Візуалізація - процес візуалізації 3D моделі в фотореалістичне зображення. Найчастіше цей процес проводиться архітекторами і дизайнерами для визначення зовнішнього вигляду проекту на практиці.
Найбільш затребуваним і використовуваним програмним забезпеченням для візуалізації зображень в реальні об'єкти є рендер в 3d max студії. Це одна з кращих сучасних програм для побудови 3D моделей і подальшої роботи над ними в самих різних областях графіки, починаючи від комп'ютерних ігор, закінчуючи втіленням мегалітичних споруд.
Рендер в 3D Max
Робота з рендером в 3D max не вимагає тривалого навчання і почати втілювати в життя свої перші проекти може будь-який новачок. Вся складність роботи пізнається лише при зіткненні зі складними проектами, що мають масу нюансів.
Для роботи з порошинами, постареним матеріалами, погодними умовами і безліччю інших дрібних, але дуже важливих елементів, дизайнеру доведеться пізнати такі тонкощі, як правила освітлення об'єктів, відблиски, відображення, прозорість і тіні.
Якщо у вас є готова 3D анімація, то ви можете запросто перетворити її в відеофайл, для цього точно так же потрібно отрендеріть її, як і будь-який інший файл. Запуск відеообработчіка здійснюється натисканням клавіші F10, після чого з'являється меню з налаштуваннями, де можна вибрати тип компресора, ділянку анімації, з якої потрібно починати перетворення, формат кінцевого файлу і інші кінцеві параметри.
Можливості рендеру в 3D Max
Можливості рендеру в 3D макс безмежні, як уже було сказано трохи вище, ви можете візуалізувати проекти будь-якої складності, починаючи від ігрової графіки, закінчуючи складними спорудами або предметами меблів з масою різноманітних дрібних елементів.
Крім картинок можна проводити рендеринг анімацій з їх подальшим перетворенням в відеофайли будь-якої якості і складності. Приблизно за таким же принципом малюються і перетворюються в відео сучасні мультфільми.
Наприклад, рендеринг дерев'яного комода - це найпростіша візуалізація картинки в фотореалістичне зображення. Все що потрібно дизайнеру - правильно розташувати джерела світла або світлові відблиски від стін, підлоги та інших предметів.
Сказати те ж саме про рендеринг моделі будинку вже не представляється можливим, тут програма і дизайнер стикаються з безліччю дрібних нюансів і кожен з них потрібно врахувати і пропрацювати. Важливо враховувати розташування джерела світла (в денний час - це сонячне світло, а в нічний - світло від ліхтарів), тіні, відблиски і багато іншого.