір не спотворювалися

Красиво розкладена на підлозі одяг - вдалий варіант показати товар


На вішалці-плічках

Ще один спосіб цікаво представити одяг і обійтися при цьому «малою кров'ю» - це зйомка на вішалці-плічках (плечиків). Вам знадобиться відповідне освітлення для фото, стіна з нейтральним однотонним фоном і гвоздик, закритий круглою головкою 5-6 см в діаметрі, на який і вішаються плічка з одягом.

Плічка вибирайте правильно: не використовуйте перші-ліпші, з дешевого пластику або зроблені колись самостійно вашим дідусем з металевого дроту. Плічка повинні чітко відповідати розміру вироби і підходити під його тип (адже бувають різні види плічок - для верхнього одягу, костюмів, блузок, штанів). Річ має висіти на тремпелів акуратно і рівно, щоб не спотворювалася її форма. Тільки дотримуючись ці правила, ви досягнете красивого виду одягу.

При правильному підході можна красиво показати одяг навіть на звичайній вішалці



де фотографувати

Ви можете або створити відповідні умови для зйомки в приміщенні (студійне освітлення, однотонний нейтральний фон), або вирішити проблему простіше - влаштувати фотозйомку на вулиці. Все що вам знадобиться - підходяща місцевість.

Вибирайте місце, виходячи з категорії одягу: якщо це купальники, доречною буде зйомка на пляжі або біля басейну. Якщо ж ви фотографуєте, наприклад, вечірні сукні, навряд чи вам підійде покинута будівництво і забуте будівля - така місцевість швидше згодиться для демонстрації одягу в стилі мілітарі або гранж.

Ось кілька вдалих прикладів зйомки на вулиці:

Ось кілька вдалих прикладів зйомки на вулиці:

Вулиця - відмінне місце для зйомки


Що повинно бути на сторінці товару

  1. Крім фотографій на сторінці товару повинна знаходитися корисна інформація про нього. Сюди входить опис складу тканини, бренд, країна-виробник, розмір речі (не завадить тут же додати посилання на таблицю розмірів), особливості вироби (блискавка на плечі, виріз на спині, принт і т. П.). Чим докладніше ви опишете товар, тим більша ймовірність, що його придбають.
  2. Уточнюйте, що входить в комплект, а що ні. Припустимо, якщо на моделі надіто плаття з поясом, який просто підкреслює образ, але не продається (або продається окремо), бажано згадати про це в картці товару. Це допоможе застрахуватися від неприємних відгуків покупців, які розраховували на більше.
  3. На сторінці можна додати блок рекомендованих товарів. Якщо на фотографії товару є інші речі з вашого магазину (наприклад, на сторінці брюк є фото, де ці штани надіті на моделі разом з добре підібраною блузою, туфлями і аксесуарами з асортименту вашого магазину), можна додати їх у блок рекомендованих товарів. Приклад - на скріншоті нижче.
  4. Подбайте про розміри і вагу фотографій. Якщо ви завантажте 5-6 великих знімків товару, кожен з яких важить по кілька мегабайт, сторінка може завантажуватися дуже довго. Ви можете або відразу зменшити вагу фотографій за допомогою онлайн-редакторів або налаштувати сайт, щоб попередньо завантажувалися тільки превью, а у користувача була можливість відкрити великий варіант фото. Докладніше про оптимізацію фотографій і форматах графічних файлів можна прочитати на цій сторінці .

Bonprix.ua: в блоці «Стиліст рекомендує» можна купити товари, підібрані стилістом до основного виробу


висновок

Створюючи грамотно наповнені сторінки товарів, ви неодмінно підвищуєте якість інтернет-магазину, а також викликаєте довіру у відвідувачів. Демонструючи товар (і це не обов'язково має бути одяг), показуйте його з декількох ракурсів, фотографуйте дрібні деталі, стежте за правильною передачею кольору. Додатковий відеоогляд товару здатний сильно збільшити зацікавленість покупця. Детальна інформація про склад тканини, розмірі, виробника стане дуже корисною для відвідувача і збільшить шанси на конверсію.

Фотографуючи товар самостійно, рекомендуємо використовувати хорошу фототехніку, ознайомитися з принципами фотозйомки і навчитися працювати зі світлом. Якщо докласти зусиль, можна зробити однаково привабливі знімки речей як на моделі, так і на манекені або на підлозі.

Створення інтернет-магазину вимагає грамотного підходу, терпіння і уваги до дрібниць. Сподіваємося, дані рекомендації допоможуть вам удосконалити ваш e-магазин. Бажаємо вдалих продажів і задоволених клієнтів!

Коли ви заходите в роздрібний магазин і бачите вподобану річ, то неодмінно розглядаєте її з усіх боків, чи не так?

Новости

Rambler's Top100 © 2008-2017 Graalstudio.com