- Що за фрукт цей "Цитрус": Як зіпсувати репутацію через iPhone 6 З огляду на великий суспільний резонанс,...
- Що за фрукт цей "Цитрус": Як зіпсувати репутацію через iPhone 6
Що за фрукт цей "Цитрус": Як зіпсувати репутацію через iPhone 6
З огляду на великий суспільний резонанс, і небезпека, з якою імовірно можуть зіткнутися інші користувачі, здавши свої зламані гаджети, журналісти Depo.ua почали розбиратися в цій ситуації. В ході вивчення теми, ми знайшли інших покупців, які мають скарги на якість товарів, придбаних в мережі вищезазначених магазинів, обслуговування клієнтів, інше. Також ми поспілкувалися з активістами - захисниками прав споживачів і отримали інформацію від них, про можливі порушення і ухиленні від сплати податків на мільйони гривень.
Про своє бачення ситуації розповіли нам представники "Цитруса".
Нагадаємо, 19 березня киянин Стас Графський на своїй сторінці в "Фейсбуці" опублікував емоційне повідомлення про те, що його сестра Віка здала свій зламаний iPhone 6 за програмою "Абсолютна безпека" на утилізацію, а потім почала отримувати дзвінки з погрозами, що або вона надасть доступ до iCloud новому власникові телефону, або її інформація особистого характеру, яка збереглася на телефоні, буде розіслана контактам в її телефонній книзі. У підсумку, її таки розіслали.
Поділився Стас і скріншотами з погрозами на адресу його сестри.
Після того, як повідомлення почали дуже жваво репоста, обговорювати і зчинився скандал, СЕО компанії "Цитрус" Віталій Кузнєцов надав свої пояснення.
Написане Кузнєцовим виглядало дійсно дуже переконливо, конструктивно і миролюбно. Але через кілька днів Стас Графський повідомив, що "Цитрус" оголосив йому про намір подати на нього в суд.
Кузнєцов повідомив, що намірів звертатися до суду у нього вже нібито немає, і "очолив діалог з потерпілим клієнтом". Він висловив жаль, приніс вибачення і повідомив, що готовий повернути той втоплений айфон.
Ще трохи пізніше він написав, що передбачувані шантажисти виявлені і навіть опублікував фото.
А Графський підкреслив, що його аккаунт піддався атакам і може бути заблокований. Заявив, що представнику "Цитруса" не вірить та ще й дізнався, що проти нього відкривається кримінальна справа від імені спійманих ними шахраїв ".
Зрештою обидва боки набридло сваритися в соцмережах і "Цитрус" провів прес-конференцію на своїй території. Забігаючи наперед, скажемо, що Кузнєцову, який спеціально прилетів з Одеси, довелося виправдовуватися і за хамство в коментарях, і за недбалість співробітників. Зрештою, він визнав провину від імені компанії. І повідомив, що в "Цитрусі" оголошена "тиждень безпеки інформації": "Головний висновок, який" Цитрус "вже зробив - безпеки інформації при продажу пристроїв повинно бути приділено більше уваги". І запропонував iPhone 6 в якості компенсації. Новий. Постраждала сторона відмовилася.
Далі - пряма мова. Заяви Віталія Кузнєцова під час прес-конференції, на яку був запрошений і Стас Графський.
СЕО "Цитрус": Вибачте І ЗАПРОПОНУВАЛИ КОМПЕНСАЦІЮ
"У" Цитруса "є програма -" Цитрус захист ", це, по суті, договір страхування. За нашою статистикою, приблизно тисяча осіб звертається за цією програмою, в основному з телефонами, які були втоплені. З таким телефоном звернулася і сестра Стаса Графського . Гаджет їй був замінений за програмою "Цитрус обмін". Це коли ми приймаємо прилад і повертаємо певну грошову суму.
Віталій Кузнєцов / Facebook
Наголошую, що "Цитрус захист" не є програмою утилізації. Телефони, які ми отримуємо за цією програмою, ми, по суті, викуповуємо. І в пункті 4.8 договору зазначено, що після отримання коштів за телефон, він переходить в нашу власність. Більш того, в пункті 7.1 цього договору йдеться про те, що клієнт дає нам право на обробку персональних даних.
Тобто ми ці телефони купуємо і далі намагаємося перепродати, для цього у нас є магазин "шпилька", там продаються такі телефони. Ми не приховуємо від клієнтів, що такі пристрої були у вжитку.
У випадку з сестрою Стаса, ми прийняли втоплений iPhone, який не включався. Далі, співробітник (вже колишній) "Цитруса" сам собі продав цей телефон за 500 гривень. Тобто поклав гроші в касу і забрав телефон. Після цього телефон виявився в Дніпре, де був перепроданий іншій особі, яка, як ми зараз підозрюємо, вчинила деякі протиправні вчинки.
Наші претензії до нашого вже колишнього співробітника і в тому, що він оцінив телефон як такий, що не підлягає ремонту (при тому, що згодом він був відремонтований і проданий, - ред) і зараз ми вводимо жорстку процедуру - кожен тепер повинен реєструвати пристрій у спеціальному журналі і всі пристрої інспектуватимуться тільки в місті Одеса, там, де знаходиться наш головний офіс, під наглядом служби безпеки і інженера. Якщо ми не можемо видалити всю інформацію і почистити пристрій, воно буде утилізовано ".
Depo.іа, поцікавився, чи не означають виявлені факти, що і інші співробітники "Цитруса", гіпотетично, могли надавати клієнтам неправдиву інформацію про те, що їх пристрої не підлягають ремонту, приймати ці пристрої за програмою "Цитрус захист", а потім викуповувати їх за заниженими цінами, ремонтувати і перепродувати. На що Ковалів додав відповідати.
"Зараз проводиться службове розслідування, якщо будуть виявлені такі факти, ми будемо їх розглядати.
Ми маємо підозру, що могла бути якась схема, змова групи осіб. У нас є підозри щодо корупції. Ті телефони, які обмінюються, ми можемо продавати, але співробітники "Цитруса" не мають права їх купувати, і зараз ми вже жорстко контролюємо, щоб співробітники їх не продавали самі собі.
Слідство триває. Вищевказані можливі шантажисти теж написали заяву в поліцію. Відбуваються дізнання.
Щодо позову, ми розглядали такий варіант, маючи підозри, що Стас зробив свою заяву з якоюсь корисливою метою. Зараз це питання зняте, ніякого позову. Зараз я бачу Стаса, я розумію, що він постраждав.
Ми визнаємо свою провину.
Я ще раз приношу вибачення Стасу. Ми проведемо багато роботи з нашими сервісними центрами і пропозиція про компенсацію залишається в силі - це новий iPhone 6, такий же, як був у сестри Стаса. Нічого не треба видаляти (згідно із заявами Стаса, раніше в обмін на новий iPhone 6 їх просили видалити повідомлення, - ред), протягом тижня телефон буде знаходитися в нашому магазині, а через тиждень, якщо Стас його не забере, ми перерахуємо суму, еквівалентну вартості цього телефону, на благодійність.
Постраждала сторона: ВИБАЧЕННЯ НІБИ БИ ПРИЙНЯЛИ, КОМПЕНСАЦІЮ - НІ.
Власниця того iPhone 6, старша сестра Стаса Графського Вікторія зараз знаходиться в дуже поганому стані. У неї безсоння, дівчина бере антидепресанти і не може повернутися до нормального життя. Тимчасово не працює. Про це після прес-конференції Depo.ua розповів Стас Графський. Також він пояснив, чому йому довелося створювати резонанс в "Фейсбуці", після чого і почалося це справа, яка коментатори вже встигли охрестити "Циркус".
Далі - пряма мова.
Стас Графський / Facebook
Спочатку ми намагалися вирішити питання мирним шляхом. Я звертався до директора магазину, топ-менеджменту, піар-менеджеру, особисто Віталію Кузнецову. На мої звернення були відповіді, що, мовляв, все вирішили, але ніяких конкретних дій за цим не послідувало. Я попередив, що якщо вони не вживуть заходів, я буду писати в соціальних мережах, тому що випадок зовсім дикий. Я нікому не побажав би опинитися на місці моєї сестри.
Після того, як у нас був провал в комунікації, тобто співробітники не виходили на зв'язок, я звернувся до аудиторії соцмережі від свого імені. Тому що я хочу повністю захистити свою сестру від цієї історії.
Спочатку ми виступали з трьома вимогами: розібратися в ситуації і притягнути до відповідальності шантажистів, публічно вибачитися і надати моральну компенсацію.
По першому пункту - мій слідчий каже, що не отримував ніякої інформації щодо слідства, про який говорить Віталій Кузнєцов. Уже після заяви Віталія про те, що встановлені шантажисти, ми продовжили отримувати погрози (за словами Віталія Кузнєцова, шахраї, мабуть, зробили резервну копію, - ред).
Що стосується вибачень, вони були принесені публічно, але ми не можемо з ними погодитися, тому що вони були нівельовані наступними коментарями на адресу моєї сестри. Наприклад, коли її називають "тупий дурепою" і співробітники "Цитруса" коментують, мовляв, "вау, ми вдячні за ваш щирий пост". Я вчора їздив до неї в черговий раз, заспокоював.
Щодо моральної компенсації, спочатку вона не була запропонована. На ту, що була запропонована - iPhone 6 ми не погодилися, тому що не згодні були видалити замість повідомлення.
Дружина Стаса Анна, яка теж була присутня на прес-конференції, заявила, що "збитки понесла не тільки Вікторія, але і вся сім'я"
"З подачі компанії" Цитрус "нас втягнули в цирк. Ми вдень і вночі на" Фейсбуці "відповідали на всі питання і повинні були доводити, що ми звичайні клієнти, незадоволені компанією" Цитрус "через дії їх працівників. IPhone 6 не є адекватною компенсацією за все те, що ми як сім'я пережили, і я вважаю, що кожен, хто опиниться в такій ситуації, має право на такі висновки. Щодо адекватної компенсації, в разі, якщо компанія "Цитрус" дійсно відкрита до діалогу, ми повинні сісти за стіл переговорів з юристами, підписати угоду і дого воріться, щоб це влаштовувало обидві сторони ", - зазначила вона.
Б / У гаджет ЗАМІСТЬ НОВИХ ТА ІНШІ ДИВНІ ВИПАДКИ
Стас Графський в одному з коментарів припустив, що такі випадки відбуваються на регулярній основі. Щодо регулярності доказів ми не знайшли, але, як то кажуть, дещо таки є.
У 2016 році клієнтка одеської філії "Цитруса" Інеса Платонова придбала жорсткий диск, на якому раптово знайшла конфіденційну інформацію попередньої власниці. Це при тому, що вона купила б / у за вартістю нового.
Зрештою Інеса знайшла дівчину, власницю цієї інформації. Як розповіла Інеса журналісту Depo.ua , В "Цитрусі" погодилися повернути гроші за жорсткий диск, в разі якщо вона його поверне в магазин. Але віддавати його відмовилася вже власниця конфіденційних даних, бажаючи зберегти його в якості речового доказу. Тому вона сама віддала Інесі гроші за пристрій і забрала його собі.
Але, за інформацією нашої співрозмовниці, до суду дівчина так і не звернулася.
Ми знайшли і інші випадки, коли клієнти залишали дуже невтішні відгуки про роботу "Цитруса". Частина - в коментарях у Стаса Графського, частина - в тематичних групах в соцмережах.
Нам навіть вдалося відшукати скріншоти з групи "Анти-Цитрус" в нині забороненому "ВКонтакте". Це було таке собі співтовариство, де друзі по нещастю скаржилися один одному. Звичайно, ми не стверджуємо, що у всьому, або хоча б в чомусь винен "Цитрус" - презумпція невинуватості - це святе.
АКТИВІСТИ: НАЙЧАСТІШІ ПРЕТЕНЗІЇ - ЯКІСТЬ ТОВАРУ І НЕМОЖЛИВІСТЬ В НЬОМУ ПЕРЕКОНАТИСЯ
Денис гільце і Микита Буряк - актівістиобщественной організації "Територія закону". Вони захищають права споживачів і присвятили "Цитрус" чимало сюжетів. Ті у відповідь двічі подавали на Дениса в суд і обидва рази, за його словами, програли.
"Порушень (прав споживачів, - ред) багато і вони конфліктні. Як тільки людина починає на них публічно скаржитися, відразу починають судитися. При цьому, я так розумію, поставлена задача ніколи не повертати гроші. Я знаю випадок, коли людині чотири рази ремонтували один і той же телефон, і повернули гроші тільки після нашого втручання, - розповідає Денис. - Ще є претензії до якості товару, це коли на товарі немає ніяких даних про сертифікацію в Україні, жодного опису російською мовою. Люди починають дізнаватися, офіційно чи в Везен телефон в Україні, і знайти його не можуть. Немає його в базі. Яким чином він сюди потрапив? Але коли ти приходиш з цими питаннями в магазин, вимагаєш показати сертифікат якості, вони це сприймають в штики. Наш перший сюжет називався "Цитрус поза закону ", і там якраз про це.
"У Запоріжжі чоловік судиться з ними з приводу айфона вже два роки, - продовжує Денис. - Пристрій початок функціонувати належним чином через кілька днів після покупки, тому покупець його приніс в магазин і здав для ремонту. І через кілька днів отримав відповідь, що він цей телефон втопив. Покупець з цим висновком не погодився і попросив провести незалежну експертизу. у "Цитрусі" на це заявили, що не знають, де її проводити - не знайшли такого місця, де її можна провести. Покупець звернувся до суду, він хоче повернути гроші за телефон, але рас мотреніе справи триває вже два роки і жоден суддя не хоче братися за цю справу ".
Микита Буряк розповідає про свої спостереження. За його даними, коли ви оплачуєте в магазинах "Цитрус" товари картою, ви отримуєте чек від ТОВ "Гаджет трейдинг", а коли готівкою - від якогось ФОП.
"При цьому, чек від ТОВ - нормальний, законний, як повинно бути, а від ФОП - НЕ фіскальний, а товарний", - зазначає активіст. І це, на його думку, дуже підозріло.
На цьому скріншоті і далі - уривки з постанови суду, винесеного після обшуків митниці, під час яких було знайдено контрафактна продукція і чорна бухгалтерія. Скріншоти сайту Depo.ua надав Микита Буряк, з поясненнями, що "так поступово і розумієш, чому в" Цитрусі "є ФОП та ТОВ"
"Якщо ти купуєш за готівку, тобі видають товарний чек без фіскального і, можна сказати, що податки не сплачуються. Якраз в розгляді справи це і вказується", - зазначає Микита.
Рішення суду по цій справі, можливо, не є для широкого загалу.
Ще Микита зазначає, що Товариства (ТОВ), які представляють інтереси "Цитруса" в судах в якості юридичної особи, час від часу перейменовуються.
"Наприклад був" Цитрус дискаунт ", - розповідає Микита. У 2014 році, коли споживач звернувся до суду з позовом на" Цітрсу дискаунт "щодо захисту своїх прав, на суді адвокати" Цитруса "сказали, що вони вже не" Цитрус дискаунт "а "Цитрус Прийшовши". Мовляв, "Цитрус Прийшовши" викупив "Цитрус дискаунт", але за старі "грішки" не повинен відповідати. і суд вирішив, що так і є, не до тієї компанії пред'явлені вимоги. Потім вони ще називалися ТОВ "Апельсин ", а після низки скандалів знову змінили назву на" Гаджет трейдинг ".
Разом з тим, підкреслюють активісти - "Цитрус" все одно залишається популярним серед українських покупців завдяки низьким цінам і великому вибору товару, який постійно оновлюється. Тим більше, що проблеми з якістю зустрічаються не у всіх. Тут уже як пощастить ....
Що за фрукт цей "Цитрус": Як зіпсувати репутацію через iPhone 6
З огляду на великий суспільний резонанс, і небезпека, з якою імовірно можуть зіткнутися інші користувачі, здавши свої зламані гаджети, журналісти Depo.ua почали розбиратися в цій ситуації. В ході вивчення теми, ми знайшли інших покупців, які мають скарги на якість товарів, придбаних в мережі вищезазначених магазинів, обслуговування клієнтів, інше. Також ми поспілкувалися з активістами - захисниками прав споживачів і отримали інформацію від них, про можливі порушення і ухиленні від сплати податків на мільйони гривень.
Про своє бачення ситуації розповіли нам представники "Цитруса".
Нагадаємо, 19 березня киянин Стас Графський на своїй сторінці в "Фейсбуці" опублікував емоційне повідомлення про те, що його сестра Віка здала свій зламаний iPhone 6 за програмою "Абсолютна безпека" на утилізацію, а потім почала отримувати дзвінки з погрозами, що або вона надасть доступ до iCloud новому власникові телефону, або її інформація особистого характеру, яка збереглася на телефоні, буде розіслана контактам в її телефонній книзі. У підсумку, її таки розіслали.
Поділився Стас і скріншотами з погрозами на адресу його сестри.
Після того, як повідомлення почали дуже жваво репоста, обговорювати і зчинився скандал, СЕО компанії "Цитрус" Віталій Кузнєцов надав свої пояснення.
Написане Кузнєцовим виглядало дійсно дуже переконливо, конструктивно і миролюбно. Але через кілька днів Стас Графський повідомив, що "Цитрус" оголосив йому про намір подати на нього в суд.
Кузнєцов повідомив, що намірів звертатися до суду у нього вже нібито немає, і "очолив діалог з потерпілим клієнтом". Він висловив жаль, приніс вибачення і повідомив, що готовий повернути той втоплений айфон.
Ще трохи пізніше він написав, що передбачувані шантажисти виявлені і навіть опублікував фото.
А Графський підкреслив, що його аккаунт піддався атакам і може бути заблокований. Заявив, що представнику "Цитруса" не вірить та ще й дізнався, що проти нього відкривається кримінальна справа від імені спійманих ними шахраїв ".
Зрештою обидва боки набридло сваритися в соцмережах і "Цитрус" провів прес-конференцію на своїй території. Забігаючи наперед, скажемо, що Кузнєцову, який спеціально прилетів з Одеси, довелося виправдовуватися і за хамство в коментарях, і за недбалість співробітників. Зрештою, він визнав провину від імені компанії. І повідомив, що в "Цитрусі" оголошена "тиждень безпеки інформації": "Головний висновок, який" Цитрус "вже зробив - безпеки інформації при продажу пристроїв повинно бути приділено більше уваги". І запропонував iPhone 6 в якості компенсації. Новий. Постраждала сторона відмовилася.
Далі - пряма мова. Заяви Віталія Кузнєцова під час прес-конференції, на яку був запрошений і Стас Графський.
СЕО "Цитрус": Вибачте І ЗАПРОПОНУВАЛИ КОМПЕНСАЦІЮ
"У" Цитруса "є програма -" Цитрус захист ", це, по суті, договір страхування. За нашою статистикою, приблизно тисяча осіб звертається за цією програмою, в основному з телефонами, які були втоплені. З таким телефоном звернулася і сестра Стаса Графського . Гаджет їй був замінений за програмою "Цитрус обмін". Це коли ми приймаємо прилад і повертаємо певну грошову суму.
Віталій Кузнєцов / Facebook
Наголошую, що "Цитрус захист" не є програмою утилізації. Телефони, які ми отримуємо за цією програмою, ми, по суті, викуповуємо. І в пункті 4.8 договору зазначено, що після отримання коштів за телефон, він переходить в нашу власність. Більш того, в пункті 7.1 цього договору йдеться про те, що клієнт дає нам право на обробку персональних даних.
Тобто ми ці телефони купуємо і далі намагаємося перепродати, для цього у нас є магазин "шпилька", там продаються такі телефони. Ми не приховуємо від клієнтів, що такі пристрої були у вжитку.
У випадку з сестрою Стаса, ми прийняли втоплений iPhone, який не включався. Далі, співробітник (вже колишній) "Цитруса" сам собі продав цей телефон за 500 гривень. Тобто поклав гроші в касу і забрав телефон. Після цього телефон виявився в Дніпре, де був перепроданий іншій особі, яка, як ми зараз підозрюємо, вчинила деякі протиправні вчинки.
Наші претензії до нашого вже колишнього співробітника і в тому, що він оцінив телефон як такий, що не підлягає ремонту (при тому, що згодом він був відремонтований і проданий, - ред) і зараз ми вводимо жорстку процедуру - кожен тепер повинен реєструвати пристрій у спеціальному журналі і всі пристрої інспектуватимуться тільки в місті Одеса, там, де знаходиться наш головний офіс, під наглядом служби безпеки і інженера. Якщо ми не можемо видалити всю інформацію і почистити пристрій, воно буде утилізовано ".
Depo.іа, поцікавився, чи не означають виявлені факти, що і інші співробітники "Цитруса", гіпотетично, могли надавати клієнтам неправдиву інформацію про те, що їх пристрої не підлягають ремонту, приймати ці пристрої за програмою "Цитрус захист", а потім викуповувати їх за заниженими цінами, ремонтувати і перепродувати. На що Ковалів додав відповідати.
"Зараз проводиться службове розслідування, якщо будуть виявлені такі факти, ми будемо їх розглядати.
Ми маємо підозру, що могла бути якась схема, змова групи осіб. У нас є підозри щодо корупції. Ті телефони, які обмінюються, ми можемо продавати, але співробітники "Цитруса" не мають права їх купувати, і зараз ми вже жорстко контролюємо, щоб співробітники їх не продавали самі собі.
Слідство триває. Вищевказані можливі шантажисти теж написали заяву в поліцію. Відбуваються дізнання.
Щодо позову, ми розглядали такий варіант, маючи підозри, що Стас зробив свою заяву з якоюсь корисливою метою. Зараз це питання зняте, ніякого позову. Зараз я бачу Стаса, я розумію, що він постраждав.
Ми визнаємо свою провину.
Я ще раз приношу вибачення Стасу. Ми проведемо багато роботи з нашими сервісними центрами і пропозиція про компенсацію залишається в силі - це новий iPhone 6, такий же, як був у сестри Стаса. Нічого не треба видаляти (згідно із заявами Стаса, раніше в обмін на новий iPhone 6 їх просили видалити повідомлення, - ред), протягом тижня телефон буде знаходитися в нашому магазині, а через тиждень, якщо Стас його не забере, ми перерахуємо суму, еквівалентну вартості цього телефону, на благодійність.
Постраждала сторона: ВИБАЧЕННЯ НІБИ БИ ПРИЙНЯЛИ, КОМПЕНСАЦІЮ - НІ.
Власниця того iPhone 6, старша сестра Стаса Графського Вікторія зараз знаходиться в дуже поганому стані. У неї безсоння, дівчина бере антидепресанти і не може повернутися до нормального життя. Тимчасово не працює. Про це після прес-конференції Depo.ua розповів Стас Графський. Також він пояснив, чому йому довелося створювати резонанс в "Фейсбуці", після чого і почалося це справа, яка коментатори вже встигли охрестити "Циркус".
Далі - пряма мова.
Стас Графський / Facebook
Спочатку ми намагалися вирішити питання мирним шляхом. Я звертався до директора магазину, топ-менеджменту, піар-менеджеру, особисто Віталію Кузнецову. На мої звернення були відповіді, що, мовляв, все вирішили, але ніяких конкретних дій за цим не послідувало. Я попередив, що якщо вони не вживуть заходів, я буду писати в соціальних мережах, тому що випадок зовсім дикий. Я нікому не побажав би опинитися на місці моєї сестри.
Після того, як у нас був провал в комунікації, тобто співробітники не виходили на зв'язок, я звернувся до аудиторії соцмережі від свого імені. Тому що я хочу повністю захистити свою сестру від цієї історії.
Спочатку ми виступали з трьома вимогами: розібратися в ситуації і притягнути до відповідальності шантажистів, публічно вибачитися і надати моральну компенсацію.
По першому пункту - мій слідчий каже, що не отримував ніякої інформації щодо слідства, про який говорить Віталій Кузнєцов. Уже після заяви Віталія про те, що встановлені шантажисти, ми продовжили отримувати погрози (за словами Віталія Кузнєцова, шахраї, мабуть, зробили резервну копію, - ред).
Що стосується вибачень, вони були принесені публічно, але ми не можемо з ними погодитися, тому що вони були нівельовані наступними коментарями на адресу моєї сестри. Наприклад, коли її називають "тупий дурепою" і співробітники "Цитруса" коментують, мовляв, "вау, ми вдячні за ваш щирий пост". Я вчора їздив до неї в черговий раз, заспокоював.
Щодо моральної компенсації, спочатку вона не була запропонована. На ту, що була запропонована - iPhone 6 ми не погодилися, тому що не згодні були видалити замість повідомлення.
Дружина Стаса Анна, яка теж була присутня на прес-конференції, заявила, що "збитки понесла не тільки Вікторія, але і вся сім'я"
"З подачі компанії" Цитрус "нас втягнули в цирк. Ми вдень і вночі на" Фейсбуці "відповідали на всі питання і повинні були доводити, що ми звичайні клієнти, незадоволені компанією" Цитрус "через дії їх працівників. IPhone 6 не є адекватною компенсацією за все те, що ми як сім'я пережили, і я вважаю, що кожен, хто опиниться в такій ситуації, має право на такі висновки. Щодо адекватної компенсації, в разі, якщо компанія "Цитрус" дійсно відкрита до діалогу, ми повинні сісти за стіл переговорів з юристами, підписати угоду і дого воріться, щоб це влаштовувало обидві сторони ", - зазначила вона.
Б / У гаджет ЗАМІСТЬ НОВИХ ТА ІНШІ ДИВНІ ВИПАДКИ
Стас Графський в одному з коментарів припустив, що такі випадки відбуваються на регулярній основі. Щодо регулярності доказів ми не знайшли, але, як то кажуть, дещо таки є.
У 2016 році клієнтка одеської філії "Цитруса" Інеса Платонова придбала жорсткий диск, на якому раптово знайшла конфіденційну інформацію попередньої власниці. Це при тому, що вона купила б / у за вартістю нового.
Зрештою Інеса знайшла дівчину, власницю цієї інформації. Як розповіла Інеса журналісту Depo.ua , В "Цитрусі" погодилися повернути гроші за жорсткий диск, в разі якщо вона його поверне в магазин. Але віддавати його відмовилася вже власниця конфіденційних даних, бажаючи зберегти його в якості речового доказу. Тому вона сама віддала Інесі гроші за пристрій і забрала його собі.
Але, за інформацією нашої співрозмовниці, до суду дівчина так і не звернулася.
Ми знайшли і інші випадки, коли клієнти залишали дуже невтішні відгуки про роботу "Цитруса". Частина - в коментарях у Стаса Графського, частина - в тематичних групах в соцмережах.
Нам навіть вдалося відшукати скріншоти з групи "Анти-Цитрус" в нині забороненому "ВКонтакте". Це було таке собі співтовариство, де друзі по нещастю скаржилися один одному. Звичайно, ми не стверджуємо, що у всьому, або хоча б в чомусь винен "Цитрус" - презумпція невинуватості - це святе.
АКТИВІСТИ: НАЙЧАСТІШІ ПРЕТЕНЗІЇ - ЯКІСТЬ ТОВАРУ І НЕМОЖЛИВІСТЬ В НЬОМУ ПЕРЕКОНАТИСЯ
Денис гільце і Микита Буряк - актівістиобщественной організації "Територія закону". Вони захищають права споживачів і присвятили "Цитрус" чимало сюжетів. Ті у відповідь двічі подавали на Дениса в суд і обидва рази, за його словами, програли.
"Порушень (прав споживачів, - ред) багато і вони конфліктні. Як тільки людина починає на них публічно скаржитися, відразу починають судитися. При цьому, я так розумію, поставлена задача ніколи не повертати гроші. Я знаю випадок, коли людині чотири рази ремонтували один і той же телефон, і повернули гроші тільки після нашого втручання, - розповідає Денис. - Ще є претензії до якості товару, це коли на товарі немає ніяких даних про сертифікацію в Україні, жодного опису російською мовою. Люди починають дізнаватися, офіційно чи в Везен телефон в Україні, і знайти його не можуть. Немає його в базі. Яким чином він сюди потрапив? Але коли ти приходиш з цими питаннями в магазин, вимагаєш показати сертифікат якості, вони це сприймають в штики. Наш перший сюжет називався "Цитрус поза закону ", і там якраз про це.
"У Запоріжжі чоловік судиться з ними з приводу айфона вже два роки, - продовжує Денис. - Пристрій початок функціонувати належним чином через кілька днів після покупки, тому покупець його приніс в магазин і здав для ремонту. І через кілька днів отримав відповідь, що він цей телефон втопив. Покупець з цим висновком не погодився і попросив провести незалежну експертизу. у "Цитрусі" на це заявили, що не знають, де її проводити - не знайшли такого місця, де її можна провести. Покупець звернувся до суду, він хоче повернути гроші за телефон, але рас мотреніе справи триває вже два роки і жоден суддя не хоче братися за цю справу ".
Микита Буряк розповідає про свої спостереження. За його даними, коли ви оплачуєте в магазинах "Цитрус" товари картою, ви отримуєте чек від ТОВ "Гаджет трейдинг", а коли готівкою - від якогось ФОП.
"При цьому, чек від ТОВ - нормальний, законний, як повинно бути, а від ФОП - НЕ фіскальний, а товарний", - зазначає активіст. І це, на його думку, дуже підозріло.
На цьому скріншоті і далі - уривки з постанови суду, винесеного після обшуків митниці, під час яких було знайдено контрафактна продукція і чорна бухгалтерія. Скріншоти сайту Depo.ua надав Микита Буряк, з поясненнями, що "так поступово і розумієш, чому в" Цитрусі "є ФОП та ТОВ"
"Якщо ти купуєш за готівку, тобі видають товарний чек без фіскального і, можна сказати, що податки не сплачуються. Якраз в розгляді справи це і вказується", - зазначає Микита.
Рішення суду по цій справі, можливо, не є для широкого загалу.
Ще Микита зазначає, що Товариства (ТОВ), які представляють інтереси "Цитруса" в судах в якості юридичної особи, час від часу перейменовуються.
"Наприклад був" Цитрус дискаунт ", - розповідає Микита. У 2014 році, коли споживач звернувся до суду з позовом на" Цітрсу дискаунт "щодо захисту своїх прав, на суді адвокати" Цитруса "сказали, що вони вже не" Цитрус дискаунт "а "Цитрус Прийшовши". Мовляв, "Цитрус Прийшовши" викупив "Цитрус дискаунт", але за старі "грішки" не повинен відповідати. і суд вирішив, що так і є, не до тієї компанії пред'явлені вимоги. Потім вони ще називалися ТОВ "Апельсин ", а після низки скандалів знову змінили назву на" Гаджет трейдинг ".
Разом з тим, підкреслюють активісти - "Цитрус" все одно залишається популярним серед українських покупців завдяки низьким цінам і великому вибору товару, який постійно оновлюється. Тим більше, що проблеми з якістю зустрічаються не у всіх. Тут уже як пощастить ....
Що за фрукт цей "Цитрус": Як зіпсувати репутацію через iPhone 6
З огляду на великий суспільний резонанс, і небезпека, з якою імовірно можуть зіткнутися інші користувачі, здавши свої зламані гаджети, журналісти Depo.ua почали розбиратися в цій ситуації. В ході вивчення теми, ми знайшли інших покупців, які мають скарги на якість товарів, придбаних в мережі вищезазначених магазинів, обслуговування клієнтів, інше. Також ми поспілкувалися з активістами - захисниками прав споживачів і отримали інформацію від них, про можливі порушення і ухиленні від сплати податків на мільйони гривень.
Про своє бачення ситуації розповіли нам представники "Цитруса".
Нагадаємо, 19 березня киянин Стас Графський на своїй сторінці в "Фейсбуці" опублікував емоційне повідомлення про те, що його сестра Віка здала свій зламаний iPhone 6 за програмою "Абсолютна безпека" на утилізацію, а потім почала отримувати дзвінки з погрозами, що або вона надасть доступ до iCloud новому власникові телефону, або її інформація особистого характеру, яка збереглася на телефоні, буде розіслана контактам в її телефонній книзі. У підсумку, її таки розіслали.
Поділився Стас і скріншотами з погрозами на адресу його сестри.
Після того, як повідомлення почали дуже жваво репоста, обговорювати і зчинився скандал, СЕО компанії "Цитрус" Віталій Кузнєцов надав свої пояснення.
Написане Кузнєцовим виглядало дійсно дуже переконливо, конструктивно і миролюбно. Але через кілька днів Стас Графський повідомив, що "Цитрус" оголосив йому про намір подати на нього в суд.
Кузнєцов повідомив, що намірів звертатися до суду у нього вже нібито немає, і "очолив діалог з потерпілим клієнтом". Він висловив жаль, приніс вибачення і повідомив, що готовий повернути той втоплений айфон.
Ще трохи пізніше він написав, що передбачувані шантажисти виявлені і навіть опублікував фото.
А Графський підкреслив, що його аккаунт піддався атакам і може бути заблокований. Заявив, що представнику "Цитруса" не вірить та ще й дізнався, що проти нього відкривається кримінальна справа від імені спійманих ними шахраїв ".
Зрештою обидва боки набридло сваритися в соцмережах і "Цитрус" провів прес-конференцію на своїй території. Забігаючи наперед, скажемо, що Кузнєцову, який спеціально прилетів з Одеси, довелося виправдовуватися і за хамство в коментарях, і за недбалість співробітників. Зрештою, він визнав провину від імені компанії. І повідомив, що в "Цитрусі" оголошена "тиждень безпеки інформації": "Головний висновок, який" Цитрус "вже зробив - безпеки інформації при продажу пристроїв повинно бути приділено більше уваги". І запропонував iPhone 6 в якості компенсації. Новий. Постраждала сторона відмовилася.
Далі - пряма мова. Заяви Віталія Кузнєцова під час прес-конференції, на яку був запрошений і Стас Графський.
СЕО "Цитрус": Вибачте І ЗАПРОПОНУВАЛИ КОМПЕНСАЦІЮ
"У" Цитруса "є програма -" Цитрус захист ", це, по суті, договір страхування. За нашою статистикою, приблизно тисяча осіб звертається за цією програмою, в основному з телефонами, які були втоплені. З таким телефоном звернулася і сестра Стаса Графського . Гаджет їй був замінений за програмою "Цитрус обмін". Це коли ми приймаємо прилад і повертаємо певну грошову суму.
Віталій Кузнєцов / Facebook
Наголошую, що "Цитрус захист" не є програмою утилізації. Телефони, які ми отримуємо за цією програмою, ми, по суті, викуповуємо. І в пункті 4.8 договору зазначено, що після отримання коштів за телефон, він переходить в нашу власність. Більш того, в пункті 7.1 цього договору йдеться про те, що клієнт дає нам право на обробку персональних даних.
Тобто ми ці телефони купуємо і далі намагаємося перепродати, для цього у нас є магазин "шпилька", там продаються такі телефони. Ми не приховуємо від клієнтів, що такі пристрої були у вжитку.
У випадку з сестрою Стаса, ми прийняли втоплений iPhone, який не включався. Далі, співробітник (вже колишній) "Цитруса" сам собі продав цей телефон за 500 гривень. Тобто поклав гроші в касу і забрав телефон. Після цього телефон виявився в Дніпре, де був перепроданий іншій особі, яка, як ми зараз підозрюємо, вчинила деякі протиправні вчинки.
Наші претензії до нашого вже колишнього співробітника і в тому, що він оцінив телефон як такий, що не підлягає ремонту (при тому, що згодом він був відремонтований і проданий, - ред) і зараз ми вводимо жорстку процедуру - кожен тепер повинен реєструвати пристрій у спеціальному журналі і всі пристрої інспектуватимуться тільки в місті Одеса, там, де знаходиться наш головний офіс, під наглядом служби безпеки і інженера. Якщо ми не можемо видалити всю інформацію і почистити пристрій, воно буде утилізовано ".
Depo.іа, поцікавився, чи не означають виявлені факти, що і інші співробітники "Цитруса", гіпотетично, могли надавати клієнтам неправдиву інформацію про те, що їх пристрої не підлягають ремонту, приймати ці пристрої за програмою "Цитрус захист", а потім викуповувати їх за заниженими цінами, ремонтувати і перепродувати. На що Ковалів додав відповідати.
"Зараз проводиться службове розслідування, якщо будуть виявлені такі факти, ми будемо їх розглядати.
Ми маємо підозру, що могла бути якась схема, змова групи осіб. У нас є підозри щодо корупції. Ті телефони, які обмінюються, ми можемо продавати, але співробітники "Цитруса" не мають права їх купувати, і зараз ми вже жорстко контролюємо, щоб співробітники їх не продавали самі собі.
Слідство триває. Вищевказані можливі шантажисти теж написали заяву в поліцію. Відбуваються дізнання.
Щодо позову, ми розглядали такий варіант, маючи підозри, що Стас зробив свою заяву з якоюсь корисливою метою. Зараз це питання зняте, ніякого позову. Зараз я бачу Стаса, я розумію, що він постраждав.
Ми визнаємо свою провину.
Я ще раз приношу вибачення Стасу. Ми проведемо багато роботи з нашими сервісними центрами і пропозиція про компенсацію залишається в силі - це новий iPhone 6, такий же, як був у сестри Стаса. Нічого не треба видаляти (згідно із заявами Стаса, раніше в обмін на новий iPhone 6 їх просили видалити повідомлення, - ред), протягом тижня телефон буде знаходитися в нашому магазині, а через тиждень, якщо Стас його не забере, ми перерахуємо суму, еквівалентну вартості цього телефону, на благодійність.
Постраждала сторона: ВИБАЧЕННЯ НІБИ БИ ПРИЙНЯЛИ, КОМПЕНСАЦІЮ - НІ.
Власниця того iPhone 6, старша сестра Стаса Графського Вікторія зараз знаходиться в дуже поганому стані. У неї безсоння, дівчина бере антидепресанти і не може повернутися до нормального життя. Тимчасово не працює. Про це після прес-конференції Depo.ua розповів Стас Графський. Також він пояснив, чому йому довелося створювати резонанс в "Фейсбуці", після чого і почалося це справа, яка коментатори вже встигли охрестити "Циркус".
Далі - пряма мова.
Стас Графський / Facebook
Спочатку ми намагалися вирішити питання мирним шляхом. Я звертався до директора магазину, топ-менеджменту, піар-менеджеру, особисто Віталію Кузнецову. На мої звернення були відповіді, що, мовляв, все вирішили, але ніяких конкретних дій за цим не послідувало. Я попередив, що якщо вони не вживуть заходів, я буду писати в соціальних мережах, тому що випадок зовсім дикий. Я нікому не побажав би опинитися на місці моєї сестри.
Після того, як у нас був провал в комунікації, тобто співробітники не виходили на зв'язок, я звернувся до аудиторії соцмережі від свого імені. Тому що я хочу повністю захистити свою сестру від цієї історії.
Спочатку ми виступали з трьома вимогами: розібратися в ситуації і притягнути до відповідальності шантажистів, публічно вибачитися і надати моральну компенсацію.
По першому пункту - мій слідчий каже, що не отримував ніякої інформації щодо слідства, про який говорить Віталій Кузнєцов. Уже після заяви Віталія про те, що встановлені шантажисти, ми продовжили отримувати погрози (за словами Віталія Кузнєцова, шахраї, мабуть, зробили резервну копію, - ред).
Що стосується вибачень, вони були принесені публічно, але ми не можемо з ними погодитися, тому що вони були нівельовані наступними коментарями на адресу моєї сестри. Наприклад, коли її називають "тупий дурепою" і співробітники "Цитруса" коментують, мовляв, "вау, ми вдячні за ваш щирий пост". Я вчора їздив до неї в черговий раз, заспокоював.
Щодо моральної компенсації, спочатку вона не була запропонована. На ту, що була запропонована - iPhone 6 ми не погодилися, тому що не згодні були видалити замість повідомлення.
Дружина Стаса Анна, яка теж була присутня на прес-конференції, заявила, що "збитки понесла не тільки Вікторія, але і вся сім'я"
"З подачі компанії" Цитрус "нас втягнули в цирк. Ми вдень і вночі на" Фейсбуці "відповідали на всі питання і повинні були доводити, що ми звичайні клієнти, незадоволені компанією" Цитрус "через дії їх працівників. IPhone 6 не є адекватною компенсацією за все те, що ми як сім'я пережили, і я вважаю, що кожен, хто опиниться в такій ситуації, має право на такі висновки. Щодо адекватної компенсації, в разі, якщо компанія "Цитрус" дійсно відкрита до діалогу, ми повинні сісти за стіл переговорів з юристами, підписати угоду і дого воріться, щоб це влаштовувало обидві сторони ", - зазначила вона.
Б / У гаджет ЗАМІСТЬ НОВИХ ТА ІНШІ ДИВНІ ВИПАДКИ
Стас Графський в одному з коментарів припустив, що такі випадки відбуваються на регулярній основі. Щодо регулярності доказів ми не знайшли, але, як то кажуть, дещо таки є.
У 2016 році клієнтка одеської філії "Цитруса" Інеса Платонова придбала жорсткий диск, на якому раптово знайшла конфіденційну інформацію попередньої власниці. Це при тому, що вона купила б / у за вартістю нового.
Зрештою Інеса знайшла дівчину, власницю цієї інформації. Як розповіла Інеса журналісту Depo.ua , В "Цитрусі" погодилися повернути гроші за жорсткий диск, в разі якщо вона його поверне в магазин. Але віддавати його відмовилася вже власниця конфіденційних даних, бажаючи зберегти його в якості речового доказу. Тому вона сама віддала Інесі гроші за пристрій і забрала його собі.
Але, за інформацією нашої співрозмовниці, до суду дівчина так і не звернулася.
Ми знайшли і інші випадки, коли клієнти залишали дуже невтішні відгуки про роботу "Цитруса". Частина - в коментарях у Стаса Графського, частина - в тематичних групах в соцмережах.
Нам навіть вдалося відшукати скріншоти з групи "Анти-Цитрус" в нині забороненому "ВКонтакте". Це було таке собі співтовариство, де друзі по нещастю скаржилися один одному. Звичайно, ми не стверджуємо, що у всьому, або хоча б в чомусь винен "Цитрус" - презумпція невинуватості - це святе.
АКТИВІСТИ: НАЙЧАСТІШІ ПРЕТЕНЗІЇ - ЯКІСТЬ ТОВАРУ І НЕМОЖЛИВІСТЬ В НЬОМУ ПЕРЕКОНАТИСЯ
Денис гільце і Микита Буряк - актівістиобщественной організації "Територія закону". Вони захищають права споживачів і присвятили "Цитрус" чимало сюжетів. Ті у відповідь двічі подавали на Дениса в суд і обидва рази, за його словами, програли.
"Порушень (прав споживачів, - ред) багато і вони конфліктні. Як тільки людина починає на них публічно скаржитися, відразу починають судитися. При цьому, я так розумію, поставлена задача ніколи не повертати гроші. Я знаю випадок, коли людині чотири рази ремонтували один і той же телефон, і повернули гроші тільки після нашого втручання, - розповідає Денис. - Ще є претензії до якості товару, це коли на товарі немає ніяких даних про сертифікацію в Україні, жодного опису російською мовою. Люди починають дізнаватися, офіційно чи в Везен телефон в Україні, і знайти його не можуть. Немає його в базі. Яким чином він сюди потрапив? Але коли ти приходиш з цими питаннями в магазин, вимагаєш показати сертифікат якості, вони це сприймають в штики. Наш перший сюжет називався "Цитрус поза закону ", і там якраз про це.
"У Запоріжжі чоловік судиться з ними з приводу айфона вже два роки, - продовжує Денис. - Пристрій початок функціонувати належним чином через кілька днів після покупки, тому покупець його приніс в магазин і здав для ремонту. І через кілька днів отримав відповідь, що він цей телефон втопив. Покупець з цим висновком не погодився і попросив провести незалежну експертизу. у "Цитрусі" на це заявили, що не знають, де її проводити - не знайшли такого місця, де її можна провести. Покупець звернувся до суду, він хоче повернути гроші за телефон, але рас мотреніе справи триває вже два роки і жоден суддя не хоче братися за цю справу ".
Микита Буряк розповідає про свої спостереження. За його даними, коли ви оплачуєте в магазинах "Цитрус" товари картою, ви отримуєте чек від ТОВ "Гаджет трейдинг", а коли готівкою - від якогось ФОП.
"При цьому, чек від ТОВ - нормальний, законний, як повинно бути, а від ФОП - НЕ фіскальний, а товарний", - зазначає активіст. І це, на його думку, дуже підозріло.
На цьому скріншоті і далі - уривки з постанови суду, винесеного після обшуків митниці, під час яких було знайдено контрафактна продукція і чорна бухгалтерія. Скріншоти сайту Depo.ua надав Микита Буряк, з поясненнями, що "так поступово і розумієш, чому в" Цитрусі "є ФОП та ТОВ"
"Якщо ти купуєш за готівку, тобі видають товарний чек без фіскального і, можна сказати, що податки не сплачуються. Якраз в розгляді справи це і вказується", - зазначає Микита.
Рішення суду по цій справі, можливо, не є для широкого загалу.
Ще Микита зазначає, що Товариства (ТОВ), які представляють інтереси "Цитруса" в судах в якості юридичної особи, час від часу перейменовуються.
"Наприклад був" Цитрус дискаунт ", - розповідає Микита. У 2014 році, коли споживач звернувся до суду з позовом на" Цітрсу дискаунт "щодо захисту своїх прав, на суді адвокати" Цитруса "сказали, що вони вже не" Цитрус дискаунт "а "Цитрус Прийшовши". Мовляв, "Цитрус Прийшовши" викупив "Цитрус дискаунт", але за старі "грішки" не повинен відповідати. і суд вирішив, що так і є, не до тієї компанії пред'явлені вимоги. Потім вони ще називалися ТОВ "Апельсин ", а після низки скандалів знову змінили назву на" Гаджет трейдинг ".
Разом з тим, підкреслюють активісти - "Цитрус" все одно залишається популярним серед українських покупців завдяки низьким цінам і великому вибору товару, який постійно оновлюється. Тим більше, що проблеми з якістю зустрічаються не у всіх. Тут уже як пощастить ....
Яким чином він сюди потрапив?Яким чином він сюди потрапив?
Яким чином він сюди потрапив?