Легендарний бургер змінить зовнішній вигляд вперше за півстоліття. Що змусило компанію відійти від традицій, і чи будуть новинки користуватися попитом у любителів фастфуда?
Фото: Imago / ТАСС
McDonald's вперше за півстоліття представив дві нові версії «Біг Мака» - поки тільки в США в якості експерименту. Перший варіант - зменшена копія оригіналу «Мак Джуніор»: там всього одна котлета і немає середньої булочки. Друга новинка - «Гранд Мак»: компанія запевняє, що в ній на 60% більше яловичини.
У Росії McDonald's в «гладкі» роки ввів в меню гігантський «Біг Тейсті». Тепер, в більш голодні роки, логічно винайти міні-версію. Економікам світу, мабуть, доведеться переходити з «індексу Біг Мака» на «індекс міні Біг Мака».
Лікар-дієтолог серіалу «Зважені люди» Юлія Бастрігіна вважає, що в нових «Біг Маках» є свої плюси.
Зараз стандартний «Біг Мак» коштує 130 рублів. Для порівняння, стандартний Воппер з Burger King обійдеться в 156 рублів, Міні-воппер - в 102 рубля.
Раніше стало відомо, що McDonald's продає 80% свого бізнесу в Гонконгу та Китаї. За даними «Інтерфаксу» , Сума угоди становить 2 млрд доларів. Покупці - інвестфонди Citic і Carlyle Group - отримують франшизу на розвиток мережі в найближчі 20 років. На азіатському ринку серйозну конкуренцію McDonald's представляють місцеві мережі: тайванська Dicos і китайська Real Kung Fu.
Додати BFM.ru в ваші джерела новин?
Що змусило компанію відійти від традицій, і чи будуть новинки користуватися попитом у любителів фастфуда?Ru в ваші джерела новин?